abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37129405
Blijkbaar een succesformule voor Christelijk Amerika om zoveel mogelijk tease en materialisme in een hamburgerketenoplossing te steken, kwam ik onlangs via tmf bij een clipje van r&b zangeres Rihanna terecht.

Rihana is iemand die als 2 druppels water op Beyonce (Annoyance voor de kenner) lijkt van Destiny's Child. Deze is echter nog een graadje erger, Rihanna maakt in tegenstelling tot Beyonce haar zinnen niet af, maar gebruikt wel alle elementen zoals een simpele 4 kwartsmaat met spelerige toonverschuiving en mannelijke backvoices om het liedje erg vlot te laten klinken. Ordinair jatwerk uit jaren 80 materiaal van Soft Cell - Tainted Love wordt daarbij niet geschuwd.

... het liedje zit in mijn kop

ES Ow Es please someone-help-me, it's-not-healthy.. blabla bla bla

[ Bericht 2% gewijzigd door Tafkahs op 20-04-2006 15:52:28 ]
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  donderdag 20 april 2006 @ 15:41:38 #2
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_37129476
Ik vind het wel een leuk nr eigenlijk
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_37129533
Rihanna vind ik juist 1 van de leukere R&B acts, en dat zegt wat over een R&B hater als dat ik ben. Beyonce is gewoon kut, met haar achterlijke irritante uithalen.

Het is en blijft commerciele muziek met weinig inhoud, maar het klinkt wel lekker vind ik dan, dat van Rihanna dan. Verder heb ik haar eigenlijk nog nooit gezien ofzo, iemand pics?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_37129687
Rihanna:

Annoyance:
pi_37129741
  donderdag 20 april 2006 @ 15:50:12 #6
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_37129752
Ik ken ze niet en wil ze niet kennen
pi_37129759
Ik vind de muziek juist erg leuk (behalve pon de replay ), lekker vrolijk! Dat het muziektechnisch misschien niet hoort zoals het zou moeten zijn, who gives a shit.
pi_37129786
Hmm niet gek! Ze is iig wel knapper dan Annoyance.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  donderdag 20 april 2006 @ 15:53:01 #9
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_37129850
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:43 schreef BobbyB het volgende:
Rihanna vind ik juist 1 van de leukere R&B acts, en dat zegt wat over een R&B hater als dat ik ben. Beyonce is gewoon kut, met haar achterlijke irritante uithalen.

Het is en blijft commerciele muziek met weinig inhoud, maar het klinkt wel lekker vind ik dan, dat van Rihanna dan. Verder heb ik haar eigenlijk nog nooit gezien ofzo, iemand pics?
Eensch. Mooi zijn ze verder allebei niet, maar de muziek van Rihanna is best leuk. Ligt lekker in het gehoor.
Vampire Romance O+
pi_37129874
Best leuk nummer hoor. Beter dan bagger als Neeyoh (ofzoiets).
pi_37129887
vind de muziek vas desbetreffend nummer dan wel weer ok.
maarja, dat is dus uit Tainted Love, dus dat verklaard dat ook weer..

luie producers
pi_37129906
Goddamn, die vrouwen hebben toch veel betere talenten dan zingen? Waarom verdoen ze hun en onze tijd met dat gehuil op de radio? Waarom staan ze niet elke week met een nieuwe pose in de Penthouse?
pi_37129950
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:50 schreef Chayenn het volgende:
Ik vind de muziek juist erg leuk (behalve pon de replay ), lekker vrolijk! Dat het muziektechnisch misschien niet hoort zoals het zou moeten zijn, who gives a shit.
Dat het muziektechnisch niet klopt is juist het leuke eraan. Daarbij, muziek hoeft niet altijd ergens over te gaan om leuk te zijn.
pi_37129953
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:53 schreef MouseOver het volgende:
Eensch. Mooi zijn ze verder allebei niet, maar de muziek van Rihanna is best leuk. Ligt lekker in het gehoor.
De dag dat ik muziek ga waarderen aan de hand van dat het 'lekker in het gehoor' ligt, is de dag dat ik zelfmoord pleeg. Dan ben ik zo afgestompt dat ik net zo goed dood kan zijn.
pi_37129974
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:54 schreef RetepV het volgende:
Goddamn, die vrouwen hebben toch veel betere talenten dan zingen? Waarom verdoen ze hun en onze tijd met dat gehuil op de radio? Waarom staan ze niet elke week met een nieuwe pose in de Penthouse?

Da's het tease gedeelte, dat ze nog jaren vol blijven houden.

Deze onzin is volgens mij allemaal terug te voeren op Rick Astley
pi_37129996
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Da's het tease gedeelte, dat ze nog jaren vol blijven houden.
daar gaat het uiteindelijk allemaal om

en het werkt dus
  donderdag 20 april 2006 @ 15:57:26 #17
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_37130022
Beyonce haar liedjes vind ik leuker
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_37130038
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef Tafkahs het volgende:
Deze onzin is volgens mij allemaal terug te voeren op Rick Astley
!!!!!!!!! Ik was die naam NET vergeten! NoooOoOooooOOOoOOOoooooOooOoooo!

Volgens mij komt mijn irritatie ook voornamelijk door het feit dat ik bijna nooit TV kijk en dus alleen maar de liedjes zelf hoor. Er zijn dan geen verzachtende omstandigheden.
pi_37130108
Teering jantje wat een immens voorhoof heeft die riahanna wel niet zeg
pi_37130122
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:55 schreef RetepV het volgende:

[..]

De dag dat ik muziek ga waarderen aan de hand van dat het 'lekker in het gehoor' ligt, is de dag dat ik zelfmoord pleeg. Dan ben ik zo afgestompt dat ik net zo goed dood kan zijn.
Dat jij om zo'n reden al zelfmoord pleegt zegt denk ik meer over jou dan over muziek dat lekker in het gehoor ligt
pi_37130137
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:56 schreef Yorrit het volgende:

[..]

daar gaat het uiteindelijk allemaal om

en het werkt dus
Da's de bedoeling dat je er straks hamburger associaties bij krijgt, net als bij the pussycat dolls, de sugabes, de black eyed peas, maar ook de mannelijke tegenhangers: Sean Paul, Nelly etc.

Let maar eens op, als je ooit een McDowell's of een Burgerworld binnenstapt, dan zie je fragmentjes van clips van hen.
pi_37130150
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:00 schreef AffenStrudel het volgende:
Teering jantje wat een immens voorhoof heeft die riahanna wel niet zeg
Moet je eens letten op die boksersneus van Annoyance
pi_37130193
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:58 schreef RetepV het volgende:

[..]

!!!!!!!!! Ik was die naam NET vergeten! NoooOoOooooOOOoOOOoooooOooOoooo!

Volgens mij komt mijn irritatie ook voornamelijk door het feit dat ik bijna nooit TV kijk en dus alleen maar de liedjes zelf hoor. Er zijn dan geen verzachtende omstandigheden.
Kennen jullie deze nog nog.. nog... nog....

pi_37130233
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
Beyonce haar liedjes vind ik leuker
Ik ook en haar clips zijn
pi_37130390
Dit kan heel debiel overkomen, maar ik ken die twee allebei echt niet. Maar noemen jullie die beyonce nou annoyance naar aanleiding van het woord annoying of heet ze echt zo?
pi_37130397
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:01 schreef Tafkahs het volgende:

Let maar eens op, als je ooit een McDowell's of een Burgerworld binnenstapt, dan zie je fragmentjes van clips van hen.
Ik ga al jaren geen fastfoodtenten meer binnen.
maar de volgende keer dat ik er eentje passeer zal ik mijn neus dichthouden en even een blik naarbinnen werpen
pi_37130417
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:55 schreef RetepV het volgende:

[..]

Wat ik me dan af vraag is welke kwaliteiten moet muziek dan hebben om door jou gewaardeerd te worden?
pi_37130494
Ik vind ze er allebei wel appeteitelijk uitzien!
50 Cent is mijn held!
pi_37130534
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:09 schreef Woutey het volgende:
Dit kan heel debiel overkomen, maar ik ken die twee allebei echt niet. Maar noemen jullie die beyonce nou annoyance naar aanleiding van het woord annoying of heet ze echt zo?
Dat eerste
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:10 schreef Jossos het volgende:

[..]

Wat ik me dan af vraag is welke kwaliteiten moet muziek dan hebben om door jou gewaardeerd te worden?
Het moet inhoudelijk zijn, zoals U2 en Coldplay

[ Bericht 21% gewijzigd door BobbyB op 20-04-2006 16:20:25 ]
  donderdag 20 april 2006 @ 16:23:41 #30
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_37130951
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:10 schreef Jossos het volgende:
Het moet grenzen verleggen, niet consolideren.

Met andere woorden: de muziek moet een kunst zijn, en niet een melkkoe.

Ik wil niet dat elke 5 jaar hetzelfde deuntje terugkomt met alleen maar een andere zanger(es). Mijn geheugen werkt een stuk langer dan 5 jaar. Ik voel me nu regelmatig gestraft voor mijn goede geheugen.
pi_37131362
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:25 schreef RetepV het volgende:

[..]

Het moet grenzen verleggen, niet consolideren.

Met andere woorden: de muziek moet een kunst zijn, en niet een melkkoe.

Ik wil niet dat elke 5 jaar hetzelfde deuntje terugkomt met alleen maar een andere zanger(es). Mijn geheugen werkt een stuk langer dan 5 jaar. Ik voel me nu regelmatig gestraft voor mijn goede geheugen.
Dan moet Beyonce toch meer jou ding zijn aangezien ik haar nog nooit heb kunnen betrappen op jatwerk.
pi_37131404
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:49 schreef maxamius het volgende:
[afbeelding]
.
pi_37131525
Sexy dames, lekker dansend, op een lekker muziekje, wat wil je nog meer?
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_37131858
quote:
Op donderdag 20 april 2006 16:35 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Dan moet Beyonce toch meer jou ding zijn aangezien ik haar nog nooit heb kunnen betrappen op jatwerk.
Maar het is wel superstandaard
pi_37131933
Dat S.O.S. nummer is anders ook zwaar gejat.. maarja beter goed gejat dan slecht verzonnen..

verder zijn ze wel lekker btw
pi_37132002
Mij hoor je niet klagen als die 2 op tv komen. Je zal maar hele dag kerels in beeld zien te rappen of weet ik veel wat! Daar wordt je toch ook niet vrolijkv an
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_37132031
r en b draait toch om lekkere wijven. En dat zijn ze toch
Tralalalala Die Dom Die Dom
  donderdag 20 april 2006 @ 17:10:29 #40
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_37132658
Dan heb ik liever echte R&B zangeressen zoals Lauryn Hill, Alicia Keys of Mary J. Blige
When all else fails, you always have delusion.
pi_37133218
quote:
Haar nummers zijn gemaakt door een DJ (muzikant zal ik het niet noemen) die ik ook al eerder bij andere groepen heb gehoord. Het is een DJ die één bepaald kunstje heeft en dat ene kunstje al zeker in 20 nummers verwerkt heeft. Volgens mij heb ik die kunstjes ook al bij Jay-Z gehoord en nog wat andere, meer onbekende, rappers. Erg flauw.
pi_37133299
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:27 schreef RetepV het volgende:

[..]

Haar nummers zijn gemaakt door een DJ (muzikant zal ik het niet noemen) die ik ook al eerder bij andere groepen heb gehoord. Het is een DJ die één bepaald kunstje heeft en dat ene kunstje al zeker in 20 nummers verwerkt heeft. Volgens mij heb ik die kunstjes ook al bij Jay-Z gehoord en nog wat andere, meer onbekende, rappers. Erg flauw.

lekker veel verstand van muziek heb je..
een DJ maakt geen muziek (ok misschien een turntablist), dat doet bv een producer... iemand kan natuurlijk ook allebei zijn..
pi_37133356
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:10 schreef Mirel het volgende:
Dan heb ik liever echte R&B zangeressen zoals Lauryn Hill, Alicia Keys of Mary J. Blige
Kijk, dat lijkt er al een stuk meer op. Beyoncé is een karikatuur van zichzelf geworden. Ze is met haar kunstje over the top gegaan. Ze heeft het zelf verpest. En iedereen die haar kunstje na probeert te doen is zielig. Wie gaat nu een kunstje nadoen van iemand die dat kunstje al over the top heeft uitgemolken?

De eerste keer dat ik Beyoncé hoorde zingen dacht ik 'dit is leuk!'. De laatste keer dat ik haar hoorde zingen dacht ik 'alweer hetzelfde'?

Edit:

Lauryn Hill is trouwens ook aan het tegenvallen. Blijkbaar kon zij ook niet zelf muziek maken, maar zong ze een beetje over 'tracks' van andere mensen heen. Een zangrobot dus, zoals als die andere zangrobots.

[ Bericht 12% gewijzigd door RetepV op 20-04-2006 17:38:06 ]
pi_37133443
quote:

[..]

bootylicious
pi_37133467
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef Yorrit het volgende:

Helaas. Ik maak zelf muziek. Ik heb daarbij eigenlijk nog nooit last gehad van dat ik de dingen soms niet altijd even goed bij hun naam noem.

Noem het producer. Maar toen ik begon met muziek maken, was de producer iemand die er bij werd gehaald om er voor te zorgen dat een nummer op de plaat beter klinkt. Omdat je nou eenmaal niet wil dat je opgenomen muziek klinkt alsof het live is. Daar heb je dan weer live platen voor. De producer 'maakte' toen nog niet de muziek, die zorgde er alleen voor dat het goed klinkt. Dus is het logisch dat ik iemand die samples aan elkaar plakt een DJ noem (disc-jockey) en niet een producer. Er wordt niks geproduced, alleen wat samples gecut&paste over een drumloop.
pi_37133515
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:30 schreef Yorrit het volgende:

[..]

een DJ maakt geen muziek (ok misschien een turntablist), dat doet bv een producer... iemand kan natuurlijk ook allebei zijn..
Ze kunnen wel bootleggen
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_37133656
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:36 schreef RetepV het volgende:

[..]

Helaas. Ik maak zelf muziek. Ik heb daarbij eigenlijk nog nooit last gehad van dat ik de dingen soms niet altijd even goed bij hun naam noem.

Noem het producer. Maar toen ik begon met muziek maken, was de producer iemand die er bij werd gehaald om er voor te zorgen dat een nummer op de plaat beter klinkt. Omdat je nou eenmaal niet wil dat je opgenomen muziek klinkt alsof het live is. Daar heb je dan weer live platen voor. De producer 'maakte' toen nog niet de muziek, die zorgde er alleen voor dat het goed klinkt. Dus is het logisch dat ik iemand die samples aan elkaar plakt een DJ noem (disc-jockey) en niet een producer. Er wordt niks geproduced, alleen wat samples gecut&paste over een drumloop.
er wordt toch wel degelijk geproduced, die geluidjes klinken niet vanzelf goed. ja kan veel zeggen over de muzikale innovativiteit, ik vind t zelf ook niks, maar goed geproduced is het wel.
  donderdag 20 april 2006 @ 17:46:56 #48
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_37133836
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:49 schreef maxamius het volgende:
[afbeelding]
muzikaal is het niks, maar damn

Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
pi_37134028
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:46 schreef doppelgänger het volgende:
muzikaal is het niks, maar damn
[afbeelding]
Kijk, sinds wanneer heeft uiterlijk iets met muziek te maken...? Ja, sinds Rick Astley met zijn glad gekamde haren.

Koop toch een Playboy of een Penthouse, daar zie je ook dit soort vrouwen. Alleen hoef je er wat minder bij te fantaseren, en hoef je dat geblaat dat ze 'muziek' noemen niet aan te horen.

Dan kunnen we op de radio weer fatsoenlijke muziek horen van mensen die geinteresseerd zijn in muziek en niet (of ook) in hun bankrekening.

Gelukkig dat er soms nog wel wat goeds te horen is op de radio. Maar het is zwaar onrechtvaardig dat integere muzikanten zich het schompus moeten lobbyen om hun muziek gespeeld te krijgen, terwijl een domme bitch met een mooie kont en een beetje stem alleen maar hoeft te poseren en af en toe een tekst inzingen op een muziekje dat ze verder weinig interesseert.

En de mensen die er hersenloos achter aan hobbelen zijn zo mogelijk nog erger. Voor jullie soort mensen hebben ze 'religie' uitgevonden. Hou je daar dan ook bij, dan heeft de rest van de wereld er geen last van.

Ik zet nog wel even wat NoFX op. Don't call me white, don't caaaaall me white!
pi_37134071
haha, nee, NoFX is grensverleggend
pi_37134099
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:55 schreef Yorrit het volgende:
haha, nee, NoFX is grensverleggend
Maar het is wel integer en ze hebben wat meer te zeggen dan 'vorige week hield ik van je, nu hebben we ruzie, ik snap niet hoe het komt, waarom deed je niet wat ik je opdroeg?'.
pi_37134102
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:39 schreef Tafkahs het volgende:
Blijkbaar een succesformule voor Christelijk Amerika om zoveel mogelijk tease en materialisme in een hamburgerketenoplossing te steken, kwam ik onlangs via tmf bij een clipje van r&b zangeres Rihanna terecht.
Wablief?
pi_37134144
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:53 schreef RetepV het volgende:

[..]

Kijk, sinds wanneer heeft uiterlijk iets met muziek te maken...? Ja, sinds Rick Astley met zijn glad gekamde haren.

Koop toch een Playboy of een Penthouse, daar zie je ook dit soort vrouwen. Alleen hoef je er wat minder bij te fantaseren, en hoef je dat geblaat dat ze 'muziek' noemen niet aan te horen.

Dan kunnen we op de radio weer fatsoenlijke muziek horen van mensen die geinteresseerd zijn in muziek en niet (of ook) in hun bankrekening.

Gelukkig dat er soms nog wel wat goeds te horen is op de radio. Maar het is zwaar onrechtvaardig dat integere muzikanten zich het schompus moeten lobbyen om hun muziek gespeeld te krijgen, terwijl een domme bitch met een mooie kont en een beetje stem alleen maar hoeft te poseren en af en toe een tekst inzingen op een muziekje dat ze verder weinig interesseert.

En de mensen die er hersenloos achter aan hobbelen zijn zo mogelijk nog erger. Voor jullie soort mensen hebben ze 'religie' uitgevonden. Hou je daar dan ook bij, dan heeft de rest van de wereld er geen last van.

Ik zet nog wel even wat NoFX op. Don't call me white, don't caaaaall me white!
Zo'n stuk schrijven en dan NoFX gaan luisteren
pi_37134162
Kijk, een zangeres als Kelis kan ik wel heel erg waarderen. Dat is toch ook RnB? Maar zij is tenminste niet zo'n materialistische bitch die het alleen om het geld doet en haar fans uitlacht als ze haar voordeur achter zich sluit.
pi_37134183
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:58 schreef RetepV het volgende:
Kijk, een zangeres als Kelis kan ik wel heel erg waarderen. Dat is toch ook RnB? Maar zij is tenminste niet zo'n materialistische bitch die het alleen om het geld doet en haar fans uitlacht als ze haar voordeur achter zich sluit.
vast wel
pi_37134262
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:57 schreef XiChico het volgende:
Zo'n stuk schrijven en dan NoFX gaan luisteren
Naja, NoFX heeft zowat eigenhandig het begrip 'punkrock' uitgevonden. Ik snap niet wat je bedoelt?

Waar denk je dat Green Day vandaan komt? Die zijn begonnen met NoFX en Rancid opgegroeid.

Maar goed, dan zet ik Tool wel op. Of Perfect Circle. Helaas krijg ik de meeste leuke nieuwe muziek niet te horen omdat ze niet op de radio gedraaid worden en ik weinig TV kijk.
pi_37134313
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:01 schreef RetepV het volgende:

Maar goed, dan zet ik Tool wel op. Of Perfect Circle. Helaas krijg ik de meeste leuke nieuwe muziek niet te horen omdat ze niet op de radio gedraaid worden en ik weinig TV kijk.
shiit, en dan zeik jij op mensen die consumeren..
ga zelf op zoek dan!
pi_37134487
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:03 schreef Yorrit het volgende:
shiit, en dan zeik jij op mensen die consumeren..
ga zelf op zoek dan!
Ik ben geen jongere meer, ik heb werk en heb niet meer zo veel vrije tijd als 10 jaar geleden. Al mijn vrienden hebben een gezin en kinderen, dus die zie ik ook amper nog. Dus ik ben afhankelijk van de radio en TV. En daar klaag ik juist over omdat daar voornamelijk shit wordt gedraaid.

Vroeger luisterde ik veel naar 8ballradio, maar helaas is die d00d en ben ik overgeleverd aan de Nederlandse platenindustrie. En helaas zijn er zo veel mensen die graag zo veel mogelijk hetzelfde horen als ze hun hele leven al gehoord hebben, dat ik op de radio nooit iets anders zal horen.

En voor je me vertelt dat 's avonds laat op de radio wel leuke programma's zijn: ja dat weet ik. Helaas lig ik om 11:00 al in bed omdat ik de volgende morgen weer vroeg op moet en het me niet kan veroorloven om moe te zijn.

You dig? Misschien was het niet helemaal duidelijk, maar ik ben 38 en zit al een tijdje niet meer op school. Als je ouder wordt verwateren je sociale contacten. Dan wordt je van de commercie afhankelijk voor nieuwe dingen. En die commercie heeft er geen belang mee om nieuwe dingen te doen, want met oude dingen herhalen verdienen ze al handenvol geld.

Ik skateboard nog wel eens, maar dan kom je alleen in aanraking met skatemuziek. Ook leuk hoor, ik hou van gitaren. Maar er is meer en dat zal ik niet te horen krijgen. En met mijn bandje maken we eigen muziek voor de lol, niet voor de optredens of whatever.
pi_37134624
Zou Jay-z de drijvende motor achter deze tirannie zijn?
pi_37135648
Dat idiote lied met die zingende kinderen was ook van Jay-Z trouwens, of niet?
pi_37135933
kunnen we er geen post hier plaatjes van geile r&b zangeressen topic van maken? Want die rihanna ofzo heeft wel geile tieten
pi_37136179
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:05 schreef YellowLedbetter het volgende:
kunnen we er geen post hier plaatjes van geile r&b zangeressen topic van maken? Want die rihanna ofzo heeft wel geile tieten
nope, ze zijn alleen bling bling geil en daar koop je niets voor
pi_37136880
quote:
Op donderdag 20 april 2006 18:16 schreef Tafkahs het volgende:
Ik denk eerder Missy Elliot. Zij heeft die ene manwijf (Ciara) beroemd gemaakt, dus why not...
Hornblower 4 life, y'all!
pi_37137035
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:36 schreef LonelyWolf het volgende:

[..]

Ik denk eerder Missy Elliot. Zij heeft die ene manwijf (Ciara) beroemd gemaakt, dus why not...
Zou ook goed kunnen, dat was zo'n happy capitalist omdat ze een kamer voor alleen maar sportschoenen heeft
pi_37137072
ze is wel verantwoordelijk voor meer electro(funk) invloeden in de hedendaagse hiphop.
das dan wel weer ook vind ik
  donderdag 20 april 2006 @ 19:50:57 #66
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_37137369
Muziek is er niet om grensverleggend te zijn, niet om op een moeilijke manier in elkaar geknutseld te worden maar gewoon om bij te ontspannen. Niks meer, niks minder.
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
  donderdag 20 april 2006 @ 19:55:19 #67
87680 Mirel
pi_37137508
RIhanna heeft een LELEK HOOFT
pi_37137644
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:50 schreef Forcefuzz het volgende:
Muziek is er niet om grensverleggend te zijn, niet om op een moeilijke manier in elkaar geknutseld te worden maar gewoon om bij te ontspannen. Niks meer, niks minder.
onjuist
  donderdag 20 april 2006 @ 20:01:53 #69
87680 Mirel
pi_37137723
Ookal is die muziek soms wel leuk, je moet je principes hebben, en het niet luisteren.
  donderdag 20 april 2006 @ 20:06:56 #70
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_37137871
quote:
Zou ie Beyonce ervoor aan de kant hebben gezet..?

Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  donderdag 20 april 2006 @ 20:07:34 #71
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_37137889
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:05 schreef YellowLedbetter het volgende:

pi_37139738
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:06 schreef doppelgänger het volgende:

[..]

Zou ie Beyonce ervoor aan de kant hebben gezet..?

[afbeelding]
Ik wist het gewoon 99 bitches and this is just 1
pi_37139866
haha beters met die foto's
  donderdag 20 april 2006 @ 21:01:28 #74
87680 Mirel
pi_37140003
Ik vind haar nou niet echt knap hoor.
pi_37140577
quote:
Zou Jay-z de drijvende motor achter deze tirihanna zijn?
  donderdag 20 april 2006 @ 22:14:13 #76
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_37143528
Ik vind al het R&B bagger.

Helemaal als ze de leuke liedjes uit de jaren 80 coveren.
Dat maakt het bijvoorbaat al smurrie.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_37144107
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:42 schreef Yorrit het volgende:
ze is wel verantwoordelijk voor meer electro(funk) invloeden in de hedendaagse hiphop.
das dan wel weer ook vind ik
Zoals een "cover" van Clear van Cybotron gebruiken? Dat ging helemaal nergens over, alsof je gaat rappen over een bestaand nummer.
pi_37146334
Dat doen ze bijna allemaal toch
  donderdag 20 april 2006 @ 23:25:05 #79
63302 rockstah
New World Disorder
pi_37146756
Rihanna is een P diddy product.
pi_37147385
Damn, al die breezersletjes bij mij op school vinden het ook helemaal geweldig. Als ik dan aan kom zetten met Radiohead vinden ze me raar.
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:19:43 #81
137910 daaaaan
bla die bla
pi_37150075
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:41 schreef mrkanarie het volgende:
Damn, al die breezersletjes bij mij op school vinden het ook helemaal geweldig. Als ik dan aan kom zetten met Radiohead vinden ze me raar.
vind je het gek.
Radiohead wát een depri rotherrie zeg.
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:22:05 #82
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_37150104
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef daaaaan het volgende:

[..]

vind je het gek.
Radiohead wát een depri rotherrie zeg.

Opposites is veel beter natuurlijk
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:25:01 #83
137910 daaaaan
bla die bla
pi_37150146
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:22 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Opposites is veel beter natuurlijk
pi_37150148
allebei bagger
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:26:00 #85
146730 R81
Ech wel...
pi_37150157
R&B
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_37151699
quote:
Op donderdag 20 april 2006 19:50 schreef Forcefuzz het volgende:
Soms wel, soms niet. Als ik gewoon leuke achtergrond muziek wil hebben of een beetje swingende muziek dan is dit soort muziek daar wel gepast voor, je hoeft er niet bij na te denken of wat dan ook.

Maar muziek waar je echt naar kan luisteren, zowel de muziek als de tekst en dat het dan ook nog een betekenis heeft kan ik toch wel zeer waarderen en dat luister ik over het algemeen ook wel meer, maar ik heb daar niet altijd zin.
pi_37152417
quote:

Moet je toch eens beter opletten.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:42:28 #88
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_37152881
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:14 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
Moet je toch eens beter opletten.
Kan je ook voorbeelden geven? Of alleen insinuaties?
pi_37153711
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 09:42 schreef doppelgänger het volgende:

Kan je ook voorbeelden geven? Of alleen insinuaties?
Wish upon a star bijvoorbeeld.
En Bonnie & Clyde is ook niet echt origineel te noemen.
Knapen die varen willen moeten mannen met baarden zijn.
  vrijdag 21 april 2006 @ 11:46:43 #90
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_37155917
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:25 schreef daaaaan het volgende:

[..]

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_37155963
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:27 schreef drexciya het volgende:

[..]

Zoals een "cover" van Clear van Cybotron gebruiken? Dat ging helemaal nergens over, alsof je gaat rappen over een bestaand nummer.
ok. origineel is het niet.
maar hoor ook steeds meer 808's terugkomen tegenwoorden. dat vind ik wel vet opzich
pi_37156476
ze kan beter gaan poseren in playboy ofzo
Aap uit de mouw
  vrijdag 21 april 2006 @ 12:21:56 #93
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37157068
Eensch met TS. Niks meer en niks minder.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_37203585
Rihanna
  zondag 23 april 2006 @ 03:17:02 #95
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_37203605
Ik vind de sample van Tainted Love van Soft Cell wel leuk in het liedje van Rihanna
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_37203650
Ik vind Rihanna leuk .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_37206440
quote:
Op zondag 23 april 2006 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind de sample van Tainted Love van Soft Cell wel leuk in het liedje van Rihanna
Wat bij mij de vraag oproept wat het nummer nog voorstelt als dat er NIET meer in zou zitten.
Want dat is mijn grootste bezwaar tegen dat soort producties; lekker leunen op een stukje uit een ander nummer.
pi_37277979
quote:
Op zondag 23 april 2006 11:25 schreef drexciya het volgende:

[..]

Wat bij mij de vraag oproept wat het nummer nog voorstelt als dat er NIET meer in zou zitten.
Want dat is mijn grootste bezwaar tegen dat soort producties; lekker leunen op een stukje uit een ander nummer.
Niks.
de sample ('sample' want het is wel heel veel') is eigenlijk het enige leuke dr aan
pi_37278157
Rihanna is lekker . De muziek boeit me vrij weinig, maar ik hoor het soms op de radio en erger me er niet aan ofzo.
pi_37311087
Ben nog niet klaar met lezen of Beyoncé is weer op de radio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')