quote:Op woensdag 19 april 2006 20:33 schreef golfer het volgende:
Ik mag voor het eerst in mijn leven een echt jubileum vieren.
Kreeg persoonlijke brief van mijn vakbond waarin stond dat ik meer dan 25 jaar onafgebroken lid van ze ben en of ik samen met andere jubilarissen op 27 mei wil komen opdraven om gefeliciteerd te worden en een geschenk te ontvangen met aansluitend een door het bestuur van de vakbond aangeboden buffet.
En mijn echtgenote is ook van harte welkom.![]()
Heb je amper contact mee hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 23:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, Bliksem, het is ook wel een beetje kennis maken met de mensen die je les geven.
Leuke TT.
Verborgen modkrachtenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer 301 posts in Hools...
nu eens een keer een ex blauwequote:Op woensdag 19 april 2006 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer 301 posts in Hools...
Weltrusten
De Unie. (vroeger Unie BLHP)quote:Op woensdag 19 april 2006 23:26 schreef pascalheister het volgende:
welke vakbond?
No way.quote:
waarmee?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:
feli DG
1-0 en de eekhoornquote:
nou ik vond de eekhoorn best het benoemen waardquote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
pfff he,nauwelijks het noemen waard toch?
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:44 schreef rubbereend het volgende:
toch fijn dat het laatste Europese tegendoelpunt in dat stadion van jullie een ajacied is
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,die is van een Thun speler geweest
Rosenberg is wel de laatste speler die gescoord heeft tegen ons maar dat was in de Arena.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben er helemaal af, heb het ergens verkeerd gelezen.
nog één dr bij en je kan romantisch naar Parijsquote:Op woensdag 19 april 2006 23:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Rosenberg is wel de laatste speler die gescoord heeft tegen ons maar dat was in de Arena.
10 wedstrijden geleden alweer
Ajax - FC Den Bosch?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Rosenberg is wel de laatste speler die gescoord heeft tegen ons maar dat was in de Arena.
10 wedstrijden geleden alweer
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog één dr bij en je kan romantisch naar Parijs
veel leuker konden ze het vanavond niet maken.....quote:Op woensdag 19 april 2006 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik vond de eekhoorn best het benoemen waard
Tering. Moet ik morgen dus misschien ook al kijken.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef Radegast het volgende:
Morgen Van Basten bij B&vD.
Ze eindigen iig goed.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef Radegast het volgende:
Morgen Van Basten bij B&vD.
Mooi moment wordt datquote:Op donderdag 20 april 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze eindigen iig goed.
Vrijdag nog kijken en dan is het schluss
Wat mot je, Calimero?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiep hallo!
Headhunterje geloofde vandaag alweer niet dat ik bijna 52 ben.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat zegt zo'n jochie van over de vijftig?
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is cool zeg, komt door de whiskey denk ik.
Jawel man leukquote:Op donderdag 20 april 2006 01:15 schreef rubbereend het volgende:
zit nu B&vD kijken
Iran bombarderen, je moet er toch niet aan denken
Nee, die gasten een atoomwapen laten ontwikkelenquote:Op donderdag 20 april 2006 01:15 schreef rubbereend het volgende:
Iran bombarderen, je moet er toch niet aan denken
Isreal mocht het ook ontwikkelen van de VSquote:Op donderdag 20 april 2006 01:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, die gasten een atoomwapen laten ontwikkelen![]()
bijzondere poes hebben jullie tochquote:Op donderdag 20 april 2006 01:35 schreef golfer het volgende:
Loop alweer een minuut of 25 het hele huis en buiten in de omgeving te zoeken naar een spoorloos verdwenen Xena.
Snap er niets van want balkon is hermetisch beveiligd met kippengaas tegen ontsnappen.
Enige mogelijkheid is meter of 3,5 van balkonrand afspringen naar beneden in de tuin en dan aan de wandel zijn, maar op al mijn gezoek en geroep buiten wordt ook niet gereageerd.
Nou ja, ze is gechipt en voorzien van van halsband met adres-kokertje, dus ik hoop maar dat het rare poezebeestweer snel boven water komt.
Man ? Bier ?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:43 schreef Omnifacer het volgende:
Hallo allemaal, ik ben Omnifacer, ik verveel me, en derhalve heb ik mijn toevlucht gezocht tot dit topic. Praat tegen me, en ik zal u van repliek dienen.
Amen.
Laat me inschatten: studentje van een jaar of 21/23, die geen echt sociaal leven heeft?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:56 schreef Omnifacer het volgende:
Bier en neuken, ja prima idee... Ik wacht nog steeds op die oase van naakte wijven, die mij met liefde een nieuw glas Hoegaarden brengen, ondertussen speels een druifje in mijn mond deponerend of zoiets
Nee, ik weet niet... Het is of in bed gaan liggen (slaap toch niet voor 4.45), of op fok rondhangen, of de herhaling van NOVA 8 keer kijken, of me leegtrekken op die webcambabes... 'nuff said![]()
Voetbal jezelf ?quote:Op donderdag 20 april 2006 02:01 schreef Omnifacer het volgende:
Golfer, je zit warm... 22 jaar, en sociaal leven? Euhm ja dat wel, alleen al mn maten slapen op dit tijdstip, mijn zusje is uit logeren dus die kan ik niet treiteren en een potje klaverjassen in de voetbalkantine gaat ook niet lukken, en vur stappe aar ik gin ambisie
Je hebt wel smaak. Kom vaker langs.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:06 schreef Omnifacer het volgende:
Truste jongens... Ik ga me nog even verlekkeren aan Clairy Polak
Wel gedaan, nu niet meer... Was altijd een flegmatieke spits, werd daarna een opbouwend sterke doch verdedigend zwakke laatste man met een uitstekende inspeelpass die niet kon koppenquote:Op donderdag 20 april 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Voetbal jezelf ?
Klasse ik heb gereageerd. Zal wel meer van je willen lezen. En voor je gaat pitten. Kom vaker langs in Hools.quote:
Als het rustig is wel, even tussen de laatste NBA wedstrijden door beetje fok lezen.quote:
Hoest met The pistons ?quote:Op donderdag 20 april 2006 03:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Als het rustig is wel, even tussen de laatste NBA wedstrijden door beetje fok lezen.
Best record in de NBA, zaterdag play offs.quote:
Met m'n stomme kop een Bob Dylan docu aan het kijken van de video. Die duurt 3 en half uur.quote:
quote:
koffie drinken!quote:
tijdens het lezen toch welquote:
ik FOK! altijd tijdens het werk, in m'n koffiepauze heb ik daar geen tijd voor.quote:
aahhh op die fiets !quote:Op donderdag 20 april 2006 09:55 schreef Againzender het volgende:
ik FOK! altijd tijdens het werk, in m'n koffiepauze heb ik daar geen tijd voor.
geef Xena maar weer de schuldquote:Op donderdag 20 april 2006 10:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
man ik rolde voor 6-en mijn bedje alweer uit
Niet normaal
dat is mooi...van dat eerste natuurlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Tentamen Nederlands ging okee, Moderne Talen van zometeen laat ik maar schieten...
aan de lijn lopen, wordt je niet raar aangekeken met een poes aan de lijn, dat werd ik ook toen ik het konijn uitlietquote:Op donderdag 20 april 2006 06:29 schreef Bluezz het volgende:
Ja, watjes dat we zijn
Maar ik kan rustig naar mijn werk en golfer kan nu echt gaan slapen
Intussen mauwt mevr. mij de oren van de kop, ze wil nog wel een keer achter de katers aan
Popo, na 2 weggelopen katten doe ik nogal spastisch met haar, maar intussen kent ze de tuin en de buurt zo goed van het aan de lijn wandelen dat ze idd dus netjes voor de deur stond
Ze is nu bijna 2 jaar, en sinds haar halfste jaar al geholpen hoor
-Vaduz- aan een touwtje ?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:27 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
aan de lijn lopen, wordt je niet raar aangekeken met een poes aan de lijn, dat werd ik ook toen ik het konijn uitliet
ik ga voor de rest niet in op wat we doen tijdens modmeetsquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 11:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga voor de rest niet in op wat we doen tijdens modmeets
tuurlijk niet...maar ga vooral lekker je gang zou ik zeggen !quote:Op donderdag 20 april 2006 11:34 schreef rubbereend het volgende:
ik ga voor de rest niet in op wat we doen tijdens modmeets
oeps...geloof niet dat ik iemand ken die dat heeftquote:
Dan ga je mee naar het stadionquote:Op donderdag 20 april 2006 12:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oeps...geloof niet dat ik iemand ken die dat heeft![]()
Willekeurige kroeg of voetbalkantine moet wel lukken toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is goed..heb jij een kaartje over dan ?quote:
Gewoon de kroeg in. Doe ik vanavond ookquote:Op donderdag 20 april 2006 12:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Er zijn er nog 12000 in de verkoopquote:Op donderdag 20 april 2006 12:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is goed..heb jij een kaartje over dan ?
Ik denk 15.000quote:Op donderdag 20 april 2006 12:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is goed..heb jij een kaartje over dan ?
het leeft echt he, die Play-offsquote:
\quote:Op donderdag 20 april 2006 12:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het leeft echt he, die Play-offs
moet vanavond trainen, nu maar hopen dat ze in de kantine de juiste kanalen hebben !
ik ook, moet echt trainen, anders sta ik er niet in zaterdag en dat is toch de laatste wedstrijd van het seizoen !quote:
dus ik laat de kraker Haarlem Yildiz Spor (HYS) - HBC prefeleren boven Ajax-Feyenoordquote:
Uit of thuisvak?quote:
hier nog even de stand, om aan te geven wat voor kraker we het over hebbenquote:
volgens mij hebben ze er 7 en 6 punten in mindering...ze hebben heel lang op een negatief puntenaantal gestaan !quote:Op donderdag 20 april 2006 13:25 schreef VoreG het volgende:
Ze hebben in ieder geval 1 punt!
In onze competitie is een team met 0 punten en 10 doelpunten voor en 120 tegen
quote:
ik niet meerquote:
heb je het proefstuderen al achter de rug?quote:
tja ja, het was een proefcollege tot 12 uur over de muziekmarkt en hoe de grote bedrijven nog steeds die markt bezetten + een gratis lunchquote:Op donderdag 20 april 2006 13:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
heb je het proefstuderen al achter de rug?
jij durft je mobiele nr niet eens aan mij te gevenquote:
Hebbuh?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:06 schreef Bjoro het volgende:
jij durft je mobiele nr niet eens aan mij te geven![]()
nog een half hoeraatje voor onze jubilarisquote:Op donderdag 20 april 2006 14:07 schreef golfer het volgende:
Middag!
Lekker lang uitgeslapen na mijn nachtelijke zoektocht naar Xena, die nu slapend op mijn schoot aan het bijkomen is van het sloeren van haar.
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:38 schreef Bruce117 het volgende:
Even wat Barca spam
Genieten van Barca door de jaren heen
Muziek is ook leuk, clublied van Barca, Expeditie Robinson en Iron Maiden
Ik ben al bezigquote:Op donderdag 20 april 2006 15:27 schreef Gollemrulez het volgende:
ik moet een tentamen beginnen te leren voor morgen...
Where the grass is green and the girls are prettyquote:
Eerst pauze nemen hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:40 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik heb de literatuur al uitgeprint, nu nog lezen....
tis bijna 4 uur, dus ook maar ff een cup-a-soupie erbij !quote:
Shit al bijna 4 uur.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis bijna 4 uur, dus ook maar ff een cup-a-soupie erbij !![]()
Heuj!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef clauwheee het volgende:
Ambtenaar!
Het gaat lekker weer worden dit weekend
Is het al acht uur?
idd, goed idee! heb ook nog een hamburger in mn koelkast liggenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis bijna 4 uur, dus ook maar ff een cup-a-soupie erbij !![]()
Goedzoquote:Op donderdag 20 april 2006 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heuj!
Deze ambtenaar werkt gewoon tot 5 uur, net als vele andere met mij!
Sterkte!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat richting Amsterdam
Ikke is geen ambtenaar, maar begint gewoon erg vroeg.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef clauwheee het volgende:
Ambtenaar!
Het gaat lekker weer worden dit weekend
Is het al acht uur?
In New Delhi bijnaquote:Op donderdag 20 april 2006 15:46 schreef clauwheee het volgende:
Is het al acht uur?
je reactie was ook lief trouwensquote:Op donderdag 20 april 2006 16:02 schreef clauwheee het volgende:
En jij denkt nu dat ik hysterisch ga klikkenIk heb je column allang gelezen SCHat
en ik me maar uitsloven, stop er uren tijd in en een "leuk stukje" "wat een bull-shit""maar vanavond verliezen ze lekker" kan er niet af......u wordt bedanktquote:
Kijk eens!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en ik me maar uitsloven, stop er uren tijd in en een "leuk stukje" "wat een bull-shit""maar vanavond verliezen ze lekker" kan er niet af......u wordt bedankt![]()
aaaaaaaaahhhhhhhhh liev van jequote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
aaaaaaaaahhhhhhhhh liev van je![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop dat jullie het goed doen hoor tegen AZ
Tijd voor bier dus.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo dan, weer een artikel voor de krant af.
En nu tijd voor ontspanning!
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo dan, weer een artikel voor de krant af.
En nu tijd voor ontspanning!
ik denk dat ik weet wat jij bedoeltquote:Op donderdag 20 april 2006 11:27 schreef rubbereend het volgende:
aan de lijn lopen, wordt je niet raar aangekeken met een poes aan de lijn, dat werd ik ook toen ik het konijn uitliet
ook al nietquote:Op donderdag 20 april 2006 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, ik heb besloten me ook niet over de modmeets uit te laten.
de laatste 2 rondes hebben goed geholpenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:15 schreef Bjoro het volgende:
lang leve Mickey Mouse
comp-aant wedstr-aant. doelp-gem aant doelp per wedstr
1. Nederland 306 912 2,98
2. Duitsland 270 737 2,73
3. Italië 340 884 2,60
4. België 279 713 2,56
5. Spanje 330 799 2,42
6. Engeland 347 836 2,41
7. Portugal 279 627 2,25
8. Frankrijk 348 675 1,94
Heeft Italië ooit zo hoog gestaanquote:Op donderdag 20 april 2006 16:15 schreef Bjoro het volgende:
lang leve Mickey Mouse
comp-aant wedstr-aant. doelp-gem aant doelp per wedstr
1. Nederland 306 912 2,98
2. Duitsland 270 737 2,73
3. Italië 340 884 2,60
4. België 279 713 2,56
5. Spanje 330 799 2,42
6. Engeland 347 836 2,41
7. Portugal 279 627 2,25
8. Frankrijk 348 675 1,94
Hij wil dus echt gaan hequote:Op donderdag 20 april 2006 14:08 schreef Bjoro het volgende:
nog een half hoeraatje voor onze jubilaris
HOER![]()
paasdagen slecht doorgekomen !quote:Op donderdag 20 april 2006 16:55 schreef Beschouw het volgende:
Heb je gemist Bjoro. Feestje uit de hand gelopen?
Sjongejonge. Wel wat gemist hoor!quote:Op donderdag 20 april 2006 17:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ik was zelfs zo ziek dat ik niet eens Milan-Barca heb gezien!
Origamo?quote:Op donderdag 20 april 2006 17:11 schreef golfer het volgende:
Zo mijn befaamde pastasaus bestaande uit knoflook, sjalotjes, rode ui, gemengde paddestoelen, rundergehakt, diverse verse groentes en tomaten saus met basilicum en origamo staat lekker alvast in te trekken en te pruttelen voor straks bij de pasta.![]()
Een typo, moest natuurlijk origano zijn.quote:
Oke, dat klinkt bekender in de orenquote:Op donderdag 20 april 2006 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Een typo, moest natuurlijk origano zijn.
Altijd gezellig.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:37 schreef VoreG het volgende:
OMG
Opeens een harde klap hier, staat er een oude turkenbak ineens midden op de weg stil, stapt die vent uit en gaat rustig onder de auto liggen om alles recht te hangen en weer probeert te starten
Graadt van Roggenweg voor bekenden
Nee, normaal gesproken is er altijd wel ergens een secretaresse aanwezig voor het betere foutloze type-werk.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:20 schreef Beschouw het volgende:
Mensen die bij headhunters op een lijstje staan hoeven niet te kunnen typen, toch?
Al jarenlang de grote hobby van Bluezz en mij.quote:Koken kan je zo te lezen beter Golfer![]()
Graag gedaan (en ik zie het)quote:Op donderdag 20 april 2006 18:08 schreef Spideyman het volgende:
Bos, je hebt me in de U2-sfeer gebracht.
Dank
Dag Hoolsers
Creatief met kleding, les 12?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:05 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Vanmiddag gekocht
Ze hadden geen rugnummer 12 meer op voorraad, maar wel een 2 en een 11, en een schaar![]()
Gezellige Coca Cola boel daar bij jou.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:05 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Vanmiddag gekocht
Ze hadden geen rugnummer 12 meer op voorraad, maar wel een 2 en een 11, en een schaar![]()
Alweer hersteld van de ontspanning?quote:Op donderdag 20 april 2006 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gezellige Coca Cola boel daar bij jou.
En goeienavond!
quote:Op donderdag 20 april 2006 18:59 schreef Radegast het volgende:
http://www.burorenkema.nl(...)jl_en_democratie.php
![]()
GE-WEL-DIGquote:Op donderdag 20 april 2006 18:59 schreef Radegast het volgende:
http://www.burorenkema.nl(...)jl_en_democratie.php
![]()
en toen zei jij zeker "hand in hand kameraden"quote:Op donderdag 20 april 2006 19:08 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz weer na vertraging thuis
Achter me zat een echtpaar uit maastrech al flink in te drinken en te boeren in hun Ajaxshirtjes...zegt de man die naast me ging zitten lachend tegen me *Proost he*
quote:Op donderdag 20 april 2006 18:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gezellige Coca Cola boel daar bij jou.
En goeienavond!
Dat doet Groningen goed.quote:
mooi man.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:05 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]
Vanmiddag gekocht
Hij was te oudquote:Op donderdag 20 april 2006 19:17 schreef just me het volgende:
en toen zei jij zeker "hand in hand kameraden"
Moeten we aangifte gaan doen of geef je het netjes weer terug?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Indrukwekkend stukje netwerk meegepikt net.
Gezien het onderwerp zal ik wel de bak in moeten.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Moeten we aangifte gaan doen of geef je het netjes weer terug?![]()
Idd 1-0 Yuri Cornelissen.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:17 schreef Againzender het volgende:
Die Groningers worden helemaal gek als dit zo blijft doorgaan
Zo:quote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef dndiek het volgende:
Hoe is het hier ?
alles bij elkaar zo'n 15 euroquote:Op donderdag 20 april 2006 19:25 schreef pascalheister het volgende:
weet je wel hoeveel statiegeld dat is de tolk
Dat zijn ze toch al?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:17 schreef Againzender het volgende:
Die Groningers worden helemaal gek als dit zo blijft doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |