quote:Op woensdag 19 april 2006 20:33 schreef golfer het volgende:
Ik mag voor het eerst in mijn leven een echt jubileum vieren.
Kreeg persoonlijke brief van mijn vakbond waarin stond dat ik meer dan 25 jaar onafgebroken lid van ze ben en of ik samen met andere jubilarissen op 27 mei wil komen opdraven om gefeliciteerd te worden en een geschenk te ontvangen met aansluitend een door het bestuur van de vakbond aangeboden buffet.
En mijn echtgenote is ook van harte welkom.![]()
Heb je amper contact mee hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 23:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, Bliksem, het is ook wel een beetje kennis maken met de mensen die je les geven.
Leuke TT.
Verborgen modkrachtenquote:Op woensdag 19 april 2006 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer 301 posts in Hools...
nu eens een keer een ex blauwequote:Op woensdag 19 april 2006 23:25 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer 301 posts in Hools...
Weltrusten
De Unie. (vroeger Unie BLHP)quote:Op woensdag 19 april 2006 23:26 schreef pascalheister het volgende:
welke vakbond?
No way.quote:
waarmee?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:
feli DG
1-0 en de eekhoornquote:
nou ik vond de eekhoorn best het benoemen waardquote:Op woensdag 19 april 2006 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
pfff he,nauwelijks het noemen waard toch?
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:44 schreef rubbereend het volgende:
toch fijn dat het laatste Europese tegendoelpunt in dat stadion van jullie een ajacied is
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,die is van een Thun speler geweest
Rosenberg is wel de laatste speler die gescoord heeft tegen ons maar dat was in de Arena.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben er helemaal af, heb het ergens verkeerd gelezen.
nog één dr bij en je kan romantisch naar Parijsquote:Op woensdag 19 april 2006 23:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Rosenberg is wel de laatste speler die gescoord heeft tegen ons maar dat was in de Arena.
10 wedstrijden geleden alweer
Ajax - FC Den Bosch?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Rosenberg is wel de laatste speler die gescoord heeft tegen ons maar dat was in de Arena.
10 wedstrijden geleden alweer
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog één dr bij en je kan romantisch naar Parijs
veel leuker konden ze het vanavond niet maken.....quote:Op woensdag 19 april 2006 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik vond de eekhoorn best het benoemen waard
Tering. Moet ik morgen dus misschien ook al kijken.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef Radegast het volgende:
Morgen Van Basten bij B&vD.
Ze eindigen iig goed.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef Radegast het volgende:
Morgen Van Basten bij B&vD.
Mooi moment wordt datquote:Op donderdag 20 april 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze eindigen iig goed.
Vrijdag nog kijken en dan is het schluss
Wat mot je, Calimero?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Hiep hallo!
Headhunterje geloofde vandaag alweer niet dat ik bijna 52 ben.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
En dat zegt zo'n jochie van over de vijftig?
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is cool zeg, komt door de whiskey denk ik.
Jawel man leukquote:Op donderdag 20 april 2006 01:15 schreef rubbereend het volgende:
zit nu B&vD kijken
Iran bombarderen, je moet er toch niet aan denken
Nee, die gasten een atoomwapen laten ontwikkelenquote:Op donderdag 20 april 2006 01:15 schreef rubbereend het volgende:
Iran bombarderen, je moet er toch niet aan denken
Isreal mocht het ook ontwikkelen van de VSquote:Op donderdag 20 april 2006 01:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nee, die gasten een atoomwapen laten ontwikkelen![]()
bijzondere poes hebben jullie tochquote:Op donderdag 20 april 2006 01:35 schreef golfer het volgende:
Loop alweer een minuut of 25 het hele huis en buiten in de omgeving te zoeken naar een spoorloos verdwenen Xena.
Snap er niets van want balkon is hermetisch beveiligd met kippengaas tegen ontsnappen.
Enige mogelijkheid is meter of 3,5 van balkonrand afspringen naar beneden in de tuin en dan aan de wandel zijn, maar op al mijn gezoek en geroep buiten wordt ook niet gereageerd.
Nou ja, ze is gechipt en voorzien van van halsband met adres-kokertje, dus ik hoop maar dat het rare poezebeestweer snel boven water komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |