Ik heb zelf ook een scc. Maar een dienst bewijzen voor een nekker zou ik nooit doen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:44 schreef Domenica het volgende:
[..]
Een échte vitessenaar heeft zelf een scc of clubcard. Dus rot op met je debiele uitspraken.
Ja of je tieft gewoon op naar je eigen topic om daar de topsupporter uit te hangenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:01 schreef SlodderJos het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een scc. Maar een dienst bewijzen voor een nekker zou ik nooit doen!
idd als je dan toch zon "echte" supporter bent.. wat doe je dan in hemelsnaam in het NEC Nijmegen topic... hehehhequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:07 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja of je tieft gewoon op naar je eigen topic om daar de topsupporter uit te hangen![]()
stoer van je, loser.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:01 schreef SlodderJos het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een scc. Maar een dienst bewijzen voor een nekker zou ik nooit doen!
NEC-ers zijn ook gewoon relaxde mensen, alleen zijn ze 6 km zuidelijker geboren dan wij en daarom (terecht) voor hun lokale voetbalclub/trost.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:01 schreef SlodderJos het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet vertellen dat je van over de waal komt hè. Dat zou wel die kansloze uitspraken van je verklaren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:11 schreef Domenica het volgende:
Tgaat niet waar je geboren bent, maar waar je hart ligt heh
Nee, tenzij je een stadionverbod hebt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef SlodderJos het volgende:
Iemand die geen scc heeft is geen echte supporter?!
![]()
Lees eens goed! " Een échte vitessenaar heeft zelf een scc of clubcard."quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef SlodderJos het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet vertellen dat je van over de waal komt hè. Dat zou wel die kansloze uitspraken van je verklaren.
Iemand die geen scc heeft is geen echte supporter?!
![]()
Fijne vent ben jij!
Iemand met een stadionverbod bezorg ik ook niet graag een kaartje, want dan ben ik ook de sjaakquote:Op woensdag 26 april 2006 00:23 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Nee, tenzij je een stadionverbod hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:50 schreef -J-D- het volgende:
Shit ik ben elvislives misgelopen. Zou ie niet gedurfd hebben?
Jij was zeker gozer die uit z'n rolstoel opstond en in elkaar zakte bij die actie van Leiwa?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:45 schreef Elvislives het volgende:
[..]ik wist dat ik iets vergat!
Inderdaad een klote pot, Vitesse verdiende wel te winnen, maar wist weer ns geen kansen te creëren...volgende week beter
quote:Op donderdag 27 april 2006 02:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
Jij was zeker gozer die uit z'n rolstoel opstond en in elkaar zakte bij die actie van Leiwa?![]()
volgens forzanec is hij weer aan de betere hand en is hij vanavond ook wer in het stadionquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:10 schreef methodmich het volgende:
Kijkend naar de TT, hoe is het eigenlijk met Van Delft?
Ik denk dat hij best wel meekan bij ManU, potentie genoeg die jongen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:40 schreef rubbereend het volgende:
Jones krijgt aankomend seizoen eerst een kans in de voorbereiding van ManU, mocht hij niet de definitieve selectie halen dan komt hij waarschijnlijk nog een jaartje in Nijmegen ballen.
Dat soort kinderachtig fanatisme moet je als speler aan 'fans' overlaten. Het enige dat die kneus moet doen is voetballen en winnen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Niet echt. Maarja, wel begrijpelijk. Van der Schaaf deed vorige week en vandaag precies hetzelfde. En ach, het hoort erbij.
Kut-avond..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |