ik geef zn vak en stoelnummer wel door zodra ik de kaartjes binnen hebquote:Op zondag 23 april 2006 18:43 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Okee, ik sta met een knokploeg bij de ingang om 18:30. We ondervragen gewoon iedereen die daar kaartjes uitwisselt, JD pikken we er zo uit met je Nijmeegse accent
quote:Op zondag 23 april 2006 18:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo kan je me makkelijker herkennen!
Tot dan, elvisdead
Het was triest om te zien dat hij niet eens de steun van de eigen supporters krijgt. Tegen Hercales had hij OOK goede reddingen, maar het publiek zag alleen de foute momenten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:56 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik hoop niet dat Vitesse veel kans krijgt op het doel te schieten... Van Emmerik![]()
![]()
Beetje kort door de bocht.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:01 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dus zonder steun is hij eigenlijk niveautje Spero 4? Goeie prof.
Wat is steunen? Extra toezingen? Of gewoon niet uitfluiten?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:15 schreef -J-D- het volgende:
Ok, jij hebt je oordeel klaar. Dat mag.
Dan is steunen een onbegonnen taak. Ik ben ook geen fan, maar zal hem voorlopig nog wel steunen.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:35 schreef Dutch_Courage het volgende:
Nee, inderdaad, vast niet. Gisteren heb ik de kaartverkoop maar langs me heen laten gaan. Ik sla woensdag over. Niemand ging en ik heb geen zin om nóg een keer 2,5 uur vóór de wedstrijd al in de bus te zitten.
De rit valt wel mee. Maar eerst door een horde van kaartcontroleurs en fouilleurs heen, dan nog wachten in de bus. En dan kom je anderhalf uur vantevoren aan in de Gelredome.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:24 schreef Domenica het volgende:
[..]
2,5 uur? waar zijn jullie helemaal heen gereden dan?
Dat vind ik een goede manier.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:22 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wat is steunen? Extra toezingen? Of gewoon niet uitfluiten?
Ik fluit hem niet uit, dat doe ik nooit bij eigen spelers.
Maar op fora brand ik hem wel gewoon af, ik vind het werkelijk een drama.
Tjah, mag dan wel waardeloos zijn. Maar onze mede-'supporters' hebben het daar nou eenmaal naar gemaakt...quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:39 schreef Elvislives het volgende:
2,5 uur vantevoren in een leeg stadion zitten slaat inderdaad nergens op. De combi is gewoon waardeloos en inhumaan. Jammer dat de tijden voorbij zijn dat je gewoon tussen de supporters van de tegenstander kon zitten zonder een klap op je neus of een mes tussen je ribben te krijgen.
Wat mij betreft zitten alle NEC-ers allemaal door het hele stadion heen en naast me, maar helaas...tegenwoordig hebben we in Nederland zo weinig te vrezen dat we onze aggressiviteit op deze manier moeten botvieren.
Is voor Vites ook zo hoor...quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:24 schreef Domenica het volgende:
[..]
2,5 uur? waar zijn jullie helemaal heen gereden dan?
Ach ja, gelukkig zijn sommigen nog fatsoenlijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:26 schreef SlodderJos het volgende:
[..]
Is voor Vites ook zo hoor...
Wat ben je trouwens voor een prutser dat je kaartjes voor een nekkert koopt.![]()
Ik ben ook uiterst fatsoenlijk, ik heb namelijk een extra kaartje voor een vitessenaar gekocht.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig zijn sommigen nog fatsoenlijk
quote:
wat ben jij dan wel niet? Maakt het nu uit dat hij een kaartje voor n NECer koopt??quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:26 schreef SlodderJos het volgende:
[..]
Is voor Vites ook zo hoor...
Wat ben je trouwens voor een prutser dat je kaartjes voor een nekkert koopt.![]()
Omdat je ook gewoon een kaartje voor een Vitessenaar kan halen ipv ziektes binnensmokkelen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:31 schreef NickNEC het volgende:
[..]
wat ben jij dan wel niet? Maakt het nu uit dat hij een kaartje voor n NECer koopt??
Ik krijg ook ieder jaar de kaartjes van Vitesse supporters. Werkt prima, goed systeem.![]()
Een échte vitessenaar heeft zelf een scc of clubcard. Dus rot op met je debiele uitspraken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef SlodderJos het volgende:
[..]
Omdat je ook gewoon een kaartje voor een Vitessenaar kan halen ipv ziektes binnensmokkelen.
Ik heb zelf ook een scc. Maar een dienst bewijzen voor een nekker zou ik nooit doen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:44 schreef Domenica het volgende:
[..]
Een échte vitessenaar heeft zelf een scc of clubcard. Dus rot op met je debiele uitspraken.
Ja of je tieft gewoon op naar je eigen topic om daar de topsupporter uit te hangenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:01 schreef SlodderJos het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een scc. Maar een dienst bewijzen voor een nekker zou ik nooit doen!
idd als je dan toch zon "echte" supporter bent.. wat doe je dan in hemelsnaam in het NEC Nijmegen topic... hehehhequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:07 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja of je tieft gewoon op naar je eigen topic om daar de topsupporter uit te hangen![]()
stoer van je, loser.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:01 schreef SlodderJos het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een scc. Maar een dienst bewijzen voor een nekker zou ik nooit doen!
NEC-ers zijn ook gewoon relaxde mensen, alleen zijn ze 6 km zuidelijker geboren dan wij en daarom (terecht) voor hun lokale voetbalclub/trost.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:01 schreef SlodderJos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |