je wilt niet weten hoeveel 'grappige' opmerkingen ik intussen over m'n LDOA-shirt heb gehad. nu is ie iig van toepassingquote:Op woensdag 26 april 2006 14:22 schreef methodmich het volgende:
Dat kan nog 5 dagen en dan niet meer.
Die heb je van de AMG homepagequote:Op zondag 30 april 2006 09:40 schreef peaceman het volgende:
Hier nog een tip voor een niet onaardig bandje: Margot & the Nuclear So and So's
Ja, maar wel na beluisteringquote:
Live zijn ze erg goed inderdaadquote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef bartrid het volgende:
Is het indie? Geen idee, maar de nieuwe Mono is weer erg mooi. Kippenvel. Hopenlijk komen ze gauw weer langs want live is het een fantastische band.
Welke Mono is dat dan? Toch niet die Rotterdamse emo-band? Die waren live ook wel ok, maar geen indie lijkt me.quote:Op zondag 30 april 2006 11:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Live zijn ze erg goed inderdaadIk weet alleen niet of ik nog een Mono album nodig heb aangeziern ik er al 2 heb, en zoveel anders is deze niet.
Nee, de Japanse post rock Mono.quote:Op zondag 30 april 2006 15:24 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Welke Mono is dat dan? Toch niet die Rotterdamse emo-band? Die waren live ook wel ok, maar geen indie lijkt me.
Japans inderdaad, stonden in 2004 dacht ik op Metropolis. Instrumentale soundscapes van soms meer dan 10 minuten per nummerquote:Op zondag 30 april 2006 15:24 schreef BUG80 het volgende:
Welke Mono is dat dan? Toch niet die Rotterdamse emo-band? Die waren live ook wel ok, maar geen indie lijkt me.
Ben benieuwd, in ieder geval. Hun vroegere werk blijft me toch iets beter bekoren, maar het blijft een prima band. Ik zou het ook best in het centrale Seafood-topic willen melden, maar met 4 posts op een totaal van 5 van mijn hand is dat al kansloos genoeg.quote:Yes, it's here this summer, PAPER CROWN KING the much awaited new Seafood album on Cooking Vinyl. Fresh back from New York, mixed by Eli Janney www.elijanney.com
The guitars are back to knock your block off. Produced and Recorded by Seafood at Neat Science Studios and then flown special D to West 24th St Manhatten for that extra rock sparkle those lovable Americans do so well.
Rough tracklisting in no particular order BETWEEN THE NOISE, I WILL TALK, SIGNAL SPARKS, HOW YOU GONNA LIVE WITHOUT ME?, PAPER CROWN KING, TIME & TIDES, LAST OUTPOST, DISAPPEAR, LITTLE PIECES, AWKWARD GHOST.
Een demoversie van een van de nieuwe nummers kan worden beluisterd op http://www.myspace.com/seafoodtheband (het nummer Little Pieces). Klinkt wel aardig, maar niet overtuigend. Het mist wel een beetje de frisheid van het oudere werk, en het lijkt wel of ze per album gezapiger en voorspelbaarder beginnen te worden (mis vooral het rammelende, chaotische noisy geluid dat ze eerst hadden). Desalniettemin het beluisteren waard, en anders kan ik eenieder aanraden om met name het album Surviving the Quiet eens uit te proberen.quote:Op zondag 30 april 2006 16:06 schreef bigshadow het volgende:
Haha, ik heb er ook een album van, ben benieuwd.
Ik ga vermoedelijk 's ochtends, ga fietsen en 's middags gaat het regenen! En regen is niet indie!quote:Op zondag 30 april 2006 16:06 schreef bigshadow het volgende:
Haha, ik heb er ook een album van, ben benieuwd. En ik ben misschien in de middag nog wel in de stad MM, wie weet lopen we elkaar nog tegen het lijf
Oh, ik heb een koffiedate in de middag in de stad, s'ochtens dus beetje scriptie-en, en regen is niet indie, wel stoerquote:Op zondag 30 april 2006 17:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ga vermoedelijk 's ochtends, ga fietsen en 's middags gaat het regenen! En regen is niet indie!
Ik heb ze zien openen voor Einsturzende Neubauten en later in ULU nog een keertje als hoofdact gezien. Erg meeslepend en in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Explosions in the sky kon Mono m'n aandacht wel goed vasthouden, met name in the hardere passages. En die bassiste is natuurlijk een genot om naar te kijkenquote:Op zondag 30 april 2006 15:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Japans inderdaad, stonden in 2004 dacht ik op Metropolis. Instrumentale soundscapes van soms meer dan 10 minuten per nummerOp de luisterpaal staat hun laatste album, 1e nummer is meteen al 13 minuten
Ik draai ze bij tijd en wijlen, zoals de gehele collectiequote:Op zondag 30 april 2006 17:53 schreef methodmich het volgende:
Dan zal ik je deze keer niet opnieuw van fantastische tips kunnen voorzien.
Draai je de platen nog wel regelmatig?
Goed zo!quote:Op zondag 30 april 2006 22:44 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik draai ze bij tijd en wijlen, zoals de gehele collectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |