Nog steeds koude rillingen ........brrrrrrrquote:Op woensdag 19 april 2006 17:54 schreef biertapper het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5732045157410118448&q=van+basten&pl=true
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 19 april 2006 18:04 schreef vannilesoep het volgende:
Hemelvaartsdag 2001. Boschker stopt op rij de penalty's van de Jong, Waterreus en Kolkka![]()
En natuurlijk Bergkamp in 98
Volgens mij zeggen ze dat het een doelpunt isquote:Op woensdag 19 april 2006 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sja, voor een Griek is dat een makkie.
http://video.google.com/videoplay?docid=-3945223125343383057&q=charisteas&pl=true.
Ik krijg er nog tranen van in m'n ogen.
[edit]
Jammer dat jullie het niet verstaan...
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze dat het een doelpunt is![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Maar op een gegeven moment zijn ze zo in de war dat ze compleet onsamenhangende dingen zeggen..
Ergens halverwege z'n zin schreeuwt ie opeens GOAAAAAAAAAAL.
Erg grappig.
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:27 schreef MutedFaith het volgende:
De wissel van Arjan Robben door Advocaat op het afgelopen Ek in Portugal![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:55 schreef Bjorn81 het volgende:
Affluiten van arbiter na de wedstrijd Feyenoord - Dortmund 3-2 UEFA Cup finale
[afbeelding]
Oh dat was ook mooiquote:Op woensdag 19 april 2006 21:35 schreef kalinho het volgende:
wat ik ook prachtig vond:
Man United die 1-0 achterstand ombuigt in 2-1 in de laatste paar minuten van de CL Finale, tegen Bayern München
die was idd geil ja, maar we gingen door dankzij die van Barosquote:Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef Camplo het volgende:
Goal van Marek Heinz in 2004 EK Portugal, waardoor wij doorgingen.
anders geef je 't bestand even als titel 'important champions league-goal...'quote:
is dat dat doelpunt dat hij in de allerlaatste minuut de winnende goal maakte door vanaf de middenlijn op doel te schieten?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:03 schreef Baraja het volgende:
- Mendieta's walgelijke goal (mooiste van de 20e eeuw) in de Copa del Rey finale van 1999 tegen Atlético Madrid.
Nee, dat was Nayim namens Real Zaragoza. Ook mooi, maar een fout van de doelman. Die goal van Mendieta is eigenlijk onbeschrijflijk. Vanaf links komt de voorzet, hij controleert de bal op zijn borst, wipt hem over twee verdedigers en voordat de bal de grond raakt volleert hij Valencia naar de zege.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
is dat dat doelpunt dat hij in de allerlaatste minuut de winnende goal maakte door vanaf de middenlijn op doel te schieten?
(of was dat de ECII finale tussen Arsenal en Zaragoza?)
Klopt ja, heb het even opgezocht:quote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef Baraja het volgende:
Nee, dat was Nayim namens Real Zaragoza. Ook mooi, maar een fout van de doelman.
Ik heb Romario ooit een goal vanaf de aftrap (na een tegendoelpunt) zien scoren: door mist op het veld zag de keeper de bal te laat: 1-1.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
is dat dat doelpunt dat hij in de allerlaatste minuut de winnende goal maakte door vanaf de middenlijn op doel te schieten?
(of was dat de ECII finale tussen Arsenal en Zaragoza?)
Dan heb je het commentaar van Jack van Gelder en Ron de Rijk bij die goal nog niet gehoord!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat een suf commentaar bij die goal van Kluivert... In mijn herinnering wel het mooiste voetbalmoment ooit (als je 10 bent denk je dat het voortbestaan van de hele wereld er van afhangt) maar het commentaar laat duidelijk te wensen over.
Idd.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan heb je het commentaar van Jack van Gelder en Ron de Rijk bij die goal nog niet gehoord!![]()
Wat heeft Rudi Völler met Dortmund te maken?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:26 schreef Heero87 het volgende:
- De winst van Club Brugge tegen Borussia Dortmund in de Champions League - voorrondes na penalties op Westfalen. Heerlijk, dat gezicht van Rudi Völler in de tribune.![]()
Ik mis dat hakballetje van Nilis,quote:Op donderdag 20 april 2006 15:37 schreef mcyodogg het volgende:
De meeste PSV-fans zullen deze momenten ook hoog op hun lijstje hebben staan
http://www.youtube.com/watch?v=7MkFV1A2jwE
http://www.youtube.com/watch?v=6M1lJniyfys
en de hele reden waarom ik als klein jongetje verlieft werd op voetbal:
http://www.youtube.com/watch?v=qB6fRF6MGAA
Je hebt gelijk, die hoort er zeker ook bijquote:Op donderdag 20 april 2006 16:43 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik mis dat hakballetje van Nilis,.
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:52 schreef mcyodogg het volgende:
Je hebt gelijk, die hoort er zeker ook bij
http://www.youtube.com/watch?v=lFEP8mAVV8s
Leuk filmpje inderdaad, Pirates of the Mediterranean.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef Baraja het volgende:
[..]
Nee, dat was Nayim namens Real Zaragoza. Ook mooi, maar een fout van de doelman. Die goal van Mendieta is eigenlijk onbeschrijflijk. Vanaf links komt de voorzet, hij controleert de bal op zijn borst, wipt hem over twee verdedigers en voordat de bal de grond raakt volleert hij Valencia naar de zege.
edit: hier is een mooi filmpje, na 2.35 de goal van Mendieta
http://video.google.com/videoplay?docid=-4752332119707904302&q=valencia+cf&pl=true
Ben benieuwd of zondag een Feyenoordfan over een 4-0-overwinning op Ajax post.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:42 schreef tong80 het volgende:
Ajax dat van Feijenoord wint met 3-0 terwijl ze ten dode waren opgeschreven.
Dat was het lelijkste frommeldoelpunt ooit. Het gaat hier overduidelijk meer over chauvinistische juichmomenten dan om een spectaculair mooi voetbalmoment.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:35 schreef aloa het volgende:
Wim Kieft die 1-0 maakt in de 80e minuut tegen de Ieren op het EK88.
Thuis tegen Bayern Munchen. 5-2. Heerlijke wedstrijd was datquote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef Sickert het volgende:
doelpunt van jari litmanen ergens in 95 halve finale geloof ik tegen een duitse club
dat gejuich en gescreeuw erna
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of zondag een Feyenoordfan over een 4-0-overwinning op Ajax post.![]()
off-topic: Z'n reactie achteraf was wel leuk: 'Zo, nu heb ik wel laten zien dat ik bij het Nederlands Elftal hoor'quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:36 schreef Solstice het volgende:
Voor mij de penalty van Waterreus tegen Twente, bekerfinale 2001. Dat ie eerst nog ff met een irritant dansje het twentse publiek opfokt, om daarna te zien dat Boschker z'n penalty uit de hoek slaat.
http://video.google.com/videoplay?docid=-6494543497604544984&q=manchester+1999&pl=truequote:Op vrijdag 21 april 2006 19:41 schreef SlodderJos het volgende:
Is er ook nog ergens een leuk filmpje te vinden van de blessuretijd van Bayern Munchen-Manchester United in 1999?
Dank uquote:Op vrijdag 21 april 2006 19:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-6494543497604544984&q=manchester+1999&pl=true
http://www.youtube.com/watch?v=uaYcXQGqYGUquote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat een suf commentaar bij die goal van Kluivert... In mijn herinnering wel het mooiste voetbalmoment ooit
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:36 schreef Solstice het volgende:
Voor mij de penalty van Waterreus tegen Twente, bekerfinale 2001. Dat ie eerst nog ff met een irritant dansje het twentse publiek opfokt, om daarna te zien dat Boschker z'n penalty uit de hoek slaat.
Echt een superbriljant filmpje!quote:Op vrijdag 21 april 2006 19:51 schreef SiemeN het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-6494543497604544984&q=manchester+1999&pl=true
Deze zeker?quote:Op maandag 24 april 2006 17:07 schreef Chadi het volgende:
1 van de mooiste momenten was de goal van Van Basten tegen Dasajevtoen ging ik uit me dak
Al was het laatste fluitsignaal van vandaag ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:37 schreef DutchGooner het volgende:
Die gaat 17 mei komen
Geniet er maar van, want verder genot zit er niet in.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Al was het laatste fluitsignaal van vandaag ook niet verkeerd
Als er net als gisteren 11 laffe honden op het veld staan, dan zal dat zeker worden afgestraft.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Zullen ze veel geluk voor nodig hebben
Arsenal heeft alleen Henry als sterkhouderquote:Op woensdag 26 april 2006 08:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als er net als gisteren 11 laffe honden op het veld staan, dan zal dat zeker worden afgestraft.
Ach,volgens de kenners konden we ook niet van de aanstaand Italiaans kampioen en Real winnenquote:Op woensdag 26 april 2006 08:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Geniet er maar van, want verder genot zit er niet in.
Of denk je echt dat dit boring Arsenal (en dat was het gister) van Barca of Milan kan winnen?.
Ach, de omstandigheden en het doel heiligt alle middelen maar dat het allemaal mooi moet zijn is typisch Nederlands,ben ik inmiddels wel aan gewent.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als er net als gisteren 11 laffe honden op het veld staan, dan zal dat zeker worden afgestraft.
Mijn hele avond was eraan, omdat Arsenal in de finale staat. Maar ik kon ze inderdaad niet ongelijk geven hoe ze speelden. In die 90 minuten geldt maar 1 ding. Respect dat ze dat gelukt is.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach, de omstandigheden en het doel heiligt alle middelen maar dat het allemaal mooi moet zijn is typisch Nederlands,ben ik inmiddels wel aan gewent.
Toch vaag trouwens dat iedereen hier trouwens wel aan dementie lijdt...
Gezien hoe Juve de laatste weken speelt?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,volgens de kenners konden we ook niet van de aanstaand Italiaans kampioen en Real winnen
Dan was jij blijkbaar 1 van de weinige die Arsenal hoger inschatte Real destijds en Juve is en blijft top.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien hoe Juve de laatste weken speelt?
Gat is geloof ik nog 3 punten.. En Real.. Sja, ik schat Arsenal toch wel wat hoger in dan dat bij elkaar geraapte zooitje kutvoetballers..
Milan of Barca is andere koek.
Dit moment heb ik ook al 100 keer gezien..Echt een waanzinnige actie van Redondoquote:Op maandag 24 april 2006 16:41 schreef jojomen4 het volgende:
En ManU - Real waarbij Fernando Redondo verdediger Berg uitspeelt met een geweldige actie en voorzet op Raul die daarna afmaakt!
http://video.google.com/videoplay?docid=-4397438772507888442quote:Op woensdag 26 april 2006 15:55 schreef Dynia het volgende:
[..]
Dit moment heb ik ook al 100 keer gezien..Echt een waanzinnige actie van Redondo
Oh, cry me a river.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Kan die Arsenal slowchat niet gewoon ff in het topic waar het voor bedoeld is? Dank u!
En jij bent?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Kan die Arsenal slowchat niet gewoon ff in het topic waar het voor bedoeld is? Dank u!
Wil je nou eens ophouden met het blijven erhalen!quote:Op woensdag 19 april 2006 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
- De golden goal van Dave Zafarin in de halve finale van de KNVB beker in 2000 tussen Vitesse en Roda. Roda kreeg een corner die afgeslagen werd en vanaf een meter of twintig kogelt Zafarin de bal in de touwen. Dit leidde tot een gigantische vreugdeuitbarsting in het Rodavak, waarbij volwassen kerels stonden te huilen van blijdschap. De finale was letterlijk met één schot bereikt en bovendien wist iedereen dat we die gezien de tegenstander (NEC) waarschijnloijk zouden winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |