Nog steeds koude rillingen ........brrrrrrrquote:Op woensdag 19 april 2006 17:54 schreef biertapper het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5732045157410118448&q=van+basten&pl=true
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 19 april 2006 18:04 schreef vannilesoep het volgende:
Hemelvaartsdag 2001. Boschker stopt op rij de penalty's van de Jong, Waterreus en Kolkka![]()
En natuurlijk Bergkamp in 98
Volgens mij zeggen ze dat het een doelpunt isquote:Op woensdag 19 april 2006 20:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sja, voor een Griek is dat een makkie.
http://video.google.com/videoplay?docid=-3945223125343383057&q=charisteas&pl=true.
Ik krijg er nog tranen van in m'n ogen.
[edit]
Jammer dat jullie het niet verstaan...
Ja, dat ook.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen ze dat het een doelpunt is![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dat ook.
Maar op een gegeven moment zijn ze zo in de war dat ze compleet onsamenhangende dingen zeggen..
Ergens halverwege z'n zin schreeuwt ie opeens GOAAAAAAAAAAL.
Erg grappig.
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:27 schreef MutedFaith het volgende:
De wissel van Arjan Robben door Advocaat op het afgelopen Ek in Portugal![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:55 schreef Bjorn81 het volgende:
Affluiten van arbiter na de wedstrijd Feyenoord - Dortmund 3-2 UEFA Cup finale
[afbeelding]
Oh dat was ook mooiquote:Op woensdag 19 april 2006 21:35 schreef kalinho het volgende:
wat ik ook prachtig vond:
Man United die 1-0 achterstand ombuigt in 2-1 in de laatste paar minuten van de CL Finale, tegen Bayern München
die was idd geil ja, maar we gingen door dankzij die van Barosquote:Op woensdag 19 april 2006 21:25 schreef Camplo het volgende:
Goal van Marek Heinz in 2004 EK Portugal, waardoor wij doorgingen.
anders geef je 't bestand even als titel 'important champions league-goal...'quote:
is dat dat doelpunt dat hij in de allerlaatste minuut de winnende goal maakte door vanaf de middenlijn op doel te schieten?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:03 schreef Baraja het volgende:
- Mendieta's walgelijke goal (mooiste van de 20e eeuw) in de Copa del Rey finale van 1999 tegen Atlético Madrid.
Nee, dat was Nayim namens Real Zaragoza. Ook mooi, maar een fout van de doelman. Die goal van Mendieta is eigenlijk onbeschrijflijk. Vanaf links komt de voorzet, hij controleert de bal op zijn borst, wipt hem over twee verdedigers en voordat de bal de grond raakt volleert hij Valencia naar de zege.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
is dat dat doelpunt dat hij in de allerlaatste minuut de winnende goal maakte door vanaf de middenlijn op doel te schieten?
(of was dat de ECII finale tussen Arsenal en Zaragoza?)
Klopt ja, heb het even opgezocht:quote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef Baraja het volgende:
Nee, dat was Nayim namens Real Zaragoza. Ook mooi, maar een fout van de doelman.
Ik heb Romario ooit een goal vanaf de aftrap (na een tegendoelpunt) zien scoren: door mist op het veld zag de keeper de bal te laat: 1-1.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
is dat dat doelpunt dat hij in de allerlaatste minuut de winnende goal maakte door vanaf de middenlijn op doel te schieten?
(of was dat de ECII finale tussen Arsenal en Zaragoza?)
Dan heb je het commentaar van Jack van Gelder en Ron de Rijk bij die goal nog niet gehoord!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat een suf commentaar bij die goal van Kluivert... In mijn herinnering wel het mooiste voetbalmoment ooit (als je 10 bent denk je dat het voortbestaan van de hele wereld er van afhangt) maar het commentaar laat duidelijk te wensen over.
Idd.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan heb je het commentaar van Jack van Gelder en Ron de Rijk bij die goal nog niet gehoord!![]()
Wat heeft Rudi Völler met Dortmund te maken?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:26 schreef Heero87 het volgende:
- De winst van Club Brugge tegen Borussia Dortmund in de Champions League - voorrondes na penalties op Westfalen. Heerlijk, dat gezicht van Rudi Völler in de tribune.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |