hey canisfire wel eerlijk blijven spelen: Ricardo is in de rust gewisseld voor Pfaffquote:Op woensdag 19 april 2006 13:20 schreef Canisfire het volgende:
Ricardo
Ullrich van GobbelPhilippe Mexès, Serginho Greene, Dennis van Wijk
Fredrik Ljungberg,Willem van Hanegem,David Ginola
Dennis Bergkamp, Marco Van Basten,Arjan Robben
(Ricardo werd er gelijk uitgehaalt dat mag niet)
[afbeelding]
nee ricardo werd na 1x gewisseld dit mag niet dus dan gaan we gewoon verder met de vorige opstellingquote:Op woensdag 19 april 2006 13:22 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
hey canisfire wel eerlijk blijven spelen: Ricardo is in de rust gewisseld voor Pfaff...voor de rest een goede keuze...Ulli....
en terecht wat een ballengraaier is dit joh...quote:Op woensdag 19 april 2006 13:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
nee ricardo werd na 1x gewisseld dit mag niet dus dan gaan we gewoon verder met de vorige opstelling![]()
ik vond dit team toch nog net iets beter..quote:Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef Ciscus het volgende:
Trouwens wel een geweldig team dit, vooral de voorste 2 linies!
Alleen Serginho Greene heeft er niets te zoeken.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:14 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
ik vond dit team toch nog net iets beter..
José Luis Chilavert
Wim Suurbier, Philippe Mexes, Serginho Greene, Paolo Maldini
Fredrik Ljungberg,Willem van Hanegem,David Ginola
Dennis Bergkamp, Marco Van Basten,Arjan Robben
Nog niet, maar het was wel het beste team tot nu toe...quote:Op woensdag 19 april 2006 17:17 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Alleen Serginho Greene heeft er niets te zoeken.
dat was trouwens een geweldige goal die hij daar toen scoorde...quote:Op woensdag 19 april 2006 17:18 schreef SiemeN het volgende:
Ook Bergkamp verdient nog even een foto, overigens.
[afbeelding]
Prachtig, ja.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:19 schreef Bjorn81 het volgende:
[..]
dat was trouwens een geweldige goal die hij daar toen scoorde...![]()
Ik krijg zelfs nu nog een rilling, wat een wedstrijd was dat. En Batistuta die uit stand heel hard op de paal schoot. Het EK88 had ik niet heel erg bewust meegemaakt (was 11 jaar), dus dit is het mooiste voetbalmoment voor mij. Maar dat geldt voor meerderen, zie ik..quote:Op woensdag 19 april 2006 17:22 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Prachtig, ja.
Ik herinner het me nog als de dag van gisteren.. we keken in de kroeg op het grote scherm..
Jack van Gelder stond aan op de radio, om het commentaar te verzorgen..
Ik heb nog nooit iemand zo hard Dennis' naam horen schreeuwen..
BEEEEEEERGKAAAAMP BEEEEERGKAAAAAAAAMP JAAAA!!!
Geweldig!
Cascoigne en Hagi op één middenveld!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kasper Schmeichel
Gibril Sankoh, Philippe Mexès, Naoki Matsuda
Fredrik Ljungberg, Gheorge Hagi, Paul Gascoigne, Owen Hargreaves
Dennis Bergkamp, Marco Van Basten, Hristo Stoichkov
[afbeelding]
Nu komt het team toch akelig dicht in de buurt bij beste team ooit... Ander keepertje erin, wat versterking achterin en links op het midden en we zijn er.
stefmans hargreaves is inmiddels gewisseld...!!quote:Op donderdag 20 april 2006 20:24 schreef stefmans het volgende:
Kenneth Vermeer
Gibril Sankoh, Alex, Naoki Matsuda
Fredrik Ljungberg, Gheorge Hagi, Paul Gascoigne, Owen Hargreaves
Dennis Bergkamp, Marco Van Basten, Hristo Stoichkov
[afbeelding]
Hij heeft wel lef....quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En van Basten is vervangen door Koller...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |