Ach, de omstandigheden en het doel heiligt alle middelen maar dat het allemaal mooi moet zijn is typisch Nederlands,ben ik inmiddels wel aan gewent.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als er net als gisteren 11 laffe honden op het veld staan, dan zal dat zeker worden afgestraft.
Mijn hele avond was eraan, omdat Arsenal in de finale staat. Maar ik kon ze inderdaad niet ongelijk geven hoe ze speelden. In die 90 minuten geldt maar 1 ding. Respect dat ze dat gelukt is.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach, de omstandigheden en het doel heiligt alle middelen maar dat het allemaal mooi moet zijn is typisch Nederlands,ben ik inmiddels wel aan gewent.
Toch vaag trouwens dat iedereen hier trouwens wel aan dementie lijdt...
Gezien hoe Juve de laatste weken speelt?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,volgens de kenners konden we ook niet van de aanstaand Italiaans kampioen en Real winnen
Dan was jij blijkbaar 1 van de weinige die Arsenal hoger inschatte Real destijds en Juve is en blijft top.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gezien hoe Juve de laatste weken speelt?
Gat is geloof ik nog 3 punten.. En Real.. Sja, ik schat Arsenal toch wel wat hoger in dan dat bij elkaar geraapte zooitje kutvoetballers..
Milan of Barca is andere koek.
Dit moment heb ik ook al 100 keer gezien..Echt een waanzinnige actie van Redondoquote:Op maandag 24 april 2006 16:41 schreef jojomen4 het volgende:
En ManU - Real waarbij Fernando Redondo verdediger Berg uitspeelt met een geweldige actie en voorzet op Raul die daarna afmaakt!
http://video.google.com/videoplay?docid=-4397438772507888442quote:Op woensdag 26 april 2006 15:55 schreef Dynia het volgende:
[..]
Dit moment heb ik ook al 100 keer gezien..Echt een waanzinnige actie van Redondo
Oh, cry me a river.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Kan die Arsenal slowchat niet gewoon ff in het topic waar het voor bedoeld is? Dank u!
En jij bent?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Kan die Arsenal slowchat niet gewoon ff in het topic waar het voor bedoeld is? Dank u!
Wil je nou eens ophouden met het blijven erhalen!quote:Op woensdag 19 april 2006 20:52 schreef Plato1980 het volgende:
- De golden goal van Dave Zafarin in de halve finale van de KNVB beker in 2000 tussen Vitesse en Roda. Roda kreeg een corner die afgeslagen werd en vanaf een meter of twintig kogelt Zafarin de bal in de touwen. Dit leidde tot een gigantische vreugdeuitbarsting in het Rodavak, waarbij volwassen kerels stonden te huilen van blijdschap. De finale was letterlijk met één schot bereikt en bovendien wist iedereen dat we die gezien de tegenstander (NEC) waarschijnloijk zouden winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |