óver Chowi'squote:Op woensdag 19 april 2006 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Alleen voor chowi's?
Will do.quote:
Neem je een bak ijs mee?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok!
maar ik moet eerst nog ff naar de C1000
Yesh!quote:
Ze waren hier. [BeF] #522 McDavid, lul!quote:Op woensdag 19 april 2006 20:06 schreef Misstique het volgende:
Waar is iedereen?
Kijk de volgende keer verder dan je neus, hm. En ja, ik wéét dat dat al best ver is, PC, maar tóch.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:25 schreef pc-fr34k het volgende:
McD, lul! Eerst zocht ik naar BeF, blijven zoeken, vind ik niks. Maak ik een topic aan, wordt die gelockt. Dus ik denken dat Yvonne BeF weer heeft gestopt, zie ik een link naar dit topic!
Kan iemand er gewoon [BeF] van maken?!
Maar ik doe altijd /BeF typen, dan zoekt hij automatisch. Firefox zoekt niet naar latijnse vertalingen.quote:Op woensdag 19 april 2006 21:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk de volgende keer verder dan je neus, hm. En ja, ik wéét dat dat al best ver is, PC, maar tóch.
zou dat het post tempo in dit topic verklaren?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:16 schreef rompompom het volgende:
Matige TT
Ja.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
zou dat het post tempo in dit topic verklaren?
Het enige tofe staat tussen de [ en de ], alleen is dat juist hetgeen wat we níet horen te veranderen in de TT.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:16 schreef rompompom het volgende:
Matige TT
Gaarnequote:Op woensdag 19 april 2006 22:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het kan veranderen in BeF, als jullie dat willen.
okee, doeg.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het enige tofe staat tussen de [ en de ], alleen is dat juist hetgeen wat we níet horen te veranderen in de TT.
quote:
Hey Spook.quote:
Ja, en door het verminderde aantal tekens is jouw naam gewoon zichtbaar, in plaats van puntjes...quote:Op woensdag 19 april 2006 22:42 schreef Chowi het volgende:
Het posttempo is inderdaad erg verbeterd..
Wat heb je op?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik ben erbij nu he'
Spook nummer 1 spamhoer
Als het moet,normaal post ik heel hoogstaand en inhoudelijk
Yay.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en door het verminderde aantal tekens is jouw naam gewoon zichtbaar, in plaats van puntjes...
quote:
Vanwege het aantal typo's. Ik dacht, er moet iets mis zijn met je coördinatie.quote:
Ik wil nog wel een keer langs lopen, hoor?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Ikheb
3
seconden
lang
mijn
jeugdliefde
gezien
.
Jeej
.
Ohquote:Op woensdag 19 april 2006 22:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vanwege het aantal typo's. Ik dacht, er moet iets mis zijn met je coördinatie.
Sorry!quote:
Ja ik zie ze niet ookquote:
Als jij een geile zwarte leren jas kan vullen met een groot mannenlichaam en geweldige lichtbruine ogen en donkerbruine krullen hebt wil ik je kopenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer langs lopen, hoor?
Vijftig euro.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als jij een geile zwarte leren jas kan vullen met een groot mannenlichaam en geweldige lichtbruine ogen en donkerbruine krullen hebt wil ik je kopen.
Wheheheehehe. Goed compensatiemiddel.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:51 schreef Janetje het volgende:
Het leven is kut.
Neequote:Op woensdag 19 april 2006 22:52 schreef Misstique het volgende:
Ishet
vanaaf
hartjes
avond?
Moet ik echt gaan kotsen?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:52 schreef Misstique het volgende:
Ishet
vanaaf
hartjes
avond?
Mooi, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:
Slaap lekker Tiekelquote:Op woensdag 19 april 2006 22:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Nu?quote:Op woensdag 19 april 2006 22:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Ja. Ik ben moe. Vandaag 1e dag gehad bij mn nieuwe werkgever en dat was zwaar (maar wel leuk).quote:
Was het dat maar.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:51 schreef Janetje het volgende:
Het leven is kut.
Okeuj! Droom zacht.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja. Ik ben moe. Vandaag 1e dag gehad bij mn nieuwe werkgever en dat was zwaar (maar wel leuk).
OMG. Dat is banwaardig!quote:Op woensdag 19 april 2006 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben zo bored,dat ik erover zit te denken om op Hyves te reggen
Dus. Maak maar een keuze.quote:
Je moet ook een keuze maken vóór je het doet. D'oh.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb Danoontjes. Hihi.
Dude...Is dat net zoiets als hi5 ofzo?quote:Op woensdag 19 april 2006 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben zo bored,dat ik erover zit te denken om op Hyves te reggen
Geen ideequote:Op woensdag 19 april 2006 23:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dude...Is dat net zoiets als hi5 ofzo?
Danoontjes.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb Danoontjes. Hihi.
Dank jequote:Op woensdag 19 april 2006 23:11 schreef Chowi het volgende:
En als Janetje hier nog rondwaart, gecondoleerd.
Nou, dat verbeter ik toch niet meer, ik ben weg. Ajú.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
Ik kan niet slapen... dus heb mijn belofte aan c_c maar vervuld.
Ode aan een onhandige clown.
14.gifquote:Op donderdag 20 april 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
Zo liefdevol, zo virtuoos, zo olijk en verfijnd
In geen and're wereld zal er ooit nog iemand zijn
Die zoveel van haar liefde in de wereld weet te steken
Die mijn hart zo doet verweken, alle vrouwen doet verbleken
Zo gracieus, zo warm, zo fijngevoelig en geliefd
Met haar in mijn gedachten kom ik aan mijn gerief
Uitdagend en sensueel, een diva op en top
Slechts haar aanblik bezorgt eenieder kolder in de kop
Zo zacht, zo rond, zo tja wat zal ik zeggen?
Het liefst zou ik je voor altijd aan een ketting leggen
Dan had ik je voor mijzelf, helaas is dat verboden.
In plaats daarvan, zoals beloofd, schreef ik je deze ode.
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:14 schreef Litso het volgende:
Zo liefdevol, zo virtuoos, zo olijk en verfijnd
In geen and're wereld zal er ooit nog iemand zijn
Die zoveel van haar liefde in de wereld weet te steken
Die mijn hart zo doet verweken, alle vrouwen doet verbleken
Zo gracieus, zo warm, zo fijngevoelig en geliefd
Met haar in mijn gedachten kom ik aan mijn gerief
Uitdagend en sensueel, een diva op en top
Slechts haar aanblik bezorgt eenieder kolder in de kop
Zo zacht, zo rond, zo tja wat zal ik zeggen?
Het liefst zou ik je voor altijd aan een ketting leggen
Dan had ik je voor mijzelf, helaas is dat verboden.
In plaats daarvan, zoals beloofd, schreef ik je deze ode.
Jij hoeft niet te rijmen om mij te bekoren, mallerdquote:Op donderdag 20 april 2006 00:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Nou, dat verbeter ik toch niet meer, ik ben weg. Ajú..
quote:
Wel dichten?quote:[..]
Jij hoeft niet te rijmen om mij te bekoren, mallerd.
spider solitaire.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:31 schreef Litso het volgende:
Bah. Ik ben te suf om nog echt wat te doen maar niet moe genoeg om te slapen. Wie weet er nog een leuk hersenloos spelletje?
Ah. Ok. Logisch.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
De mijne is kapot, dus ik leen deze ff totdat die andere het weer doet
Hoi moemiequote:Op donderdag 20 april 2006 00:40 schreef moemoe het volgende:
Haaai.
Vrijdag om 18.15 uur verzamelen we bij het vertrektijdenbord op Utrecht CS.
De eerste bagger/BeF meet..
Zoals ik al had aangekondigd, ik kom later maar ik weet niet hoelaat. Ik heb wat nummers dus ik vind jullie wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 00:40 schreef moemoe het volgende:
Haaai.
ik dacht 18:00?quote:Op donderdag 20 april 2006 00:40 schreef moemoe het volgende:
Haaai.
Jij bent er dus ook Vrijdagquote:Op donderdag 20 april 2006 00:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik dacht 18:00?
dan ben ik nóg te-vroeger
-edit-
ik compenseer wel voor litso
Ik ga denk ik eerder naar Stairway toe, ben toch al in Utrechtquote:Op donderdag 20 april 2006 00:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik dacht 18:00?
dan ben ik nóg te-vroeger
-edit-
ik compenseer wel voor litso
tof, dan doe ik dat misschien ook!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerder naar Stairway toe, ben toch al in Utrecht.
Ja, ik ookquote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 20 april 2006 00:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ze ons dan maar uit elkaar kunnen houden! aangezien we naamgenoten zijn!
Nicequote:Op donderdag 20 april 2006 00:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tof, dan doe ik dat misschien ook!
Ik heb mijn Fok! legitimatiepasje altijd bij me! zal deze dan ook op verzoek tonen!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
Beter wanneer je je ff doet legitimeren![]()
18:15, utrecht centraal!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Is die meet nou verplaatst ofzo? Wat is precies de planning?
Vrijdagavond 18.00 utrecht.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:00 schreef pc-fr34k het volgende:
Is die meet nou verplaatst ofzo? Wat is precies de planning?
De mijne is bijna verlopen, moet een nieuwe aan laten maken in FB. Maar in zo'n plaatst zit je altijd tussen de werklozen en je zit 3 uur te wahcten met een nummertje in je hand!quote:Op donderdag 20 april 2006 00:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb mijn Fok! legitimatiepasje altijd bij me! zal deze dan ook op verzoek tonen!
Daar kunnen we wat aan doen.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
18:15, utrecht centraal!
geen pindakaas helaas,
Zo ver was ik ook, maar wat doen enzo?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
18:15, utrecht centraal!
geen pindakaas helaas, en geen Jupiler voor 80 cent, maargoed...
het gebruikelijke:quote:Op donderdag 20 april 2006 01:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook, maar wat doen enzo?.
En jus! En nee! NEE!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het gebruikelijke:
bier drinken en foto's maken van c_c
Geen pindakaas in utrechtquote:Op donderdag 20 april 2006 01:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar kunnen we wat aan doen.
De bedoeling is dat we dan naar de Stairway lopen en daar wat gaan drinken. Vervolgens wachten we tot de rest gearriveerd is en houden we telefonisch contact. Daarna gaan we eten bij de Mc Donald's (quote:Op donderdag 20 april 2006 01:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zo ver was ik ook, maar wat doen enzo?.
http://paskamer.postbank.nl/quote:Op donderdag 20 april 2006 01:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De mijne is bijna verlopen, moet een nieuwe aan laten maken in FB. Maar in zo'n plaatst zit je altijd tussen de werklozen en je zit 3 uur te wahcten met een nummertje in je hand!
Ja, nog naar een kroeg of club? Ergens waar je entree moet betalen of zoiets als een restaurant ofzo(Dat ik weet waar ik geld voor moet hebben)quote:Op donderdag 20 april 2006 01:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het gebruikelijke:
bier drinken en foto's maken van c_c
Stairways?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
De bedoeling is dat we dan naar de Stairway lopen en daar wat gaan drinken. Vervolgens wachten we tot de rest gearriveerd is en houden we telefonisch contact. Daarna gaan we eten bij de Mc Donald's () en het gezellig maken natuurlijk!
![]()
Stairway to Heaven. Café in Utreg. Toph. En eten dus bij de McD (haha, McDavid) (Ja moek, de McD ja, geen restaurant).quote:
ik zal voor iedereen een boterham met pindakaas meenemen! [quote:Op donderdag 20 april 2006 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stairway to Heaven. Café in Utreg. Toph. En eten dus bij de McD (haha, McDavid) (Ja moek, de McD ja, geen restaurant).
quote:Op donderdag 20 april 2006 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Stairway to Heaven. Café in Utreg. Toph. En eten dus bij de McD (haha, McDavid) (Ja moek, de McD ja, geen restaurant).
quote:Op donderdag 20 april 2006 01:07 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb nu wel geld, maar weet nog niet of ik vrijdag uit ga, of zaterdag...
Dat ik kan komen als ik niks anders te doen heb. Of is het een besloten meet?quote:
Niet besloten.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat ik kan komen als ik niks anders te doen heb. Of is het een besloten meet?.
okai.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Val ik daar binnen?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
okai.
het is een besloten meet ja. maar je mag zelf uitmaken of je binnen de besloten kring valt of niet
quote:
Verwarrend.quote:
Hij zegt dat je het zelf uit mag maken, maar ik naam aan dat er uitzonderingen daar zijn gelaten. Stel je voor, sr op een BeF meet.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:16 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Val ik daar binnen?zou zo hendig sjiek zein!
okee dan kom ik ook gek!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij zegt dat je het zelf uit mag maken, maar ik naam aan dat er uitzonderingen daar zijn gelaten. Stel je voor, sr op een BeF meet.!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdequote:Op donderdag 20 april 2006 01:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hmmm volgens mij is er de vorige keer niet geblowd, ik denk niet dat het is toegestaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat is de policy van stairway over blowen? Die chill meet is in amsterdam, net te ver voor mij, aangezien dit al een BeF/bagger meet is dacht ik, ik doe er nog een combinatie bij.. Daarnaast is dat wel chill als je aan het chillen bent.
.
ik denk niet dat ze dat heel erg waarderen!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat is de policy van stairway over blowen?
Ok, dan buiten of niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm volgens mij is er de vorige keer niet geblowd, ik denk niet dat het is toegestaan.
n00b!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Tis namelijk niet besloten voor BeFfers en een bepaalde groep baggeraars.
quote:
Weg I guess.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is de BeF-crew?
Dat klinkt nogal dubbel.quote:
2 Bier.quote:
Jij bent ookal niet echt subtiel he?quote:
Okey..... leg uit.quote:
Waar zijn de diehard BeFfers?quote:Op donderdag 20 april 2006 02:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is de BeF-crew?
Een week verlaat.... kutpolen.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:23 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Hey cerror, hoe is het met dat diskmag afgelopen?
Een vrouw seksistisch over een man?quote:Op donderdag 20 april 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, was flauw ende seksistisch, sorry.
quote:Op donderdag 20 april 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Tis namelijk niet besloten voor BeFfers en een bepaalde groep baggeraars.
quote:
Vertel nouhou.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Ik kon niet kiezen welke PI ik nou wil, de [afbeelding] of de [afbeelding]
Jawohl.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Een vrouw seksistisch over een man?
Daar zei die dus niets over....quote:Op donderdag 20 april 2006 02:28 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Ja, okay. Maar ik kom er in/op dus?
quote:Hi Cerror!
Mate, please hang on with spreading Your "Falcon" module yet.
Chosneck release is moved a week, our coder is still working
on an intro! I promise, I will tell You when it's ready, ok?
Please do not spread Your fantastic msx contrib till this time
greets!
Michal
Grey / MSB
Ik snap er geen klont van, cerror.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Daar zei die dus niets over....
Hij zat alleen maar te slijmen e.d...
[..]![]()
![]()
Voor die polen klaarblijkelijk hun levenswerk ofzo.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:32 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Waarom zoveel geheim rond een diskmag voor een fucking atari, trouwens? Alsof het van wereldbelang is, ofzo.
Ik voel me nu érg domquote:Op donderdag 20 april 2006 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whehehe, nee, dan is de grap er af
Ach, je bent zo slim als je je voelt.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik voel me nu érg dom.
jaja haha ben je ook, hihi
Ik vind het niet grappig... wat is de grap?quote:Op donderdag 20 april 2006 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude, er zijn regels en regels.quote:
Zeg ik ook te vaak... al is dat niet echt gerusttellend.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:37 schreef Dagonet het volgende:
Kut, ik zei 'dude'.
Hm. Dat betekent dat ik zou moeten gaan kwijlen en spastische bewegingen maken.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, je bent zo slim als je je voelt.
quote:Op donderdag 20 april 2006 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig... wat is de grap?
quote:Op donderdag 20 april 2006 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gewoonweg alleen grappig voor jezelf dus huh?quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Gewoonweg alleen grappig voor jezelf dus huh?
Jullie weten echt niet dat die knakkert een kloon is?quote:
Je bedoelt franse frietjes?quote:Op donderdag 20 april 2006 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten echt niet dat die knakkert een kloon is?
Ja de vraag is natuurlijk 'van wie?'.quote:Op donderdag 20 april 2006 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten echt niet dat die knakkert een kloon is?
Hij/zij wilde niks vertellen op MSNquote:Op donderdag 20 april 2006 03:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja de vraag is natuurlijk 'van wie?'.
Neuh. Zelfs z'n icon verraadt het alquote:Op donderdag 20 april 2006 03:19 schreef cerror het volgende:
Vast theguitarist.nl ofzo...
Jij dus. Fijn, Weten we het.quote:
Ohh franse frietjes, dat is litso toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 03:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee!
Z'n sig is helemaal een weggevertje trouwens, zeker voor c_c
Neen. Zucht...quote:Op donderdag 20 april 2006 03:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Ohh franse frietjes, dat is litso toch?
Zei cc al.
quote:Op donderdag 20 april 2006 03:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Kutdavid.
Ik had de sig niet gezien.
Die krijgt op z'n kop.quote:Op donderdag 20 april 2006 04:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die avatar zegt ook al zat trouwensHij heeft het er niet te weinig over in ieder geval!
quote:Op donderdag 20 april 2006 03:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Kutdavid.
Ik had de sig niet gezien.
Hoi Ch.quote:Op donderdag 20 april 2006 07:39 schreef Chowi het volgende:
Hoi, PC.
Goede nachtrust gehad, hm?quote:
Verassend genoeg wel.quote:
Joa, alleen heel vreemd gedroomd.quote:Op donderdag 20 april 2006 07:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Verassend genoeg wel.. Terwijl ik weinig heb geslapen(half 3 tot half 7), jij ook lekker geslapen?
Iets met allochtonen.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Vertel.
BS is een neger?quote:
En BS, en een café in een warm land dat tevens een bakkerij was waar twee gozers ruzie kregen om een chick.quote:
In mijn droom was hij een marokkaan. Met een spraakgebrek. Verdulle.quote:
En jij was die chick zeker huh!quote:Op donderdag 20 april 2006 08:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
En BS, en een café in een warm land dat tevens een bakkerij was waar twee gozers ruzie kregen om een chick.
Like, wtf?.
Dubbelop.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:15 schreef Chowi het volgende:
In mijn droom was hij een marokkaan. Met een spraakgebrek.
Nee, ik keek toe! Oh ja, en er was ook nog iets met de bruiloft van mijn oom.quote:
So true.quote:
Aha! Was je wel lijfelijk aanwezig in je droom of was je een alziende aanschouwer?quote:Op donderdag 20 april 2006 08:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik keek toe! Oh ja, en er was ook nog iets met de bruiloft van mijn oom.
Ik sta altijd versteld van mijn eigen dromen.
Ik weet dat ik een onbekend huis binnen ging en dat daar dan al die familie van de aanstaande vrouw van m'n oom zat.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Aha! Was je wel lijfelijk aanwezig in je droom of was je een alziende aanschouwer?
Misschien zit er wel een toffe peder bij!quote:Op donderdag 20 april 2006 08:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een onbekend huis binnen ging en dat daar dan al die familie van de aanstaande vrouw van m'n oom zat.. En ik schaamde me.
't Klopt ook wel een beetje, want ik zie er echt tegen op om al die mensen te gaan ontmoeten. Ze zijn bekakt..
Geloof van niet!quote:Op donderdag 20 april 2006 08:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een toffe peder bij!
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:31 schreef rompompom het volgende:
Misschien zit er wel een toffe pedo bij!
Hey, niet mijn woorden verdraaien, hè.quote:
Dat doe ik nooit!quote:Op donderdag 20 april 2006 08:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, niet mijn woorden verdraaien, hè.
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:36 schreef Chowi het volgende:
Hahaha. Komt pc-fr34k naar me toe met een wiskundige vraag. De arme knul weet niet dat ik alleen verstand van ballen heb..
quote:
OMG, RPP.quote:
Neuken?quote:Op donderdag 20 april 2006 08:50 schreef rompompom het volgende:
Dat verzin je alleen als je al 18 uur op bent.
Én een zieke geest hebt.
Nee, ruig.quote:
quote:
Ik kom daar wel heen!quote:
Ik heb net laatst een nieuwe gekocht.quote:
Tof!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb net laatst een nieuwe gekocht.
[afbeelding].
Nee, dit plaatje heb ik van de site van Hunkemöller gejat.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof!
Maar waarom heb je de inhoud weggesoept?
Hey!quote:
Wanneer krijgt de oprichter van die keten nou eigenlijk een welverdiende Nobelprijs?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dit plaatje heb ik van de site van Hunkemöller gejat..
Heeft hij/zij die niet al gehad?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wanneer krijgt de oprichter van die keten nou eigenlijk een welverdiende Nobelprijs?
Je bent er weer vroeg bijquote:
Zo vroeg is het toch niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bent er weer vroeg bij![]()
Straks richting school ?
Nou... wel als je vrij hebt of pas laat moet beginnen. Ik neem aan dat je nu niet op school zit ?!quote:
Nee, ik hoef pas laat te beginnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... wel als je vrij hebt of pas laat moet beginnen. Ik neem aan dat je nu niet op school zit ?!
Maar wel lekker geslapen ?!quote:
Niets te klagen! En u?quote:
Jah primaquote:
Na vandaag heb ik weekend!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah prima. En we gaan weer richting weekend
quote:
Ja, ik heb een weekend lang bruiloft. Van vrijdag tot zondag.quote:
Dat doe je goed... Ga je zelf trouwen ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 09:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik heb een weekend lang bruiloft. Van vrijdag tot zondag..
Niet dat ik weetquote:
Alles gratis, dat dan weer welquote:Op donderdag 20 april 2006 09:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik heb een weekend lang bruiloft. Van vrijdag tot zondag..
Nope, maar mijn oom wel. Voor de derde keer.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat doe je goed... Ga je zelf trouwen ofzo![]()
Elke keer een dagje langer?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nope, maar mijn oom wel. Voor de derde keer.
Uhuh.quote:
Oke danquote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nope, maar mijn oom wel. Voor de derde keer.
Toen ik daar de laatste keer was, was het helemaal onderbesneeuwd.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan
Ik ga zondag naar duitsland... Hopen op goed weer
Ach... ik ga richting mijn avatar dus dat is niet zo ver wegquote:Op donderdag 20 april 2006 09:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toen ik daar de laatste keer was, was het helemaal onderbesneeuwd.
Maar ja, dat was Berlijn, hè.
Tof!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ik ga richting mijn avatar dus dat is niet zo ver weg
(in de eiffel)
Als het goed weer is enzo welquote:
Sneeuw zal er niet liggen.quote:
Ik hoop het niet.... Dan zal er ook weinig gereden worden op het circuitquote:
Logisch.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.... Dan zal er ook weinig gereden worden op het circuit
Hoort erbij... mijn vriendin ookalquote:
En als er wel sneeuw ligt gaan we snitzel eten en weer wegquote:
Mijn vriendin niet!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoort erbij... mijn vriendin ookal
Mr. Ch.!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:09 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Hallo, Miss. BS.
nu voel ik me lullig, want ik had me ingeschreven voor een excursie, waardoor iemand anders dus níét mee kon...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoort erbij... mijn vriendin ookal
Laten we vandaag een wandeling in het bos maken. Is het goed als ik er deze keer iets vroeger ben, twaalf uur was nét te laat, vond je niet?quote:
Ja, we kwamen tijd tekort. Kom om half 12!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:12 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Laten we vandaag een wandeling in het bos maken. Is het goed als ik er deze keer iets vroeger ben, twaalf uur was nét te laat, vond je niet?
Deal. Zet je weer van die puike thee?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, we kwamen tijd tekort. Kom om half 12!
Dat is een beetje jammer jahquote:Op donderdag 20 april 2006 10:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nu voel ik me lullig, want ik had me ingeschreven voor een excursie, waardoor iemand anders dus níét mee kon...
Ik heb andere gekocht.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:14 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Deal. Zet je weer van die puike thee?
Eerder exotisch.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:15 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Oeh, "avontuurlijk".
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:16 schreef mcDavid het volgende:
BS en Ch tegelijk in [BeF], het zou verboden moeten worden!
Waarom las ik "erotiek"?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:17 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Er is niets mis met wat exotiek.
Snakey. Blijven opletten.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:18 schreef mcDavid het volgende:
welk C:rewlid heeft trouwens mijn TT veranderd? alsof ik datsoort vuige, platte woorden zou gebruiken [afbeelding]
puickend, doe dr de groeten van mij!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:18 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Ik ben straks weg, mcDavid, in de trein naar die deerne.
Maar. Haha. Oh. HAHahaha.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:19 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Omdat dat de "grap" was.
Dank je! Groeten terug.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
puickend, doe dr de groeten van mij!
quote:
Zal ik doen!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nehee, Straks pas, als BS ze overbrengt.
Doe hem trouwens de groeten van mij!
Over douchen gesproken.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, dan kan ik met een gerust hart gaan douchen!
Gleu.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef Litso het volgende:
Mogge.
Ja hoor, ik stap wel weer vuil de trein in. Laat het bad trouwens maar vollopen, da's nog puiker.quote:
Goedemorgen... weer op school belandquote:Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef Litso het volgende:
Mogge.
En mijn bad is daadwerkelijk wít.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ja hoor, ik stap wel weer vuil de trein in. Laat het bad trouwens maar vollopen, da's nog puiker.
Hmm nee, ik sliep pas rond een uur of 6, dus ik had toen wijselijk de wekker alvast wat later gezet. Zonet bleek dat ik hem helemaal niet had hoeven zetten want er is weer eens geen les, maar nu ben ik toch al wakker. Gelukkig nog wel thuis.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen... weer op school beland?
Ik was je rug!quote:
Ik heb nooit zomaar hele dagen vrij op die klote schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 10:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm nee, ik sliep pas rond een uur of 6, dus ik had toen wijselijk de wekker alvast wat later gezet. Zonet bleek dat ik hem helemaal niet had hoeven zetten want er is weer eens geen les, maar nu ben ik toch al wakker. Gelukkig nog wel thuis.
Ja nouja, ik kan sowieso al niet naar de les van 4 uur, dus dan heb ik de hele dag vrij.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb nooit zomaar hele dagen vrij op die klote school![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |