quote:Op donderdag 20 april 2006 10:16 schreef mcDavid het volgende:
BS en Ch tegelijk in [BeF], het zou verboden moeten worden!
Waarom las ik "erotiek"?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:17 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Er is niets mis met wat exotiek.
Snakey. Blijven opletten.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:18 schreef mcDavid het volgende:
welk C:rewlid heeft trouwens mijn TT veranderd? alsof ik datsoort vuige, platte woorden zou gebruiken [afbeelding]
puickend, doe dr de groeten van mij!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:18 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Ik ben straks weg, mcDavid, in de trein naar die deerne.
Maar. Haha. Oh. HAHahaha.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:19 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Omdat dat de "grap" was.
Dank je! Groeten terug.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
puickend, doe dr de groeten van mij!
quote:
Zal ik doen!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nehee, Straks pas, als BS ze overbrengt.
Doe hem trouwens de groeten van mij!
Over douchen gesproken.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, dan kan ik met een gerust hart gaan douchen!
Gleu.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef Litso het volgende:
Mogge.
Ja hoor, ik stap wel weer vuil de trein in. Laat het bad trouwens maar vollopen, da's nog puiker.quote:
Goedemorgen... weer op school belandquote:Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef Litso het volgende:
Mogge.
En mijn bad is daadwerkelijk wít.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ja hoor, ik stap wel weer vuil de trein in. Laat het bad trouwens maar vollopen, da's nog puiker.
Hmm nee, ik sliep pas rond een uur of 6, dus ik had toen wijselijk de wekker alvast wat later gezet. Zonet bleek dat ik hem helemaal niet had hoeven zetten want er is weer eens geen les, maar nu ben ik toch al wakker. Gelukkig nog wel thuis.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen... weer op school beland?
Ik was je rug!quote:
Ik heb nooit zomaar hele dagen vrij op die klote schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 10:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm nee, ik sliep pas rond een uur of 6, dus ik had toen wijselijk de wekker alvast wat later gezet. Zonet bleek dat ik hem helemaal niet had hoeven zetten want er is weer eens geen les, maar nu ben ik toch al wakker. Gelukkig nog wel thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |