Iets met allochtonen.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Vertel.
En BS, en een café in een warm land dat tevens een bakkerij was waar twee gozers ruzie kregen om een chick.quote:
In mijn droom was hij een marokkaan. Met een spraakgebrek. Verdulle.quote:
En jij was die chick zeker huh!quote:Op donderdag 20 april 2006 08:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
En BS, en een café in een warm land dat tevens een bakkerij was waar twee gozers ruzie kregen om een chick.
Like, wtf?.
Dubbelop.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:15 schreef Chowi het volgende:
In mijn droom was hij een marokkaan. Met een spraakgebrek.
Nee, ik keek toe! Oh ja, en er was ook nog iets met de bruiloft van mijn oom.quote:
So true.quote:
Aha! Was je wel lijfelijk aanwezig in je droom of was je een alziende aanschouwer?quote:Op donderdag 20 april 2006 08:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik keek toe! Oh ja, en er was ook nog iets met de bruiloft van mijn oom.
Ik sta altijd versteld van mijn eigen dromen.
Ik weet dat ik een onbekend huis binnen ging en dat daar dan al die familie van de aanstaande vrouw van m'n oom zat.quote:Op donderdag 20 april 2006 08:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Aha! Was je wel lijfelijk aanwezig in je droom of was je een alziende aanschouwer?
Misschien zit er wel een toffe peder bij!quote:Op donderdag 20 april 2006 08:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een onbekend huis binnen ging en dat daar dan al die familie van de aanstaande vrouw van m'n oom zat.. En ik schaamde me.
't Klopt ook wel een beetje, want ik zie er echt tegen op om al die mensen te gaan ontmoeten. Ze zijn bekakt..
Geloof van niet!quote:Op donderdag 20 april 2006 08:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien zit er wel een toffe peder bij!
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:31 schreef rompompom het volgende:
Misschien zit er wel een toffe pedo bij!
Hey, niet mijn woorden verdraaien, hè.quote:
Dat doe ik nooit!quote:Op donderdag 20 april 2006 08:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, niet mijn woorden verdraaien, hè.
quote:Op donderdag 20 april 2006 08:36 schreef Chowi het volgende:
Hahaha. Komt pc-fr34k naar me toe met een wiskundige vraag. De arme knul weet niet dat ik alleen verstand van ballen heb..
OMG, RPP.quote:
Neuken?quote:Op donderdag 20 april 2006 08:50 schreef rompompom het volgende:
Dat verzin je alleen als je al 18 uur op bent.
Én een zieke geest hebt.
Nee, ruig.quote:
quote:
Ik kom daar wel heen!quote:
Ik heb net laatst een nieuwe gekocht.quote:
Tof!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb net laatst een nieuwe gekocht.
[afbeelding].
Nee, dit plaatje heb ik van de site van Hunkemöller gejat.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof!
Maar waarom heb je de inhoud weggesoept?
Hey!quote:
Wanneer krijgt de oprichter van die keten nou eigenlijk een welverdiende Nobelprijs?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dit plaatje heb ik van de site van Hunkemöller gejat..
Heeft hij/zij die niet al gehad?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wanneer krijgt de oprichter van die keten nou eigenlijk een welverdiende Nobelprijs?
Je bent er weer vroeg bijquote:
Zo vroeg is het toch niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bent er weer vroeg bij![]()
Straks richting school ?
Nou... wel als je vrij hebt of pas laat moet beginnen. Ik neem aan dat je nu niet op school zit ?!quote:
Nee, ik hoef pas laat te beginnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... wel als je vrij hebt of pas laat moet beginnen. Ik neem aan dat je nu niet op school zit ?!
Maar wel lekker geslapen ?!quote:
Niets te klagen! En u?quote:
Jah primaquote:
Na vandaag heb ik weekend!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah prima. En we gaan weer richting weekend
quote:
Ja, ik heb een weekend lang bruiloft. Van vrijdag tot zondag.quote:
Dat doe je goed... Ga je zelf trouwen ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 09:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik heb een weekend lang bruiloft. Van vrijdag tot zondag..
Niet dat ik weetquote:
Alles gratis, dat dan weer welquote:Op donderdag 20 april 2006 09:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik heb een weekend lang bruiloft. Van vrijdag tot zondag..
Nope, maar mijn oom wel. Voor de derde keer.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat doe je goed... Ga je zelf trouwen ofzo![]()
Elke keer een dagje langer?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nope, maar mijn oom wel. Voor de derde keer.
Uhuh.quote:
Oke danquote:Op donderdag 20 april 2006 09:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nope, maar mijn oom wel. Voor de derde keer.
Toen ik daar de laatste keer was, was het helemaal onderbesneeuwd.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Oke dan
Ik ga zondag naar duitsland... Hopen op goed weer
Ach... ik ga richting mijn avatar dus dat is niet zo ver wegquote:Op donderdag 20 april 2006 09:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Toen ik daar de laatste keer was, was het helemaal onderbesneeuwd.
Maar ja, dat was Berlijn, hè.
Tof!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach... ik ga richting mijn avatar dus dat is niet zo ver weg
(in de eiffel)
Als het goed weer is enzo welquote:
Sneeuw zal er niet liggen.quote:
Ik hoop het niet.... Dan zal er ook weinig gereden worden op het circuitquote:
Logisch.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.... Dan zal er ook weinig gereden worden op het circuit
Hoort erbij... mijn vriendin ookalquote:
En als er wel sneeuw ligt gaan we snitzel eten en weer wegquote:
Mijn vriendin niet!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoort erbij... mijn vriendin ookal
Mr. Ch.!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:09 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Hallo, Miss. BS.
nu voel ik me lullig, want ik had me ingeschreven voor een excursie, waardoor iemand anders dus níét mee kon...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoort erbij... mijn vriendin ookal
Laten we vandaag een wandeling in het bos maken. Is het goed als ik er deze keer iets vroeger ben, twaalf uur was nét te laat, vond je niet?quote:
Ja, we kwamen tijd tekort. Kom om half 12!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:12 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Laten we vandaag een wandeling in het bos maken. Is het goed als ik er deze keer iets vroeger ben, twaalf uur was nét te laat, vond je niet?
Deal. Zet je weer van die puike thee?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, we kwamen tijd tekort. Kom om half 12!
Dat is een beetje jammer jahquote:Op donderdag 20 april 2006 10:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nu voel ik me lullig, want ik had me ingeschreven voor een excursie, waardoor iemand anders dus níét mee kon...
Ik heb andere gekocht.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:14 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Deal. Zet je weer van die puike thee?
Eerder exotisch.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:15 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Oeh, "avontuurlijk".
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:16 schreef mcDavid het volgende:
BS en Ch tegelijk in [BeF], het zou verboden moeten worden!
Waarom las ik "erotiek"?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:17 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Er is niets mis met wat exotiek.
Snakey. Blijven opletten.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:18 schreef mcDavid het volgende:
welk C:rewlid heeft trouwens mijn TT veranderd? alsof ik datsoort vuige, platte woorden zou gebruiken [afbeelding]
puickend, doe dr de groeten van mij!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:18 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
Ik ben straks weg, mcDavid, in de trein naar die deerne.
Maar. Haha. Oh. HAHahaha.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:19 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Omdat dat de "grap" was.
Dank je! Groeten terug.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
puickend, doe dr de groeten van mij!
quote:
Zal ik doen!quote:Op donderdag 20 april 2006 10:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nehee, Straks pas, als BS ze overbrengt.
Doe hem trouwens de groeten van mij!
Over douchen gesproken.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ok, dan kan ik met een gerust hart gaan douchen!
Gleu.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef Litso het volgende:
Mogge.
Ja hoor, ik stap wel weer vuil de trein in. Laat het bad trouwens maar vollopen, da's nog puiker.quote:
Goedemorgen... weer op school belandquote:Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef Litso het volgende:
Mogge.
En mijn bad is daadwerkelijk wít.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:25 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ja hoor, ik stap wel weer vuil de trein in. Laat het bad trouwens maar vollopen, da's nog puiker.
Hmm nee, ik sliep pas rond een uur of 6, dus ik had toen wijselijk de wekker alvast wat later gezet. Zonet bleek dat ik hem helemaal niet had hoeven zetten want er is weer eens geen les, maar nu ben ik toch al wakker. Gelukkig nog wel thuis.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen... weer op school beland?
Ik was je rug!quote:
Ik heb nooit zomaar hele dagen vrij op die klote schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 10:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Hmm nee, ik sliep pas rond een uur of 6, dus ik had toen wijselijk de wekker alvast wat later gezet. Zonet bleek dat ik hem helemaal niet had hoeven zetten want er is weer eens geen les, maar nu ben ik toch al wakker. Gelukkig nog wel thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |