quote:
Ik kom daar wel heen!quote:
Ik heb net laatst een nieuwe gekocht.quote:
Tof!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb net laatst een nieuwe gekocht.
[afbeelding].
Nee, dit plaatje heb ik van de site van Hunkemöller gejat.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tof!
Maar waarom heb je de inhoud weggesoept?
Hey!quote:
Wanneer krijgt de oprichter van die keten nou eigenlijk een welverdiende Nobelprijs?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, dit plaatje heb ik van de site van Hunkemöller gejat..
Heeft hij/zij die niet al gehad?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wanneer krijgt de oprichter van die keten nou eigenlijk een welverdiende Nobelprijs?
Je bent er weer vroeg bijquote:
Zo vroeg is het toch niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Je bent er weer vroeg bij![]()
Straks richting school ?
Nou... wel als je vrij hebt of pas laat moet beginnen. Ik neem aan dat je nu niet op school zit ?!quote:
Nee, ik hoef pas laat te beginnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou... wel als je vrij hebt of pas laat moet beginnen. Ik neem aan dat je nu niet op school zit ?!
Maar wel lekker geslapen ?!quote:
Niets te klagen! En u?quote:
Jah primaquote:
Na vandaag heb ik weekend!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah prima. En we gaan weer richting weekend
quote:
Ja, ik heb een weekend lang bruiloft. Van vrijdag tot zondag.quote:
Dat doe je goed... Ga je zelf trouwen ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 09:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik heb een weekend lang bruiloft. Van vrijdag tot zondag..
Niet dat ik weetquote:
Alles gratis, dat dan weer welquote:Op donderdag 20 april 2006 09:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik heb een weekend lang bruiloft. Van vrijdag tot zondag..
Nope, maar mijn oom wel. Voor de derde keer.quote:Op donderdag 20 april 2006 09:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat doe je goed... Ga je zelf trouwen ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |