quote:Op donderdag 20 april 2006 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach jezus....wat heb ik mezelf op de hals gehaald?![]()
WTF in iemands hals liggenquote:
OMFGquote:Op donderdag 20 april 2006 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach jezus....wat heb ik mezelf op de hals gehaald?![]()
Noem je dat bier? cultuurbarbaarquote:Op donderdag 20 april 2006 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk hoe mannelijk ik wel niet ben lieve Shriley, ik drink bier en laat mijn stoere ketting zien
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 april 2006 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk hoe mannelijk ik wel niet ben lieve Shriley, ik drink bier en laat mijn stoere ketting zien
[afbeelding]
Mannelijk? Jij?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
ech welquote:Op donderdag 20 april 2006 01:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
En bier en kettingen zijn niet stoer.
Ik dacht juist dat jij van een kale fallus hield ?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mannelijk? Jij?Volgens mij moeten de eerste balharen nog verschijnen. En bier en kettingen zijn niet stoer.
Toen was ik ook nog een puber.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:10 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
nee de echte vrouwens drinken natuurlijk passoa.
Je moet niet zoveel denken, maar gewoon je brommer te pletter rijden met jezelf erbij. Dan zou de wereld er weer een stukje beter uitzien.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij van een kale fallus hield ?
Enorm! En zo te zien heb jij er problemen mee?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:12 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
zo te zien ben je er nog steeds trots op.
Maar je kon toch niet leven zonder mij allerliefste Shirley ?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:12 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel denken, maar gewoon je brommer te pletter rijden met jezelf erbij. Dan zou de wereld er weer een stukje beter uitzien.
waarom zou ikquote:Op donderdag 20 april 2006 01:13 schreef Shirley het volgende:
[..]
Enorm! En zo te zien heb jij er problemen mee?
Waar haal je dat vandaan? Het liefst hoop ik nooit meer een post van je te zien hier, in ieder geval niet aan mij gericht.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar je kon toch niet leven zonder mij allerliefste Shirley ?
Ik weet het niet, jij komt er ineens mee. Jij voelt je blijkbaar aangevallen omdat je bier drinkt en een ketting draagt. Of wil je graag op Maiksukkel lijken?quote:
oh, en wij dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Het liefst hoop ik nooit meer een post van je te zien hier, in ieder geval niet aan mij gericht.
Maar onze liefde gaat gewoon door he ? ook al maak ik geen posts meer naar jouw kantquote:Op donderdag 20 april 2006 01:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Het liefst hoop ik nooit meer een post van je te zien hier, in ieder geval niet aan mij gericht.
Er is nooit liefde geweest.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar onze liefde gaat gewoon door he ? ook al maak ik geen posts meer naar jouw kant
Is dat nou een dolfijn?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:06 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
alsof je op iemand anders lijkt door een ketting te dragen en bier te drinkenquote:Op donderdag 20 april 2006 01:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet het niet, jij komt er ineens mee. Jij voelt je blijkbaar aangevallen omdat je bier drinkt en een ketting draagt. Of wil je graag op Maiksukkel lijken?
Wel ! ik had je toch nog gezien gistermiddag bij de pleintje....quote:
Lul er niet over heen puber.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:19 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
alsof je op iemand anders lijkt door een ketting te dragen en bier te drinken.
Kindje toch.... de pleintjequote:Op donderdag 20 april 2006 01:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wel ! ik had je toch nog gezien gistermiddag bij de pleintje....
Muus dat noemen ze een Panter
Okiedokie, just checking.quote:
Zoeen pleintje dan ?quote:
Oooh Shirleyquote:Op donderdag 20 april 2006 01:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Veel plezier in je eigen lonesome wereldje.![]()
Ga jij nou maar lekker Maikuuul z'n aars likken, want het is overduidelijk.quote:
Nee. Jou als eerst.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oooh Shirleyje bent zo romantisch, je wilt dus iedereen in deze ganse wereld killen zodat wij met zijn 2en overblijven ?
Aaahhh
Moet ik als eerst iemand vermoorden ?quote:
je hebt gelijk. ik wilde ook altijd al zo dom en onwetend zijn,maar ik heb geen idee hoe dat moetquote:Op donderdag 20 april 2006 01:23 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker Maikuuul z'n aars likken, want het is overduidelijk.
quote:Op donderdag 20 april 2006 01:26 schreef Shirley het volgende:
Pffft...ik ben het spelletje weer zat. Ik ben weg hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |