Klikquote:'De tot nu toe beroemdste auto, de T-ford, is in dit jaar voorbijgestreefd door de kever', zo wordt in 1972 gemeld. Deze week zal Volkswagen ook een bescheiden feestje vieren omdat bekend werd dat Volkswagen afgelopen jaar de meeste auto's heeft verkocht. Meer dan Opel. Paul van der Gaag spreekt met Fred Essink, PR-medewerker van de Keverclub, over de geschiedenis van de kever.
quote:Op woensdag 19 april 2006 14:44 schreef daNpy het volgende:
Het idee van een Kever is nog best leuk.
RWD, rear engine, boxer motor
Verkapte ik-meld-me-ook-weer-eens-bij-een-SC
Vandaag even nietquote:Op woensdag 19 april 2006 15:05 schreef vlad het volgende:
wordt er niet meer afgestudeerd tegenwoordig?![]()
![]()
Omdat, appelquote:Op woensdag 19 april 2006 15:14 schreef Hugster het volgende:
Waarom heb ik geen fotoboek icoon eigenlijk?
snap ik tochquote:Op woensdag 19 april 2006 15:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat lul jij?
Gewoon een skin voor FF lullo
Thxquote:
Dat is geen Apple look, het begint er een kleeeeein beetje op te lijkenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Best oke, Apple look op een windows-pc, van beide de voordelen
Er zijn minstens 10 apple-skins, die zal er ook vast wel bij zittenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is geen Apple look, het begint er een kleeeeein beetje op te lijken![]()
[afbeelding]
check de schaduwen van de vensters en de smooth-ness
Nee dit zit in OS X zelfquote:Op woensdag 19 april 2006 15:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er zijn minstens 10 apple-skins, die zal er ook vast wel bij zitten
Serieus, overal waar ik inlog heb ik geen fotoboek icoon, wat moet ik doen?quote:
joooeeehooeeequote:Op woensdag 19 april 2006 15:25 schreef jozef444 het volgende:middag
nog iemand meer zich dodelijk aan t vervelen op zen werk ?
quote:
Ik bedoelde voor firefoxquote:Op woensdag 19 april 2006 15:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dit zit in OS X zelf![]()
Maar genoeg daarover
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
Serieus, overal waar ik inlog heb ik geen fotoboek icoon, wat moet ik doen?wat moet ik doen?
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding] Deze even verslepen naar je balkje
de psych verdient er goed aanquote:Op woensdag 19 april 2006 15:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Een ervaring die je nooit vergeet he
quote:i know one mac user. he says if i keep teasing him, he's gonna call the other 6 and beat me up
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:36 schreef jozef444 het volgende:
[..]
de psych verdient er goed aan![]()
bash.org ook voor de macbasher
[..]
Ja dat zal wel jaquote:Op woensdag 19 april 2006 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En morgen dus weer iedereen "kappertje geweest Huug?"
Anders had ze wel een vak geleerdquote:Op woensdag 19 april 2006 15:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat zal wel ja
Ze was wel hotMaar dom dom dom
die zijn wel het makkelijkstquote:Op woensdag 19 april 2006 15:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat zal wel ja
Ze was wel hotMaar dom dom dom
Truequote:Op woensdag 19 april 2006 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders had ze wel een vak geleerd
Je bent afschuwelijkquote:Op woensdag 19 april 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
om 8:30 ging de wekker, om 15:00 ging ik
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
True
Ze wilde wel alles van me weten over die kakkapper van de vorige keer![]()
![]()
![]()
niet meer sjaggo of uit de hoogte-doend-terwijl-je-zelf-nog-geen-fuck-klaarspeelt?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
om 8:30 ging de wekker, om 15:00 ging ik
Waarom ben je daar niet weer heen geweest dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ze vond het reuze interessant
"Wat een prijjjjzeehh"
Ik heb een tros 50% kortingsbonnen gekregen voor Cosmo en Hairmaxxquote:Op woensdag 19 april 2006 15:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet weer heen geweest dan?
En hoe vaak zei ze "keeeenkes"?
ga je lekker?quote:Op woensdag 19 april 2006 15:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet meer sjaggo of uit de hoogte-doend-terwijl-je-zelf-nog-geen-fuck-klaarspeelt?
Deze slowchat ook nietquote:Op woensdag 19 april 2006 15:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je hem wel meegemaakt de laatste dagen? Gaat helemaal nergens over.
Kortingsbonnenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb een tros 50% kortingsbonnen gekregen voor Cosmo en Hairmaxx
Nederlander of niet
0x Zo plat was ze gelukkig nietMaar ze doen ook allemaal 10 kleuren verf in hun haar daar
doen, misschien krik je zijn humeur opquote:Op woensdag 19 april 2006 15:59 schreef Hugster het volgende:
Ik zit te twijfelen om een unimog voor Alexxx op de foto te gaan zetten
Staat hier in de buurt.
Zou ik waarderenquote:Op woensdag 19 april 2006 15:59 schreef Hugster het volgende:
Ik zit te twijfelen om een unimog voor Alexxx op de foto te gaan zetten
Staat hier in de buurt.
kortingsbonnen zijn zeker -->quote:Op woensdag 19 april 2006 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kortingsbonnen![]()
In Maarssen of niet?Lekkere toko dan
Okay, dan pak ik de cam en loop ik er nu even naartoequote:Op woensdag 19 april 2006 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou ik waarderen
Gister zelf ook weer een mooi Mogje er op gezet.
En ik weet zeker dat je de bonnen vergeet als je erheen gaatquote:Op woensdag 19 april 2006 16:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
kortingsbonnen zijn zeker -->
Ja in Maarssen hier ja, zal wel mode zijn![]()
Dat heb je zelf uitgezet, pik.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:14 schreef Hugster het volgende:
Waarom heb ik geen fotoboek icoon eigenlijk?
Geef die plugin eens dan?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
Leuk hoor die FireFox plugins
Nu een IE-plugin, kun je in een apart tabblad via IE surfenMakkelijk voor m'n internetbankieren
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/firefox/1419/
quote:IE Tab - an extension from Taiwan, features: Embedding Internet Explorer in tabs of Mozilla/Firefox.
Ik had ze bij mequote:Op woensdag 19 april 2006 16:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat je de bonnen vergeet als je erheen gaat
Sjoewie
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:29 schreef ijsmeis het volgende:
[[url=chrome://foktools/skin/foksilver/images/quickquote.png]afbeelding[/url]]Die is ook handig. img
Zo te zien een omgebouwde mestverspreider, waarschijnlijk een Terra gator. Erg apart. Mag ik die ook gebruiken?quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Gaaf![]()
Maar das geen Unimog
Mag ik de foto's gebruiken?
Ik ben je ze voor jou gaan makenquote:
Ik dacht even dat je ze uit je archief had gehaald. totdat ik zag dat het vandaag 19 april isquote:Op woensdag 19 april 2006 16:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
[..]
Ik ben je ze voor jou gaan makenTuurlijk mag je ze dan niet gebruiken
![]()
daar heb ik die foto voor genomen, ik ga die dingen niet voor mijn eigen plezier op de foto zettenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo te zien een omgebouwde mestverspreider, waarschijnlijk een Terra gator. Erg apart. Mag ik die ook gebruiken?
Alleen het onderschrift is uit het archiefquote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ze uit je archief had gehaald. totdat ik zag dat het vandaag 19 april is
Hugo leeft 2 jaar geledenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ze uit je archief had gehaald. totdat ik zag dat het vandaag 19 april is
Tofquote:Op woensdag 19 april 2006 16:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
daar heb ik die foto voor genomen, ik ga die dingen niet voor mijn eigen plezier op de foto zetten
rupslader? dat zegt me nietsquote:Op woensdag 19 april 2006 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tof
@vlad: een rupslader? Die zijn ERG zeldzaam.Hoop er 22 Julie zelf een of meer te zien. (Dan ga ik met een beetje geluk naar een dagbouwmijn
)
nee, want hij heeft er gewoon schijt aan denk ikquote:Op woensdag 19 april 2006 16:42 schreef Hugster het volgende:
Ik werd wel raar aangekeken net toen ik dat ding op de foto stond te zetten
Weet ik eens hoe Alexxxx zich altijd voelt
leuk werk toch?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef Hugster het volgende:
![]()
Ik mag lekker het laptopje van m'n ma volledig opnieuw gaan installeren incl 20 programma's en alle settings, mails, adressen en de hele tyfuszooi
![]()
Ik ben er na 9 jaar wel aan gewendquote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, want hij heeft er gewoon schijt aan denk ik![]()
heb vna het weekend format c gedaan, de helquote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, want hij heeft er gewoon schijt aan denk ik![]()
die ik zag was groter alexxx. en de rupsen liepen sterker naar een punt toequote:
Sorryquote:Op woensdag 19 april 2006 16:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja, totdat je me er net weer aan herinnerd
Als ik nog een OV jaarkaart had gehad was ik zsm in de trein gesprongen btwquote:Op woensdag 19 april 2006 16:41 schreef Fugie het volgende:
kan ong wel beter fotos maken alexxx denk ik, zullen nog wel een tijdje bij breda cs staan
Ja men is wel eens argwanend als je ergens omheen staat te struinen?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben er na 9 jaar wel aan gewendMet wel zeggen dat het 9 jaar geleden een stuk makkelijker ging. Toen had je nog geen dierziekten en terrorisme.
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:43 schreef Hugster het volgende:![]()
Ik mag lekker het laptopje van m'n ma volledig opnieuw gaan installeren incl 20 programma's en alle settings, mails, adressen en de hele tyfuszooi
![]()
Dan was het een bulldozer denk ik? en geen laadmachinequote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef vlad het volgende:
[..]
die ik zag was groter alexxx. en de rupsen liepen sterker naar een punt toe![]()
Wat hij zegtquote:Op woensdag 19 april 2006 16:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
Ik heb het al veeeeeeeeeeeeeel te vaak gedaan, doe het echt niet voor m'n lol
Freakquote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik nog een OV jaarkaart had gehad was ik zsm in de trein gesprongen btw
Ja er is ook iets heel vreemds aan de handquote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En vorige week zei je nog dat hij het al zo lang volhield ondanks dat er 2 fucking n00bs op zaten
dat komt iid dichter in de buurt.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan was het een bulldozer denk ik? en geen laadmachine
[afbeelding]
ja hoor, dagelijks. Maar het voordeel van ee digitale canmera is dat je kunt laten zien dat je niet alleen DAT voertuig op de foto zet, maar dat je nog een paar honderd op je schijfje hebt staan. neemt veel onrust weg. En als ik laat zien dat ik weet wat ik fotografeer komen er vaak zelfs leuke gesprekken vanquote:Op woensdag 19 april 2006 16:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja men is wel eens argwanend als je ergens omheen staat te struinen?
Wordt je weleens aangesproken?
Ik heb ook nog een half jaar stage gelopen waar ik dit tussen het gewone werk door een keer of 5 per dag deedquote:
Ik heb mn OV jaarkaart door een misverstand een maand te laat ingeleverd, moets ik 400 euro bote voor betalen als ik het me goed heirnner.. maar ik heb in die maand voor aarfig meer dan 400 euro gereisdquote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Freak
Jij hebt je OV wel goed gebruikt zeker?
Regs ook?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja er is ook iets heel vreemds aan de hand![]()
Word en Excel crashen als je op bestand --> openen of bestand --> opslaan als doet
Nieuwe office erop gezet, temps leeggehaald. Niets werkt
Ik hoop dat 'ie z'n handjes heeft gewassenquote:Op woensdag 19 april 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
Op de foto met een celeb!
Doornbos: "Snel de andere kant op kijken, hopen dat niemand me ziet met dit gedrocht"
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een half jaar stage gelopen waar ik dit tussen het gewone werk door een keer of 5 per dag deed
quote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb mn OV jaarkaart door een misverstand een maand te laat ingeleverd, moets ik 400 euro bote voor betalen als ik het me goed heirnner.. maar ik heb in die maand voor aarfig meer dan 400 euro gereisd
Je kunt de snotjes ook zienquote:Op woensdag 19 april 2006 16:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie z'n handjes heeft gewassen![]()
Whehehe mooie gesprekken lijken me datquote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoor, dagelijks. Maar het voordeel van ee digitale canmera is dat je kunt laten zien dat je niet alleen DAT voertuig op de foto zet, maar dat je nog een paar honderd op je schijfje hebt staan. neemt veel onrust weg. En als ik laat zien dat ik weet wat ik fotografeer komen er vaak zelfs leuke gesprekken vanOpvallend dat veel eigenaaren van echt bijzonder spul absoluut niet in de gaten hebben dat ze uniek materieel in handen hebben
Ja mooi is datquote:Op woensdag 19 april 2006 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik doe het ook altijd voor iedereen, zo snel ze weten dat je er een BEETJE verstand van hebt vragen ze altijd van alles
quote:Op maandag 17 april 2006 10:14 schreef Ippon het volgende:
[..]
Ik vind het onbehoorlijk dat een mod haar persoonlijke mening deelt in een topic.
Ook gedaan, werkt ook nietquote:
ik weet wel dat ik een bijzondere starlet hebquote:Op woensdag 19 april 2006 16:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Whehehe mooie gesprekken lijken me dat![]()
En inderdaad, veel mensen weten het niet nee![]()
Heb je die andere puisterige homofiele nerd gezien die met al die celebs op de foto staat?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
Op de foto met een celeb!
Doornbos: "Snel de andere kant op kijken, hopen dat niemand me ziet met dit gedrocht"
Jij bent toch ook jaloers op mijn celeb-kiekje?quote:Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je die andere puisterige homofiele nerd gezien die met al die celebs op de foto staat?![]()
Die gast zit gewoon een dag op schiphol te wachten voor een kiekje
En iedereen maar jaloers zijn
Ja echt te triest. Ik zou dat alleen maar doen als ik er dan ook een neukgarrantie bij kreegquote:Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je die andere puisterige homofiele nerd gezien die met al die celebs op de foto staat?![]()
Met de Rave-neger?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent toch ook jaloers op mijn celeb-kiekje?![]()
en dan op de foto met sugar lee hooperquote:Op woensdag 19 april 2006 17:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja echt te triest. Ik zou dat alleen maar doen als ik er dan ook een neukgarrantie bij kreeg
Nah, dat doe ik nietquote:Op woensdag 19 april 2006 16:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vertel mij wat
Gewoon veel geld vragen [afbeelding]
Voor minder dan ¤20 per half uur doe ik echt niks
Leuk leven heb je dan jaquote:Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Geil wijfquote:Op woensdag 19 april 2006 17:02 schreef vlad het volgende:
[..]
en dan op de foto met sugar lee hooper![]()
![]()
![]()
Ja vooral die versie met die onherkenbare Sjoem eropquote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Met Brainpower?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja echt te triest. Ik zou dat alleen maar doen als ik er dan ook een neukgarrantie bij kreeg
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja vooral die versie met die onherkenbare Sjoem erop
jij bent toch zelf de celeb?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ik doe het helemaal niet meerquote:
iedereen op fok kent jouquote:
Dat is niet waarquote:Op woensdag 19 april 2006 17:07 schreef Hugster het volgende:
je hebt niet voor niets gekozen voor een donkerblond-donkerrood coupe!!!
kent mijquote:Op woensdag 19 april 2006 17:07 schreef vlad het volgende:
[..]
iedereen op fok kent jou![]()
dus mag ik met jou op de foto?![]()
Mja, de mensen die dat geloven zijn zelf te dom om het te kunnen doen, dat is een ding wat zeker isquote:Op woensdag 19 april 2006 17:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik doe het helemaal niet meer
ik zeg gewoon dat ik er nix meer van af weet
en dan zeggen ze, ja maar je studeert er toch voor ? En dan zeg ik dat ik iets anders ben gaan studeren
je liegt.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is niet waar
Ik ben nog nul keer herkend man(ja, marleenhoofd, maar die herkende mij aan Tim) Alleen mensen die me kennen van school. Dawast.
Dus![]()
![]()
Ik word veel gevraagdquote:Op woensdag 19 april 2006 17:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja voor anderen doe ik het niet
Jan Doedel, ga wegquote:Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
je liegt.
Je bent weer veel te bescheidenLaatst had je het er nog over dat dat handtekeningen uitdelen nu toch best vervelend begint te worden.
90% van de mensen waar ik mee omga weet niet eens wat ik studeerquote:Op woensdag 19 april 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, de mensen die dat geloven zijn zelf te dom om het te kunnen doen, dat is een ding wat zeker is
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:07 schreef Hugster het volgende:
je hebt niet voor niets gekozen voor een donkerblond-donkerrood onderduik coupe!!!
Duurt lang dat blockenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
okay
blockt je op msn, wist je telefoonnummer en sms'jes
Het bittere kruidquote:Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]
It is I, Leclerc
Lekkere vriendenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
90% van de mensen waar ik mee omga weet niet eens wat ik studeer
ja iest met pcs denken ze
we kunnen ook gewoon stoppen als we bij 1000 zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 17:14 schreef Klonk het volgende:
ben benieuwd wat we aan TT gaan doen als we echt bij 1972 zijn
ijmeis, ik kan niet wennen aan je nieuwe usericoon, doe er wat aanquote:
of terugtellen vanaf de 1000 kunnen we de hele 1000-900 doen zonder al die platgetrapte keversquote:Op woensdag 19 april 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon stoppen als we bij 1000 zijn
Pff, spel eerst mijn nick maar eens fatsoenlijkquote:Op woensdag 19 april 2006 17:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
ijmeis, ik kan niet wennen aan je nieuwe usericoon, doe er wat aan![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we kunnen ook gewoon stoppen als we bij 1000 zijn
ijmeisquote:Op woensdag 19 april 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Pff, spel eerst mijn nick maar eens fatsoenlijk
Gaat soms moeilijkquote:Op woensdag 19 april 2006 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik lul er dan gewoon overheen
die zal ik onthoudenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je sinds je vrijgezel bent teveel rukt en je nu Oostindisch-doof bent
Heerlijckquote:Op woensdag 19 april 2006 17:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
die zal ik onthouden [afbeelding]
Selectief horen
quote:Op woensdag 19 april 2006 17:52 schreef hermandeperman het volgende:
Iedereen zich hier aangemeldt ofzo?
Veeg me opquote:Op woensdag 19 april 2006 17:57 schreef ook_gek het volgende:
de laatste lootjes aan het verwerken van mijn media center
Ja erg he. Dat ding is nu pas afquote:
Heh?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet die andere plaatjes er ook wel bij plaatsen
D:quote:Op woensdag 19 april 2006 18:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
ook_gek:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wordt eens tijd jaquote:Op woensdag 19 april 2006 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja erg he. Dat ding is nu pas af![]()
2X main board kapot maar oke hij draaid nu eindelijk![]()
OEh heb vandaag nog iets gevonden![]()
Een in nieuw verpakking koptelefoon van senheiser MXL51
Bon zat er nog bij in het tasje![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 18:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
ook_gek:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
nu alle data nog overpompen. Goed configen en dan in een hoekje zetten en er niks meer mee doenquote:
Zelfbouwlier van de clubquote:Op woensdag 19 april 2006 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn Jozef, wat is dat?(en ik heb ook een afdleing voor aanhangers, trailer, boten, vliegend tuig, en ander niet rijdend meteriaal
)
Zou ik zeer weten te waarderenquote:Op woensdag 19 april 2006 18:54 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Zelfbouwlier van de clubheb er nog wel wat meer foto's van die van de site afkomen
of moet ik dat maar ergens op BB neerdonderen
![]()
Heb jij ergens een plek waar ik de pics kan uppen, dan hoef ik ze niet vanaf de club site te linkenquote:
euhm, mail ze maar op het goede formaat, maak ik ff een mapje voor je aan en up ik ze, kun jij ze op BB zetten, OK?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:58 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Heb jij ergens een plek waar ik de pics kan uppen, dan hoef ik ze niet vanaf de club site te linken
msn langharig tuigquote:Op woensdag 19 april 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euhm, mail ze maar op het goede formaat, maak ik ff een mapje voor je aan en up ik ze, kun jij ze op BB zetten, OK?
Toch niet naar een hotelquote:
Jij had je tas al gepakt?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Toch niet naar een hotel
Kom ik vanmorgen op de zaak, ja almere gaat niet door![]()
Fijn dat je het ff door belt
Jaquote:
once again: Lekkere werkvoorbereiders hebben julliequote:Op woensdag 19 april 2006 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
JaDaarom zei ik ook fijn dat je even hebt gebeld
![]()
En ze hadden ook niet gevraagd of ik uberhaubt wel weg kon deze avond
Ja topquote:Op woensdag 19 april 2006 19:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
once again: Lekkere werkvoorbereiders hebben jullie [afbeelding]
Ik hoor er elke dag wel iets over dat er weer iets niet goed gaat jaquote:Op woensdag 19 april 2006 19:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je bent neem ik aan niet de enige die last van ze heeft?
Waarom wordt er niet eens goed actie ondernomenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik hoor er elke dag wel iets over dat er weer iets niet goed gaat ja
Tja ik werk er pas 3 jaar.... en ik heb begrepen dat er al 6 jaar dingen beloofd wordenquote:Op woensdag 19 april 2006 19:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waarom wordt er niet eens goed actie ondernomen
quote:Op woensdag 19 april 2006 20:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja ik werk er pas 3 jaar.... en ik heb begrepen dat er al 6 jaar dingen beloofd worden
en nog een pta topic die straks op de eerste pagina van google staat als je zoekt op mijn naamquote:Op woensdag 19 april 2006 19:02 schreef Hugster het volgende:
Bojan Haaima, ik heb je noooooooodddiiiiiiiiigg
Dat zijn dus de mooiste felicitaties ehquote:Op woensdag 19 april 2006 20:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
En ook gefeliciteerd van een grote gast uit Maarssen die je niet kent![]()
![]()
Wel als je weet dat hij jou bedoeltquote:Op woensdag 19 april 2006 20:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat zijn dus de mooiste felicitaties eh
Jaquote:Op woensdag 19 april 2006 20:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wel als je weet dat hij jou bedoelt
Iddquote:Op woensdag 19 april 2006 20:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja
Het komt gewoon uit een goed hart
truequote:Op woensdag 19 april 2006 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
en nog een pta topic die straks op de eerste pagina van google staat als je zoekt op mijn naam![]()
Da's een latertjequote:Op woensdag 19 april 2006 21:12 schreef lipje het volgende:
[/ijsmutsimmitatie]
dan komt de stoom niet uit je orenquote:
ja ingetuktquote:
Wat een knuppelquote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef vlad het volgende:
mijn baas is ook een lekkerewe hebben op het werk een crappy 3d teken pakket, terwijl al onze leveranciers met pro-e werken. nu hebben we last van het niet compatible zijn dus heb ik aangeboden om met mijn (illigale) versie van pro-e even het een en ander te ondersteunen.
maar nu loopt mijn baas tegen iedereen (alle toeleveranciers en dergelijke) te verkondigen dat ik een illigale versie van pro-e op m'n pc heeft en dat hijj daar geen voorstander van is
fijne collega
drink er nog eentje op nu
![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik zal het even gezellig maken voor je
[afbeelding]
quote:
kloptquote:Op woensdag 19 april 2006 21:23 schreef vlad het volgende:
[..]
gezelligheid zoals het hoort
![]()
maar zie ik lege glazen op tafel staan?dat kan natuurlijk niet he
![]()
en dan ben ik er nog maar netquote:
Doet me ergens aan denkenquote:Op woensdag 19 april 2006 21:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik zal het even gezellig maken voor je
[afbeelding]
Ik heb em aan huis tegenwoordig, incl poster van een gebruinde vrouw in legging die alle posities staat voor te doenquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 21:27 schreef Hugster het volgende:
[..]
klopt
Snel een flesje Dom P erbij dan [afbeelding]
[afbeelding]
Lekkere ventquote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef vlad het volgende:
mijn baas is ook een lekkerewe hebben op het werk een crappy 3d teken pakket, terwijl al onze leveranciers met pro-e werken. nu hebben we last van het niet compatible zijn dus heb ik aangeboden om met mijn (illigale) versie van pro-e even het een en ander te ondersteunen.
maar nu loopt mijn baas tegen iedereen (alle toeleveranciers en dergelijke) te verkondigen dat ik een illigale versie van pro-e op m'n pc heeft en dat hijj daar geen voorstander van is
fijne collega
drink er nog eentje op nu
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |