Dacht het nietquote:
Bewijs dat nu hier ter plekke maar eens...quote:Op woensdag 19 april 2006 17:30 schreef ElisaB het volgende:
Het al eerder gegeven antwoord: als ik links ben, dan ben jij een bos wortelen
Qui, moiquote:Op woensdag 19 april 2006 17:33 schreef The_Langolier het volgende:
Bewijs dat nu hier ter plekke maar eens...
aha, zie je wel dat je eigenlijk een rooie rakker bent! Als rechteling had je natuurlijk gelijk ingespeeld op mijn vraag en me om de oren geslagen met rechtse idealen!quote:Op woensdag 19 april 2006 17:34 schreef ElisaB het volgende:
Qui, moi
Ik zou niet weten hoe ik het moest bewijzen en ook niet waarom ik dat zou willen. Je kunt me ook gewoon geloven![]()
Dank jequote:Op woensdag 19 april 2006 17:38 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zal eens even een uiterst-linkse mod op dit topic wijzen
En als wij beiden links zijn ?quote:Op woensdag 19 april 2006 17:30 schreef ElisaB het volgende:
Het al eerder gegeven antwoord: als ik links ben, dan ben jij een bos wortelen
familiefoto B.R.oekhoest met oudersquote:Op woensdag 19 april 2006 17:33 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Bewijs dat nu hier ter plekke maar eens...
Ga je schamen, gij linkseling.quote:
heyquote:Op woensdag 19 april 2006 19:47 schreef Danny het volgende:
ik ben rechts. ik kan met links mijn eigen naam nog niet eens schrijven.
Zolang je er maar mee kan typen is er niets aan de hand. Iemand moet toch wat aan de verlinksing doen ?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:47 schreef Danny het volgende:
ik ben rechts. ik kan met links mijn eigen naam nog niet eens schrijven.
Niet altijd though; als je maar links genoeg bent bij de; gevreesde; toelatingstest; mag je je eigen 'wil' behouden, onder stricte voorwaardes enzo. En natuurlijk zijn ze voor andere onderdelen wat losser in de eisen; kijk maar naar de FP.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:15 schreef DaanA het volgende:
Haha, er zijn blijkbaar nog steeds users die denken dat FOK! gerund wordt door vrijwilligers! Hoe naïef.
FOK! is in handen van de ondergrondse communistische partij in Nederland. Iedere user die voor een plaats in de crew solliciteert, wordt "geëlimineerd" en zijn account wordt overgenomen door leden van de partij, die de website precies die kant in laten bewegen, die in hun ogen goed is. Vrijheid is een illusie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |