quote:
Stel je browser goed inquote:Op woensdag 19 april 2006 12:29 schreef Scorpie het volgende:
hele mooie geile gele kikkers
Rot op met je firefox rommel, n00bquote:Op woensdag 19 april 2006 12:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
Stel je browser goed in. hier doen ze t gewoon!
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verzorgt Dinand de muziek dan?
quote:"He who controls the past commands the future, He who commands the future conquers the past"- Kane
Ondertussen kan ik met m'n firefox de plaatjes gewoon zien!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rot op met je firefox rommel, n00bvoor dit soort dingen moet je helemaal je browser niet in hoeven te stellen
No problem.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef Frutsel het volgende:
lol..had er net in de Feedback over geschreven of er al een topic over was...
Thx General!![]()
Jij wil C&Cen met een controller?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
laat maar komen op de 360
Hoe wil je in godesnaam een RTS spelen met een controller?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
laat maar komen op de 360
Was de muis niet disabled voor ingame besturing? En sowieso, dan zou je helemaal een tobo en muis naar je woonkamer moeten slepen en er onhandig mee op de bank moeten gaan zitten. Totaal niet praktisch.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
er zit op de 360 een 3x usb aansluiting
dus toetsenbord en muis aansluiten is een optie
en ik kan beamen dat in iedergeval een keyboard werkt.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
er zit op de 360 een 3x usb aansluiting
dus toetsenbord en muis aansluiten is een optie
volgens mij is hij online disabled offline zal het wel door de fabrikant bepald worden.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Was de muis niet disabled voor ingame besturing? En sowieso, dan zou je helemaal een tobo en muis naar je woonkamer moeten slepen en er onhandig mee op de bank moeten gaan zitten. Totaal niet praktisch.
Daar komt nog eens bij dat je het overzicht best wel eens zou kunnen verliezen bij SDTV resoluties.
BfME2 is niet bepaald vergelijkbaar met C&C.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
verder komt battle for middle earth ook naar de xbox360
Wat heb je aan een rts die online niet te spelen is doordat je geen muis kunt gebruiken. En een rts zonder online is geen rts.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
volgens mij is hij online disabled offline zal het wel door de fabrikant bepald worden.
verder komt battle for middle earth ook naar de xbox360
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:10 schreef leolinedance het volgende:
tvp
Ik zit met dezelfde videokaart als jou, dus ik voel je pijnquote:Op woensdag 19 april 2006 13:12 schreef LSS het volgende:
Shit, dat wil vast niet meer draaien op mijn trouwe 9800 pro![]()
Het is dus GEEN Generals-reeks. De C&C reeks heeft veel meer in zich dan de RA reeks.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:26 schreef Poepoog het volgende:
Ik had liever ook een Red Alert drie gezien, dat generals kon mij echt niet boeien
denk je niet dat ze gaan voortborduren op de generals engine? het is immers EA en die houden wel van uitmelken.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is dus GEEN Generals-reeks. De C&C reeks heeft veel meer in zich dan de RA reeks.
De engine ja, die is prima in orde in Generals, wat wil je dan, zo'n oude voxel-engine?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
denk je niet dat ze gaan voortborduren op de generals engine? het is immers EA en die houden wel van uitmelken.
nou dan denk ik dus een generals engine, met een vervolg op generals. kijk maar eens naar het vliegtuig. het lijkt wel of er een usa embleem op zit zo uit de generals versie.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:35 schreef Q. het volgende:
[..]
De engine ja, die is prima in orde in Generals, wat wil je dan, zo'n oude voxel-engine?
ik speel rts nooit online als ik online speel zijn het veelal shootersquote:Op woensdag 19 april 2006 13:07 schreef Nietmachine het volgende:
[..]
Wat heb je aan een rts die online niet te spelen is doordat je geen muis kunt gebruiken. En een rts zonder online is geen rts.
iddquote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef -skippybal- het volgende:
Zit meer te wachten op Red Alert 3, maar hier kan ik ook blij van worden![]()
Laat mij gewoon een beetje rondkijken, jaquote:Op woensdag 19 april 2006 18:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
tot nog toe heb je geen reet toegevoegd aan het topic.
dan doe je em netjes in je bookmarks.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Laat mij gewoon een beetje rondkijken, ja![]()
Ik ben ook gewoon c&c speler geweest hoor
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik met m'n firefox de plaatjes gewoon zien!
Dat er een derde speelbare side is, die pas unlocked wordt als je GDI én NOD uitgespeeld hebt.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:15 schreef -skippybal- het volgende:
Staan in die scans nog echte gameplay dingen?? Heb geen zin om een pr-praatje helemaal te lezen![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat er een derde speelbare side is, die pas unlocked wordt als je GDI én NOD uitgespeeld hebt.
Of dat ze op de E3 meesterlijke filmpjes laten zien en dan zeggen dat Red Alert 3 in het 4e kwartaal in de winkels ligt....quote:Op donderdag 20 april 2006 12:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Eerst iedereen blij maken door te roepen "er komt een nieuwe C&C in het universum van red alert" en dan vervolgens Command and conquer 3: tiberium wars aankondigen.Ik wil een nieuwe red alert..
Maybe na dezequote:Op donderdag 20 april 2006 12:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Eerst iedereen blij maken door te roepen "er komt een nieuwe C&C in het universum van red alert" en dan vervolgens Command and conquer 3: tiberium wars aankondigen.Ik wil een nieuwe red alert..
Ik vermoed dat het unlocken van de geheimzinnige derde factie alleen geldt voor single player.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
Hoe gaan ze dat doen online??
Generalsquote:Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat generals ook ff tussendoor kwam ben ik al in hoog tempo aan het verdringen
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het unlocken van de geheimzinnige derde factie alleen geldt voor single player.
Een ander gameplaynieuwtje is dat er voor MP een overkoepelende strategische mode komt; ik neem aan een soort turnbased gedeelte.
Nou dat turnbased mag ik toch hopen van niet. tenminste niet turnbased in de normale zin van het woord.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het unlocken van de geheimzinnige derde factie alleen geldt voor single player.
Een ander gameplaynieuwtje is dat er voor MP een overkoepelende strategische mode komt; ik neem aan een soort turnbased gedeelte.
Ah, zoals de strategic map in Rise of Nations? Dat zou tof zijn, dat vond ik altijd wel een leuke feature, alleen wat karig uitgewerktquote:Op donderdag 20 april 2006 12:23 schreef Frollo het volgende:
quote:
Kalm maar mensen, het was slechts een stukje speculatie. Het woord 'turnbased' komt van mij vandaan en staat niet in het artikel.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou dat turnbased mag ik toch hopen van niet. tenminste niet turnbased in de normale zin van het woord.![]()
Klopt dat heb ik ookquote:Op woensdag 19 april 2006 12:54 schreef S1nn3rz het volgende:
Ben ik de enige die gematigd enthousiast is? Geweldig dat er een nieuwe C&C uitkomt, maar hij gaat dus op generals lijken. Ook dit vond en vind ik een topgame, maar het bracht niet de oude C&C style, feel en looks naar voren.![]()
Zeer vet !!quote:Op donderdag 20 april 2006 09:56 schreef MrFl0ppY het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moehahahah
Jij hebt de scans nog niet gezienquote:Op donderdag 20 april 2006 12:30 schreef Killaht het volgende:
Nieuwe C&C Juiiist! Hier meld een fan zich! heb alle games van C&C!
Maar er zijn dus verschillende saga's ontstaan eerst had je C&C toen ging het trg in de tijd met Red Alert daarop kwam redalert 2 en een andere tak Tiberium sun en toen Generals.
Ik denk dat C&C 3 zoiets in de richting van Generals gaat alleen dan wel met realistisch filmpjes.
Die scans zeggen niks kan ik je vertellen, zulke spellen waar nu beelden van zijn niet betrouwbaar, dr kan nog zoveel veranderen.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij hebt de scans nog niet gezien
Er kan het een en ander veranderen maar als je de naam in combinatie met de scans hebt gezien gaat het echt niet zoiets als generals worden.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:39 schreef Killaht het volgende:
[..]
Die scans zeggen niks kan ik je vertellen, zulke spellen waar nu beelden van zijn niet betrouwbaar, dr kan nog zoveel veranderen.
Daarom zeg ik ook in de richting van generalsquote:Op donderdag 20 april 2006 12:44 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Er kan het een en ander veranderen maar als je de naam in combinatie met de scans hebt gezien gaat het echt niet zoiets als generals worden.
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
laat maar komen op de 360 Nintendo Revolution.
Dude! Die vliegtuigen zijn toch echt Orca vliegtuigen hoor, die heeft alleen de Tiberium reeks en Generals niet.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:41 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou dan denk ik dus een generals engine, met een vervolg op generals. kijk maar eens naar het vliegtuig. het lijkt wel of er een usa embleem op zit zo uit de generals versie.![]()
Ik kan ze met Internet Explorer ook zien hier.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ondertussen kan ik met m'n firefox de plaatjes gewoon zien!
Dat zou heel goed kunnen, maar eerlijk gezegd vond ik die faction in Tiberian Sun niet bijzonder interessant. Ik zie ook niet helemaal hoe de rebellen iets met units gaan doen die met elkaar kunnen mergen. In het geval van cyborg-technologie kan ik mij daar veel meer bij voorstellen.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:23 schreef VoreG het volgende:
Die derde factie zal wel iets te maken hebben met rebellen, Ghost Stalkers ed..
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:50 schreef Killaht het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook in de richting van generals
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:56 schreef S1nn3rz het volgende:
ik vind de screens anders verrekte veel op die van generals lijken.
Precies!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:28 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Dude! Die vliegtuigen zijn toch echt Orca vliegtuigen hoor, die heeft alleen de Tiberium reeks en Generals niet.
Misschien een consequentie van het tiberium, dat je daardoor nog engere ziektes krijgtquote:Op donderdag 20 april 2006 13:33 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen, maar eerlijk gezegd vond ik die faction in Tiberian Sun niet bijzonder interessant. Ik zie ook niet helemaal hoe de rebellen iets met units gaan doen die met elkaar kunnen mergen. In het geval van cyborg-technologie kan ik mij daar veel meer bij voorstellen.
Of inderdaad een alien faction. Dat zou totaal vernieuwend zijn natuurlijk (binnen de serie althans)quote:Op donderdag 20 april 2006 13:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Misschien een consequentie van het tiberium, dat je daardoor nog engere ziektes krijgt.
Al zal een nieuwe Kabal ook goed kunnen
ja het zou natuurlijk te gek worden als ze alles schaamteloos zouden kopieren. ik denk echter dat het gewoon een soort vervolg op generals gaat worden. deze screens zijn veelbelovend, maar het is nog redelijk pril dus er gaat denk ik nog heel veel veranderen.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:28 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Dude! Die vliegtuigen zijn toch echt Orca vliegtuigen hoor, die heeft alleen de Tiberium reeks en Generals niet.
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja het zou natuurlijk te gek worden als ze alles schaamteloos zouden kopieren. ik denk echter dat het gewoon een soort vervolg op generals gaat worden. deze screens zijn veelbelovend, maar het is nog redelijk pril dus er gaat denk ik nog heel veel veranderen.
jammer dat generals dan wel gewoon de naam command & conquer heeft.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:49 schreef VoreG het volgende:
[..]![]()
CnC is geen vervolg op Generals, het is een totaal andere serie..
Inderdaad, generals was niet goed voor de naam command & conquer.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:51 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jammer dat generals dan wel gewoon de naam command & conquer heeft.
Jij hebt nog geen generals gespeeld? Ik ben daar erg verslaafd aan geweest en speel het af en toe nog welleens, speelde altijd wel met aanvulling zero hour! en ook vaak met vrienden op inet!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:26 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... Generals heb ik nooit gespeeld, staat wel nog ergens op m'n pc..
Laatste wat ik heb gespeeld is Tiberian Sun en Red Alert 2. Wat is dan precies het verschil tussen RA2 en de Generals-reeks?
Goede tip trouwens... misschien tijdens de zomervakantie maar weer eens installeren
Subterrainian units in Tiberian Sun waren cool!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:41 schreef Prowl het volgende:
Zolang ik maar een hoop cyborgs kan maken en GDI ineens vanuit stealh kan aanvallen vind ik het prima
Ik heb het een tijd geleden bewust niet geïstalleerd. Echter, binnenkort (lees: in de zomervakantie, als ik tijd heb) zal ik het wel eens installeren denk ikquote:Op donderdag 20 april 2006 14:42 schreef Killaht het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen generals gespeeld? Ik ben daar erg verslaafd aan geweest en speel het af en toe nog welleens, speelde altijd wel met aanvulling zero hour! en ook vaak met vrienden op inet!
Het verschil tussen RA2 en generals is dat Generals echt totaal 3d is.
Pentium 2,0 GHz, 128 MB directX 9.0c videokaart, 1 GB intern geheugen, 4 GB vrij op HD.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:18 schreef DooD het volgende:
En dan staat er in het artikel dat de graphics nog wel opgepoetst zullen worden. Ik zou het trouwens heel cool vinden als je base mobiel zou zijn, maar dan moeten het wel grote mappen zijn en er niet teveel recon spul in de game zitten. Gewoon achter de vijandelijke base een dropship laten landen met barracks en pompen maar die units
Verder ben ik toch wel benieuwd naar de minimale systeem eisen, durft iemand een voorzichtige gok te doen naar de minimale systeemeisen, aangezien ik een tijd uit de pc game wereld ben geweest.
Cyborg Commandoquote:Op donderdag 20 april 2006 14:41 schreef Prowl het volgende:
Zolang ik maar een hoop cyborgs kan maken en GDI ineens vanuit stealh kan aanvallen vind ik het prima
Waren inderdaad wel leuk. Al vond ik de Firestorm Generator van de GDI wat minder.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:44 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Subterrainian units in Tiberian Sun waren cool!
En daar gebruikte je dan de Subterrenean (hoop dat ik het goed schrijf) APC voor.quote:
Ik krijg weer jeuk om het te installerenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:38 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waren inderdaad wel leuk. Al vond ik de Firestorm Generator van de GDI wat minder.
Daar was jij zo goed inquote:[..]
En daar gebruikte je dan de Subterrenean (hoop dat ik het goed schrijf) APC voor.Of als je in het begin een kratje kreeg met een Cluster Missle erin. Was dan ook leuk om in één keer hun Cons. Yard weg te gooien.
![]()
Maar ik benieuwd wat het gaat worden.
You said it. Ik vond het in de jaren '90 echt supervet (C&C1 en RA1 staan altijd nog hoogaangeschreven bij mij), maar na Red Alert2 is het echt bergafwaarts gegaan. RA2 viel dan nog wel mee... maar Generals. COME FUCKIN ON.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:05 schreef InsertCredit het volgende:
C&C.
Totaal ongebalanceerde rotzooi dat het is.
Dat zeiden ze van Generals ook.quote:
* X-fi troost =HellFire=quote:Op donderdag 20 april 2006 18:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Generals ook.
En dat is de enige game die ik ooit in mijn leven heb teruggebracht.
......![]()
In Unreal Tournament had je ook een player (skin, eigenlijk, iedereen is even sterk van start af) welke pas unlocked was nadat je de single player had uitgespeeld. Je kon em dan ook online gebruiken.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Generals inruilen voor een xbox gamequote:Op donderdag 20 april 2006 20:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Thanks mate.
Ik had er trouwens twee dvd's en een xbox game voor teruggekregen.
Generals bracht vele fans niet wat zij ervan verwachtten, zeker niet in singleplayer. Dat geef ik eerlijk toe, maar dat het allround ver onder de maat was ben ik niet met u eens. Uw maatstaaf zal misschien hoger liggen als die van mij, maar het is maar net met welke verwachtingen je naar een game kijk. Je kan niet telkens een evolutie verwachten in dit genre, laat staan een revolutiequote:Op vrijdag 21 april 2006 11:06 schreef FallenAngel666 het volgende:
Generals was all-round ver onder de maat
goede beargumentatie ookquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:06 schreef FallenAngel666 het volgende:
Generals was all-round ver onder de maat
Niet ge0wnd man. De game was zelf gewoon driewerf ruk. Misschien heb je gewoon te weinig vergelijkingsmateriaal om in te zien en doorzie je die matige propaganda niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Generals inruilen voor een xbox game
Volgens mij werd je gewoon geowned en daarom bracht je hem huilend terug! Generals was gewoon een gaaf spel. Singleplayer mocht dan wel poep zijn maar in multi was het echt dikke pret
Ach gozer heb genoeg vergelijkingsmateriaal maar ik kijk gewoon verder als de gemiddelde starcraft-fanboyquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niet ge0wnd man. De game was zelf gewoon driewerf ruk. Misschien heb je gewoon te weinig vergelijkingsmateriaal om in te zien en doorzie je die matige propaganda niet.
Is niet erg hoor, hebben meer mensen last van...![]()
Generals online was een zeer goede game. Alleen ontbrak helaas de echte support van EA die wel nodig was. De gameplay online was iig erg goed en er was zeer veel mogelijk. Zero Hour was helaas vreselijk unbalanced en mistte ook de support die nodig was om er nog wat van te maken. Hoewel dat laatste wel erg moeilijk is met 12 armies (wat veel te veel is).quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Niet ge0wnd man. De game was zelf gewoon driewerf ruk. Misschien heb je gewoon te weinig vergelijkingsmateriaal om in te zien en doorzie je die matige propaganda niet.
Is niet erg hoor, hebben meer mensen last van...![]()
Zoveel heb ik Starcraft niet gespeeld online (eigenlijk alleen maar singleplayer en multiplayer in LAN) maar van Blizzard kun je tenminste zeggen dat ze kunnen balanceren en dat er SUPPORT is. Daar gaat het bij EA keer op keer fout en dat is zoooooo zonde.quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:39 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ach gozer heb genoeg vergelijkingsmateriaal maar ik kijk gewoon verder als de gemiddelde starcraft-fanboy
Uhm, nieuwe GTA?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:09 schreef Evil_Jur het volgende:
Cool, samen met de volgende GTA is dit de game waar ik op wacht!
Ik heb nog niets gehoord dat er een nieuwe uit gaat komen.quote:Op zaterdag 22 april 2006 14:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Ja, de next gen GTA, iets mis mee?
http://www.gamespot.com/news/6145553.htmlquote:Op zaterdag 22 april 2006 14:08 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gehoord dat er een nieuwe uit gaat komen.
Nou ze hebben die silo's ook afgeschaft dus power kan ook wel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:13 schreef Crazykill het volgende:
Nee man, dat was juist zo leuk
Met aurora's al die stroomgebouwen slopen en dan met comanches die hele base slopen. (oke wel lame, maar 't blijft leuk)
Zoals in Generals bij de GLA. Scheelt wel.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:12 schreef pberends het volgende:
Ze moeten de game wat minder zeikerig maken, waarom moet je zoveel powerstations bouwen bijvoorbeeld? Bouw gewoon standaard een powerstation in het gebouw dat het nodig heeft zelf. Hoef je daar ook niet meer aan te denken.
Ja, want het is immers geen keuze om geen of wel stroom te hebben. Dat heb je gewoon nodig.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoals in Generals bij de GLA. Scheelt wel.
dat jij Zh speelt zeg.quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:08 schreef Crazykill het volgende:
![]()
Hopelijk word de online support beter dan die van ZH.![]()
Ik ben al lang geleden gestopt joh, was niet leuk meerquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:20 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat jij Zh speelt zeg.![]()
echt een gemiste kans die uitbreiding.![]()
zal mijn eigen vraag maar even beantwoorden, nu ik het antwoord heb gevonden. Het spel komt pas uit in 2007. Het zou mij weinig verbazen als dit 2008 blijkt te worden, als ik kijk naar de andere releases van C&C.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:00 schreef Byte_Me het volgende:
wanneer komt ie uit?
Nou post 'm hier dan ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:35 schreef DooD het volgende:
Trouwens op het officele forum van C&C3 is een conceptart gepost vanuit een Duits blad. Het gaat hier om de nieuwe harvester en het lijkt net op een gigantische stofzuiger. Misschien krijg ik mijn vriendin dan ook wel aan C&C 3. Schat jij houdt toch zo van stofzuiger
Speciaal voor uquote:
Danke.quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:47 schreef DooD het volgende:
[..]
Speciaal voor u
De nieuwe concept harvester [url=http://www.chrissyx.com/images/c&c/tt/tt-26.jpg[/url]
Ik hoop trouwens dat je die beschermende gebouwen waar de tanks uitkomen op de screenshots ook kunt bouwen online. Zou makkelijk zijn om zo je tanks meer bescherming te geven tegen superwapens, aangezien één nuke aardig wat schade kan aanrichten. Bovendien zou je dan minder prijs geven als je je tanks en eenheden gestald houdt, inplaats dat er gelijk gezien wordt welke eenheden je bouwt en de hoeveelheid ervan dankzij spionage of zorgvuldige reconquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Danke.
En hopelijk weer een marine, die was namelijk weg in Generals. Oorlog is ter land ter zee en in de lucht
.
Misschien ook wel leuk om de link naar de site van Frank Klepacki toe te voegen. Daar kan je al de tracks van C&C beluisteren.quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:10 schreef Steeven het volgende:
Snuif de herinneringen op FOK! blikt terug: Command & Conquer.
[gokje] Pentium 2,0 GHz, 128 MB directX 9.0c videokaart, 1 GB intern geheugen, 4 GB vrij op HD. [/gokje]quote:Op zondag 23 april 2006 17:10 schreef Crazykill het volgende:
Kan iemand misschien al de min specs raden ofzo?![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 17:12 schreef G-Mart het volgende:
[..]
[gokje] Pentium 2,0 GHz, 128 MB directX 9.0c videokaart, 1 GB intern geheugen, 4 GB vrij op HD. [/gokje]
ff topic beter doorlezen
Met een boel missende features en nieuwe bugs.quote:Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef Mikkie het volgende:
Nu ik die hele review heb gelezen begint het te jeuken om ff dat all-time-pack te kopen, met al die oude uitgaves erin, om nog eens na te spelen
Ik ben 'm ook al aan het "kopen"!quote:Op zondag 23 april 2006 17:47 schreef Mikkie het volgende:
Nu ik die hele review heb gelezen begint het te jeuken om ff dat all-time-pack te kopen, met al die oude uitgaves erin, om nog eens na te spelen
Ik heb em ook, maar welke missende features en bugs ben ik nog niet tegengekomenquote:Op zondag 23 april 2006 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Met een boel missende features en nieuwe bugs.![]()
Nostalgiequote:Op zondag 23 april 2006 18:42 schreef pberends het volgende:
De oude series hebben alleen een groot irritatiegehalte. Zoals die klote silo's.
"Silos needed."quote:Op zondag 23 april 2006 18:42 schreef pberends het volgende:
De oude series hebben alleen een groot irritatiegehalte. Zoals die klote silo's.
Op zondag?quote:Op zondag 23 april 2006 18:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik ben 'm ook al aan het "kopen"!
Mijn laptop dwingt me warez te gebruiken, aangezien de drive alleen nog cd's wil lezen, geen dvd's meer.quote:
daar is al een patch voor.quote:Op zondag 23 april 2006 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
Met een boel missende features en nieuwe bugs.![]()
Daar heb ik geen First Decade voor nodig, die patches zijn vrij beschikbaar en ik heb de spellen de afgelopen 10 jaar al gekocht. C&C destijds op de HCC dagen in 1995.quote:Op zondag 23 april 2006 18:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
daar is al een patch voor.
ik heb die first decade dvd ook, en alles draait gewoon lekker. de oudere spellen zijn aangepast om goed op XP te draaien.
Ik heb C&C ook nog wel ergens origineel liggen. maar dat is zo'n brakke Windows95 uitvoering.quote:Op zondag 23 april 2006 18:58 schreef QyRoZ het volgende:
Ik stuur BIG op je af hoor, PP.
Dat klopt en hoe groot worden die summits. Als er tientallen testers komen met ieder zijn eigen visie, dan kan het wel eens zo zijn dat EA niet weet wat ze ermee aan moeten, met als gevolg we (EA) doen wel wat.quote:Op zondag 23 april 2006 19:52 schreef pberends het volgende:
Ze gaan van die playersummits houden, dus dat zal wel goedkomen.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
*smiley spam*
Ik mag graag de verschillende versies van C&C overnieuw blijven spelen, zelfs jaren later. Multiplayer is soms erg kut als je tegen een diehard speelt, maar je leert er wel handige trucjes en het is gewoon tof om te doen.quote:Op maandag 24 april 2006 10:28 schreef InsertCredit het volgende:
C&C zijn van die typische games die je 2x uitspeelt en dan in de kast weg laat rotten.
Multiplayer is unbalanced en geen proleague die er iets mee te maken wil hebben.
Jammer.
Praat voor jezelf!quote:Op maandag 24 april 2006 10:28 schreef InsertCredit het volgende:
C&C zijn van die typische games die je 2x uitspeelt en dan in de kast weg laat rotten.
Multiplayer is unbalanced en geen proleague die er iets mee te maken wil hebben.
Jammer.
Troost jezelf, je hebt niet veel gemist in de singleplayer van generals.quote:Op maandag 24 april 2006 12:08 schreef Masegate het volgende:
[..]
Praat voor jezelf!
Volgens mij heb ik generals nooit "uitgespeeld". Ik heb die alleen maar multiplayer gespeeld.En ik speel het nu nog steeds.
Ja, daarom juist...quote:Op maandag 24 april 2006 13:03 schreef Jakie het volgende:
[..]
Troost jezelf, je hebt niet veel gemist in de singleplayer van generals.![]()
Was ook leuk bij Generals, alle dozers + command center van de tegenstander slopenquote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef Silentuz het volgende:
Hopen dat EA het een beetje goed doet, en de dozers niet gebruikt, laat die maar lekker in de bagger-game van generals zitten.
gewoon een MCV aub.
voor de rest natuurlijk![]()
![]()
idd, 1 van de grootste minpunten van C&C:generals.quote:Op maandag 24 april 2006 22:12 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Was ook leuk bij Generals, alle dozers + command center van de tegenstander slopen![]()
Die Dozers vind ik juist een van de allerbeste dingen uit Generals, dat zorgde voor wat extra strategiequote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef Silentuz het volgende:
Hopen dat EA het een beetje goed doet, en de dozers niet gebruikt, laat die maar lekker in de bagger-game van generals zitten.
gewoon een MCV aub.
voor de rest natuurlijk![]()
![]()
dat blijft leukquote:Op maandag 24 april 2006 22:12 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Was ook leuk bij Generals, alle dozers + command center van de tegenstander slopen![]()
ja zo nu en dan nog wel ffquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:24 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Ik ben al lang geleden gestopt joh, was niet leuk meer![]()
Speel jij nog Generals?
dudequote:Op maandag 24 april 2006 23:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die Dozers vind ik juist een van de allerbeste dingen uit Generals, dat zorgde voor wat extra strategie
wat extra strategie? That's just lame!quote:Op maandag 24 april 2006 23:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die Dozers vind ik juist een van de allerbeste dingen uit Generals, dat zorgde voor wat extra strategie
En het werkt veel beter dan die domme balk aan de zijkant. Nu kun je tenminste per gebouw dingen maken, dat werkt veel lekkerder.quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:19 schreef Myst.nl het volgende:
[..]
wat extra strategie? That's just lame!
Een soort gozers op wielen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:09 schreef pberends het volgende:
Wat zijn dozers?
Da zijn de bouwers ala starcraft en warcraft. Zodat je overal kunt bouwen en niet alleen naast al een bestaand gebouwquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:09 schreef pberends het volgende:
Wat zijn dozers?
Je gaat toch niet vertellen dat je de link "Dozers" -> "Bulldozers" niet had gevonden?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:56 schreef pberends het volgende:
Ah.
Oja, die moet ik ook nog steeds een keer kopenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:07 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb sinds vandaag ff First Decadegekocht en kijk echt uit naar dit nieuwe deel
tvp
Does it have to be so far?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond de Workers van de GLA helemaal briljant [afbeelding]
Een geniale uitvinding! Dat zoiets niet in WarCraft ofzo zit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
Die workers maken het spel wat dynamischer.
"I need shoessss!!!"quote:Op woensdag 26 april 2006 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Does it have to be so far?
I'm hungry.
My hands have splinters!
Au! Ok ok, I will work!
You change your mind often.
Ok, here I go.
Vooral dat stemmetje. Hilarischquote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef Killaht het volgende:
"AK 47 for everyone!!!"
Ja prachtig! nog een van de suicide mannetjesquote:
Dat was bij alle C&C's al zo hoor. In 1 keer met alle MIG's op het hoofdgebouw en dat repair dock en hoppa.quote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef Silentuz het volgende:
[..]
idd, 1 van de grootste minpunten van C&C:generals.
dat, en het feit dat ik het niet lekker vond spelen. RA2 speelde een stuk lekkerder.
en nog maar te zwijgen over die harvesters die vrolijk een touristische route langs alle tesla coils maaktequote:Op woensdag 26 april 2006 16:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat was bij alle C&C's al zo hoor. In 1 keer met alle MIG's op het hoofdgebouw en dat repair dock en hoppa.
In generals heb je, en vooral bij de GLA, daar geen last van. Dat vind ik zo mooi aan de GLA, als je hele basis is verwoest op een jeep met daarin een worker na, kan je alsnog ergens anders opnieuw beginnen.
Tevens is het command center in generals in verhouding ook heel sterk ivm andere dingen.
Wat ik wel hoop, is dat ze het 'supply' systeem uit generals overnemen. In de rest ervoor, Red Alert, C&C 95, e.d. was het zo kut als je een flinke oorlog wou gaan voeren, en er halverwege tijdens je voorbereidingen achter kwam dat je geld op was. Of dat je dat bij een veldslag hebt, dat ineens 'het geld op is'. Dat vind ik jammer.
SCV rush!quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:30 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Da zijn de bouwers ala starcraft en warcraft. Zodat je overal kunt bouwen en niet alleen naast al een bestaand gebouw
nostalgie 14.gifquote:Op woensdag 26 april 2006 16:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
en nog maar te zwijgen over die harvesters die vrolijk een touristische route langs alle tesla coils maakte
Tesla coils, migs, mammoth tanks, V2 rockets.quote:
Hou op, hou op. Ik krijg er weer nachtmerries vanquote:Op woensdag 26 april 2006 16:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
en nog maar te zwijgen over die harvesters die vrolijk een touristische route langs alle tesla coils maakte
Rot op, Red Alert 1 was de beste in de C&C reeksquote:Op woensdag 26 april 2006 18:33 schreef QyRoZ het volgende:
Red Alert is stom, C&C is de shit.
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
Obelisk of Nod, de originele versie. Die was pas tof.
[afbeelding]
De eerste keer dat ik dat ding tegenkwam, in GDI missie 8 geloof ik, coooool.
Iddquote:Op woensdag 26 april 2006 19:46 schreef H.Flick het volgende:
[..]. Toen ik voor het eerst dat gezoem hoorde werd ik echt even bang
.
Ik heb net 2/3 Generals uitgespeeld.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IddEn maar zoeken waar dat geluid vandaan kwam
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:29 schreef QyRoZ het volgende:
Obelisk of Nod Light, de originele versie. Die was pas tof.
Lijkt me eerder concept art dan een screenshot.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:04 schreef MaxMark het volgende:
Leuk screenshotje dat ergens op de site bij een press release staat:
[afbeelding]
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 27 april 2006 11:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lijkt me eerder concept art dan een screenshot.
Dat is inderdaad de Obelisk.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef Komakie het volgende:
Dit is toch de Obelisk???
[afbeelding]
sorry maar weet het ff niet meer en geen zin om het hele spel te installeren enzo
In dat geval vind ik de Tesla wel vetter
Ach je moet een beetje fantasie hebben he. En dan vind ik de Tesla beterquote:Op donderdag 27 april 2006 16:50 schreef Prosac het volgende:
De obelisk straalt in mijn ogen veel meer terreur en angst uit dan de playmobil tesla
was in RA2 net zo.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:18 schreef Retuobak het volgende:
Allies waren ook over het algemeen slechter eigenlijk in RA1. Of je moest een zeemap hebben, dan waren ze juist weer zwaar uber.
idd..quote:Op donderdag 20 april 2006 12:19 schreef King_of_cubes het volgende:
allies hebben leuke shizzlequote:Op donderdag 27 april 2006 19:43 schreef Deviant1nl het volgende:
ik vond het altijd leuk om met allies te spelen, waarom weet ik ook niet
het begint wel weer te kriebelen zeg om RA / RA2 te gaan spelen
Bij lange na nietquote:Op donderdag 27 april 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die het Tiberium-universum leuker vindt dan het RA-universum.
De sfeer in Tiberian Dawn is nog altijd geweldig. Persoonlijk vond ik de Tiberium series leuker dan de RA series..quote:
Het is beide geniaal, de ene heeft alleen meer weg van de werkelijkheid dan de ander.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die het Tiberium-universum leuker vindt dan het RA-universum.
Juist ja, hier zit ik al lang op te wachten.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:07 schreef Morthill het volgende:
Na die zooi die Red Alert 2 en Generals heetten kan dit eindelijk weer een waardige game in de serie worden
Ik hoop niet dat we teleurgesteld worden, kut generalsquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:38 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Juist ja, hier zit ik al lang op te wachten.![]()
Ik gok dat weinig mensen het met je eens zijnquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:30 schreef McGilles het volgende:
Ik vond Generals toch stukken beter dan die Tiberium Sun en RA2 enzo...
Wat een bagger was dat zeg!
C&C origineel was leuk, RA1 ook nog wel en generals was ook te houden
de rest![]()
![]()
Hopelijk word het echt een c&c maar dan anno 2006/2007
Allied en sovjets waren red alertquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:07 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Die was heftig toen bij de eerste C&C.
C&C had turrents, NOD tenminste. Oa in de allereerste GDI missie.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Allied en sovjets waren red alert
NOD en GDI zijn van C&C
Ja maar dan is het nog geen Allied turretquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:58 schreef QyRoZ het volgende:
Er staat dan wel Allied bij, maar de turrets waren hetzelfde. Er was wel meer hetzelfde tussen C&C en RA. De engine, veel units.
makkelijker gezegd. tiberian is het bijvoegelijk naamwoord van het zelfstandig naamwoord tiberiumquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:40 schreef Pumatje het volgende:
contekst
tiberiaanse zon in de zin van , het kan een symbolische betekenis hebben
zon van tiberium , leid het al direct naar een object.. geen tot bijna onmogelijke symbolische betekenis of verwijzing naar een dreiging of iets..
kun je zelf toch ook wel ff bedenken zeg![]()
tjah, jou "generatie" heeft de spellen der spellen gemist zeg ik je dan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:03 schreef Silentuz het volgende:
[..]
makkelijker gezegd. tiberian is het bijvoegelijk naamwoord van het zelfstandig naamwoord tiberium![]()
Mensen die zeggen dat Generals een topgame was snap ik echt niet. opzich was het geen slechte game, maar het kon zich verreweg niet meten met C&C/RA/TS/RA2. Voor mij blijft RA2 nog altijd de beste game in de serie (ben een beetje te jong om C&C1/RA1 nog veel gespeeld te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |