Lijkt me eerder concept art dan een screenshot.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:04 schreef MaxMark het volgende:
Leuk screenshotje dat ergens op de site bij een press release staat:
[afbeelding]
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 27 april 2006 11:05 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lijkt me eerder concept art dan een screenshot.
Dat is inderdaad de Obelisk.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:34 schreef Komakie het volgende:
Dit is toch de Obelisk???
[afbeelding]
sorry maar weet het ff niet meer en geen zin om het hele spel te installeren enzo
In dat geval vind ik de Tesla wel vetter
Ach je moet een beetje fantasie hebben he. En dan vind ik de Tesla beterquote:Op donderdag 27 april 2006 16:50 schreef Prosac het volgende:
De obelisk straalt in mijn ogen veel meer terreur en angst uit dan de playmobil tesla
was in RA2 net zo.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:18 schreef Retuobak het volgende:
Allies waren ook over het algemeen slechter eigenlijk in RA1. Of je moest een zeemap hebben, dan waren ze juist weer zwaar uber.
idd..quote:Op donderdag 20 april 2006 12:19 schreef King_of_cubes het volgende:
Eerst iedereen blij maken door te roepen "er komt een nieuwe C&C in het universum van red alert" en dan vervolgens Command and conquer 3: tiberium wars aankondigen.Ik wil een nieuwe red alert..
allies hebben leuke shizzlequote:Op donderdag 27 april 2006 19:43 schreef Deviant1nl het volgende:
ik vond het altijd leuk om met allies te spelen, waarom weet ik ook niet
het begint wel weer te kriebelen zeg om RA / RA2 te gaan spelen
Bij lange na nietquote:Op donderdag 27 april 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die het Tiberium-universum leuker vindt dan het RA-universum.
De sfeer in Tiberian Dawn is nog altijd geweldig. Persoonlijk vond ik de Tiberium series leuker dan de RA series..quote:
Het is beide geniaal, de ene heeft alleen meer weg van de werkelijkheid dan de ander.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:53 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die het Tiberium-universum leuker vindt dan het RA-universum.
Juist ja, hier zit ik al lang op te wachten.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:07 schreef Morthill het volgende:
Na die zooi die Red Alert 2 en Generals heetten kan dit eindelijk weer een waardige game in de serie worden
Ik hoop niet dat we teleurgesteld worden, kut generalsquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:38 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Juist ja, hier zit ik al lang op te wachten.![]()
Ik gok dat weinig mensen het met je eens zijnquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:30 schreef McGilles het volgende:
Ik vond Generals toch stukken beter dan die Tiberium Sun en RA2 enzo...
Wat een bagger was dat zeg!
C&C origineel was leuk, RA1 ook nog wel en generals was ook te houden
de rest![]()
![]()
Hopelijk word het echt een c&c maar dan anno 2006/2007
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |