quote:
Stel je browser goed inquote:Op woensdag 19 april 2006 12:29 schreef Scorpie het volgende:
hele mooie geile gele kikkers
Rot op met je firefox rommel, n00bquote:Op woensdag 19 april 2006 12:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
Stel je browser goed in. hier doen ze t gewoon!
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Verzorgt Dinand de muziek dan?
quote:"He who controls the past commands the future, He who commands the future conquers the past"- Kane
Ondertussen kan ik met m'n firefox de plaatjes gewoon zien!quote:Op woensdag 19 april 2006 12:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rot op met je firefox rommel, n00bvoor dit soort dingen moet je helemaal je browser niet in hoeven te stellen
No problem.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:33 schreef Frutsel het volgende:
lol..had er net in de Feedback over geschreven of er al een topic over was...
Thx General!![]()
Jij wil C&Cen met een controller?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
laat maar komen op de 360
Hoe wil je in godesnaam een RTS spelen met een controller?quote:Op woensdag 19 april 2006 12:48 schreef jorienvdherik het volgende:
laat maar komen op de 360
Was de muis niet disabled voor ingame besturing? En sowieso, dan zou je helemaal een tobo en muis naar je woonkamer moeten slepen en er onhandig mee op de bank moeten gaan zitten. Totaal niet praktisch.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
er zit op de 360 een 3x usb aansluiting
dus toetsenbord en muis aansluiten is een optie
en ik kan beamen dat in iedergeval een keyboard werkt.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
er zit op de 360 een 3x usb aansluiting
dus toetsenbord en muis aansluiten is een optie
volgens mij is hij online disabled offline zal het wel door de fabrikant bepald worden.quote:Op woensdag 19 april 2006 12:56 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Was de muis niet disabled voor ingame besturing? En sowieso, dan zou je helemaal een tobo en muis naar je woonkamer moeten slepen en er onhandig mee op de bank moeten gaan zitten. Totaal niet praktisch.
Daar komt nog eens bij dat je het overzicht best wel eens zou kunnen verliezen bij SDTV resoluties.
BfME2 is niet bepaald vergelijkbaar met C&C.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
verder komt battle for middle earth ook naar de xbox360
Wat heb je aan een rts die online niet te spelen is doordat je geen muis kunt gebruiken. En een rts zonder online is geen rts.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
volgens mij is hij online disabled offline zal het wel door de fabrikant bepald worden.
verder komt battle for middle earth ook naar de xbox360
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:10 schreef leolinedance het volgende:
tvp
Ik zit met dezelfde videokaart als jou, dus ik voel je pijnquote:Op woensdag 19 april 2006 13:12 schreef LSS het volgende:
Shit, dat wil vast niet meer draaien op mijn trouwe 9800 pro![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |