ja oke, nou zie ik hem, en dan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:18 schreef HuHu het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/49.gif
nja spijt krijgen van geen piercing nemen zal vast wel meevallenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en als je iets graag wil moet je het doen want anders ga je er spijt van krijgen
Ik had toch allang ge-editquote:
ahaquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:19 schreef saaw het volgende:
[..]
nja spijt krijgen van geen piercing nemen zal vast wel meevallen
maar als ik er genoeg van heb haal ik m eruit en zie je er niks meer van
en ondertusesn vind ik het wel leuk
matige tvpquote:
Dit in de adresbalk zetten als je in het reageervenster zit. Dan op enter drukken en op OK klikken.quote:
1 |
Je verneukt mn layoutquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dit in de adresbalk zetten als je in het reageervenster zit. Dan op enter drukken en op OK klikken.
[ code verwijderd ]
Je kan het ook toevoegen als bookmark in je browser en er dan steeds op klikken.
Zit er dan geen gat in je tepel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:19 schreef saaw het volgende:
[..]
nja spijt krijgen van geen piercing nemen zal vast wel meevallen
maar als ik er genoeg van heb haal ik m eruit en zie je er niks meer van
en ondertussen vind ik het wel leuk
layout verneukertquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dit in de adresbalk zetten als je in het reageervenster zit. Dan op enter drukken en op OK klikken.
[ code verwijderd ]
Je kan het ook toevoegen als bookmark in je browser en er dan steeds op klikken.
inderdaadquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
Snel doorposten, dan zit je op de volgende pagina.
kan je niet ergens instellen dat ie dat altijd automatisch doet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:24 schreef HuHu het volgende:
Carmii, doe eens niet zo dom.
Klik op: [afbeelding]
Plak die code in je adresbalk van je browser (wel de URL van Fok! weghalen) en druk op enter.
Klik op OK.
Voer je post in.
Klik op Invoeren.
Klaar.
zat ik ook al over te denkenquote:
Je kan die code als Favoriet / Bladwijzer toevoegen in je browser. Dan kan je hem gewoon selecteren en hoef je niet elke keer die code te copy-pasten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:24 schreef saaw het volgende:
[..]
kan je niet ergens instellen dat ie dat altijd automatisch doet?
1 'tunnel' ja maar je ziet dus 2 gaten zitten aan beide zijkanten van je tepelquote:
Je moet dan wel altijd welke PI invoeren. Vroeger had je ook Fok!Tools en daarmee zat hij er standaard bij, was wel makkelijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je kan die code als Favoriet / Bladwijzer toevoegen in je browser. Dan kan je hem gewoon selecteren en hoef je niet elke keer die code te copy-pasten.
scherpquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef saaw het volgende:
[..]
1 'tunnel' ja maar je ziet dus 2 gaten zitten aan beide zijkanten van je tepel
Hoi xbox.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gauw naar de volgende pagina
Lay-out verneukende posts![]()
Is je tepel zo groot, dat je spreekt van een 'tunnel'.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef saaw het volgende:
[..]
1 'tunnel' ja maar je ziet dus 2 gaten zitten aan beide zijkanten van je tepel
Ja hoi.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
Je kunt ook veel sneller trouwens gewoon via de quick PI dinges doen
Met mij kan het niet beterquote:
maar daar zit dat pijltje niet bijquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
Je kunt ook veel sneller trouwens gewoon via de quick PI dinges doen
Ik vind die PI maar irritant, maar hij valt wel opquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef HuHu het volgende:
Betekenis van de [afbeelding]
Deze PI wordt gebruikt om in het BigBrother (of Bus) forum aan te geven dat het topic een Streamverslagen-topic is.
Ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij kan het niet betermet jou dan?
Nummertje invoeren is beter, dan kan je ook de andere verborgen PI's kiezen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je moet dan wel altijd welke PI invoeren. Vroeger had je ook Fok!Tools en daarmee zat hij er standaard bij, was wel makkelijk.
je snapt het gewoon nietquote:
Jij was de verlossende post voor mijquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gauw naar de volgende pagina
Lay-out verneukende posts![]()
Bij mij wel.quote:
Ja maar dat zijn miniscule portretten, in Fok!tools had je zelfs nog een extra vakje waar je de nummers in kon voeren. Veel handiger dus.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nummertje invoeren is beter, dan kan je ook de andere verborgen PI's kiezen.
Hoi marlii, verder wel alles goed?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef -Marlii- het volgende:
ik word knettergek van die rode flikkerende pijltjes
sorryquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef -Marlii- het volgende:
ik word knettergek van die rode flikkerende pijltjes
Doe zelf.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Kap met die PI's
Wat heb je nu weer gefliktquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ook., weer geunbanned enzo. Fok! is weer terug in mijn leven.
Je bent toch niet dom ofzo!quote:
schooldag van 10 tot 5, 6 uur thuis en gegetenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Alles goed enzo?![]()
Lekker dagje gehad? Bijna weer op de helft hè.![]()
En nog 2 weken tot vakantie.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Kap met die PI's
is dit geen stoere PI?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef VASND het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/48.gif
ja hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hoi marlii, verder wel alles goed?
Die doet het gewoon niet.quote:
Ik heb foktools 0.3quote:
Geen PIquote:
das best langquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'k Had gescholden in FB, en daarvoor teveel gebaggerd in onz.
3 maanden weg.!
'k ben alleen 1e uur vri.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:32 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja hoorMorgen 1e uur vrij, dan 2 uur les, tussenuur, kwt en dan uit
najahquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
3 maanden weg.!
Pff, bijna niemand heeft echt meer les. Je zou zeggen lentekriebels, maar zo erg lente is 't nog niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
schooldag van 10 tot 5, 6 uur thuis en gegetendat was het
Morgen toets om half 4 's middags tot 5 uur. Ben ik pas om 7 uur thuis![]()
Kap eens.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef HuHu het volgende:
---
ik moet morgen om half 9 alweer wegquote:
Ja 't zou een paar maanden worden, maar er kwam wat tussen kerssemis enzo en toen was ik vergete te mailen. En toen was fok! dus ff uit mijn leven, gewoon helemaal vergeten. En toen kreeg ik onthoudingsverschijnselen.quote:
Ik om kwart over 8, bastard.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik moet morgen om half 9 alweer weg![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook nauwelijks les meer, vandaag niks, morgen niks, donderdag 4 uurtjes, vrijdag ook niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:35 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Pff, bijna niemand heeft echt meer les. Je zou zeggen lentekriebels, maar zo erg lente is 't nog niet.
Hehe, wij gaan naar de vakantie leven.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nauwelijks les meer, vandaag niks, morgen niks, donderdag 4 uurtjes, vrijdag ook niet.
Allemaal project en groepswerk
Nieuwe i coontje?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK PI is nou wel sjiek
Dan kun je vast wel ff mijn werkstuk frans maken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef saaw het volgende:
ik heb morgen vrij
net als elke woensdag
en moet wel werken
STERVENDE HOEREN GRAFKANKER PI'Squote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
3 maanden weg.!
Ja 'k weet het, had niet zo ver moeten gaan toen, maar het was een TO ban in ONZ. Dus die was ik alweer lang vergeten.quote:
Daar leef ik heel erg naar toe jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:37 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hehe, wij gaan naar de vakantie leven.
ik moet dus werkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:37 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dan kun je vast wel ff mijn werkstuk frans maken?
En nog hemelvaart ertussendoor, lekker warm weer als 't ff meezit. Koniginnedag.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar leef ik heel erg naar toe jaEerst meivakantie en dan zomervakantie ergens half juni
![]()
wie is je?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Kom je trouwens niet meer in GCSC -> De Lounge?
Pffquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef saaw het volgende:
[..]
ik moet dus werken
en heb het daar denk ik drukker dan jij op school
dus doe maar lekker zelf
buiten dat is mijn frans bar slecht
en dan meteen de mijne?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:37 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dan kun je vast wel ff mijn werkstuk frans maken?
Ja, over 2 weken schat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en dan meteen de mijne?
Ach wij hebben ook zo goed als vakantie, bijna dan
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Kom je trouwens niet meer in GCSC -> De Lounge?
ik ben helemaal niet boosquote:
fransquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef saaw het volgende:
[..]
ik moet dus werken
en heb het daar denk ik drukker dan jij op school
dus doe maar lekker zelf
buiten dat is mijn frans bar slecht
nah, donderdag heb ik geen les, de 28e heb ik zo goed als geen lesquote:
terasweerquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
En nog hemelvaart ertussendoor, lekker warm weer als 't ff meezit. Koniginnedag.
't voorblad vind ik altijd nog het leukste werk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik wil wel werkstukken frans voor mensen gaan maken maar dan kom ik niet verder dan het voorblad
dhr. SGJquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou kom JE nog wel eens in GCSC
dus wie bedoel je met 'je'?![]()
wij gaan nog wel x wat drinken he?quote:
Ja hoi. Sstquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nah, donderdag heb ik geen les, de 28e heb ik zo goed als geen lesen mn weekenden zijn voorlopig ook 1 groot feest
![]()
Heb totaal géén vrije tijd
Iddquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Was wel gezellig altijd met d_h en arcee., kom er nooit meer nu. Alleen nog BeF en hier nu.
dat dacht ik nou ook netquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:42 schreef VASND het volgende:
Te snel, teveel info, ik word hier te oud voor.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja ik ging eten
Uhm met de dood en Keanu Reeves.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:41 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je nog oudere was toch met mario of was jij dat niet?
wat?quote:
inderdaadquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:41 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
't voorblad vind ik altijd nog het leukste werk.
Maar daarmee ziet het er altijd wel wat beter uit.
inderdaadquote:
Hmm, wel iets bewegends of niet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Uhm met de dood en Keanu Reeves.
Heb nooit met Mario ava gehad
voorblad is ook altijd het minste werkquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
inderdaad
Op de middelbare school leverde ik nog wel eens van die verkreukelde pakjes papier zonder voorblad en nietjes in
Als er nu geen voorblad bij zit krijg ik hem direct terug
nr 1500 voor het 1 jarig bestaan van PUB moet ruim lukkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Tijdje geleden dat het zo snel ging ja, mjah we gingen op weg naar de 1000 toch?
Hier niet, als de info maar goed is. Meestal niet dus. Dus dan moet het voorblad wel denderend zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
inderdaad
Op de middelbare school leverde ik nog wel eens van die verkreukelde pakjes papier zonder voorblad en nietjes in
Als er nu geen voorblad bij zit krijg ik hem direct terug
Velvet Revolver heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hmm, wel iets bewegends of niet?
Gaan we daar voor?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
nr 1500 voor het 1 jarig bestaan van PUB moet ruim lukken
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'k moet nog de hele volle week, en volgende week weer.
17 juli 2006quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gaan we daar voor?, wanneer is het 1 jarig bestaan dan?
Voor ons wordt het weer leuk zo rond 11 uur als alle PUB'ertjes in bed liggenquote:
'k weet het niet meer. 't is al te lang geledenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Velvet Revolver heb ik ook gehad
Velvet ava en de dood ava sprong(en) plaatje(s) om
Juli geloof ikquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gaan we daar voor?, wanneer is het 1 jarig bestaan dan?
Waar ga je heen in den haag?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
tja, donderdag naar Den Haag, morgen ook maar 2 uur les
volgende week gewoon laatste weekje voor de vakantie enzo
en dan krijg je na de vakantie allemaal feestdagen, na mn verjaardag begint de toetsweek (half juni) en dan heb ik de 21e ook zo goed als vakantie
Was ik nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'k weet het niet meer. 't is al te lang geleden, maar ik kan me nog wel iets herinneren van een joeser die een avatar had met mario erin ronderennend al blokjes koppend.
BIj mij is er niks denderends aan, In Arial Black Bold lettergroote 72 de afkorting van het vak dan de titel daaronder in lettergroote 36 en rechts onderin in Arial 14 mijn naam en klasquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hier niet, als de info maar goed is. Meestal niet dus. Dus dan moet het voorblad wel denderend zijn.
mara dan zit ik nog op mn werkquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Voor ons wordt het weer leuk zo rond 11 uur als alle PUB'ertjes in bed liggen.
binnenhofquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waar ga je heen in den haag?,
* Dark_Killah woont in voorschoten!
Ja ik ben weg hierquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef VASND het volgende:
godverdomme en weer een halve pagina.
is gewoon niet leuk meer.
Maar je info klopt wel?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
BIj mij is er niks denderends aan, In Arial Black Bold lettergroote 72 de afkorting van het vak en rechts onderin in Arial 14 mijn naam en klas
veel te laat zelfsquote:
En je gaat niet eens even naar Scheveninge?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
binnenhofeschenmuseum en panorama mesdag
Hahaha doeggquote:
neequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:47 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
En je gaat niet eens even naar Scheveninge?
voorschoten? waar?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waar ga je heen in den haag?,
* Dark_Killah woont in voorschoten!
Spannendquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
binnenhofeschenmuseum en panorama mesdag
inderdaadquote:
Ligt een beetje aan het vakquote:
rossinidreef, in een bejaarden-achtig-ietsquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:48 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wijngaardenlaan 42, naast de bieb. Zeg dat maar![]()
Waar woont je oma precies?
zelf betalen, kun je er niet tussenuit glippen en de stad ingaan?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaadmoet verdomme half 8 op school weg en zijn er 's avonds 9 uur weer
en die kut museums moeten we zelf betalen
Ik ben zo weg naar een feestquote:
Ja k kom maar niet wegquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef VASND het volgende:
Niet meer druk maken om dubbelposts heeft ook wel zn charmes trouwens.
geen ideequote:Op dinsdag 18 april 2006 18:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
zelf betalen, kun je er niet tussenuit glippen en de stad ingaan?![]()
Vriend van me wordt 17, van mij mag je mee, het is wel een een uithoek van brabantquote:
nergens overquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:51 schreef carmiie het volgende:
waar gaat het allemaal over? dan kan ik ook proberen mee te praten
nergens overquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:51 schreef carmiie het volgende:
waar gaat het allemaal over? dan kan ik ook proberen mee te praten
ik was je voorquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:52 schreef saaw het volgende:
[..]
nergens over
af en toe iemand quoten en wat terugroepen werkt het beste
en hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Vriend van me wordt 17, van mij mag je mee, het is wel een een uithoek van brabant.
moet wel lukkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:52 schreef saaw het volgende:
[..]
nergens over
af en toe iemand quoten en wat terugroepen werkt het beste
Dat word dan een vermoeiende dagquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
geen ideewaarschijnlijk niet omdat het zeer waarschijnlijk gecontroleerd word
en ik kan maar over 1 museum een ca maken
laat maarquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:52 schreef VASND het volgende:
[..]
Vriend van me wordt 17, van mij mag je mee, het is wel een een uithoek van brabant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
Profiel!quote:
dat bedoel ikquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:53 schreef saaw het volgende:
[..]
laat maarJe hebt een vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
hoiquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:53 schreef Zuen het volgende:
Hallo!!
inderdaad, we hebben wel 1.5 uur vrije tijdquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat word dan een vermoeiende dagEn niet eens naar Scheveningen
![]()
harry potter?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
inderdaad, we hebben wel 1.5 uur vrije tijdEn we mogen 1 of andere gast van het CDA interviewen
ja 19 enzo.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:54 schreef carmiie het volgende:
[..]
dan moet ik rekenen, je kan het ook gewoon zeggen
ik bedoel het ook niet alsof ik hem wil bespringenquote:
?!quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:54 schreef -Marlii- het volgende:
Zuen gaat ook een poging doen tot bijhouden van de posts?
neequote:
gaat een beetje snel hierquote:
Oh. geestelijk jongere mensen?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:55 schreef saaw het volgende:
[..]
ik bedoel het ook niet alsof ik hem wil bespringen
kan gewoon niet goed opschieten met jongere mensen
tuurlijk was ik je voorquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh. geestelijk jongere mensen?.
if so, count me out hehehe.
soms 16, soms 20quote:
omdat ik een snel reactie vermogen hebquote:
whaha nee ook nietquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:56 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh. geestelijk jongere mensen?.
if so, count me out hehehe.
het blijft knapquote:
ja maar, maar, ik ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
omdat ik een snel reactie vermogen heb
XBM
jaaa tuurlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:57 schreef saaw het volgende:
[..]
whaha nee ook niet
ik ben geestelijk vast nog een stuk jonger
maar ik mag toch wel met mensen praten en socializen terwijl ik een vriend heb? of moet ik me met hem samen in een glazen kist opsluiten en alleen maar verliefd naar elkaar kijken en sex hebben heb ik ook geen problemen mee hoor
Nee.quote:
ik meestalquote:
sorry hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:59 schreef VASND het volgende:
[..]
jaaa tuurlijk
maar die post was zovan, oh 17, dan boeit het niet.
iig zo kwam ie over.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:00 schreef saaw het volgende:
[..]
sorry hoor
og en 15 is echt een kutleeftijd
sorry als ik iemand beledig
mijquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:00 schreef saaw het volgende:
[..]
sorry hoor
je gaat je gang maarquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:00 schreef carmiie het volgende:
[..]
handig!!
ik heb echt zin om een hele zinloze post te posten die nergens over gaat enzo
eensch.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:00 schreef saaw het volgende:
[..]
sorry hoor
en ik was je weer voorquote:
Ben net 16quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:00 schreef saaw het volgende:
[..]
sorry hoor
hoe oud ben je dan wel?quote:
La La Laquote:
nou enquote:
lachwekkend he?quote:
kun je het niet bijhouden?quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:01 schreef Zuen het volgende:
weeeeeeeeeh
zeiden we toch al?quote:
ja preciesquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:01 schreef VASND het volgende:
[..]
eensch.
Hoe ouder je wordt hoe meer je dat beseft.
haha, ik vond er niks grappigs aan maar goedquote:
en jij danquote:
ik vind altijd dingen grappig die gewoon NIET grappig zijnquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:03 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
haha, ik vond er niks grappigs aan maar goed
ahaquote:
heb ik met films ookquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik vind altijd dingen grappig die gewoon NIET grappig zijn
Je kunt moeilijk stoppen met ouder wordenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:03 schreef saaw het volgende:
[..]
ja precieshee kansloos eigenlijk
mja doe je niks aan
quote:
Even dimmen. Je moet respect hebben voor ouderenquote:
pff, ik ben jongquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Even dimmen. Je moet respect hebben voor ouderen![]()
herkenbaarquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
heb ik met films ookiedereen vind het zielig en ik lig dubbel van het lachen
De reden dat smileys met frustraties te maken hebben gaat mij volledig voorbij. Verklaar je nader.quote:
ken je de green mile? Ik kwam niet meer bij van het lachen toen die muis werd doorgetraptquote:
net zoiets als bierviltjes in stukjes scheuren enzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef Zuen het volgende:
[..]
De reden dat smileys met frustraties te maken hebben gaat mij volledig voorbij. Verklaar je nader.
Neenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef saaw het volgende:
[..]
net zoiets als bierviltjes in stukjes scheuren enzo
nooit van gehoord?
iets met hoeveelheid.quote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef Zuen het volgende:
[..]
De reden dat smileys met frustraties te maken hebben gaat mij volledig voorbij. Verklaar je nader.
nou, je bent zo gefrusteerd dat je het topic niet bij kan houden dat je zinloze posts gaat postenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:05 schreef Zuen het volgende:
[..]
Wiequote:
juistquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou, je bent zo gefrusteerd dat je het topic niet bij kan houden dat je zinloze posts gaat posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |