Ik om kwart over 8, bastard.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik moet morgen om half 9 alweer weg![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef HuHu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook nauwelijks les meer, vandaag niks, morgen niks, donderdag 4 uurtjes, vrijdag ook niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:35 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Pff, bijna niemand heeft echt meer les. Je zou zeggen lentekriebels, maar zo erg lente is 't nog niet.
Hehe, wij gaan naar de vakantie leven.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nauwelijks les meer, vandaag niks, morgen niks, donderdag 4 uurtjes, vrijdag ook niet.
Allemaal project en groepswerk
Nieuwe i coontje?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK PI is nou wel sjiek
Dan kun je vast wel ff mijn werkstuk frans maken?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef saaw het volgende:
ik heb morgen vrij
net als elke woensdag
en moet wel werken
STERVENDE HOEREN GRAFKANKER PI'Squote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'k Had gescholden in FB, en daarvoor teveel gebaggerd in onz.
3 maanden weg.!
Ja 'k weet het, had niet zo ver moeten gaan toen, maar het was een TO ban in ONZ. Dus die was ik alweer lang vergeten.quote:
Daar leef ik heel erg naar toe jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:37 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hehe, wij gaan naar de vakantie leven.
ik moet dus werkenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:37 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dan kun je vast wel ff mijn werkstuk frans maken?
En nog hemelvaart ertussendoor, lekker warm weer als 't ff meezit. Koniginnedag.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar leef ik heel erg naar toe jaEerst meivakantie en dan zomervakantie ergens half juni
![]()
wie is je?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Kom je trouwens niet meer in GCSC -> De Lounge?
Pffquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef saaw het volgende:
[..]
ik moet dus werken
en heb het daar denk ik drukker dan jij op school
dus doe maar lekker zelf
buiten dat is mijn frans bar slecht
en dan meteen de mijne?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:37 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dan kun je vast wel ff mijn werkstuk frans maken?
Ja, over 2 weken schat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en dan meteen de mijne?
Ach wij hebben ook zo goed als vakantie, bijna dan
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Kom je trouwens niet meer in GCSC -> De Lounge?
ik ben helemaal niet boosquote:
fransquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef saaw het volgende:
[..]
ik moet dus werken
en heb het daar denk ik drukker dan jij op school
dus doe maar lekker zelf
buiten dat is mijn frans bar slecht
nah, donderdag heb ik geen les, de 28e heb ik zo goed als geen lesquote:
terasweerquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
En nog hemelvaart ertussendoor, lekker warm weer als 't ff meezit. Koniginnedag.
't voorblad vind ik altijd nog het leukste werk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik wil wel werkstukken frans voor mensen gaan maken maar dan kom ik niet verder dan het voorblad
dhr. SGJquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
nou kom JE nog wel eens in GCSC
dus wie bedoel je met 'je'?![]()
wij gaan nog wel x wat drinken he?quote:
Ja hoi. Sstquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:41 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
nah, donderdag heb ik geen les, de 28e heb ik zo goed als geen lesen mn weekenden zijn voorlopig ook 1 groot feest
![]()
Heb totaal géén vrije tijd
Iddquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:40 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Was wel gezellig altijd met d_h en arcee., kom er nooit meer nu. Alleen nog BeF en hier nu.
dat dacht ik nou ook netquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:42 schreef VASND het volgende:
Te snel, teveel info, ik word hier te oud voor.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja ik ging eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |