maar daar zit dat pijltje niet bijquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
Je kunt ook veel sneller trouwens gewoon via de quick PI dinges doen
Ik vind die PI maar irritant, maar hij valt wel opquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef HuHu het volgende:
Betekenis van de [afbeelding]
Deze PI wordt gebruikt om in het BigBrother (of Bus) forum aan te geven dat het topic een Streamverslagen-topic is.
Ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij kan het niet betermet jou dan?
Nummertje invoeren is beter, dan kan je ook de andere verborgen PI's kiezen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je moet dan wel altijd welke PI invoeren. Vroeger had je ook Fok!Tools en daarmee zat hij er standaard bij, was wel makkelijk.
je snapt het gewoon nietquote:
Jij was de verlossende post voor mijquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gauw naar de volgende pagina
Lay-out verneukende posts![]()
Bij mij wel.quote:
Ja maar dat zijn miniscule portretten, in Fok!tools had je zelfs nog een extra vakje waar je de nummers in kon voeren. Veel handiger dus.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nummertje invoeren is beter, dan kan je ook de andere verborgen PI's kiezen.
Hoi marlii, verder wel alles goed?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef -Marlii- het volgende:
ik word knettergek van die rode flikkerende pijltjes
sorryquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef -Marlii- het volgende:
ik word knettergek van die rode flikkerende pijltjes
Doe zelf.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Kap met die PI's
Wat heb je nu weer gefliktquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ook., weer geunbanned enzo. Fok! is weer terug in mijn leven.
Je bent toch niet dom ofzo!quote:
schooldag van 10 tot 5, 6 uur thuis en gegetenquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Alles goed enzo?![]()
Lekker dagje gehad? Bijna weer op de helft hè.![]()
En nog 2 weken tot vakantie.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Kap met die PI's
is dit geen stoere PI?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef VASND het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/48.gif
ja hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hoi marlii, verder wel alles goed?
Die doet het gewoon niet.quote:
Ik heb foktools 0.3quote:
Geen PIquote:
das best langquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'k Had gescholden in FB, en daarvoor teveel gebaggerd in onz.
3 maanden weg.!
'k ben alleen 1e uur vri.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:32 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ja hoorMorgen 1e uur vrij, dan 2 uur les, tussenuur, kwt en dan uit
najahquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
'k Had gescholden in FB, en daarvoor teveel gebaggerd in onz.
3 maanden weg.!
Pff, bijna niemand heeft echt meer les. Je zou zeggen lentekriebels, maar zo erg lente is 't nog niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:30 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
schooldag van 10 tot 5, 6 uur thuis en gegetendat was het
Morgen toets om half 4 's middags tot 5 uur. Ben ik pas om 7 uur thuis![]()
Kap eens.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:34 schreef HuHu het volgende:
---
ik moet morgen om half 9 alweer wegquote:
Ja 't zou een paar maanden worden, maar er kwam wat tussen kerssemis enzo en toen was ik vergete te mailen. En toen was fok! dus ff uit mijn leven, gewoon helemaal vergeten. En toen kreeg ik onthoudingsverschijnselen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |