Je moet dan wel altijd welke PI invoeren. Vroeger had je ook Fok!Tools en daarmee zat hij er standaard bij, was wel makkelijk.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je kan die code als Favoriet / Bladwijzer toevoegen in je browser. Dan kan je hem gewoon selecteren en hoef je niet elke keer die code te copy-pasten.
scherpquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef saaw het volgende:
[..]
1 'tunnel' ja maar je ziet dus 2 gaten zitten aan beide zijkanten van je tepel
Hoi xbox.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gauw naar de volgende pagina
Lay-out verneukende posts![]()
Is je tepel zo groot, dat je spreekt van een 'tunnel'.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef saaw het volgende:
[..]
1 'tunnel' ja maar je ziet dus 2 gaten zitten aan beide zijkanten van je tepel
Ja hoi.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
Je kunt ook veel sneller trouwens gewoon via de quick PI dinges doen
Met mij kan het niet beterquote:
maar daar zit dat pijltje niet bijquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
Je kunt ook veel sneller trouwens gewoon via de quick PI dinges doen
Ik vind die PI maar irritant, maar hij valt wel opquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef HuHu het volgende:
Betekenis van de [afbeelding]
Deze PI wordt gebruikt om in het BigBrother (of Bus) forum aan te geven dat het topic een Streamverslagen-topic is.
Ook.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij kan het niet betermet jou dan?
Nummertje invoeren is beter, dan kan je ook de andere verborgen PI's kiezen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Je moet dan wel altijd welke PI invoeren. Vroeger had je ook Fok!Tools en daarmee zat hij er standaard bij, was wel makkelijk.
je snapt het gewoon nietquote:
Jij was de verlossende post voor mijquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Gauw naar de volgende pagina
Lay-out verneukende posts![]()
Bij mij wel.quote:
Ja maar dat zijn miniscule portretten, in Fok!tools had je zelfs nog een extra vakje waar je de nummers in kon voeren. Veel handiger dus.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:27 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nummertje invoeren is beter, dan kan je ook de andere verborgen PI's kiezen.
Hoi marlii, verder wel alles goed?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef -Marlii- het volgende:
ik word knettergek van die rode flikkerende pijltjes
sorryquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:28 schreef -Marlii- het volgende:
ik word knettergek van die rode flikkerende pijltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |