Lieve Shark, we hebben het hier over een fotowedstrijd op een internetforumquote:Op maandag 1 mei 2006 16:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Ik dacht dat jouw waardes anders lagen (lees: hoger) dan dat je hier ten tonele brengt
Er zijn veel meer maten mogelijk dan alleen 1:1 of 3:2quote:Op maandag 1 mei 2006 22:05 schreef Gizz het volgende:
Gefeliciteerd Maxcre8!
Ben wel benieuwd hoe ze je foto gaan afdrukken, aangezien het geen 1:1 of 3:2 formaat is.
Klopt, maar de winnende foto is geen standaardmaat, geen 1:1, 4:3, 3:2 etc., denk dat er gecropped is. Dus de CanvasCompany moet willekeurige maten kunnen leveren, of de foto moet nog wat extra gecropped worden (of juist minder natuurlijk).quote:Op maandag 1 mei 2006 22:10 schreef Offy het volgende:
[..]
Er zijn veel meer maten mogelijk dan alleen 1:1 of 3:2
heb je die van vorrig jaar ook nog?quote:Op maandag 1 mei 2006 22:10 schreef Offy het volgende:
[..]
Er zijn veel meer maten mogelijk dan alleen 1:1 of 3:2
En er komt weer een stijgende lijn in ons grafiekje
[afbeelding]
Dat is geen probleem hoor, er hoeft niet perse in een standaard maat afgedrukt te worden. Ik ga nog met Maxcre8 overleggen wat hij het mooiste vind, als hij de foto in deze verhouding wil houden kan datquote:Op maandag 1 mei 2006 22:33 schreef Gizz het volgende:
Klopt, maar de winnende foto is geen standaardmaat, geen 1:1, 4:3, 3:2 etc., denk dat er gecropped is. Dus de CanvasCompany moet willekeurige maten kunnen leveren, of de foto moet nog wat extra gecropped worden (of juist minder natuurlijk).
quote:Ik zal eens nadenken over wat onderwerpjes.
Jahoor, alle grafiekjes zijn op de overzichtsite te bekijken, deze is van 2005.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:39 schreef blackbully het volgende:
heb je die van vorrig jaar ook nog?
de grafiek dus
Ambitieus!quote:Op maandag 1 mei 2006 22:43 schreef Offy het volgende:
Ik wil er namelijk naar gaan werken om de wedstrijd voortaan de 1e van de maand te starten, en de laatste dag van de maand te eindigen. Zodat het er ongeveer zo uit komt te zien:
1 - 3: stemmen voor onderwerpen
3 - 25: inzendtijd
25 - 28: stemmen op foto's
28 - 31: tijd voor winnaars om nieuwe onderwerpen in te sturen
Het is mijn bedoeling om het wat overzichtelijker te maken dan dat het nu is, zo halverwege de eerste week van de maand. Wat vinden we ervan?
niet ingezonden dan is het jammer, maar makkelijker kiezenquote:Op maandag 1 mei 2006 22:57 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ambitieus!Ben benieuwd of het lukt, sommigen zijn nogal laks met het inzenden van onderwerpen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |