Deze foto vind ik echt heel erg gaafquote:
Jij hebt de Casio Exilim EX-Z10 toch? Daarop kan je zelf de sluitertijd instellen als je wilt, gaat van 1/8e sec tot 1/2000e sec, speel er maar eens een beetje mee, dan zie je wat het effect isquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:17 schreef jojomen4 het volgende:
Ik weet niet eens of je met een digicam de sluitingstijd kan regelen..
Vrijdagavond om 10 uur sluit ik het Centrale topic, daarna heb je 3 dagen om te stemmen. (maar voor die tijd wil ik er nog wel een hele lading inzendingen bijquote:Wanneer kunnen we stemmen btw? jojomen4 gaat voor de hoofdprijs!![]()
Dat was de camera van een vriendinnetje. Ik heb een Mju-mini 4.0 MP. Je weet toevallig niet wat daar de opties van zijn?quote:Op zaterdag 22 april 2006 21:19 schreef Offy het volgende:
[..]
Jij hebt de Casio Exilim EX-Z10 toch? Daarop kan je zelf de sluitertijd instellen als je wilt, gaat van 1/8e sec tot 1/2000e sec, speel er maar eens een beetje mee, dan zie je wat het effect is
[..]
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Uit het centrale wedstrijd topic:
[..]
Deze foto vind ik echt heel erg gaaf.
Nicequote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef Subhuman het volgende:
Ik doe ook weer eens mee! Heb deze foto gister gemaakt tijdens de start van de Batavierenrace in Nijmegen en vond hem wel leuk voor deze wedstrijd!
[afbeelding]
Huh? Mag het nu weer wel?quote:Op zondag 23 april 2006 20:36 schreef Subhuman het volgende:
Ik doe ook weer eens mee!
je moet ff die foto uploaden bij eenhost ofzoquote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef J-K het volgende:
[[url=ftp.joostvdkreeke.nl/HTML/joostfoto/fotoalbums/Forum/J-K.jpg]afbeelding[/url]]
Euhm hopelijk werkt het nu wel..
Dat is je ftp-server. Voor webgebruik moet je verder naar je http verwijzen.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:37 schreef J-K het volgende:
[[url=ftp.joostvdkreeke.nl/HTML/joostfoto/fotoalbums/Forum/J-K.jpg]afbeelding[/url]]
Euhm hopelijk werkt het nu wel..
html er tussen weg latenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:41 schreef J-K het volgende:
Bedankt! Snapte t al niet helemaal...dit is dus nr twee waar ik tussen twijfel
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |