Valt mee. Sankoh is echt uitgegroeid tot de sensatie van Groningen i.p.v. alleen maar de hele grote neger waar jij hem destijds voor hield...quote:Op donderdag 20 april 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Sankoh al topclubwaardig vind je? Verrassend!
Dat was idd prachtigquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef no_nickname het volgende:
En prachtig als 20.000 Louis toezingen..." En we zwaaien met z'n allen naar van Gaal" Geweldig:D
Vorige week ook al, stond niet voor niks in het team van de week in de VI.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hmmm, ik ben waarschijnlijk de enige die niet zo lyrisch is over Sankoh - al speelde hij gisteren fantastisch.
Heb je hem op je HD?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:51 schreef Prosac het volgende:
ik denk dat ik gewoonweg nog een keer de samenvatting ga kijken. Prachtig zoals de commentator totaal verrast uit zijn dak gaat bij de 2-0 en 3-0
had je oog radio moeten luisteren, die begonnen bijna te janken van geluk, en schreeuwen man. was echt geweldig om te horen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:51 schreef Prosac het volgende:
ik denk dat ik gewoonweg nog een keer de samenvatting ga kijken. Prachtig zoals de commentator totaal verrast uit zijn dak gaat bij de 2-0 en 3-0
tja.. methodmich is dan ook meer de man van de feitenkennis dan van het voetbalinzicht.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:01 schreef The_Verve het volgende:
Valt mee. Sankoh is echt uitgegroeid tot de sensatie van Groningen i.p.v. alleen maar de hele grote neger waar jij hem destijds voor hield...
Zal dat nog ergens terug te luisteren zijn? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
had je oog radio moeten luisteren, die begonnen bijna te janken van geluk, en schreeuwen man. was echt geweldig om te horen.![]()
toen de 3-1 viel werd het even stil.....
quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:38 schreef MaxPower het volgende:
[..]
tja.. methodmich is dan ook meer de man van de feitenkennis dan van het voetbalinzicht.![]()
heb even lopen zoeken, maar volgens mij niet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:20 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zal dat nog ergens terug te luisteren zijn? Ben wel benieuwd
Ach, beter af en toe eens een foutje maken dan nooit een mening hebben toch?quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:46 schreef MaxPower het volgende:
tja sorry MM, heb nou eenmaal niet veel op met de pedante manier waarop jij voetballers in een hokje drukt. En je ongelijk is al meerdere malen aangetoond.
Is wel te lezen dat jij hem nog niet al te vaak in actie hebt gezien. Sankoh is op dit moment de beste verdediger bij FC Groningen. En dat zegt toch wel iets wanneer je Luirink en Kruiswijk als concurrentie hebt...quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:54 schreef methodmich het volgende:
En op dat moment was Sankoh ook zeker niet zo goed als nu. Nu zit hij op het punt waar ik hem toen hoogstens zag: degelijke eredivisiemandekker. Wellicht zet hij nog een stap hoger, zou leuk zijn voor die jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |