Wat ik er van gezien heb is weinig en dat was niet goed, maar een kameraad van me zit elke week in het stadion en die vond hem wel okay. En beter dan Mathijs wil al gauw, en daarnaast kan ik z'n lelijke kutkop ook niet uit staanquote:Op maandag 18 juli 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Een hele grote neger allicht, maar een wereldtopper? Ik denk dat je blij mag zijn als het een degelijke eredivisiemandekker wordt.
Helemaal mee eens..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:47 schreef The_Verve het volgende:
Ik verwacht (hoop) dat dit de opstelling wordt:
Roorda.
Silva, Sankoh, Kruiswijk, Floren.
Cornelisse, Buijs, Seedorf, Fledderus.
Nevland, VD Laak.
Na de komst van Berre:
Roorda.
Silva, Sankoh, Kruiswijk, Floren.
Cornelisse, Buijs, VD Laak, Fledderus.
Nevland, Berre.
Ik heb inderdaad erg veel vertrouwen in Sankoh (in tegenstelling tot Jans heb ik wel eens het idee).quote:Op maandag 18 juli 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Wat een vertrouwen in Sankoh zeg! Wat ik van hem zag bij Telstar en Groningen vond ik hem maar onrustig.
En alles beter dan der Paulquote:Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft veel gespeeld in de voorbereiding dus het zou wel goed kunnen ja.
quote:
quote:GRONINGEN - Paul Matthijs is dit seizoen aanvoerder van FC Groningen.
Hij volgt Sander van Gessel op, die is vertrokken naar NAC. Bas Roorda is benoemd tot reserve aanvoerder.
bron: rtvnoord
In de wedstrijden waarin hij heeft gespeeld wel ok, hij is alleen geblesseerd nu..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe doet Koentje het tot nu toe?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben vandaag in Euroborg geweest, het is al erg mooi.
Supergezellig, alles dichtbij het veld, veel groen.![]()
Hij moest daar wel voetballen want er was niks anders. En het is natuurlijk onzin om hem te beoordelen op een positie centraal achterin als hij nu op het middenveld komt te staan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:33 schreef Thomas87 het volgende:
Paul heeft nu minstens een jaar centraal gestaan en hij bakt er niks van:
Eruit met die vent!
De selectie was toen ook veel zwakker dan nu het geval is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef savelkoul het volgende:
Paul Matthijs moet ook niet centraal achterin worden gezet. Net als dat je Kruiswijk niet rechtshalf moet zetten bijvoorbeeld. Matthijs gewoon als verdedigende centrale middenvelder, dan komt ie het best tot zijn recht. Hij was niet voor niets speler van het jaar een paar jaar terug.
Daarom werd Sankoh dus ook gehaald destijds. Toen die echter beschikbaar was stond het volgens Jans opeens goed achterin. Matthijs is onder Jans altijd onomstreden geweest (onbegrijpelijk maar waar).quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef Noca het volgende:
Hij moest daar wel voetballen want er was niks anders. En het is natuurlijk onzin om hem te beoordelen op een positie centraal achterin als hij nu op het middenveld komt te staan.
Hij heeft een lagere handelingssnelheid dan Buijs. Die rust is dus enkel schijn...quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef Noca het volgende:
Zelf ben ik ook geen fan van matthijs maar op het middenveld heeft hij wel wat meer rust dan Buijs en dat is ook nodig. We zien wel hoe het loopt, maar om hem al af te gaan branden voor hij weer op het middenveld heeft gespeeld is ook een beetje raar.
Ja idd, ik begrijp Jans ook niet in zijn enorme voorkeur voor Matthijs...quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:00 schreef The_Verve het volgende:
Daarom werd Sankoh dus ook gehaald destijds. Toen die echter beschikbaar was stond het volgens Jans opeens goed achterin. Matthijs is onder Jans altijd onomstreden geweest (onbegrijpelijk maar waar).
[..]
Hij heeft een lagere handelingssnelheid dan Buijs. Die rust is dus enkel schijn...
Duidelijke uitleg...het duurde te lang. De FC wil zekerheid over een speler en als dat zo lang moet duren, dan maar niet. Graag of niet zeggen ze dan...toch ook wel weer jammer.quote:20 juli, 18:16 uur
FC Groningen heeft de aanbieding aan Morten Berre ingetrokken. De Noorse aanvaller wilde na enkele weken bedenktijd nog altijd geen beslissing nemen over zijn toekomst. De club is nu van mening dat nieuw uitstel niet langer gewenst is.
FC Groningen heeft de aanbieding aan Morten Berre ingetrokken. De Noorse aanvaller wilde na enkele weken bedenktijd nog altijd geen beslissing nemen over zijn toekomst. De club is nu van mening dat nieuw uitstel niet langer gewenst is. De aarzeling bij Berre ligt op privé-gebied. Het gevoel bij de club, de stad en de mensen van FC Groningen is volgens de 29-jarige spits meer dan goed, maar Berre hikt aan tegen een nieuw buitenlands avontuur.
De twijfel bij Berre om een beslissing te nemen, wordt ingegeven door een mindere ervaring bij het Duitse Sankt Pauli in het seizoen 2001/2002. FC Groningen heeft nu het standpunt ingenomen dat het in een dergelijk geval niet zinvol is een overgang te forceren, met alle mogelijke gevolgen van dien. Daarom heeft de clubleiding vandaag aan Berre en diens zaakwaarnemer laten weten dat het contract zoals dat was voorgelegd, wordt ingetrokken. Berre toonde in zijn reactie begrip voor de stap die FC Groningen heeft genomen.
De Noor bracht onlangs samen met zijn vriendin een privé-bezoek aan de club en de stad. Berre was begin juni al voor een eerste kennismaking in Groningen. Beide keren ging Berre met een goed gevoel terug naar huis. De topscorer van Valerengen IF stelde zijn ja-woord echter steeds opnieuw uit.
Manager Technische Zaken Henk Veldmate betreurt de stap die de club heeft gezet, maar volgens hem heeft FC Groningen er alles aan gedaan Berre te bewegen tot een overstap. “De uitdrukking is: ‘Bij twijfel niet inhalen.’ Wij wilden niet het risico lopen dat Berre of zijn vriendin heimwee zou krijgen. Een profspeler kan niet optimaal functioneren als zijn privé-leven niet goed voelt. Wij hebben begrip voor de aarzeling bij Berre, maar wij wilden niet langer wachten. Als je alles hebt gedaan, wat je moet doen om een speler enthousiast te maken en de speler zegt dan nog niet volmondig ‘ja’, dan moet je niet met elkaar in zee willen gaan. Hoe spijtig ook.”
Ik hoorde ook dat Berre zijn vrouw het een beetje tegenhield en dat hij zelf wel wou...maar dat zijn ook geruchten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:49 schreef The_Verve het volgende:
Toch vind ik dat Groningen goed gehandeld heeft. Persoonlijk denk ik dat het een geldkwestie is en Berre en zaakwaarnemer het onderste uit de kan wilden. Ik kan me niet voorstellen dat een vent van 29 jaar bang is voor heimwee of iets dergelijks.
Lijkt me sterk dat Matthijs centraal achterin komt te spelen. Hij is gewoon middenvelder, was vorig jaar een noodoplossing en ik ga er niet vanuit dat Jans hem weer laat stuntelen achterin...dat hoop ik tenminste niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Beetje jammer dat Matthijs aanvoerder is geworden want je zult zien dat hij de basisplek krijgt i.p.v. Luirink.
Hij kon het hier niet echt brengen, niet goed genoeg.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:41 schreef jinmu het volgende:
dank je voor Pinas.
Wat een doelpunt van die jongen gisteren :|
en dan nog eens drie assists... geslaagde transfer naar mijn mening. En dan nog eens gratis ondanks een doorlopend contract.
Hoe komt het eig dat die jongen bij jullie nooit doorgebroken is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |