abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28919611
Wat een vertrouwen in Sankoh zeg! Wat ik van hem zag bij Telstar en Groningen vond ik hem maar onrustig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28920281
Komt wel goed met die Sankoh. Wordt een hele grote, let op mijn woorden.
pi_28920381
Een hele grote neger allicht, maar een wereldtopper? Ik denk dat je blij mag zijn als het een degelijke eredivisiemandekker wordt.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 18 juli 2005 @ 20:33:55 #204
82589 S-Two
barba macacu
pi_28920894
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:19 schreef methodmich het volgende:
Een hele grote neger allicht, maar een wereldtopper? Ik denk dat je blij mag zijn als het een degelijke eredivisiemandekker wordt.
Wat ik er van gezien heb is weinig en dat was niet goed, maar een kameraad van me zit elke week in het stadion en die vond hem wel okay. En beter dan Mathijs wil al gauw, en daarnaast kan ik z'n lelijke kutkop ook niet uit staan
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  maandag 18 juli 2005 @ 20:58:34 #205
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28921859
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:47 schreef The_Verve het volgende:
Ik verwacht (hoop) dat dit de opstelling wordt:

Roorda.
Silva, Sankoh, Kruiswijk, Floren.
Cornelisse, Buijs, Seedorf, Fledderus.
Nevland, VD Laak.

Na de komst van Berre:

Roorda.
Silva, Sankoh, Kruiswijk, Floren.
Cornelisse, Buijs, VD Laak, Fledderus.
Nevland, Berre.
Helemaal mee eens..

Matthijs vind ik gewoon te traag, Buijs vreet alles op op het middenveld en ik denk dat Sankoh het redelijk goed gaat doen dit seizoen.
Het hangt er trouwens wel even van af wat Seedorf dit seizoen gaat doen, ik denk dat als hij in vorm komt hij wel eens een belangrijke speler kan worden...afwachten dus. De selectie is wat smal, maar wel redelijk sterk in mijn ogen. Hoop dat Pannekoek en Ramic door kunnen stromen vanuit de beloften..

Ik heb er al weer veel zin in in ieder geval!
pi_28922748
Sankoh/Kruiswijk centraal lijkt me iets te link. Kruiswijk is nog niet zover dat hij goed leiding kan geven aan de hele verdediging en met name Sankoh. Verder zal Seedorf wel de voorkeur krijgen boven Van de Laak.
That's all folks!
  maandag 18 juli 2005 @ 22:14:51 #207
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_28924773
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:57 schreef methodmich het volgende:
Wat een vertrouwen in Sankoh zeg! Wat ik van hem zag bij Telstar en Groningen vond ik hem maar onrustig.
Ik heb inderdaad erg veel vertrouwen in Sankoh (in tegenstelling tot Jans heb ik wel eens het idee).

Dat onrustige heb ik bij hem nog niet kunnen ontdekken. En ik hou hem toch al in de gaten sinds hij mij opviel in een bekerwedstrijd van Telstar afgelopen seizoen. Ik zou hem eerder als ijzig kalm beschrijven (hoewel sommige mensen het nonchalance zullen noemen).
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_28924855
Aan die jongen moet nog wel enorm geschaafd worden, ik denk dat een basisplaats er nog niet in zit op dit moment.
That's all folks!
  maandag 18 juli 2005 @ 22:28:10 #209
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_28925289
Momenteel hebben we maar 1 fitte centrale verdediger die rechtsbenig is, dus juist nu zou een basisplaats erin moeten zitten...
pi_28926397
Hij heeft veel gespeeld in de voorbereiding dus het zou wel goed kunnen ja.
That's all folks!
  maandag 18 juli 2005 @ 23:11:11 #211
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28927106
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft veel gespeeld in de voorbereiding dus het zou wel goed kunnen ja.
En alles beter dan der Paul
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:18:42 #212
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28949097
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:11 schreef Noca het volgende:

[..]

En alles beter dan der Paul
quote:
GRONINGEN - Paul Matthijs is dit seizoen aanvoerder van FC Groningen.

Hij volgt Sander van Gessel op, die is vertrokken naar NAC. Bas Roorda is benoemd tot reserve aanvoerder.
bron: rtvnoord

Ergens wel logisch...helaas..
  dinsdag 19 juli 2005 @ 17:47:08 #213
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_28949837
Hoe doet Koentje het tot nu toe?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:32:33 #214
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28950962
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 17:47 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe doet Koentje het tot nu toe?
In de wedstrijden waarin hij heeft gespeeld wel ok, hij is alleen geblesseerd nu..
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:41:41 #215
82589 S-Two
barba macacu
pi_28951219
Pinas dus naar Brugge
pi_28954421
Ik ben vandaag in Euroborg geweest, het is al erg mooi.

Supergezellig, alles dichtbij het veld, veel groen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_28954480
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben vandaag in Euroborg geweest, het is al erg mooi.

Supergezellig, alles dichtbij het veld, veel groen.

Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 21:05:21 #218
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28956021
Ik zag trouwens wat foto's vanuit het uitvak, die lui hebben ook een erg goed zicht op het veld zeg. Het zicht op het veld is, zoals ik hoor, vanuit elke plek heel goed. Er goede zaak!

Scc al besteld Frits?
  woensdag 20 juli 2005 @ 12:39:56 #219
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_28971943
Paul vind ik echt een zwakke speler. Ik snap niet waarom hij erin staat. Ik meen met heel mijn hart dat ik de vlag uithang als hij aan Veendam verkocht wordt, wat helemaal niet zo raar zou zijn. Hij is traag, arrogant, een zwakke inspeelpass etc.. Alleen hij kan een vrije trap redelijk plaatsen, maar daarvoor zou ik hem niet in het veld zetten, lijkt me. Sankoh of vd Linden is een veel betere vervanger voor Paul. Dat ze die zak ook nog aanvoerder hebben gemaakt vind ik echt niet logisch. Hij mag dan wel het langst door Groningen financieel gesponsord te zijn, maar ik zou Roorda ofzo aanvoerder maken. Ik vind het geen topkeeper, maar hij coacht wel veel en dat is positief. Sankoh is nu al beter dan Paul, hij is idd rustig(!). Dat hij tegen Vitesse een keer een bal over zijn voet heen liet gaan (door een hobbel op het veld!), was de enige fout die hij gemaakt heeft. Wat dus eigenlijk geen fout was. Geef die jongen een kans, Paul is uitgebloeid en Sankoh kan meer worden dan een hele grote neger! En over Kruiswijk.........naar mijn mening had hij de leiding in de centrale verdediging dit jaar. Paul zeker niet. Daarom kan de combinatie Kruiwijk/Sankoh, Kruiswijk heeft genoeg ervaring om een centrale verdediging van een linkerrijtje ploeg te leiden.

Dan nu mijn opstelling:

Roorda (Captain)

Bruno Silva - Sankoh - Kruiswijk - Floren/vd Linden

Seedorf - Buis - Vd Laak - Cornelisse

Nevland - Salmon

Op dit moment liever Floren dan vd Linden. Dit omdat ik Floren een betere voetballer vind. Als verdediger is vd Linden beter, dus ligt er ook aan welke wedstrijd je speelt om te kijken welke je er in stopt.

Als Salmon klaar is van zijn hernia, hem er gewoon in zetten. Ik weet niet hoe Berre is en als ie komt moet ie ook gewoon zijn kans krijgen maar in het verleden is gebleken dat Salmon/Nevland een onverslaanbaar duo is (5 wedstrijden 15 punten). Resultaten die in het verleden zijn geboekt zijn geen garanties voor de toekomst, maar ik vind dat iedereen te negatief is over Salmon (vooral zo'n opa naast mij op de tribune). Het enige negatieve wat ik aan hem vind is dat ie blesuuregevoelig is en er een balletje of 5 meer in kan leggen. Maar als hij ipv van dat laatste 8 keer Nevland kan laten scoren, heb ik dat liever! Never change a winning team (Salmon/Nevland)!

(en S-two, ik voel me gevleid dat je mij een "kameraad" noemt )
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_28974691
Paul Matthijs moet ook niet centraal achterin worden gezet. Net als dat je Kruiswijk niet rechtshalf moet zetten bijvoorbeeld. Matthijs gewoon als verdedigende centrale middenvelder, dan komt ie het best tot zijn recht. Hij was niet voor niets speler van het jaar een paar jaar terug.
  woensdag 20 juli 2005 @ 15:33:31 #221
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_28977825
Paul heeft gewoon zijn beste tijd gehad. Liever een jonge neger, dan een gozer als Paul die er van overtuigd is dat ie toch blijft staan. Misschien dat ie wel ietsje beter zal zijn op de verdedigende middenveldpositie dan centraal in de verdediging, maar je gaat me niet vertellen dat ie daar beter is dan Buijs. En de vergelijking met Kruiswijk die je ook niet rechtshalf moet zetten, is natuurlijk een poepvergelijking. Die van centrale verdediger en rechtshalf zijn echt verschillende posities en Kruiswijk heeft daar nooit gestaan. Paul heeft nu minstens een jaar centraal gestaan en hij bakt er niks van:

Eruit met die vent!
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:03:48 #222
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28980625
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 15:33 schreef Thomas87 het volgende:
Paul heeft nu minstens een jaar centraal gestaan en hij bakt er niks van:
Eruit met die vent!
Hij moest daar wel voetballen want er was niks anders. En het is natuurlijk onzin om hem te beoordelen op een positie centraal achterin als hij nu op het middenveld komt te staan.

Zelf ben ik ook geen fan van matthijs maar op het middenveld heeft hij wel wat meer rust dan Buijs en dat is ook nodig. We zien wel hoe het loopt, maar om hem al af te gaan branden voor hij weer op het middenveld heeft gespeeld is ook een beetje raar.
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:58:41 #223
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_28982152
Je hebt gelijk dat we moesten roeien met de riemen die we hebben vorig jaar. Nu er meer kwaliteit is kan Paul er uit. Dit omdat we op het middenveld zwaar versterkt zijn. En zoals je zelf zei, de verdediging is niks voor Paul.

Maar we zullen zien
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:00:14 #224
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_28982196
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef savelkoul het volgende:
Paul Matthijs moet ook niet centraal achterin worden gezet. Net als dat je Kruiswijk niet rechtshalf moet zetten bijvoorbeeld. Matthijs gewoon als verdedigende centrale middenvelder, dan komt ie het best tot zijn recht. Hij was niet voor niets speler van het jaar een paar jaar terug.
De selectie was toen ook veel zwakker dan nu het geval is.
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef Noca het volgende:
Hij moest daar wel voetballen want er was niks anders. En het is natuurlijk onzin om hem te beoordelen op een positie centraal achterin als hij nu op het middenveld komt te staan.
Daarom werd Sankoh dus ook gehaald destijds. Toen die echter beschikbaar was stond het volgens Jans opeens goed achterin. Matthijs is onder Jans altijd onomstreden geweest (onbegrijpelijk maar waar).
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:03 schreef Noca het volgende:
Zelf ben ik ook geen fan van matthijs maar op het middenveld heeft hij wel wat meer rust dan Buijs en dat is ook nodig. We zien wel hoe het loopt, maar om hem al af te gaan branden voor hij weer op het middenveld heeft gespeeld is ook een beetje raar.
Hij heeft een lagere handelingssnelheid dan Buijs. Die rust is dus enkel schijn...
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:06:32 #225
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28982344
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:00 schreef The_Verve het volgende:
Daarom werd Sankoh dus ook gehaald destijds. Toen die echter beschikbaar was stond het volgens Jans opeens goed achterin. Matthijs is onder Jans altijd onomstreden geweest (onbegrijpelijk maar waar).
[..]

Hij heeft een lagere handelingssnelheid dan Buijs. Die rust is dus enkel schijn...
Ja idd, ik begrijp Jans ook niet in zijn enorme voorkeur voor Matthijs...

Dat zijn handelingssnelheid te laag is is zeker duidelijk, wat heb ik me daar af en toe aan lopen ergeren in het Oosterpark zeg..

Moeilijk hoor, ik zie een ijzervreter als Buijs erg graag spelen maar matthijs brengt als aanvoerder denk ik ook wat meer rust..moeilijk, moeilijk.

Er is ook ineens wel erg veel keus voor het middenveld en de aanval
  woensdag 20 juli 2005 @ 18:22:16 #226
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28982777
quote:
20 juli, 18:16 uur

FC Groningen heeft de aanbieding aan Morten Berre ingetrokken. De Noorse aanvaller wilde na enkele weken bedenktijd nog altijd geen beslissing nemen over zijn toekomst. De club is nu van mening dat nieuw uitstel niet langer gewenst is.

FC Groningen heeft de aanbieding aan Morten Berre ingetrokken. De Noorse aanvaller wilde na enkele weken bedenktijd nog altijd geen beslissing nemen over zijn toekomst. De club is nu van mening dat nieuw uitstel niet langer gewenst is. De aarzeling bij Berre ligt op privé-gebied. Het gevoel bij de club, de stad en de mensen van FC Groningen is volgens de 29-jarige spits meer dan goed, maar Berre hikt aan tegen een nieuw buitenlands avontuur.

De twijfel bij Berre om een beslissing te nemen, wordt ingegeven door een mindere ervaring bij het Duitse Sankt Pauli in het seizoen 2001/2002. FC Groningen heeft nu het standpunt ingenomen dat het in een dergelijk geval niet zinvol is een overgang te forceren, met alle mogelijke gevolgen van dien. Daarom heeft de clubleiding vandaag aan Berre en diens zaakwaarnemer laten weten dat het contract zoals dat was voorgelegd, wordt ingetrokken. Berre toonde in zijn reactie begrip voor de stap die FC Groningen heeft genomen.

De Noor bracht onlangs samen met zijn vriendin een privé-bezoek aan de club en de stad. Berre was begin juni al voor een eerste kennismaking in Groningen. Beide keren ging Berre met een goed gevoel terug naar huis. De topscorer van Valerengen IF stelde zijn ja-woord echter steeds opnieuw uit.

Manager Technische Zaken Henk Veldmate betreurt de stap die de club heeft gezet, maar volgens hem heeft FC Groningen er alles aan gedaan Berre te bewegen tot een overstap. “De uitdrukking is: ‘Bij twijfel niet inhalen.’ Wij wilden niet het risico lopen dat Berre of zijn vriendin heimwee zou krijgen. Een profspeler kan niet optimaal functioneren als zijn privé-leven niet goed voelt. Wij hebben begrip voor de aarzeling bij Berre, maar wij wilden niet langer wachten. Als je alles hebt gedaan, wat je moet doen om een speler enthousiast te maken en de speler zegt dan nog niet volmondig ‘ja’, dan moet je niet met elkaar in zee willen gaan. Hoe spijtig ook.”
Duidelijke uitleg...het duurde te lang. De FC wil zekerheid over een speler en als dat zo lang moet duren, dan maar niet. Graag of niet zeggen ze dan...toch ook wel weer jammer.

Ben benieuwd of er nu nog wel een andere speler gaat komen.
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:31:44 #227
82589 S-Two
barba macacu
pi_28986617
Berre dus niet, wie hebben ze dan voorin naast Nevland? Salmon, maar daar zie ik het nog altijd niet in, en Cornelisse vind ik ook niets. Hebben jullie nog meer spitsen?
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:35:49 #228
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_28986738
Misschien komt Ali el Khatabbi nu weer in beeld
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:21:24 #229
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28988212
Nevland, Salmon en van de Laak lijkt me.

Salmon en Nevland hebben samen al bewezen een goed koppel te zijn en Pannekoek doet het nu ook redelijk goed, misschien goed om hem met de selectie mee te laten trainen en af en toe mee te laten spelen.

Ik wacht eerst even af wat er gebeurt, niet meteen weer 'paniekerig' reageren
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:53:10 #230
82589 S-Two
barba macacu
pi_28989531
Ah, VD Laak was ik vergeten . Die moet zowiezo een basisplaats krijgen!
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:49:44 #231
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_28991958
Wel een beetje toevallig dat ze Berre afzeggen op dezelfde dag dat bekend wordt dat AZ Ali Elkhattabi nu wel erg graag kwijt wil. Toeval of ...?

Toch vind ik dat Groningen goed gehandeld heeft. Persoonlijk denk ik dat het een geldkwestie is en Berre en zaakwaarnemer het onderste uit de kan wilden. Ik kan me niet voorstellen dat een vent van 29 jaar bang is voor heimwee of iets dergelijks.

Aan de andere kant vind ik het erg jammer. Ik zag het al voor me, een Noors spitsenkoppel die de Eredivisie gek maakt en waar we als supporters over 20 jaar nog over zouden praten. Ben benieuwd of Groningen nu nog op zoek naar een andere spits gaat...
  woensdag 20 juli 2005 @ 22:52:02 #232
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_28992083
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 22:49 schreef The_Verve het volgende:
Toch vind ik dat Groningen goed gehandeld heeft. Persoonlijk denk ik dat het een geldkwestie is en Berre en zaakwaarnemer het onderste uit de kan wilden. Ik kan me niet voorstellen dat een vent van 29 jaar bang is voor heimwee of iets dergelijks.
Ik hoorde ook dat Berre zijn vrouw het een beetje tegenhield en dat hij zelf wel wou...maar dat zijn ook geruchten.
Ik zie wel of er een spits bijkomt, ik vind een verdediger nog steeds het belangrijkst...Silva dus
pi_28995481
Dat lijkt me een logische verklaring Noca, toch jammer. Ali zou wel een hele leuke vervanger zijn.
That's all folks!
pi_29001209
Erg jammer. Ik zag het ook helemaal zitten. De Fc heeft dit m.i. bijzonder goed aangepakt, stijlvol ook. Voor zover ik het kan beoordelen met wederzijds begrip. Erg netjes. Die El Kathabi zou ook best eens een goede kunnen zijn. Die jongen heeft het bijna overal goed gedaan, als hij speelde dan. Zou best een aanwinst kunnen zijn.

Ik ben wel benieuwd hoe jullie de kansen voor dit jaar inschatten. Ik ben daar een beetje neutraal over. Ik voorzie geen grote sprongen naar voren. En ik mag toch hopen ook niet naar achteren. Als ze een paar plekken kunnen winnen op het eind van het seizoen tov het afgelopen seizoen dan hebben ze het denk ik goed gedaan.
Er is veel concurrentie. Ik verwacht wel wat van NAC, Twente, Heerenveen een ook wel van Utrecht. Daar krijgen ze het nog wel moeilijk mee.

Fd
  donderdag 21 juli 2005 @ 17:21:40 #235
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29015375
Ik verwacht ook geen grote sprongen vooruit, maar hoop er wel op

Ik verwacht wel een betere klassering dan vorig seizoen en hoop op een plek bij de eerste 9, al wordt dat heel moeilijk.
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:43:39 #236
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_29016990
Wegens een gebrek aan perspectief wil Elkhattabi weg bij AZ. Maar tot nu toe liepen alle pogingen spaak. Zo haakten FC Groningen en NAC Breda af na het horen van de salariseisen van de Marokkaanse spits.

bron: vi.nl

Hij is te duur voor Groningen, helemaal na de komst van Vd Laak en Cornelissen. Hoop dat ze in ieder geval Bruno Silva kopen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_29018526
Dat komt wel rond, maar hij moet eerst een Italiaanse pas zien te ronselen ergens.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 22 juli 2005 @ 22:40:36 #238
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_29051932
FC Groningen - BV Veendam 1-3
Nevland Drent, De Vriese, Wiekens

De wraak van Drent?
pi_29052075
Opvallend wel, al kan het er altijd goed aan toe gaan in die wedstrijden.
That's all folks!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:04:23 #240
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29063476
Slechte wedstrijd van Groningen kant en Veendam speelde gewoon redelijk goed. Denk dat die het wel redelijk gaan doen in de GG divisie.

Luirink doet het weer goed, hopelijk dat Kruiswijk/Luirink dan ook het duo centraal achterin wordt. Denk het wel in ieder geval.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:21:24 #241
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_29067262
Beetje jammer dat Matthijs aanvoerder is geworden want je zult zien dat hij de basisplek krijgt i.p.v. Luirink.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 23 juli 2005 @ 18:23:53 #242
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29067307
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
Beetje jammer dat Matthijs aanvoerder is geworden want je zult zien dat hij de basisplek krijgt i.p.v. Luirink.
Lijkt me sterk dat Matthijs centraal achterin komt te spelen. Hij is gewoon middenvelder, was vorig jaar een noodoplossing en ik ga er niet vanuit dat Jans hem weer laat stuntelen achterin...dat hoop ik tenminste niet.

Daarnaast is een helemaal fitte Luirink veel beter dan Matthijs.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:10:35 #243
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_29068324
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat Buijs op de bank belandt. Maar het zal wel gebeuren vrees ik. Hoewel ik ook niet eens zo raar zou opkijken wanneer Jans beide opstelt tegen RBC.

Anyway, het zal wel iets met de achtergronden van Jans en Matthijs te maken hebben dan. Jans: Duits leraar, Matthijs: Duitser.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:14:35 #244
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29068406
Overigens kwamen er pas 3 tegendoelpunten tegen veendam toen Luirink voor Pannekoek plaatsmaakte en Matthijs een plaatsje naar achteren schoof.
Bernie en ik zijn tof.
pi_29079753
Allemaal de schuld van die pannekoek
  zondag 24 juli 2005 @ 16:19:17 #246
125903 MalachiGroningen
Groen en wit dat is ons leven
pi_29086992
Ik vind Sankoh een prutser eerste klas, zag hoe die een balletje met een omhaal wilde wegwerken tegen Veendam...finaal mis waardoor ons aller Martin Drent kon scoren.
pi_29090704
dank je voor Pinas.
Wat een doelpunt van die jongen gisteren :|
en dan nog eens drie assists... geslaagde transfer naar mijn mening. En dan nog eens gratis ondanks een doorlopend contract.
Hoe komt het eig dat die jongen bij jullie nooit doorgebroken is?
pi_29090734
Jullie spits was gisteren actief in het uitgaansleven in Den Bosch.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29090765
nee nee, linkermiddenvelder, alléja, daarvoor is ie tog aangetrokken...
Maar ja, zolang hij maar deftig speelt en geen bierbuik kweekt heb ik er geen bezwaren tegen dat ie eens uitgaat.
  zondag 24 juli 2005 @ 20:46:47 #250
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_29094594
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:41 schreef jinmu het volgende:
dank je voor Pinas.
Wat een doelpunt van die jongen gisteren :|
en dan nog eens drie assists... geslaagde transfer naar mijn mening. En dan nog eens gratis ondanks een doorlopend contract.
Hoe komt het eig dat die jongen bij jullie nooit doorgebroken is?
Hij kon het hier niet echt brengen, niet goed genoeg.

Sankoh heeft een grote fout gemaakt ja, maar om hem dan meteen een prutser te noemen vind ik wat overdreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')