nostalgiequote:Op donderdag 20 april 2006 11:49 schreef Ungeheuer het volgende:
Pff trouwens rare droom gehad over de wedstrijd van vandaag. We wonnen de pot uiteraard... flinke heksenketel, maar dan nog in het Oosterpark.
Maak dat Nijland maar wijs.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:14 schreef Electrical-Storm het volgende:
Helaas mensen
Dus wil Grunn ooit een 30.000+ stadion als thuishaven, dan moet de Euroborg zo'n beetje tot de grond aan toe tegen de vlakte
Misschien kunnen ze er een ring om- en overheen bouwen, eentje die van de buitenkant wél mooi is.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:14 schreef Electrical-Storm het volgende:
Helaas mensen
Vorig jaar bij mijn rondleiding door de Euroborg in aanbouw heb ik aan een woordvoerder van het project gevraagd of uitbreiding van het stadion in de toekomst (bouwkundig) mogelijk is. Helaas is hiermee geen rekening gehouden en is de constructie er dus niet op berekend. Dus wil Grunn ooit een 30.000+ stadion als thuishaven, dan moet de Euroborg zo'n beetje tot de grond aan toe tegen de vlakte
Er is nog niet zo lang geleden een nieuwe keeper gehaald, Brian van Loo.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:28 schreef bofneger het volgende:
Ik denk zelf aan bijvoorbeeld een Boukhari, een D. van Dijk, en wellicht valt er in Scandinavie nog wat moois te halen. Ook zou er nog een keeper bij moeten, denk ik. Lambers lijkt me in staat tot een Aerts-effect namelijk.
Aha, okee, dan is het keepersprobleem opgelost. Blijft toch staan dat de selectie aan de smalle kant is, lijkt me. Welke spelers zou jij er graag bij halen?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Er is nog niet zo lang geleden een nieuwe keeper gehaald, Brian van Loo.
moeilijke vraag, iig een balvaste sterke spits, daar heeft Nevland ook wat aan. bijvoorbeeld Sota Hirayama van Heracles of Koevermans van AZ. zo'n type iig. maar namen vind ik moeilijk, het moet ook haalbaar zijn natuurlijk. zo'n dikke begroting heeft de FC niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:38 schreef bofneger het volgende:
[..]
Aha, okee, dan is het keepersprobleem opgelost. Blijft toch staan dat de selectie aan de smalle kant is, lijkt me. Welke spelers zou jij er graag bij halen?
Ik zal goed opletten..quote:Op donderdag 20 april 2006 17:19 schreef detulp050 het volgende:
Als je iemand hoort roepen: "COME ON FC !" dan ben ik het
ehh oke, ga voor het gemak dan wel even in het uitvak zitten.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:32 schreef Prosac het volgende:
ennuh, ik ben die met die Groene Groningen sjaal
Sankoh al topclubwaardig vind je? Verrassend!quote:Op donderdag 20 april 2006 02:04 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Er staat gewoon een goed elftal in het veld zonder echt zwakke schakels. Ik denk dat als je de spelers van Groningen in groepjes van drie indeelt (top3-waardig, subtop, niveautje Sparta) dat de balans dan naar boven uitschiet. En dat is wel eens anders geweest. Het is nog geen drie jaar geleden dat Krstev, Tuhuteru, Landerl en Pinas op het middenveld stonden. Dat was gewoon niet om aan te zien.
Dus ja, een goed transferbeleid, en een uiterst sympathieke trainer natuurlijk. Goed voor de uitstraling van de FC en voor de sfeer in de spelersgroep. Ik denk dat dat het succes van Groningen in een notendop is.
Even een groepsindeling:
1. Topclubwaardige spelers: Luirink, Sankoh, Silva, Nevland
2. Typische subtoppers: Buijs, Levchenko, Salmon, Kruiswijk, Roorda, Lindgren, vd Laak, Matthijs, Cornelisse
3. Prima spelers voor een Sparta of een Ado: Floren, Fledderus, Seedorf, vd Linden
Blijkt nog best lastig te zijn, zo'n indeling maken.
Ik hou mn hart vast. Tot zover enkel Bechan en Lambers zo ff uit mn hoofd.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Prosac het volgende:
weet je wat ik me nu afvraag..
gaan we de selectie compleet houden voor 2006/2007?
laten we hopen van wel zeg..quote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Prosac het volgende:
weet je wat ik me nu afvraag..
gaan we de selectie compleet houden voor 2006/2007?
idd geweldig doelpunt, zulke mooie scoor je niet vaak.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:42 schreef Prosac het volgende:
Goal van van der Linden nu 4x teruggespoeld.. 12x gezien dus.. WAT EEN GOAL!!!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |