*mooi*quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:55 schreef fokkersdelight het volgende:
Zo, dat wilde ik maar even gezegd hebben. Waarvan acte......![]()
Fd
Leuk verhaal maar klopt niet helemaal, fiod affaire ('89) was bijvoorbeeld voor het top-jaar (91).quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:55 schreef fokkersdelight het volgende:
Atletico was een sterke subtopper in Spanje en Inter was toen verhoudingsgewijs zeker net zo sterk als nu. Beide europese topclubs kregen een ongenadig pak voor de broek in het Oosterpark. Waarom zou dat nu niet weer net zo kunnen zijn????quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:55 schreef fokkersdelight het volgende:
kijk anders nog maar eens of je de wedstrijden in het Oosterpark tegen Atletico en Intern nog eens kunt bekijken. Ik krijg er nog kippenvel van als ik er aan denk.
Fd
Wel mee eens. Groningen heeft een te groot aantal jaren bijzonder slecht geïnvesteerd. Spelers werden voor veel geld gekocht om later met veel verlies of zelfs voor niets te worden verkocht of ze presteerden slecht en werden weggestuurd. Ook werden er spektakelaankopen gedaan. Wie kent de naam Fandhi nog. Durovski is ook niet altijd die topper geweest. Daar is vreselijk veel geld mee verloren. Er is ook wel boven de stand geleefd, daar heb je wel gelijk aan. Eijkelkamp, De wolf, Van Tiggelen, dat waren niet de minste spelers met waarschijnlijk ook niet de miste salarissen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Leuk verhaal maar klopt niet helemaal, fiod affaire ('89) was bijvoorbeeld voor het top-jaar (91).
Ook ben ik van mening dat de oorzaak van de financiele neergang te makkelijk bij alleen de fiod-affaire wordt neergelegd, het beleid en dan met name het openbreken van contracten zoals bijvoorbeeld die van Meijer waren hier zeker ook schuldig aan.
Ben het wel met je eens. Ik vind het wel ok zo, in de UEFA cup voetballen...dat is fantastisch.quote:Op woensdag 19 april 2006 00:12 schreef LuukBes het volgende:
Het gebrek aan Europese ervaring van de laatste jaren moet gewoon geleidelijk opgebouwd worden. Meteen in de CL is niet goed voor NL en de ranking, en ook niet voor Groningen zelf. Ze zouden veel beter in hun vel komen te zitten als ze regelmatig wat tegenstanders kunnen nekken in de UC, dan dat ze wellicht al niet eens de voorrondes doorkomen v.d. CL of flink om hun oren krijgen in de poulefase.
Dat geldt voor elke Nederlandse club punt. uitgezonderd psv ?quote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 00:21 schreef smicer het volgende:
donderdag de eerste stunt
Objectief gezien klopt dat natuurlijk,althans in het geval als FCG CL zou halen.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:25 schreef venomsnake het volgende:
en dat dat dan zogenaamd niet goed zou zijn voor het Nederlands voetbal.............. tja.![]()
Inderdaad. De hele strekking van het verhaal rond de play-offs in twee zinnen samengevat.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Objectief gezien klopt dat natuurlijk,althans in het geval als FCG CL zou halen.
Als FCG-supporter zou ik daar dan weer op mijn beurt dikke schijt aan hebben natuurlijk.
Precies wat ik bedoel te zeggen.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Objectief gezien klopt dat natuurlijk,althans in het geval als FCG CL zou halen.
Als FCG-supporter zou ik daar dan weer op mijn beurt dikke schijt aan hebben natuurlijk.
Ons kampioensjaar incl. een geweldige 1-2 overwinning in het Oosterpark,zucht,dat waren nog eens tijdenquote:Op woensdag 19 april 2006 11:47 schreef Cruoninga het volgende:
Wel oude verhalen allemaal hier zeg. Ik kom nog maar sinds het eerste jaar Toto-divisie in het Oosterpark.
Juist. En laat AZ het maar eens in de CL proberen, coach heeft ervaring zat, en het aantal spelers met ervaring in Europese wedstrijden wordt ook steeds groter.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:55 schreef fokkersdelight het volgende:
Zoals ik al eerder aangaf zie ik Groningen eerlijk gezegd liever in de UEFA cup. Ik heb liever dat ze daar stunten dan in deze play offs.
quote:Op woensdag 19 april 2006 12:15 schreef clauwheee het volgende:
Hoorde van mijn zus dat er vandaag in de krant stond dat van Gaal en z'n mannen in Zeegse op 'trainingskamp' zijn en ze bij nader inzien toch liever Ajax hadden gehad![]()
http://www.nhd.nl/nieuws/sport/az/article480186.ecequote:AZ met Europacupgevoel naar Groningen
Gepubliceerd op 19 april 2006, 00:44
Alkmaar - AZ is aan de vooravond van de play-offs tegen FC Groningen vol vertrouwen.
Aan de andere kant is er ook waakzaamheid, want AZ wist in de reguliere competitie niet van de Groningens te winnen. In het Oosterpark werd het destijds 0-0, in de Hout 1-1. Bij dergelijke resultaten zou AZ zelfs zijn uitgeschakeld in de strijd om een plekje in de voorronde van de Champions League.
AZ gaat op trainingskamp in Zeegse, zo'n vijftig kilometer onder Groningen en hoopt daar een Europacupgevoel te kweken. Voor return van zondag in Alkmaar gaat AZ zaterdag al 'onderduiken' in Schoorl.
Aanvaller Kenneth Perez bespeurt voor de dubbele confrontatie met Groningen al een 'Europacup-gevoel'. Zo is er veel aandacht van de media en trekt AZ naar een stadion (Euroborg) waar het eerder nog niet speelde.
,,En we spelen wéér eerst uit. In het Uefacuptoernooi was dat ook al zo, in alle knock-outrondes die we hebben gehad'', zegt Perez.
alkmaar - Aan de vooravond van de play-offs is AZ vol vertrouwen. Tegelijkertijd is men in Alkmaar waakzaam. Twee keer dit seizoen ondervond AZ al de kracht van FC Groningen (0-0 en 1-1) en bovendien is de tegenstander in de winning mood. ,,We hadden op dit moment eigenlijk beter Ajax kunnen treffen'', zegt AZ-trainer Louis van Gaal dan ook.
http://www.parool.nl/nieuws/2006/APR/19/p2.htmlquote:AMSTERDAM - Mocht Ajax in de finale van de play-offs voor Champions League-voetbal tegen Groningen spelen, dan verbiedt burgemeester Job Cohen de thuiswedstrijd op 3 mei vanwege een tekort aan politiemensen.
Ajax speelt morgen en zondag tegen Feyenoord, AZ speelt tegen Groningen. Als Ajax en Groningen winnen, staat de eerste finalewedstrijd op 26 april in Groningen ingeroosterd en de tweede in Amsterdam op 3 mei.
''Wij hebben het reglement veranderd zodat de clubs de uit- en thuiswedstrijd kunnen wisselen,'' aldus de KNVB. ''Meer kunnen we niet doen. Maar Ajax wil niet.''
Ajax ligt 'niet helemaal dwars', maar wil het recht op de laatste thuiswedstrijd niet kwijt. ''Er zijn meer data,'' aldus Ajax.
Verslaat Ajax Feyenoord en wint AZ van Groningen, dan is er geen probleem. Dan speelt Ajax op 26 april thuis en op 3 mei in Alkmaar.
Cohen heeft vorig jaar reeds aan de KNVB laten weten dat tussen 28 april en 6 mei een wedstrijd niet mogelijk is, aldus een woordvoerder. ''Dat heeft te maken met Koninginnedag, bevrijdingsdag en dodenherdenking. De oplossing is er al: de wedstrijden omdraaien.''
Live op Tele2.quote:Op woensdag 19 april 2006 13:28 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Wordt het eigenlijk op tv uitgezonden en zo ja, waar? Samenvattingen dan misschien?
De samenvattingen zijn toch gewoon dezelfde avond na de wedstrijd?quote:Op woensdag 19 april 2006 13:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Live op Tele2.
Samenvatting zaterdag op Talpa.
Neequote:Op woensdag 19 april 2006 13:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De samenvattingen zijn toch gewoon dezelfde avond na de wedstrijd?
En waarom dan dat wel zo adverteren op TV? En waarom staat er op de Talpa site dat er vandaag en morgen 'De Wedstrijden-de Playoffs' zijn?quote:Op woensdag 19 april 2006 14:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee
Toch wel. Onze gids is niet up-to-date
Dat papier maakt eigenlijk toch geen reet uit. t gaat toch om die streepjescodequote:Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Kaartverkoop FC Groningen-AZ ontaardt in chaos
Gepubliceerd op 19 april 2006, 00:32
groningen - De kaartverkoop voor het play-off-duel FC Groningen-AZ ontaardde gisteren in chaos. Talloze verkooppunten moesten in de loop van de dag nee verkopen, omdat ze zonder het officiële papier zaten om de kaarten te drukken. Supporters raakten lichtelijk in paniek bij de gedachte de wedstrijd van donderdag te moeten missen.
Heb er wel zin in. Ben ik ook nog eens een keer in de Alkmaarderhout geweest.. Twijfel, twijfel.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:47 schreef Cruoninga het volgende:
Heb ook al kaarten. Ook voor zondag, laatste keer Alkmaarderhout voor ons. Gaan er dan ook nog mensen mee? Clauw, Noca?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |