abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37062451
Het is natuurlijk niet te hopen dat Groningen volgend seizoen Champions League gaat spelen. Ten eerste is het oneerlijk en nog belangrijker is dat Groningen een modderfiguur zou slaan in de CL. Ze maken geen schijn van kans de voorronde door te komen.

Als ze UEFA Cup spelen halen ze waarschijnlijk de poulefase niet eens, omdat ze ongeplaatst zijn, net als Willem 2 dit seizoen.
pi_37062561
Die vergelijking met Willem II steeds. WII kwam via de beker bij Europees meen ik, terwijl ze in de competitie iets van 12e waren (maar correct me if i'm wrong). Wij hebben een seizoen lang al goed mee kunnen doen, dus denk ik dat wij nu iets meer kans hebben om geen modderfiguur te slaan tijdens Europese wedstrijden (als we zo blijven spelen). Ok, ben het met jullie eens dat de FC in voorrondes CL wat gek zou zijn. AZ of Feijenoord verdient die plek meer. Maar dan moeten ze er wel staan de komende twee wedstrijden. Simpel as that.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37062617
Hup Groningen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37062635
Als ongeplaatst team in de UEFA Cup moet je ook tegen een sterk team de eerste ronde. Jammer voor Groningen en het Nederlands voetbal, maar dan maken ze ook niet zoveel kans hoor.
pi_37062771
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:01 schreef Nywuob het volgende:
Als ongeplaatst team in de UEFA Cup moet je ook tegen een sterk team de eerste ronde. Jammer voor Groningen en het Nederlands voetbal, maar dan maken ze ook niet zoveel kans hoor.
Tegen sterke teams doen we het goed
Tja ik weet niet. Dat zullen we over een lange tijd pas weten als het echt zo ver is. Denk trouwens niet dat het verder wat uitmaakt, als Utreg of bijvoorbeeld Heerenveen het had gehaald was het precies netzo geweest.
pi_37062785
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:01 schreef Nywuob het volgende:
Ja kijk maar naar Feyenoord dit seizoen Europees gezien
pi_37062811
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef Nywuob het volgende:
Het is natuurlijk niet te hopen dat Groningen volgend seizoen Champions League gaat spelen. Ten eerste is het oneerlijk en nog belangrijker is dat Groningen een modderfiguur zou slaan in de CL. Ze maken geen schijn van kans de voorronde door te komen.

Als ze UEFA Cup spelen halen ze waarschijnlijk de poulefase niet eens, omdat ze ongeplaatst zijn, net als Willem 2 dit seizoen.
Ben ik het in principe wel mee eens. CL zou voor Groningen best wel een te hoog zijn gegrepen op dit moment. Ik denk dat het beter is als ze eerst weer eens gaan snuffelen aan de UEFA cup. En dan maar zo ver mogelijk proberen te komen. Daarom zou ik er niet rouwig om zijn als ze het niet redden tegen AZ. Ik hoop alleen wel dat ze er tegen AZ twee echte clashes van maken.

Overigens, er zijn momenten geweest deze competitie dat Groningen echt heel erg sterk was, dat je het gevoel kreeg dat ze bijna niet konden verliezen. Als ze een beetje een gunstige loting krijgen zie ik het Groningen in de huidige winnning mood wel voor een verrassinkje zorgen in Europa. Ze zullen niet even AZ nadoen vorig jaar maar met wat mazzel moeten ze toch een paar ronden door kunnen komen. Als Heerrenveen dat kan dan kan Groningen dat in principe ook.

En hoewel interessant voor de competitie moet dat play off systeem afgeschaft worden. AZ hoort gewoon in CL en Feyenoord, Ajax, Groningen en Utrecht in de UEFA cup. Zo hoort het te zijn. En als Groningen zevende was geworden had ik dat ook gezegd. De eindstand is de beste maatstaf van de krachtsverhoudingen, althans hoort dat te zijn.

Fd
pi_37063351
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:06 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Tegen sterke teams doen we het goed
Tja ik weet niet. Dat zullen we over een lange tijd pas weten als het echt zo ver is. Denk trouwens niet dat het verder wat uitmaakt, als Utreg of bijvoorbeeld Heerenveen het had gehaald was het precies netzo geweest.
Het maakt in zoverre wat uit ten opzichte van Heerenveen (waarschijnlijk ook Utrecht) dat deze club wél geplaatst is de eerste ronde van de UEFA Cup en dus de sterke tegenstanders ontloopt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:35:44 #84
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37063613
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef Nywuob het volgende:
Ten eerste is het oneerlijk en nog belangrijker is dat Groningen een modderfiguur zou slaan in de CL. Ze maken geen schijn van kans de voorronde door te komen.
Mja, op basis van het systeem zoals het er is is het niet oneerlijk.
Tuurlijk verdient AZ het het meest, dat staat buiten kijf. Of we een modderfiguur slaan zou me een zorg zijn. Je moet eens een keer beginnen.
quote:
Als? We spelen het sowieso en wederom: boeiend. We hebben het gewoon verdiend op basis van 34 wedstrijden. En de vergelijking met WII is wat scheef vind je ook niet?
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:39:14 #85
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37063732
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:27 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Het maakt in zoverre wat uit ten opzichte van Heerenveen (waarschijnlijk ook Utrecht) dat deze club wél geplaatst is de eerste ronde van de UEFA Cup en dus de sterke tegenstanders ontloopt.
Ja, maar deze clubs hebben het niet gehaald. Hadden ze het ietsje beter moeten doen deze competitie.

Maar het gaat hier over de wedstrijd verder. Laten we dat eerst maar eens allemaal afwachten voordat we over CL gaan lullen.
pi_37063756
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:35 schreef Noca het volgende:

[..]

Mja, op basis van het systeem zoals het er is is het niet oneerlijk.
Tuurlijk verdient AZ het het meest, dat staat buiten kijf. Of we een modderfiguur slaan zou me een zorg zijn. Je moet eens een keer beginnen.
[..]

Als? We spelen het sowieso en wederom: boeiend. We hebben het gewoon verdiend op basis van 34 wedstrijden. En de vergelijking met WII is wat scheef vind je ook niet?
Jullie spelen nog niet zeker UEFA Cup, het kan ook nog CL worden

Voor wat betreft de vergelijking met Willem 2 gaat het mij erom dat zij tegen Monaco moesten. Als Groningen een dergelijke tegenstander loot, geef ik ze ook niet veel kans. Ookal zijn ze dan wat sterker dan Willem 2.
pi_37063841
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:39 schreef Noca het volgende:

[..]

Ja, maar deze clubs hebben het niet gehaald. Hadden ze het ietsje beter moeten doen deze competitie.

Maar het gaat hier over de wedstrijd verder. Laten we dat eerst maar eens allemaal afwachten voordat we over CL gaan lullen.
Ik zeg nergens dat Groningen geen UEFA Cup verdient. Ik geef alleen aan dat het moeilijk wordt de eerste ronde door te komen en dus punten voor Nederland te halen.
pi_37064580
"Het is niet goed voor het Nederlandse voetbal als Groningen de CL in gaat bla bla bla" wat word ik moe van dat gelul.

Als ze het halen hebben ze het gewoon verdient, dan moeten AZ, Ajax of Feyenoord maar winnen van Groningen punt. Kunnen ze dat niet dan hebben ze ook HELEMAAL NIKS in de CL te zoeken.!!
Het is gewoon angst, bang om door zo'n 'kleine' club naast de pot te pissen!

Grunn
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37064752
Ik mag toch mijn mening hebben? Groningen in de CL moet je niet willen
pi_37064783
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef Nywuob het volgende:
Tuurlijk mag je je mening hebben.

Ik mag er ook moe van worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37064942
Mwoah, van het argument dat als ze niet van Groningen kunnen winnen, ze zelf ook niks te zoeken hebben in de CL, word ik net zo moe van als de kift van sommige andere supporters van andere clubs die zeggen dat FCG niks te zoeken heeft in de CL.

Als ze niet van Groningen kunnen winnen, is dat ook het enige wat je er van kunt zeggen. Namelijk dat ze niet van Groningen kunnen winnen. Natuurlijk heeft AZ meer te zoeken in de CL dan wij. Is en blijft (voorlopig) de betere club.

Hoop wel op een mooie stunt natuurlijk. Zonet met trots kaartjes gehaald. Heb er zin an!
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:21:56 #92
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37064987
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:08 schreef venomsnake het volgende:
"Het is niet goed voor het Nederlandse voetbal als Groningen de CL in gaat bla bla bla" wat word ik moe van dat gelul.

Als ze het halen hebben ze het gewoon verdient, dan moeten AZ, Ajax of Feyenoord maar winnen van Groningen punt. Kunnen ze dat niet dan hebben ze ook HELEMAAL NIKS in de CL te zoeken.!!
Het is gewoon angst, bang om door zo'n 'kleine' club naast de pot te pissen!

Grunn
Toch is het waar. Het zou niet goed zijn voor het NL'se voetbal. Verdiend zou het dan idd wel zijn... Maar ik denk dat Ajax met het team dat ze volgend jaar hebben iets meer in de CL te zoeken heeft dan Grunn. En vergeet niet dat het een totale afgang voor Groningen gaat worden dan.

Denk je eens een poule voor met Barca, Milan ofzo. Zelfs een matige CL-club als Brugge of Anderlecht zou Groningen de oren wassen
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:23:46 #93
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065060
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef Nywuob het volgende:
Och, .
Het zou wel een prachtig Cinderella-verhaal zijn, .

En tja, ik verwacht dan ook geen wonderen in de poule-fase, maar een mens mag dromen, nietwaar.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_37065061
Tisk tisk, Brugge of Anderlecht Groningen de oren wassen. Raar jong. Verdiep je eerst maar eens in het elftal van FCG voor je zulke onzin uitkraamt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:25:08 #95
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065110
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Zelfs een matige CL-club als Brugge of Anderlecht zou Groningen de oren wassen
Dat moet ik nog zien, zeker in de Euroborg!
Lissabon!
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:26:39 #96
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37065168
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:23 schreef Ungeheuer het volgende:
Tisk tisk, Brugge of Anderlecht Groningen de oren wassen. Raar jong. Verdiep je eerst maar eens in het elftal van FCG voor je zulke onzin uitkraamt.
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef bolivian het volgende:

[..]

Dat moet ik nog zien, zeker in de Euroborg!
Denken jullie dan dat Groningen volgend jaar weer zo goed zal zijn? Dat moeten we nog maar zien...
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:27:40 #97
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065200
quote:
1. Valencia CF 13 6 4 1 1 7 4 +3
2. Olympique Lyonnais 9 6 3 0 3 8 6 +2
3. Olympiakos CFP 9 6 3 0 3 6 5 +1
4. SC Heerenveen 4 6 1 1 4 3 9 -6
Dat zie ik Groningen wel beter doen.
Lissabon!
pi_37065214
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Grunn. En vergeet niet dat het een totale afgang voor Groningen gaat worden dan.

Denk je eens een poule voor met Barca, Milan ofzo. Zelfs een matige CL-club als Brugge of Anderlecht zou Groningen de oren wassen
Maar datzelfde geldt voor bijna de hele Nederlandse competitie, ook Ajax/Feyenoord en AZ hebbent in principe niks in te brengen tegen Barca of Milan.

AZ in de CL wordt ook geen succes maar een afgang zal het voor beide ploegen niet worden domweg omdat CL halen al een succes is. Dat was precies hetzelfde met Heerenveen en WillemII, beide zijn ook niet af gegaan.

Verder denk ik dat je te positief bent over de Belgische clubs.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:29:12 #99
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065253
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Denken jullie dan dat Groningen volgend jaar weer zo goed zal zijn? Dat moeten we nog maar zien...
Dat is weer zo typisch Nederlands, .
We genieten gewoon van het moment en we drómen van een mooi seizoen volgend jaar, .
Lissabon!
pi_37065288
Ik denk niet dat Groningen de prestatie van dit jaar zal evenaren. Maar ik verwacht ook niet dat ze anoniem zullen blijven volgend seizoen. t Is natuurlijk wat te vroeg om te oordelen. Succes van volgend seizoen zal sterk bepaald worden door de aankomende transferperiode.
pi_37065306
quote:

[..]

[..]

Ja ik denk dat Groningen een stabiele subtopper kan blijven, het wordt nu ook aantrekkelijker voor spelers om naar Groningen toe te gaan. Nog niet eens zo lang geleden kozen spelers eerder voor NAC/Heerenveen enz dan voor Groningen, door het behalen van de UEFA cup is het nu eerder andersom.
pi_37065375
Hmm, ben zelf minder positief hoor. Tuurlijk word FCG interessanter voor andere spelers om naar toe te gaan. Geldt natuurlijk ook voor andere clubs dat spelers van FCG interessanter worden voor hun.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:33:36 #103
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065397
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:30 schreef Chewie het volgende:
Nog niet eens zo lang geleden kozen spelers eerder voor NAC/Heerenveen enz dan voor Groningen, door het behalen van de UEFA cup is het nu eerder andersom.
Vergeet de aantrekkingskracht van het fenomeen Ron Jans niet!
Lissabon!
pi_37065406
Groningen zou de poulefase van de CL niet eens halen.

Het is natuurlijk ook niet goed geweest voor het Nederlands voetbal dat Willem 2 en Heerenveen CL hebben gespeeld, maar die zijn tenmiste nog tweede geworden en hadden er dus echt recht op.

Groningen moet maar lekker ballen in de UEFA Cup en hopen dat ze de eerste ronde doorkomen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:34:53 #105
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065444
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:33 schreef Nywuob het volgende:
Gronigen moet maar lekker ballen in de UEFA Cup en hopen dat ze de eerste ronde doorkomen.
En de kans is natuurlijk bijna honderd procent dat dat ook daadwerkelijk gebeurt.
Lissabon!
pi_37065448
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:32 schreef Ungeheuer het volgende:
Hmm, ben zelf minder positief hoor. Tuurlijk word FCG interessanter voor andere spelers om naar toe te gaan. Geldt natuurlijk ook voor andere clubs dat spelers van FCG interessanter worden voor hun.
Het probleem is dat er in Nederland niet zoveel clubs zijn die in staat zijn om een transfersom te betalen en Groningen geen last heeft van aflopende contracten.
pi_37065488
Laten we nu maar eerst donderdag en zondag afwachten. Wat een discussies nu al. Tis nog lang niet zover.

En alle Jomanda's die nu al weten hoe slecht Grunn volgend seizoen volgens jullie zal zijn: voorbarige conclusies. Wat Ungeheuer zegt.
pi_37065516
Groningen gaat stunten .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37065544
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:37 schreef du_ke het volgende:
Groningen gaat stunten .
Natuurlijk, eerst AZ dan Feyenoord eraan.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2006 16:38:29 ]
pi_37065614
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:36 schreef clauwheee het volgende:
Laten we nu maar eerst donderdag en zondag afwachten. Wat een discussies nu al. Tis nog lang niet zover.

En alle Jomanda's die nu al weten hoe slecht Grunn volgend seizoen volgens jullie zal zijn: voorbarige conclusies. Wat Ungeheuer zegt.
Je mag de euforie toch wel een beetje temperen? Volgend seizoen wordt het seizoen van de waarheid voor Groningen. Er zijn maar weinig clubs buiten de top 4 die twee keer achter elkaar Europees voetbal halen de laaste jaren. Een beetje naïef en voorbarig om te denken dat Groningen zich nu definitief bij de subtop geschaard heeft.
pi_37065620
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

Natuurlijk, eerst AZ dan Feyenoord eraan.
Juist . En die voorronde van de CL komen ze ook wel door .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:44:15 #112
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37065720
quote:

ik wel. (top 9 moet mogelijk zijn)

Er zit nog steeds vooruitgang in, en ik denk dat (nu we europees voetbal hebben) we misschien nog wat leuke versterkingen kunnen binnenhalen. ik zie het helemaal niet somber in. geen enkele reden toe.

maar ik ben altijd positief

[ Bericht 3% gewijzigd door venomsnake op 18-04-2006 16:50:34 ]
pi_37065785
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:40 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Je mag de euforie toch wel een beetje temperen? Volgend seizoen wordt het seizoen van de waarheid voor Groningen. Er zijn maar weinig clubs buiten de top 4 die twee keer achter elkaar Europees voetbal halen de laaste jaren. Een beetje naïef en voorbarig om te denken dat Groningen zich nu definitief bij de subtop geschaard heeft.
Dat zeg ik ook helemaal niet, ik ben juist iemand die heel voorzichtig is. Moet je je ff inlezen dan. Ik heb niet de illussie dat wij volgens jaar 'even' weer vijfde worden hoor. Totaal niet. Maar die voorbarige conclusies de andere kant op gaat me ook te ver.
pi_37065823
quote:

[..]

Yup als je goed leest, zie je dat oa deze nuchtere Groninger alle opties nog openhoudt. Trouwens, de euforie temperen is het volgens mij niet wat je doet. Zit best wat kift bij me dunkt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:48:24 #115
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065856
quote:
Er zijn maar weinig clubs buiten de top 4 die twee keer achter elkaar Europees voetbal halen de laaste jaren. Een beetje naïef en voorbarig om te denken dat Groningen zich nu definitief bij de subtop geschaard heeft.
Twee jaar terug was er niet eens sprake van een top 4, wat zegt je dat?
Dus niet te voorbarig roepen dat het voorbarig en naief is om te denken dat Groningen zich nu definitief bij de subtop heeft geschaard.
Lissabon!
pi_37065888
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:46 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook helemaal niet, ik ben juist iemand die heel voorzichtig is. Moet je je ff inlezen dan. Ik heb niet de illussie dat wij volgens jaar 'even' weer vijfde worden hoor. Totaal niet. Maar die voorbarige conclusies de andere kant op gaat me ook te ver.
Ik doelde niet specifiek op jou voor wat betreft de verwachtingen volgend seizoen. Ik begrijp alleen niet waarom er nu niet gediscussiëerd mag worden over of Groningen wel of niet in de CL zou moeten spelen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:52:48 #117
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066017
Aangezien AZ toch nog wel een klasse beter is dan FC Groningen, lijkt het me voor het Nederlandse voetbal beter als Groningen begint met de Uefa Cup. Als Groningen de CL haalt is het een unieke prestatie, maar wij Nederlanders zouden afgaan als een gieter wanneer Groningen 5 wedstrijden verliest in de groepsronde. Het zou niet goed voor het Nederlandse voetbal zijn.
De 3 andere clubs uit de play-offs voor CL zouden het alledrie beter doen in de CL dan Groningen.

AZ daarentegen heeft de nodige Europese ervaring opgedaan en zouden het daarom duidelijk beter doen op CL-niveau dan Groningen.

Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_37066073
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Ik doelde niet specifiek op jou voor wat betreft de verwachtingen volgend seizoen. Ik begrijp alleen niet waarom er nu niet gediscussiëerd mag worden over of Groningen wel of niet in de CL zou moeten spelen.
Omdat het nog helemaal niet aan de orde is. Er schijnen eerst nog wedstrijden voor gespeeld te moeten worden voordat we ons druk moeten gaan maken (want ja, eerlijkheidshalve denk ik en weet iedereen denk ik wel dat we voorronde UEFA misschien een kans hebben, CL niet).

Zijn hier op Fok! ook AZ-supporters eigenlijk?
pi_37066105
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef bolivian het volgende:

[..]

Twee jaar terug was er niet eens sprake van een top 4, wat zegt je dat?
Dus niet te voorbarig roepen dat het voorbarig en naief is om te denken dat Groningen zich nu definitief bij de subtop heeft geschaard.
AZ heeft nu al een aantal seizoenen achter elkaar Europees voetbal gehaald, dus die rekende ik voor het gemak even mee. Ik zeg ook nergens dat Groningen volgend seizoen minder zal gaan presteren. Ik wil alleen duidelijk maken dat de geschiedenis leert dat het voor veel clubs buiten de top moeilijk is twee seizoenen achter elkaar constant te blijven presteren.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:56:58 #120
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37066150
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:52 schreef Corksterr het volgende:
lijkt het me voor het Nederlandse voetbal beter als Groningen begint met de Uefa Cup. Als Groningen de CL haalt is het een unieke prestatie, maar wij Nederlanders zouden afgaan als een gieter wanneer Groningen 5 wedstrijden verliest in de groepsronde.
Maar daar zou ik als Groningen supporter schijt aan hebben, Groningen speelt daar niet om het Nederlands voetbal hoog te houden maar om alles eruit te halen wat erin zit. en mochten ze CL halen (wat ik nog moet zien) dan hebben ze dat gedaan!!

Ik vind het prima, thuis tegen Arsenal bv

* venomsnake droomd lekker verder.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:57:47 #121
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066181
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:55 schreef Nywuob het volgende:

[..]

AZ heeft nu al een aantal seizoenen achter elkaar Europees voetbal gehaald, dus die rekende ik voor het gemak even mee. Ik zeg ook nergens dat Groningen volgend seizoen minder zal gaan presteren. Ik wil alleen duidelijk maken dat de geschiedenis leert dat het voor veel clubs buiten de top moeilijk is twee seizoenen achter elkaar constant te blijven presteren.
Eensch. Ik verwacht Groningen volgend seizoen niet weer in de top 5. Zou bizar zijn, hoewel ik het wel gaaf zou vinden.
pi_37066190
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:54 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Omdat het nog helemaal niet aan de orde is. Er schijnen eerst nog wedstrijden voor gespeeld te moeten worden voordat we ons druk moeten gaan maken (want ja, eerlijkheidshalve denk ik en weet iedereen denk ik wel dat we voorronde UEFA misschien een kans hebben, CL niet).

Zijn hier op Fok! ook AZ-supporters eigenlijk?
Het komt alleen wel aardig dichtbij. Groningen is op dit moment niet kansloos tegen AZ, Feyenoord en Ajax.
pi_37066207
Nou venom, als ik eerlijk en realistisch ben, zie ik ons toch ook eerder eerst beginnen met de Uefa hoor.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:59:10 #124
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37066229
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:55 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Het feit dat AZ dat wel doet is inderdaad een vrij unieke prestatie, voor het laatst vertoond zo'n 25 jaar geleden door, inderdaad, AZ, .

Alhoewel, die Europese run van Grunn tegen Inter en Atletico, .
Lissabon!
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:00:09 #125
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066263
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:58 schreef clauwheee het volgende:
Nou venom, als ik eerlijk en realistisch ben, zie ik ons toch ook eerder eerst beginnen met de Uefa hoor.
Lijkt me wel beter ja.
AC Milan - FC Groningen, zie je het voor je.

Het zou DE mislukking van de CL zijn.
pi_37066292
Niet lullig bedoeld, maar types als venomsnake zijn ook het eerste weer vertrokken zodra het kut gaat met FCG.
pi_37066324
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:00 schreef Corksterr het volgende:

Het zou DE mislukking van de CL zijn.
Dat geldt voor elke Nederlandse club uitgezonderd PSV
pi_37066332
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:59 schreef bolivian het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Het feit dat AZ dat wel doet is inderdaad een vrij unieke prestatie, voor het laatst vertoond zo'n 25 jaar geleden door, inderdaad, AZ, .

Heerenveen heeft ook twee seizoen achter elkaar Europees gehaald, hoor!

Vorig seizoen overwinterd en dit seizoen weer. Alleen jammer dat ze dit seizoen dan weer zo dramatisch presteren
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:03:29 #129
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066362
Tja, hoe dan ook: Groningen zal de play-offs toch niet winnen.
Het seizoen is mooi geweest zo, met als beloning Uefa Cup-voetbal in Euroborg.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:04:06 #130
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37066380
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef Nywuob het volgende:
Heerenveen heeft ook twee seizoen achter elkaar Europees gehaald, hoor!
Dat is telkens blij zijn met een nul-nulletje, .
Lissabon!
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:04:27 #131
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37066390
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:58 schreef clauwheee het volgende:
Ja, die kans is idd vele malen groter.

Maar je moet blijven knokken voor die CL plek, hoogst haalbare proberen te bereiken.

Ik weet nog clauw dat ik erg positief was in de aanloop naar deze play-offs, ik zei dat we voor een plek bij de 1ste 5 moesten gaan dat KON en we hebben het gehaald. (sommige hadden daar wat minder vertrouwen in )

nu is de doelstelling vooronde CL, tuurlijk is dat ENORM moeilijk, maar wie niet waagt wie niet wint.

Toch geweldig dat je nog voor CL speelt, had dat aan het begin van de competitie gezegd en je lag in een deuk.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:04:39 #132
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37066396
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat geldt voor elke Nederlandse club punt. gezonderd PSV
Lissabon!
pi_37066416
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef Corksterr het volgende:
Tja, hoe dan ook: Groningen zal de play-offs toch niet winnen.
Ik vind Groningen niet bij voorbaat kansloos in de volgende ronde tegen Feyenoord
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:05:20 #134
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37066421
0- 2 voor AZ
pi_37066433
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:04 schreef bolivian het volgende:

[..]

Dat is telkens blij zijn met een nul-nulletje, .
Het duurt nog wel even voordat Groningen dat zal kunnen evenaren.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:07:11 #136
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066485
Inderdaad, het is op dit moment een prestatie als de 2e ronde van de Uefa Cup bereikt zou worden.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:10:20 #137
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37066577
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:01 schreef Ungeheuer het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar types als venomsnake zijn ook het eerste weer vertrokken zodra het kut gaat met FCG.
dude, ik kan niet meer naar Grunn toe vanwege ziekte.

Ik had al een seizoenkaart van Grunn toen Milko Djurovski er nog speelde. ik HEB al europa cup meegemaakt tegen Rot Weiss Erfurt.

dus hou je grote smoel maar ff voor je.

-- wat een lage opmerking zeg, zum kotsen gewoon.

[ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 18-04-2006 17:33:10 ]
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:11:49 #138
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066628
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik had al een seizoenkaart van Grunn toen milko djurovski er nog speelde. ik HEB al europa cup meegemaakt tegen Rot Weiss Erfurt.

dinsdag 18 april 2006 @ 17:15:37 #139
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37066748
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Chill Winston!
Kom volgend jaar mei nog eens in het FCG-topic om mee te jubelen omdat de finale van de UEFA-cup is bereikt, .
Lissabon!
pi_37066863
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef bolivian het volgende:

[..]

Chill Winston!
Kom volgend jaar mei nog eens in het FCG-topic om mee te jubelen omdat de finale van de UEFA-cup is bereikt, .
Ik hoop het; goed voor het Nederlands voetbal.
pi_37067993
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik had al een seizoenkaart van Grunn toen Milko Djurovski er nog speelde. ik HEB al europa cup meegemaakt tegen Rot Weiss Erfurt.

-- wat een lage opmerking zeg, zum kotsen gewoon.
Same here. Heb de hoogtijdagen meegemaakt, Europees voetbal en ook de diepe dalen, degradatie enz.

K m'n oprechte excuses. Was ook dan niet persoonlijk bedoeld. Ik verwarde je enthousiasme met de typische "gloryhunter". Als het goed gaat staan ze vooraan en als het kut gaat zijn ze vertrokken. Nogmaals, sorry kerel.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:24:00 #142
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37068716
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:01 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Same here. Heb de hoogtijdagen meegemaakt, Europees voetbal en ook de diepe dalen, degradatie enz.

K m'n oprechte excuses. Was ook dan niet persoonlijk bedoeld. Ik verwarde je enthousiasme met de typische "gloryhunter". Als het goed gaat staan ze vooraan en als het kut gaat zijn ze vertrokken. Nogmaals, sorry kerel.
K, excuses aanvaard..
Voelde me wel even gekwetst.
*zand erover*

Ja ik ben enthousiast en optimistisch, dat komt omdat het na jaren weer wat beter gaat. Er staat een nieuw stadion, Groningen leeft, Trekt sponsors aan enz. Ik heb het gevoel dat men hard werkt om er wat van te maken. Ik weet ook wel dat we volgend seizoen zo weer 12e kunnen worden, maar ik heb geen zin om daar nu al van uit te gaan, ik ben altijd al positief ingesteld geweest.

Zoals Buijs ook zegt, vechten tot het einde, de man heeft gelijk! Nu je zover bent gekomen moet je ook alles eraan doen om AZ te verslaan.. lukt het niet dan maakt het niet uit, je hebt het iig geprobeerd.

En ja, ben positief over volgend seizoen, we hebben een hecht team dat misschien nog wel versterkt word hier en daar deze zomer. En niet te vergeten een fantastisch stadion die elke wedstrijd is uitverkocht. elke tegenstander krijgt het daar moeilijk!

Over de hoogtijdagen, tja.. Milko Djurovski en Hennie Meijer met zijn dikke kont in de spits Jos Roosien, Claus Boekweg, Jan van Dijk.... dat waren leuke tijden.. lekker de hekken in vliegen, staan tribunes...

fantastisch
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:27:04 #143
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37068837
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat geldt voor elke Nederlandse club uitgezonderd PSV
Die zouden niet zo hard onderuit gaan als FC Groningen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:29:30 #144
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37068933
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:59 schreef bolivian het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Inter uit, altijd lastig. Zeker als de tegenstander royaal gedrogeerd is allegedly
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:29:36 #145
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_37068938
Tja, waarom zou je ook negatief zijn. Stel nou dat het allemaal net zo goed gaat volgend seizoen (wat ik realistisch acht), dan is al dat negatieve voor niets geweest. Dat negatieve kan dan wel wanneer het daadwerkelijk slecht gaat. Voorlopig is het even genieten.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:36:52 #146
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37069190
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:29 schreef The_Verve het volgende:
Tja, waarom zou je ook negatief zijn. Stel nou dat het allemaal net zo goed gaat volgend seizoen (wat ik realistisch acht), dan is al dat negatieve voor niets geweest. Dat negatieve kan dan wel wanneer het daadwerkelijk slecht gaat. Voorlopig is het even genieten.
Zo is het maar net.
Al moeten we niet gaan verwachten dat we volgend jaar weer bij de eerste 6 eindigen. Realistisch is om te proberen bij de eerste 10 te komen, alles meer is mooi meegenomen. Je gaat niet in een keer van plaats 12 structureel bij de eerste 6 eindigen...maar hopen mag natuurlijk
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:38:39 #147
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37069257
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef Nywuob het volgende:

[..]

't zit heel diep hè
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:04:20 #148
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_37072759
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef Noca het volgende:
Realistisch is om te proberen bij de eerste 10 te komen, alles meer is mooi meegenomen.
Heb je gelijk in. Plaats 5 tot 9/10 zitten dicht bij elkaar, ook qua niveau. Als we 7e waren geworden dit seizoen had ik het net zo een goede prestatie gevonden. Wat dat betreft zijn plaats 5 tot 9 een grijs gebied waar de plaatsen worden verdeeld door vorm, geluk en blessures.

Kortom volgend seizoen tussen 5 en 9 eindigen zie ik als een bewijs dat dit geen incident was en Groningen zich in de subtop gaat nestelen..
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_37072958
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef Noca het volgende:

[..]

't zit heel diep hè
Nee hoor. Het is gewoon de waarheid. Ik verwacht niet dat Groningen op korte termijn twee keer achter elkaar zal overwinteren in de UEFA Cup. Verder hoop ik gewoon dat Groningen het goed gaat doen Europees, net zoals andere Nederlandse clubs.
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:22:47 #150
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37073572
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:08 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat Groningen op korte termijn twee keer achter elkaar zal overwinteren in de UEFA Cup.
Daar heb je gelijk in, dat zeg ik zelf immers ook. Maar als we het over evenaren gaan hebben kunnen we wel wat meer gaan vergelijken..en dan ben je er nog lang niet.

Maar goed, een kleine voorspelling: 2-1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')