Heerenveen heeft ook twee seizoen achter elkaar Europees gehaald, hoor!quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Het feit dat AZ dat wel doet is inderdaad een vrij unieke prestatie, voor het laatst vertoond zo'n 25 jaar geleden door, inderdaad, AZ,.
Alhoewel, die Europese run van Grunn tegen Inter en Atletico,.
Dat is telkens blij zijn met een nul-nulletje,quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef Nywuob het volgende:
Heerenveen heeft ook twee seizoen achter elkaar Europees gehaald, hoor!![]()
Ja, die kans is idd vele malen groter.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:58 schreef clauwheee het volgende:
Nou venom, als ik eerlijk en realistisch ben, zie ik ons toch ook eerder eerst beginnen met de Uefa hoor.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke Nederlandse club punt. gezonderd PSV
Ik vind Groningen niet bij voorbaat kansloos in de volgende ronde tegen Feyenoordquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef Corksterr het volgende:
Tja, hoe dan ook: Groningen zal de play-offs toch niet winnen.
Het duurt nog wel even voordat Groningen dat zal kunnen evenaren.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:04 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat is telkens blij zijn met een nul-nulletje,.
dude, ik kan niet meer naar Grunn toe vanwege ziekte.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:01 schreef Ungeheuer het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar types als venomsnake zijn ook het eerste weer vertrokken zodra het kut gaat met FCG.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
dude, ik kan niet meer naar Grunn toe vanwege ziekte.
Ik had al een seizoenkaart van Grunn toen milko djurovski er nog speelde. ik HEB al europa cup meegemaakt tegen Rot Weiss Erfurt.
dus hou je grote smoel maar ff voor je.
Chill Winston!quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voordat Groningen dat zal kunnen evenaren.
Ik hoop het; goed voor het Nederlands voetbal.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Chill Winston!
Kom volgend jaar mei nog eens in het FCG-topic om mee te jubelen omdat de finale van de UEFA-cup is bereikt,.
Same here. Heb de hoogtijdagen meegemaakt, Europees voetbal en ook de diepe dalen, degradatie enz.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
dude, ik kan niet meer naar Grunn toe vanwege ziekte.
Ik had al een seizoenkaart van Grunn toen Milko Djurovski er nog speelde. ik HEB al europa cup meegemaakt tegen Rot Weiss Erfurt.
dus hou je grote smoel maar ff voor je.
-- wat een lage opmerking zeg, zum kotsen gewoon.![]()
K, excuses aanvaard..quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:01 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Same here. Heb de hoogtijdagen meegemaakt, Europees voetbal en ook de diepe dalen, degradatie enz.
K m'n oprechte excuses. Was ook dan niet persoonlijk bedoeld. Ik verwarde je enthousiasme met de typische "gloryhunter". Als het goed gaat staan ze vooraan en als het kut gaat zijn ze vertrokken. Nogmaals, sorry kerel.
Die zouden niet zo hard onderuit gaan als FC Groningen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke Nederlandse club uitgezonderd PSV
Inter uit, altijd lastig. Zeker als de tegenstander royaal gedrogeerd is allegedlyquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Het feit dat AZ dat wel doet is inderdaad een vrij unieke prestatie, voor het laatst vertoond zo'n 25 jaar geleden door, inderdaad, AZ,.
Alhoewel, die Europese run van Grunn tegen Inter en Atletico,.
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:29 schreef The_Verve het volgende:
Tja, waarom zou je ook negatief zijn. Stel nou dat het allemaal net zo goed gaat volgend seizoen (wat ik realistisch acht), dan is al dat negatieve voor niets geweest. Dat negatieve kan dan wel wanneer het daadwerkelijk slecht gaat. Voorlopig is het even genieten.
't zit heel diep hèquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Het duurt nog wel even voordat Groningen dat zal kunnen evenaren.
Heb je gelijk in. Plaats 5 tot 9/10 zitten dicht bij elkaar, ook qua niveau. Als we 7e waren geworden dit seizoen had ik het net zo een goede prestatie gevonden. Wat dat betreft zijn plaats 5 tot 9 een grijs gebied waar de plaatsen worden verdeeld door vorm, geluk en blessures.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef Noca het volgende:
Realistisch is om te proberen bij de eerste 10 te komen, alles meer is mooi meegenomen.
Nee hoor. Het is gewoon de waarheid. Ik verwacht niet dat Groningen op korte termijn twee keer achter elkaar zal overwinteren in de UEFA Cup. Verder hoop ik gewoon dat Groningen het goed gaat doen Europees, net zoals andere Nederlandse clubs.quote:
Daar heb je gelijk in, dat zeg ik zelf immers ook. Maar als we het over evenaren gaan hebben kunnen we wel wat meer gaan vergelijken..en dan ben je er nog lang niet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 20:08 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Groningen op korte termijn twee keer achter elkaar zal overwinteren in de UEFA Cup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |