abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37065375
Hmm, ben zelf minder positief hoor. Tuurlijk word FCG interessanter voor andere spelers om naar toe te gaan. Geldt natuurlijk ook voor andere clubs dat spelers van FCG interessanter worden voor hun.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:33:36 #103
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065397
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:30 schreef Chewie het volgende:
Nog niet eens zo lang geleden kozen spelers eerder voor NAC/Heerenveen enz dan voor Groningen, door het behalen van de UEFA cup is het nu eerder andersom.
Vergeet de aantrekkingskracht van het fenomeen Ron Jans niet!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_37065406
Groningen zou de poulefase van de CL niet eens halen.

Het is natuurlijk ook niet goed geweest voor het Nederlands voetbal dat Willem 2 en Heerenveen CL hebben gespeeld, maar die zijn tenmiste nog tweede geworden en hadden er dus echt recht op.

Groningen moet maar lekker ballen in de UEFA Cup en hopen dat ze de eerste ronde doorkomen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:34:53 #105
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065444
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:33 schreef Nywuob het volgende:
Gronigen moet maar lekker ballen in de UEFA Cup en hopen dat ze de eerste ronde doorkomen.
En de kans is natuurlijk bijna honderd procent dat dat ook daadwerkelijk gebeurt.
Lissabon!
pi_37065448
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:32 schreef Ungeheuer het volgende:
Hmm, ben zelf minder positief hoor. Tuurlijk word FCG interessanter voor andere spelers om naar toe te gaan. Geldt natuurlijk ook voor andere clubs dat spelers van FCG interessanter worden voor hun.
Het probleem is dat er in Nederland niet zoveel clubs zijn die in staat zijn om een transfersom te betalen en Groningen geen last heeft van aflopende contracten.
pi_37065488
Laten we nu maar eerst donderdag en zondag afwachten. Wat een discussies nu al. Tis nog lang niet zover.

En alle Jomanda's die nu al weten hoe slecht Grunn volgend seizoen volgens jullie zal zijn: voorbarige conclusies. Wat Ungeheuer zegt.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37065516
Groningen gaat stunten .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37065544
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:37 schreef du_ke het volgende:
Groningen gaat stunten .
Natuurlijk, eerst AZ dan Feyenoord eraan.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2006 16:38:29 ]
pi_37065614
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:36 schreef clauwheee het volgende:
Laten we nu maar eerst donderdag en zondag afwachten. Wat een discussies nu al. Tis nog lang niet zover.

En alle Jomanda's die nu al weten hoe slecht Grunn volgend seizoen volgens jullie zal zijn: voorbarige conclusies. Wat Ungeheuer zegt.
Je mag de euforie toch wel een beetje temperen? Volgend seizoen wordt het seizoen van de waarheid voor Groningen. Er zijn maar weinig clubs buiten de top 4 die twee keer achter elkaar Europees voetbal halen de laaste jaren. Een beetje naïef en voorbarig om te denken dat Groningen zich nu definitief bij de subtop geschaard heeft.
pi_37065620
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

Natuurlijk, eerst AZ dan Feyenoord eraan.
Juist . En die voorronde van de CL komen ze ook wel door .
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:44:15 #112
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37065720
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Zwansen het volgende:

Denken jullie dan dat Groningen volgend jaar weer zo goed zal zijn? Dat moeten we nog maar zien...
ik wel. (top 9 moet mogelijk zijn)

Er zit nog steeds vooruitgang in, en ik denk dat (nu we europees voetbal hebben) we misschien nog wat leuke versterkingen kunnen binnenhalen. ik zie het helemaal niet somber in. geen enkele reden toe.

maar ik ben altijd positief

[ Bericht 3% gewijzigd door venomsnake op 18-04-2006 16:50:34 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37065785
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:40 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Je mag de euforie toch wel een beetje temperen? Volgend seizoen wordt het seizoen van de waarheid voor Groningen. Er zijn maar weinig clubs buiten de top 4 die twee keer achter elkaar Europees voetbal halen de laaste jaren. Een beetje naïef en voorbarig om te denken dat Groningen zich nu definitief bij de subtop geschaard heeft.
Dat zeg ik ook helemaal niet, ik ben juist iemand die heel voorzichtig is. Moet je je ff inlezen dan. Ik heb niet de illussie dat wij volgens jaar 'even' weer vijfde worden hoor. Totaal niet. Maar die voorbarige conclusies de andere kant op gaat me ook te ver.
pi_37065823
quote:

[..]

Yup als je goed leest, zie je dat oa deze nuchtere Groninger alle opties nog openhoudt. Trouwens, de euforie temperen is het volgens mij niet wat je doet. Zit best wat kift bij me dunkt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:48:24 #115
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065856
quote:
Er zijn maar weinig clubs buiten de top 4 die twee keer achter elkaar Europees voetbal halen de laaste jaren. Een beetje naïef en voorbarig om te denken dat Groningen zich nu definitief bij de subtop geschaard heeft.
Twee jaar terug was er niet eens sprake van een top 4, wat zegt je dat?
Dus niet te voorbarig roepen dat het voorbarig en naief is om te denken dat Groningen zich nu definitief bij de subtop heeft geschaard.
Lissabon!
pi_37065888
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:46 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook helemaal niet, ik ben juist iemand die heel voorzichtig is. Moet je je ff inlezen dan. Ik heb niet de illussie dat wij volgens jaar 'even' weer vijfde worden hoor. Totaal niet. Maar die voorbarige conclusies de andere kant op gaat me ook te ver.
Ik doelde niet specifiek op jou voor wat betreft de verwachtingen volgend seizoen. Ik begrijp alleen niet waarom er nu niet gediscussiëerd mag worden over of Groningen wel of niet in de CL zou moeten spelen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:52:48 #117
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066017
Aangezien AZ toch nog wel een klasse beter is dan FC Groningen, lijkt het me voor het Nederlandse voetbal beter als Groningen begint met de Uefa Cup. Als Groningen de CL haalt is het een unieke prestatie, maar wij Nederlanders zouden afgaan als een gieter wanneer Groningen 5 wedstrijden verliest in de groepsronde. Het zou niet goed voor het Nederlandse voetbal zijn.
De 3 andere clubs uit de play-offs voor CL zouden het alledrie beter doen in de CL dan Groningen.

AZ daarentegen heeft de nodige Europese ervaring opgedaan en zouden het daarom duidelijk beter doen op CL-niveau dan Groningen.

Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_37066073
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:49 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Ik doelde niet specifiek op jou voor wat betreft de verwachtingen volgend seizoen. Ik begrijp alleen niet waarom er nu niet gediscussiëerd mag worden over of Groningen wel of niet in de CL zou moeten spelen.
Omdat het nog helemaal niet aan de orde is. Er schijnen eerst nog wedstrijden voor gespeeld te moeten worden voordat we ons druk moeten gaan maken (want ja, eerlijkheidshalve denk ik en weet iedereen denk ik wel dat we voorronde UEFA misschien een kans hebben, CL niet).

Zijn hier op Fok! ook AZ-supporters eigenlijk?
pi_37066105
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:48 schreef bolivian het volgende:

[..]

Twee jaar terug was er niet eens sprake van een top 4, wat zegt je dat?
Dus niet te voorbarig roepen dat het voorbarig en naief is om te denken dat Groningen zich nu definitief bij de subtop heeft geschaard.
AZ heeft nu al een aantal seizoenen achter elkaar Europees voetbal gehaald, dus die rekende ik voor het gemak even mee. Ik zeg ook nergens dat Groningen volgend seizoen minder zal gaan presteren. Ik wil alleen duidelijk maken dat de geschiedenis leert dat het voor veel clubs buiten de top moeilijk is twee seizoenen achter elkaar constant te blijven presteren.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:56:58 #120
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37066150
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:52 schreef Corksterr het volgende:
lijkt het me voor het Nederlandse voetbal beter als Groningen begint met de Uefa Cup. Als Groningen de CL haalt is het een unieke prestatie, maar wij Nederlanders zouden afgaan als een gieter wanneer Groningen 5 wedstrijden verliest in de groepsronde.
Maar daar zou ik als Groningen supporter schijt aan hebben, Groningen speelt daar niet om het Nederlands voetbal hoog te houden maar om alles eruit te halen wat erin zit. en mochten ze CL halen (wat ik nog moet zien) dan hebben ze dat gedaan!!

Ik vind het prima, thuis tegen Arsenal bv

* venomsnake droomd lekker verder.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:57:47 #121
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066181
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:55 schreef Nywuob het volgende:

[..]

AZ heeft nu al een aantal seizoenen achter elkaar Europees voetbal gehaald, dus die rekende ik voor het gemak even mee. Ik zeg ook nergens dat Groningen volgend seizoen minder zal gaan presteren. Ik wil alleen duidelijk maken dat de geschiedenis leert dat het voor veel clubs buiten de top moeilijk is twee seizoenen achter elkaar constant te blijven presteren.
Eensch. Ik verwacht Groningen volgend seizoen niet weer in de top 5. Zou bizar zijn, hoewel ik het wel gaaf zou vinden.
pi_37066190
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:54 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Omdat het nog helemaal niet aan de orde is. Er schijnen eerst nog wedstrijden voor gespeeld te moeten worden voordat we ons druk moeten gaan maken (want ja, eerlijkheidshalve denk ik en weet iedereen denk ik wel dat we voorronde UEFA misschien een kans hebben, CL niet).

Zijn hier op Fok! ook AZ-supporters eigenlijk?
Het komt alleen wel aardig dichtbij. Groningen is op dit moment niet kansloos tegen AZ, Feyenoord en Ajax.
pi_37066207
Nou venom, als ik eerlijk en realistisch ben, zie ik ons toch ook eerder eerst beginnen met de Uefa hoor.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:59:10 #124
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37066229
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:55 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Het feit dat AZ dat wel doet is inderdaad een vrij unieke prestatie, voor het laatst vertoond zo'n 25 jaar geleden door, inderdaad, AZ, .

Alhoewel, die Europese run van Grunn tegen Inter en Atletico, .
Lissabon!
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:00:09 #125
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066263
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:58 schreef clauwheee het volgende:
Nou venom, als ik eerlijk en realistisch ben, zie ik ons toch ook eerder eerst beginnen met de Uefa hoor.
Lijkt me wel beter ja.
AC Milan - FC Groningen, zie je het voor je.

Het zou DE mislukking van de CL zijn.
pi_37066292
Niet lullig bedoeld, maar types als venomsnake zijn ook het eerste weer vertrokken zodra het kut gaat met FCG.
pi_37066324
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:00 schreef Corksterr het volgende:

Het zou DE mislukking van de CL zijn.
Dat geldt voor elke Nederlandse club uitgezonderd PSV
pi_37066332
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:59 schreef bolivian het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.
Het feit dat AZ dat wel doet is inderdaad een vrij unieke prestatie, voor het laatst vertoond zo'n 25 jaar geleden door, inderdaad, AZ, .

Heerenveen heeft ook twee seizoen achter elkaar Europees gehaald, hoor!

Vorig seizoen overwinterd en dit seizoen weer. Alleen jammer dat ze dit seizoen dan weer zo dramatisch presteren
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:03:29 #129
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066362
Tja, hoe dan ook: Groningen zal de play-offs toch niet winnen.
Het seizoen is mooi geweest zo, met als beloning Uefa Cup-voetbal in Euroborg.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:04:06 #130
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37066380
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef Nywuob het volgende:
Heerenveen heeft ook twee seizoen achter elkaar Europees gehaald, hoor!
Dat is telkens blij zijn met een nul-nulletje, .
Lissabon!
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:04:27 #131
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37066390
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:58 schreef clauwheee het volgende:
Ja, die kans is idd vele malen groter.

Maar je moet blijven knokken voor die CL plek, hoogst haalbare proberen te bereiken.

Ik weet nog clauw dat ik erg positief was in de aanloop naar deze play-offs, ik zei dat we voor een plek bij de 1ste 5 moesten gaan dat KON en we hebben het gehaald. (sommige hadden daar wat minder vertrouwen in )

nu is de doelstelling vooronde CL, tuurlijk is dat ENORM moeilijk, maar wie niet waagt wie niet wint.

Toch geweldig dat je nog voor CL speelt, had dat aan het begin van de competitie gezegd en je lag in een deuk.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:04:39 #132
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37066396
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat geldt voor elke Nederlandse club punt. gezonderd PSV
Lissabon!
pi_37066416
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef Corksterr het volgende:
Tja, hoe dan ook: Groningen zal de play-offs toch niet winnen.
Ik vind Groningen niet bij voorbaat kansloos in de volgende ronde tegen Feyenoord
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:05:20 #134
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_37066421
0- 2 voor AZ
pi_37066433
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:04 schreef bolivian het volgende:

[..]

Dat is telkens blij zijn met een nul-nulletje, .
Het duurt nog wel even voordat Groningen dat zal kunnen evenaren.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:07:11 #136
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066485
Inderdaad, het is op dit moment een prestatie als de 2e ronde van de Uefa Cup bereikt zou worden.
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:10:20 #137
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37066577
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:01 schreef Ungeheuer het volgende:
Niet lullig bedoeld, maar types als venomsnake zijn ook het eerste weer vertrokken zodra het kut gaat met FCG.
dude, ik kan niet meer naar Grunn toe vanwege ziekte.

Ik had al een seizoenkaart van Grunn toen Milko Djurovski er nog speelde. ik HEB al europa cup meegemaakt tegen Rot Weiss Erfurt.

dus hou je grote smoel maar ff voor je.

-- wat een lage opmerking zeg, zum kotsen gewoon.

[ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 18-04-2006 17:33:10 ]
  dinsdag 18 april 2006 @ 17:11:49 #138
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37066628
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik had al een seizoenkaart van Grunn toen milko djurovski er nog speelde. ik HEB al europa cup meegemaakt tegen Rot Weiss Erfurt.

dinsdag 18 april 2006 @ 17:15:37 #139
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37066748
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Chill Winston!
Kom volgend jaar mei nog eens in het FCG-topic om mee te jubelen omdat de finale van de UEFA-cup is bereikt, .
Lissabon!
pi_37066863
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:15 schreef bolivian het volgende:

[..]

Chill Winston!
Kom volgend jaar mei nog eens in het FCG-topic om mee te jubelen omdat de finale van de UEFA-cup is bereikt, .
Ik hoop het; goed voor het Nederlands voetbal.
pi_37067993
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:10 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik had al een seizoenkaart van Grunn toen Milko Djurovski er nog speelde. ik HEB al europa cup meegemaakt tegen Rot Weiss Erfurt.

-- wat een lage opmerking zeg, zum kotsen gewoon.
Same here. Heb de hoogtijdagen meegemaakt, Europees voetbal en ook de diepe dalen, degradatie enz.

K m'n oprechte excuses. Was ook dan niet persoonlijk bedoeld. Ik verwarde je enthousiasme met de typische "gloryhunter". Als het goed gaat staan ze vooraan en als het kut gaat zijn ze vertrokken. Nogmaals, sorry kerel.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:24:00 #142
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37068716
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:01 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Same here. Heb de hoogtijdagen meegemaakt, Europees voetbal en ook de diepe dalen, degradatie enz.

K m'n oprechte excuses. Was ook dan niet persoonlijk bedoeld. Ik verwarde je enthousiasme met de typische "gloryhunter". Als het goed gaat staan ze vooraan en als het kut gaat zijn ze vertrokken. Nogmaals, sorry kerel.
K, excuses aanvaard..
Voelde me wel even gekwetst.
*zand erover*

Ja ik ben enthousiast en optimistisch, dat komt omdat het na jaren weer wat beter gaat. Er staat een nieuw stadion, Groningen leeft, Trekt sponsors aan enz. Ik heb het gevoel dat men hard werkt om er wat van te maken. Ik weet ook wel dat we volgend seizoen zo weer 12e kunnen worden, maar ik heb geen zin om daar nu al van uit te gaan, ik ben altijd al positief ingesteld geweest.

Zoals Buijs ook zegt, vechten tot het einde, de man heeft gelijk! Nu je zover bent gekomen moet je ook alles eraan doen om AZ te verslaan.. lukt het niet dan maakt het niet uit, je hebt het iig geprobeerd.

En ja, ben positief over volgend seizoen, we hebben een hecht team dat misschien nog wel versterkt word hier en daar deze zomer. En niet te vergeten een fantastisch stadion die elke wedstrijd is uitverkocht. elke tegenstander krijgt het daar moeilijk!

Over de hoogtijdagen, tja.. Milko Djurovski en Hennie Meijer met zijn dikke kont in de spits Jos Roosien, Claus Boekweg, Jan van Dijk.... dat waren leuke tijden.. lekker de hekken in vliegen, staan tribunes...

fantastisch
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:27:04 #143
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37068837
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat geldt voor elke Nederlandse club uitgezonderd PSV
Die zouden niet zo hard onderuit gaan als FC Groningen.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:29:30 #144
135281 Brahimov
They misunderestimated me
pi_37068933
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:59 schreef bolivian het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Inter uit, altijd lastig. Zeker als de tegenstander royaal gedrogeerd is allegedly
"Whenever I feel blue, I start breathing again"
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:29:36 #145
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_37068938
Tja, waarom zou je ook negatief zijn. Stel nou dat het allemaal net zo goed gaat volgend seizoen (wat ik realistisch acht), dan is al dat negatieve voor niets geweest. Dat negatieve kan dan wel wanneer het daadwerkelijk slecht gaat. Voorlopig is het even genieten.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:36:52 #146
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37069190
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:29 schreef The_Verve het volgende:
Tja, waarom zou je ook negatief zijn. Stel nou dat het allemaal net zo goed gaat volgend seizoen (wat ik realistisch acht), dan is al dat negatieve voor niets geweest. Dat negatieve kan dan wel wanneer het daadwerkelijk slecht gaat. Voorlopig is het even genieten.
Zo is het maar net.
Al moeten we niet gaan verwachten dat we volgend jaar weer bij de eerste 6 eindigen. Realistisch is om te proberen bij de eerste 10 te komen, alles meer is mooi meegenomen. Je gaat niet in een keer van plaats 12 structureel bij de eerste 6 eindigen...maar hopen mag natuurlijk
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:38:39 #147
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37069257
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:05 schreef Nywuob het volgende:

[..]

't zit heel diep hè
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:04:20 #148
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_37072759
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:36 schreef Noca het volgende:
Realistisch is om te proberen bij de eerste 10 te komen, alles meer is mooi meegenomen.
Heb je gelijk in. Plaats 5 tot 9/10 zitten dicht bij elkaar, ook qua niveau. Als we 7e waren geworden dit seizoen had ik het net zo een goede prestatie gevonden. Wat dat betreft zijn plaats 5 tot 9 een grijs gebied waar de plaatsen worden verdeeld door vorm, geluk en blessures.

Kortom volgend seizoen tussen 5 en 9 eindigen zie ik als een bewijs dat dit geen incident was en Groningen zich in de subtop gaat nestelen..
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_37072958
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:38 schreef Noca het volgende:

[..]

't zit heel diep hè
Nee hoor. Het is gewoon de waarheid. Ik verwacht niet dat Groningen op korte termijn twee keer achter elkaar zal overwinteren in de UEFA Cup. Verder hoop ik gewoon dat Groningen het goed gaat doen Europees, net zoals andere Nederlandse clubs.
  dinsdag 18 april 2006 @ 20:22:47 #150
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37073572
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 20:08 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat Groningen op korte termijn twee keer achter elkaar zal overwinteren in de UEFA Cup.
Daar heb je gelijk in, dat zeg ik zelf immers ook. Maar als we het over evenaren gaan hebben kunnen we wel wat meer gaan vergelijken..en dan ben je er nog lang niet.

Maar goed, een kleine voorspelling: 2-1.
pi_37075429
Dit succes van FC Groningen kan een mentale boost geven die ook in uitduels gaat meewerken en natuurlijk ook in de internationale wedstrijden straks.
pi_37080268
Zoals ik al eerder aangaf zie ik Groningen eerlijk gezegd liever in de UEFA cup. Ik heb liever dat ze daar stunten dan in deze play offs.
Verder krijg ik sterk de indruk dat er hier vele nog niet zo oude personen rondlopen die Groningen maar een derde rangs eredivisionist vinden. Hen wil ik er even aan herinneren dat Groningen jarenlang de vierde/vijfde club van Nederland was, ook financieel gezien. Dat was ten tijde van de Europacup wedstrijden tegen Atletico Madrid en Inter Milan. Het topjaar, met Milko Durovski en Hennie Meijer, werden ze begin jaren 90 geloof ik derde nadat ze tot enkele wedstrijden voor het eind nog volop mee streden voor de titel. Daarna kwam de FIOD affaire en is Groningen letterlijk en figuurlijk jarenlang door een, soms diep, dal gegaan. Ik ga er vanuit dat Groningen dit jaar definitief uit dat dal geklommen is. Als ze de zaken zo goed blijven aanpakken als ze de laatste jaren gedaan hebben dan ben ik er van overtuigd dat Fc Groningen haar plek in de sub top weer kan innemen. En dan kunnen ze met enige regelmatig europa ingaan en daar ook her en der een succesje halen. Dat heeft het verleden geleerd, kijk anders nog maar eens of je de wedstrijden in het Oosterpark tegen Atletico en Intern nog eens kunt bekijken. Ik krijg er nog kippenvel van als ik er aan denk. Destijds was ik nog een jonge bloedfanatieke hond die door het vuur ging voor alles wat met voetbal en Fc Groningen te maken had.
Dit is een verhaal met mitsen en maaren en is er dan ook geen garantie voor succes maar dat heeft geen enkele club. Ik vind alleen dat de Fc Groningen meer krediet verdient dan sommige mensen haar hier willen geven. Fc Groningen is nu weer een club met veel potentie, meer dan gemiddelde potentie voor Nederlandse begrippen zelfs , met een aanhang die tot de beste van Nederland behoort, met een stadion die, hoewel niet de grootste, wel een van de allermooiste en sfeervolste is in Nederland. Evenaring van dit jaar wordt volgend jaar moeilijk, echter denk ik dat een plek bij de eerste negen zeker mogelijk is en ook zeker een harde doelstelling moet zijn.
Zo, dat wilde ik maar even gezegd hebben. Waarvan acte......

Fd
pi_37080371
Ik had het niet beter kunnen verwoorden Fd
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:12:43 #154
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37081048
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 22:55 schreef fokkersdelight het volgende:
Zo, dat wilde ik maar even gezegd hebben. Waarvan acte......

Fd
*mooi*
*snif*
Lissabon!
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:19:44 #155
134511 smicer
jajajajaja
pi_37081360
Mensen praten inderdaad nogal kleinerend over de fc en zien liever ajax in de champions league.
Belachelijk,als 1 club het dit seizoen niet verdiend...

Hopen dat Nevland een Huntelaartje maakt in de laatste minuut. in de play-off finale.

En AZ:Betaald Scheringa nou zo slecht of Media Markt zoveel?

[ Bericht 23% gewijzigd door smicer op 18-04-2006 23:26:27 ]
pi_37081651
quote:
Leuk verhaal maar klopt niet helemaal, fiod affaire ('89) was bijvoorbeeld voor het top-jaar (91).
Ook ben ik van mening dat de oorzaak van de financiele neergang te makkelijk bij alleen de fiod-affaire wordt neergelegd, het beleid en dan met name het openbreken van contracten zoals bijvoorbeeld die van Meijer waren hier zeker ook schuldig aan.
pi_37081769
quote:
kijk anders nog maar eens of je de wedstrijden in het Oosterpark tegen Atletico en Intern nog eens kunt bekijken. Ik krijg er nog kippenvel van als ik er aan denk.

Fd
Atletico was een sterke subtopper in Spanje en Inter was toen verhoudingsgewijs zeker net zo sterk als nu. Beide europese topclubs kregen een ongenadig pak voor de broek in het Oosterpark. Waarom zou dat nu niet weer net zo kunnen zijn????

Het enige wat Groningen nodig heeft is stabiliteit, rust, gbv (gezond boeren verstand), een gezonde maar wel solide financiele basis en een beetje mazzel. En dat mogen ze wel eens weer hebben na al die jaren.

[ Bericht 1% gewijzigd door fokkersdelight op 18-04-2006 23:46:29 ]
pi_37082231
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 23:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Leuk verhaal maar klopt niet helemaal, fiod affaire ('89) was bijvoorbeeld voor het top-jaar (91).
Ook ben ik van mening dat de oorzaak van de financiele neergang te makkelijk bij alleen de fiod-affaire wordt neergelegd, het beleid en dan met name het openbreken van contracten zoals bijvoorbeeld die van Meijer waren hier zeker ook schuldig aan.
Wel mee eens. Groningen heeft een te groot aantal jaren bijzonder slecht geïnvesteerd. Spelers werden voor veel geld gekocht om later met veel verlies of zelfs voor niets te worden verkocht of ze presteerden slecht en werden weggestuurd. Ook werden er spektakelaankopen gedaan. Wie kent de naam Fandhi nog. Durovski is ook niet altijd die topper geweest. Daar is vreselijk veel geld mee verloren. Er is ook wel boven de stand geleefd, daar heb je wel gelijk aan. Eijkelkamp, De wolf, Van Tiggelen, dat waren niet de minste spelers met waarschijnlijk ook niet de miste salarissen.
En verder de gevolgen van de FIOD affaire waren wellicht niet direct zichtbaar, dat kwam pas na een paar jaar. Niet lang na het topjaar in 91 kwam al snel het verval.

Het doet verder niets af aan mijn verhaal, dat blijft wat mij betreft overeind staan.
pi_37082326
ik ben ooit naar FC Groningen - Barcelona geweest met mijn vader ergens begin jaren 90 gok ik. Groningen won als ik me niet vergis, maar Barcelona speelde veel mooier.
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:47:54 #160
134511 smicer
jajajajaja
pi_37082500
fcg-barcelona 5-5,was erg leuk.Cruyff was trainer volgens mij
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:48:47 #161
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_37082532
Koele verhalen! Zijn er nou morgenochtend kaarten te kopen via ticketservice voor die wedstrijd tegen AZ?
Paan!
pi_37082587
Groningers krijgen wel praatjes in dit topic zo te zien. Moet er toch niet aan denken dat een zo fragiele eendagsvlieg de CL ingaat (paar spelers weg of in mindere vorm, en ze spelen zomaar weer voor plek 10 volgend jaar). 15.000 van die dwaze trekkers met giertonnen op pad die het verkeer lamleggen tussen Groningen en Barcelona.

Groningen is veel te n00b-achtig om CL te spelen. UC past precies bij hen, daar kunnen ze als ze die poulefase halen mooi puntjes verzamelen in het eigen mooie knotsgekke stadion. Laat AZ of Feyenoord het maar eens doen naast PSV in de CL. Ajax verdiend het totaal niet, ook al zijn ze volgend jaar natuurlijk weer veel sterker. Althans dat denken ze, maar dat zeggen ze daar al jaren. Dus die je moet ook niet serieus nemen met hun grootheidswaanzin-stoornis.
  dinsdag 18 april 2006 @ 23:58:10 #163
134511 smicer
jajajajaja
pi_37082825
Ach praatjes...
Wij snappen zelf heel goed waar we staan,het was voor ons ook een verrassing dat we bij de eerste 5 eindigden.Uiteraard zullen AZ of Feijenoord het beter doen in de CL.
Maar Groningen is van oudsher een grote club waar in de eerste divisie ook 8000 mensen gemiddeld zaten.Dus er is potentie genoeg om door te groeien tot een stabiele subtopper met soms een uitschieter naar boven.
pi_37082856
pi_37083260
Met dat uitgroeien tot iets moois kan ik me in vinden. Sinds die Euroborg valt alles een beetje op de juiste plaats.

Het gebrek aan Europese ervaring van de laatste jaren moet gewoon geleidelijk opgebouwd worden. Meteen in de CL is niet goed voor NL en de ranking, en ook niet voor Groningen zelf. Ze zouden veel beter in hun vel komen te zitten als ze regelmatig wat tegenstanders kunnen nekken in de UC, dan dat ze wellicht al niet eens de voorrondes doorkomen v.d. CL of flink om hun oren krijgen in de poulefase.

Misschien ben ik wel te pessimistisch, en kan Groningen in eigen huis ook in de CL best wat klaarmaken, maar de internationals, de ervaring en het topsportklimaat dat bij de grote druk en het niveau van de CL hoort past zie je voorlopig toch meer in de Kuip of in Alkmaar, gezien wat daar de laatste jaren gebeurt is of al aanwezig is.

Groningen kan een mooie Europese cupfighter worden in de UC als ze dit niveau vasthouden. Dan zie ik ze wel kans maken op menige stunt.
  woensdag 19 april 2006 @ 00:21:41 #166
134511 smicer
jajajajaja
pi_37083511
donderdag de eerste stunt
  woensdag 19 april 2006 @ 08:42:43 #167
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37086794
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:12 schreef LuukBes het volgende:
Het gebrek aan Europese ervaring van de laatste jaren moet gewoon geleidelijk opgebouwd worden. Meteen in de CL is niet goed voor NL en de ranking, en ook niet voor Groningen zelf. Ze zouden veel beter in hun vel komen te zitten als ze regelmatig wat tegenstanders kunnen nekken in de UC, dan dat ze wellicht al niet eens de voorrondes doorkomen v.d. CL of flink om hun oren krijgen in de poulefase.
Ben het wel met je eens. Ik vind het wel ok zo, in de UEFA cup voetballen...dat is fantastisch.
En eigenlijk verdiend AZ het ook gewoon op basis van de competitie. We zullen zien wat de playoffs brengen..
  woensdag 19 april 2006 @ 10:34:29 #168
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_37088979
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 17:04 schreef bolivian het volgende:

[..]
Dat geldt voor elke Nederlandse club punt. uitgezonderd psv ?

PSV DE mislukking van de CL?
De halve finale wordt misschien niet bereikt, maar wel de 2e ronde.
Ik had het over de grote mislukkeling van het toernooi, dat is PSV dus absoluut niet.
pi_37090269
Wat een mooie posts. Brengt leuke herinneringen terug
Die Fiod affaire was idd voor 1991, dat moet in '88 of '89 geweest zijn, maar dat boeit verder niet.

Die wedstrijd tegen Barca weet ik nog wel, dat was op een mooie zomeravond, mijn favo keeper kwam: Zubizarreta , Romario (die daarvoor nog bij PSV speelde) kwam, verder weet ik nog Dat Figo zich moest laten zien. en dat allemaal tegen Grunn. al was het maar een oefenwedstrijd.

Ik ben positief over de toekomst, de begroting is weer iets omhoog las ik gister, en daar kan nog meer bij volgens de voorzitter, via tv rechten, dat ligt er een beetje aan tegen wie we moeten in de uefa cup (of zelfs CL) hoeveel dat op gaat leveren.

Zoals ik al eerder heb gezegd vind ik dat Groningen nu gewoon voor het hoogst haalbare moet gaan (zoals sporters dat altijd moeten doen), dat is op dit moment vooronde CL, het maakt trouwens niet zoveel uit als je die voorronde CL niet door komt want dan speel je alsnog uefa cup, en dat dat dan zogenaamd niet goed zou zijn voor het Nederlands voetbal.............. tja.

maar mooie posts, leuk topic.
quote:
Op woensdag 19 april 2006 00:21 schreef smicer het volgende:
donderdag de eerste stunt

[ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 19-04-2006 11:37:38 ]
  woensdag 19 april 2006 @ 11:28:25 #170
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37090343
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:25 schreef venomsnake het volgende:
en dat dat dan zogenaamd niet goed zou zijn voor het Nederlands voetbal.............. tja.
Objectief gezien klopt dat natuurlijk,althans in het geval als FCG CL zou halen.
Als FCG-supporter zou ik daar dan weer op mijn beurt dikke schijt aan hebben natuurlijk.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 19 april 2006 @ 11:32:01 #171
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_37090437
Net de kaarten opgehaald. Kan niet wachten !
  woensdag 19 april 2006 @ 11:47:09 #172
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_37090847
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Objectief gezien klopt dat natuurlijk,althans in het geval als FCG CL zou halen.
Als FCG-supporter zou ik daar dan weer op mijn beurt dikke schijt aan hebben natuurlijk.
Inderdaad. De hele strekking van het verhaal rond de play-offs in twee zinnen samengevat.
Bij Voetbal Insite roemen ze aan de ene kant het systeem van de play-offs, maar zouden ze het tegelijkertijd zwaar onterecht vinden als FCG bij toeval in de CL terecht komt. Daarin spraken ze zichzelf dus nogal tegen.

Wel oude verhalen allemaal hier zeg. Ik kom nog maar sinds het eerste jaar Toto-divisie in het Oosterpark. Met de poten in de modder juichen om een doelpunt van Tony Alberda. Voor dit seizoen had ik ze nog nooit hoger dan 12e in de Eredivisie zien eindigen.

Heb ook al kaarten. Ook voor zondag, laatste keer Alkmaarderhout voor ons. Gaan er dan ook nog mensen mee? Clauw, Noca?
pi_37090922
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:28 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel te zeggen.

Anyway, maak er een GIGANTISCH feest van morgen in de euroborg want het kon wel eens de laatste wedstrijd van het seizoen zijn in de borg.
  woensdag 19 april 2006 @ 12:09:25 #174
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37091517
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:47 schreef Cruoninga het volgende:

Wel oude verhalen allemaal hier zeg. Ik kom nog maar sinds het eerste jaar Toto-divisie in het Oosterpark.
Ons kampioensjaar incl. een geweldige 1-2 overwinning in het Oosterpark,zucht,dat waren nog eens tijden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_37091687
We twijfelen nog een beetje over zondag Cruo. Misschien wel. Maar kunnen we daar alleen vandaag/morgen nog kaarten voor halen?

Ja morgen moet gewoon een feest worden, kan niet anders. Misschien de laatste wedstrijd van het seizoen in de Euroborg (al hopen we van niet natuurlijk). De spelers en staf nog eens, maar nu met 20.000 man/vrouw, bedanken voor het geweldige seizoen. Hoorde van mijn zus dat er vandaag in de krant stond dat van Gaal en z'n mannen in Zeegse op 'trainingskamp' zijn en ze bij nader inzien toch liever Ajax hadden gehad
pi_37091822
quote:
Zoals ik al eerder aangaf zie ik Groningen eerlijk gezegd liever in de UEFA cup. Ik heb liever dat ze daar stunten dan in deze play offs.
Juist. En laat AZ het maar eens in de CL proberen, coach heeft ervaring zat, en het aantal spelers met ervaring in Europese wedstrijden wordt ook steeds groter.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_37092433
quote:
Op woensdag 19 april 2006 12:15 schreef clauwheee het volgende:
Hoorde van mijn zus dat er vandaag in de krant stond dat van Gaal en z'n mannen in Zeegse op 'trainingskamp' zijn en ze bij nader inzien toch liever Ajax hadden gehad
quote:
AZ met Europacupgevoel naar Groningen

Gepubliceerd op 19 april 2006, 00:44

Alkmaar - AZ is aan de vooravond van de play-offs tegen FC Groningen vol vertrouwen.

Aan de andere kant is er ook waakzaamheid, want AZ wist in de reguliere competitie niet van de Groningens te winnen. In het Oosterpark werd het destijds 0-0, in de Hout 1-1. Bij dergelijke resultaten zou AZ zelfs zijn uitgeschakeld in de strijd om een plekje in de voorronde van de Champions League.

AZ gaat op trainingskamp in Zeegse, zo'n vijftig kilometer onder Groningen en hoopt daar een Europacupgevoel te kweken. Voor return van zondag in Alkmaar gaat AZ zaterdag al 'onderduiken' in Schoorl.

Aanvaller Kenneth Perez bespeurt voor de dubbele confrontatie met Groningen al een 'Europacup-gevoel'. Zo is er veel aandacht van de media en trekt AZ naar een stadion (Euroborg) waar het eerder nog niet speelde.

,,En we spelen wéér eerst uit. In het Uefacuptoernooi was dat ook al zo, in alle knock-outrondes die we hebben gehad'', zegt Perez.

alkmaar - Aan de vooravond van de play-offs is AZ vol vertrouwen. Tegelijkertijd is men in Alkmaar waakzaam. Twee keer dit seizoen ondervond AZ al de kracht van FC Groningen (0-0 en 1-1) en bovendien is de tegenstander in de winning mood. ,,We hadden op dit moment eigenlijk beter Ajax kunnen treffen'', zegt AZ-trainer Louis van Gaal dan ook.
http://www.nhd.nl/nieuws/sport/az/article480186.ece
pi_37092590
Ik gun het jullie wel
Succes morgen!!
  woensdag 19 april 2006 @ 13:28:38 #179
81412 Werner_Koekoeksklok
Tikt nog steeds...
pi_37093482
Wordt het eigenlijk op tv uitgezonden en zo ja, waar? Samenvattingen dan misschien?
Paan!
pi_37093640
quote:
AMSTERDAM - Mocht Ajax in de finale van de play-offs voor Champions League-voetbal tegen Groningen spelen, dan verbiedt burgemeester Job Cohen de thuiswedstrijd op 3 mei vanwege een tekort aan politiemensen.

Ajax speelt morgen en zondag tegen Feyenoord, AZ speelt tegen Groningen. Als Ajax en Groningen winnen, staat de eerste finalewedstrijd op 26 april in Groningen ingeroosterd en de tweede in Amsterdam op 3 mei.

''Wij hebben het reglement veranderd zodat de clubs de uit- en thuiswedstrijd kunnen wisselen,'' aldus de KNVB. ''Meer kunnen we niet doen. Maar Ajax wil niet.''

Ajax ligt 'niet helemaal dwars', maar wil het recht op de laatste thuiswedstrijd niet kwijt. ''Er zijn meer data,'' aldus Ajax.

Verslaat Ajax Feyenoord en wint AZ van Groningen, dan is er geen probleem. Dan speelt Ajax op 26 april thuis en op 3 mei in Alkmaar.

Cohen heeft vorig jaar reeds aan de KNVB laten weten dat tussen 28 april en 6 mei een wedstrijd niet mogelijk is, aldus een woordvoerder. ''Dat heeft te maken met Koninginnedag, bevrijdingsdag en dodenherdenking. De oplossing is er al: de wedstrijden omdraaien.''
http://www.parool.nl/nieuws/2006/APR/19/p2.html

pi_37094129
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:28 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Wordt het eigenlijk op tv uitgezonden en zo ja, waar? Samenvattingen dan misschien?
Live op Tele2.
Samenvatting zaterdag op Talpa.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_37094257
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:54 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Live op Tele2.
Samenvatting zaterdag op Talpa.
De samenvattingen zijn toch gewoon dezelfde avond na de wedstrijd?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_37094310
quote:
Op woensdag 19 april 2006 13:59 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

De samenvattingen zijn toch gewoon dezelfde avond na de wedstrijd?
Nee
Toch wel. Onze gids is niet up-to-date
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_37094366
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:01 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Nee
Toch wel. Onze gids is niet up-to-date
En waarom dan dat wel zo adverteren op TV? En waarom staat er op de Talpa site dat er vandaag en morgen 'De Wedstrijden-de Playoffs' zijn?

Edit: Oke, ik dacht al
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 19 april 2006 @ 14:16:10 #185
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37094650
Kaartverkoop FC Groningen-AZ ontaardt in chaos

Gepubliceerd op 19 april 2006, 00:32

groningen - De kaartverkoop voor het play-off-duel FC Groningen-AZ ontaardde gisteren in chaos. Talloze verkooppunten moesten in de loop van de dag nee verkopen, omdat ze zonder het officiële papier zaten om de kaarten te drukken. Supporters raakten lichtelijk in paniek bij de gedachte de wedstrijd van donderdag te moeten missen.

De kaartverkoop was gisteren tot 18.00 uur exclusief voorbehouden aan seizoenkaarthouders. De trouwe supporters werd op die manier de mogelijkheid geboden om tegen gereduceerd tarief hun eigen stoeltje te reserveren. De belangstelling was overweldigend. Het leidde 's ochtends voor negenen al tot grote rijen voor de winkels.

Veel verkooppunten waren 's middags door de kaarten heen. Uit angst om achter het net te vissen, struinden supporters alle winkels in de regio af op jacht naar entreebewijzen. Veel mensen belden naar het stadion om raad. Door de drukte vloog de telefooncentrale van de Euroborg eruit, waardoor FC Groningen onbereikbaar was.

Vanuit Den Haag werden ´s middags door kaartjesdistributeur Ticketbox met spoed koeriers op pad gestuurd om de noordelijke verkooppunten opnieuw te bevoorraden, waardoor de meeste seizoenkaarthouders tegen de avond alsnog hun kaarten bemachtigen.
  woensdag 19 april 2006 @ 14:38:46 #186
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37095295
quote:
Op woensdag 19 april 2006 14:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Kaartverkoop FC Groningen-AZ ontaardt in chaos

Gepubliceerd op 19 april 2006, 00:32

groningen - De kaartverkoop voor het play-off-duel FC Groningen-AZ ontaardde gisteren in chaos. Talloze verkooppunten moesten in de loop van de dag nee verkopen, omdat ze zonder het officiële papier zaten om de kaarten te drukken. Supporters raakten lichtelijk in paniek bij de gedachte de wedstrijd van donderdag te moeten missen.
Dat papier maakt eigenlijk toch geen reet uit. t gaat toch om die streepjescode
pi_37095337
Volgens mij valt het allemaal wel mee, op de site van de FC staat trouwens ook dat er nog voldoende kaarten beschikbaar zijn.
  woensdag 19 april 2006 @ 15:07:48 #188
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37096072
quote:
Op woensdag 19 april 2006 11:47 schreef Cruoninga het volgende:
Heb ook al kaarten. Ook voor zondag, laatste keer Alkmaarderhout voor ons. Gaan er dan ook nog mensen mee? Clauw, Noca?
Heb er wel zin in. Ben ik ook nog eens een keer in de Alkmaarderhout geweest.. Twijfel, twijfel.
  donderdag 20 april 2006 @ 19:13:31 #189
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_37136153
tvp enzo
Confidence through competence
pi_37137302
tis bijna zover...
weet iemand nog een sop stream oid?
ceci n'est pas une texte
  donderdag 20 april 2006 @ 19:51:52 #191
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_37137406
nog 1x dan:

HUP GRUNN
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_37137425
mooi gezegd
ceci n'est pas une texte
pi_37137567
grunn
  donderdag 20 april 2006 @ 20:02:04 #194
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_37137728
Komop jongens, ff een gelijkspelletje graag! heb dr geld op ingezet!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_37137767
grunn - az 3-0 gaarne
ceci n'est pas une texte
  donderdag 20 april 2006 @ 20:17:19 #196
55709 Stereotomy
pi_37138212
Komop AZ
pi_37138300
Hup Grunn!
  donderdag 20 april 2006 @ 20:26:09 #198
55709 Stereotomy
pi_37138533
Van Galen onterecht geel
pi_37138628
quote:
Op donderdag 20 april 2006 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Van Galen onterecht geel
Hoe weetje dat? Is het ergens live? (sport 1?)
  donderdag 20 april 2006 @ 20:28:55 #200
36461 Joppy
geen colaboy
pi_37138653
Let the beat control your body!
pi_37139025
Zoals verwacht nog geen goals.
That's all folks!
pi_37139152
grunn miste net DIKKE kans!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')