abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37062451
Het is natuurlijk niet te hopen dat Groningen volgend seizoen Champions League gaat spelen. Ten eerste is het oneerlijk en nog belangrijker is dat Groningen een modderfiguur zou slaan in de CL. Ze maken geen schijn van kans de voorronde door te komen.

Als ze UEFA Cup spelen halen ze waarschijnlijk de poulefase niet eens, omdat ze ongeplaatst zijn, net als Willem 2 dit seizoen.
pi_37062561
Die vergelijking met Willem II steeds. WII kwam via de beker bij Europees meen ik, terwijl ze in de competitie iets van 12e waren (maar correct me if i'm wrong). Wij hebben een seizoen lang al goed mee kunnen doen, dus denk ik dat wij nu iets meer kans hebben om geen modderfiguur te slaan tijdens Europese wedstrijden (als we zo blijven spelen). Ok, ben het met jullie eens dat de FC in voorrondes CL wat gek zou zijn. AZ of Feijenoord verdient die plek meer. Maar dan moeten ze er wel staan de komende twee wedstrijden. Simpel as that.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37062617
Hup Groningen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_37062635
Als ongeplaatst team in de UEFA Cup moet je ook tegen een sterk team de eerste ronde. Jammer voor Groningen en het Nederlands voetbal, maar dan maken ze ook niet zoveel kans hoor.
pi_37062771
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:01 schreef Nywuob het volgende:
Als ongeplaatst team in de UEFA Cup moet je ook tegen een sterk team de eerste ronde. Jammer voor Groningen en het Nederlands voetbal, maar dan maken ze ook niet zoveel kans hoor.
Tegen sterke teams doen we het goed
Tja ik weet niet. Dat zullen we over een lange tijd pas weten als het echt zo ver is. Denk trouwens niet dat het verder wat uitmaakt, als Utreg of bijvoorbeeld Heerenveen het had gehaald was het precies netzo geweest.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_37062785
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:01 schreef Nywuob het volgende:
Ja kijk maar naar Feyenoord dit seizoen Europees gezien
pi_37062811
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef Nywuob het volgende:
Het is natuurlijk niet te hopen dat Groningen volgend seizoen Champions League gaat spelen. Ten eerste is het oneerlijk en nog belangrijker is dat Groningen een modderfiguur zou slaan in de CL. Ze maken geen schijn van kans de voorronde door te komen.

Als ze UEFA Cup spelen halen ze waarschijnlijk de poulefase niet eens, omdat ze ongeplaatst zijn, net als Willem 2 dit seizoen.
Ben ik het in principe wel mee eens. CL zou voor Groningen best wel een te hoog zijn gegrepen op dit moment. Ik denk dat het beter is als ze eerst weer eens gaan snuffelen aan de UEFA cup. En dan maar zo ver mogelijk proberen te komen. Daarom zou ik er niet rouwig om zijn als ze het niet redden tegen AZ. Ik hoop alleen wel dat ze er tegen AZ twee echte clashes van maken.

Overigens, er zijn momenten geweest deze competitie dat Groningen echt heel erg sterk was, dat je het gevoel kreeg dat ze bijna niet konden verliezen. Als ze een beetje een gunstige loting krijgen zie ik het Groningen in de huidige winnning mood wel voor een verrassinkje zorgen in Europa. Ze zullen niet even AZ nadoen vorig jaar maar met wat mazzel moeten ze toch een paar ronden door kunnen komen. Als Heerrenveen dat kan dan kan Groningen dat in principe ook.

En hoewel interessant voor de competitie moet dat play off systeem afgeschaft worden. AZ hoort gewoon in CL en Feyenoord, Ajax, Groningen en Utrecht in de UEFA cup. Zo hoort het te zijn. En als Groningen zevende was geworden had ik dat ook gezegd. De eindstand is de beste maatstaf van de krachtsverhoudingen, althans hoort dat te zijn.

Fd
pi_37063351
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:06 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Tegen sterke teams doen we het goed
Tja ik weet niet. Dat zullen we over een lange tijd pas weten als het echt zo ver is. Denk trouwens niet dat het verder wat uitmaakt, als Utreg of bijvoorbeeld Heerenveen het had gehaald was het precies netzo geweest.
Het maakt in zoverre wat uit ten opzichte van Heerenveen (waarschijnlijk ook Utrecht) dat deze club wél geplaatst is de eerste ronde van de UEFA Cup en dus de sterke tegenstanders ontloopt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:35:44 #84
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37063613
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 14:52 schreef Nywuob het volgende:
Ten eerste is het oneerlijk en nog belangrijker is dat Groningen een modderfiguur zou slaan in de CL. Ze maken geen schijn van kans de voorronde door te komen.
Mja, op basis van het systeem zoals het er is is het niet oneerlijk.
Tuurlijk verdient AZ het het meest, dat staat buiten kijf. Of we een modderfiguur slaan zou me een zorg zijn. Je moet eens een keer beginnen.
quote:
Als? We spelen het sowieso en wederom: boeiend. We hebben het gewoon verdiend op basis van 34 wedstrijden. En de vergelijking met WII is wat scheef vind je ook niet?
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:39:14 #85
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37063732
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:27 schreef Nywuob het volgende:

[..]

Het maakt in zoverre wat uit ten opzichte van Heerenveen (waarschijnlijk ook Utrecht) dat deze club wél geplaatst is de eerste ronde van de UEFA Cup en dus de sterke tegenstanders ontloopt.
Ja, maar deze clubs hebben het niet gehaald. Hadden ze het ietsje beter moeten doen deze competitie.

Maar het gaat hier over de wedstrijd verder. Laten we dat eerst maar eens allemaal afwachten voordat we over CL gaan lullen.
pi_37063756
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:35 schreef Noca het volgende:

[..]

Mja, op basis van het systeem zoals het er is is het niet oneerlijk.
Tuurlijk verdient AZ het het meest, dat staat buiten kijf. Of we een modderfiguur slaan zou me een zorg zijn. Je moet eens een keer beginnen.
[..]

Als? We spelen het sowieso en wederom: boeiend. We hebben het gewoon verdiend op basis van 34 wedstrijden. En de vergelijking met WII is wat scheef vind je ook niet?
Jullie spelen nog niet zeker UEFA Cup, het kan ook nog CL worden

Voor wat betreft de vergelijking met Willem 2 gaat het mij erom dat zij tegen Monaco moesten. Als Groningen een dergelijke tegenstander loot, geef ik ze ook niet veel kans. Ookal zijn ze dan wat sterker dan Willem 2.
pi_37063841
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 15:39 schreef Noca het volgende:

[..]

Ja, maar deze clubs hebben het niet gehaald. Hadden ze het ietsje beter moeten doen deze competitie.

Maar het gaat hier over de wedstrijd verder. Laten we dat eerst maar eens allemaal afwachten voordat we over CL gaan lullen.
Ik zeg nergens dat Groningen geen UEFA Cup verdient. Ik geef alleen aan dat het moeilijk wordt de eerste ronde door te komen en dus punten voor Nederland te halen.
pi_37064580
"Het is niet goed voor het Nederlandse voetbal als Groningen de CL in gaat bla bla bla" wat word ik moe van dat gelul.

Als ze het halen hebben ze het gewoon verdient, dan moeten AZ, Ajax of Feyenoord maar winnen van Groningen punt. Kunnen ze dat niet dan hebben ze ook HELEMAAL NIKS in de CL te zoeken.!!
Het is gewoon angst, bang om door zo'n 'kleine' club naast de pot te pissen!

Grunn
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37064752
Ik mag toch mijn mening hebben? Groningen in de CL moet je niet willen
pi_37064783
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef Nywuob het volgende:
Tuurlijk mag je je mening hebben.

Ik mag er ook moe van worden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37064942
Mwoah, van het argument dat als ze niet van Groningen kunnen winnen, ze zelf ook niks te zoeken hebben in de CL, word ik net zo moe van als de kift van sommige andere supporters van andere clubs die zeggen dat FCG niks te zoeken heeft in de CL.

Als ze niet van Groningen kunnen winnen, is dat ook het enige wat je er van kunt zeggen. Namelijk dat ze niet van Groningen kunnen winnen. Natuurlijk heeft AZ meer te zoeken in de CL dan wij. Is en blijft (voorlopig) de betere club.

Hoop wel op een mooie stunt natuurlijk. Zonet met trots kaartjes gehaald. Heb er zin an!
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:21:56 #92
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37064987
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:08 schreef venomsnake het volgende:
"Het is niet goed voor het Nederlandse voetbal als Groningen de CL in gaat bla bla bla" wat word ik moe van dat gelul.

Als ze het halen hebben ze het gewoon verdient, dan moeten AZ, Ajax of Feyenoord maar winnen van Groningen punt. Kunnen ze dat niet dan hebben ze ook HELEMAAL NIKS in de CL te zoeken.!!
Het is gewoon angst, bang om door zo'n 'kleine' club naast de pot te pissen!

Grunn
Toch is het waar. Het zou niet goed zijn voor het NL'se voetbal. Verdiend zou het dan idd wel zijn... Maar ik denk dat Ajax met het team dat ze volgend jaar hebben iets meer in de CL te zoeken heeft dan Grunn. En vergeet niet dat het een totale afgang voor Groningen gaat worden dan.

Denk je eens een poule voor met Barca, Milan ofzo. Zelfs een matige CL-club als Brugge of Anderlecht zou Groningen de oren wassen
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:23:46 #93
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065060
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:14 schreef Nywuob het volgende:
Och, .
Het zou wel een prachtig Cinderella-verhaal zijn, .

En tja, ik verwacht dan ook geen wonderen in de poule-fase, maar een mens mag dromen, nietwaar.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_37065061
Tisk tisk, Brugge of Anderlecht Groningen de oren wassen. Raar jong. Verdiep je eerst maar eens in het elftal van FCG voor je zulke onzin uitkraamt.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:25:08 #95
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065110
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Zelfs een matige CL-club als Brugge of Anderlecht zou Groningen de oren wassen
Dat moet ik nog zien, zeker in de Euroborg!
Lissabon!
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:26:39 #96
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37065168
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:23 schreef Ungeheuer het volgende:
Tisk tisk, Brugge of Anderlecht Groningen de oren wassen. Raar jong. Verdiep je eerst maar eens in het elftal van FCG voor je zulke onzin uitkraamt.
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:25 schreef bolivian het volgende:

[..]

Dat moet ik nog zien, zeker in de Euroborg!
Denken jullie dan dat Groningen volgend jaar weer zo goed zal zijn? Dat moeten we nog maar zien...
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:27:40 #97
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065200
quote:
1. Valencia CF 13 6 4 1 1 7 4 +3
2. Olympique Lyonnais 9 6 3 0 3 8 6 +2
3. Olympiakos CFP 9 6 3 0 3 6 5 +1
4. SC Heerenveen 4 6 1 1 4 3 9 -6
Dat zie ik Groningen wel beter doen.
Lissabon!
pi_37065214
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:21 schreef Zwansen het volgende:
Grunn. En vergeet niet dat het een totale afgang voor Groningen gaat worden dan.

Denk je eens een poule voor met Barca, Milan ofzo. Zelfs een matige CL-club als Brugge of Anderlecht zou Groningen de oren wassen
Maar datzelfde geldt voor bijna de hele Nederlandse competitie, ook Ajax/Feyenoord en AZ hebbent in principe niks in te brengen tegen Barca of Milan.

AZ in de CL wordt ook geen succes maar een afgang zal het voor beide ploegen niet worden domweg omdat CL halen al een succes is. Dat was precies hetzelfde met Heerenveen en WillemII, beide zijn ook niet af gegaan.

Verder denk ik dat je te positief bent over de Belgische clubs.
  dinsdag 18 april 2006 @ 16:29:12 #99
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_37065253
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Denken jullie dan dat Groningen volgend jaar weer zo goed zal zijn? Dat moeten we nog maar zien...
Dat is weer zo typisch Nederlands, .
We genieten gewoon van het moment en we drómen van een mooi seizoen volgend jaar, .
Lissabon!
pi_37065288
Ik denk niet dat Groningen de prestatie van dit jaar zal evenaren. Maar ik verwacht ook niet dat ze anoniem zullen blijven volgend seizoen. t Is natuurlijk wat te vroeg om te oordelen. Succes van volgend seizoen zal sterk bepaald worden door de aankomende transferperiode.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')