quote:Op maandag 17 april 2006 17:38 schreef Nolius het volgende:
Harrie belde me net ook al met een vrijwillige aanmelding.
En aangezien hij een café heeft![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 17:44 schreef Jerruh het volgende:
whehe, dat word nog gezellig, lithion moet dan ook komen!. en als angel omt, komen marty en rip ook wel!
.
Mensen die zich al gemeld hebben:quote:Op maandag 17 april 2006 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
Maar die kroeg van Harrie staat in Gemert, een dorpje net buiten Eindhoven.
JIj bent toch nog crew?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:55 schreef miss_bleu het volgende:
oe gezellig waar en wanneer? of mag ik niet komen?
Voor mij ben je ex-crewquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:55 schreef miss_bleu het volgende:
oe gezellig waar en wanneer? of mag ik niet komen?
Al zou je alleen het serverhok stofzuigen. Je blijft bent en blijft crew.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:56 schreef miss_bleu het volgende:
Ik doe geen drol behalve layoutjesfixen
Tegen die tijd kan ik wel!quote:
De snelste route van Eindhoven naar Gemert over 26,2 km in ongeveer 31 minutenquote:Op maandag 17 april 2006 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
Maar die kroeg van Harrie staat in Gemert, een dorpje net buiten Eindhoven.
Ja, hoi, ik zit nog tot waarschijnlijk augustus/september in Lagos dus ga dit waarschijnlijk niet halen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:44 schreef Nolius het volgende:
Static
Je weet het nooitquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:01 schreef static het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik zit nog tot waarschijnlijk augustus/september in Lagos dus ga dit waarschijnlijk niet halen.
Voor de meet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef Conflict het volgende:
Zoeken ze nog modjes?
Dat is een verplicht item in het programmaquote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk!!
Maar dan mag ik toch wel modjes af gaan zeiken hè?!
ook een altijd terugkerend itemquote:Op woensdag 19 april 2006 11:29 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Dat is een verplicht item in het programma
Check.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef Nolius het volgende:
Overigens is Utrecht ook een prima lokatie![]()
wQzquote:
Ben jij crew geweest?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Hier zou ik nog aan mee mogen doen ook.
Weblogneukbitch. Ik voerde geen reet uit, maar ik ben min of meer crew geweest.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben jij crew geweest?
ik dacht dat je alleen met Vonnuh had geslapen?
Je was mijn spelchecker!quote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Weblogneukbitch. Ik voerde geen reet uit, maar ik ben min of meer crew geweest.
Klopt, ik was jouw volautomatisch spellchecker. Alleen met die tolgashakur op het weblog bleef ik bezig, dat demotiveerde nogal sterk. Hehe.quote:
Samen met Insosletje, dat moet je niet vergeten.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:29 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij was iedereen zijn* spelchecker....![]()
*m/v
Liever welquote:Op woensdag 19 april 2006 20:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Samen met Insosletje, dat moet je niet vergeten.
vrijdag 23 juni ofzo?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef Angelic1 het volgende:
Maar wanneer is het eigenlijk?
Waarom nou weer op een doordeweekse dag?! Dan werk ik...quote:Op woensdag 19 april 2006 21:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
vrijdag 23 juni ofzo?
Lekker in de zomer![]()
De zaterdag zou netter zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:38 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Waarom nou weer op een doordeweekse dag?! Dan werk ik...
Ehm... dan kan ik net niet. 17 juni? 1 juli?quote:
1 juli is ook mooi.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:06 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ehm... dan kan ik net niet. 17 juni? 1 juli?
Jaja, blabla jij zit in Lagos blabla. Niet zeikenquote:
Ach, kinderen komen nooit op tijdquote:Op donderdag 20 april 2006 08:12 schreef Anthraxx het volgende:
1 juli? Hooguit dat ik die dag oom wordt maar dat is alleen maar meer reden om mij helemaal lam te zuipen.
Utrecht aan zee!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:54 schreef Angelic1 het volgende:
Ik zeg: strandtent!
niet, gewoon komenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:59 schreef sig000 het volgende:
Hoe kan ik me zo snel mogelijk inlikken?![]()
ik ben voorquote:Op donderdag 20 april 2006 12:54 schreef Angelic1 het volgende:
Ik zeg: strandtent!
YEAH!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ik ben voor
wel in zandvoort of bloemendaal dan he?
Als het daar isquote:Op donderdag 20 april 2006 13:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
YEAH!
en jullie blijven dan ook langer.
Jij bent nu ook bijna ex-crew toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ik ben voor
Wie ben jij nou weer en waar ben je mod van?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:06 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 komt wel ffjes.
Denk ripley dan ook wel.
En bleu moet ook mee komen+aanhang
Jerruh en angelNolius. Ja ik kom wel hoor als we goede datum nemen
Doe je steen de groetenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:20 schreef static het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer en waar ben je mod van?
Ik ben marty en ik ben/was mod van DIGquote:Op donderdag 20 april 2006 13:20 schreef static het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer en waar ben je mod van?
Ik weet het! We doen het gewoon in de lobby van het hotel waar je zitquote:
Ja, mij maakt het niet zo uit als ik het maar op tijd weet.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
24 juni -> Graspop. Die datum valt dus af
1 juli -> Ahoy Open Air. Plus dat ik dan waarschijnlijk nog een kater heb van een bruiloft de vorige dag.
En als ik dan al een ander huisje heb (duim, hoop), dan kan je wel blijven slapen Jer!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
YEAH!
en jullie blijven dan ook langer.
Al 'een tijdje'quote:Op donderdag 20 april 2006 15:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik ben marty en ik ben/was mod van DIG
Waar is het leuker dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ik ben voor
nergens eigenlijkquote:
mijn aanhang komt echt wel mee hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 13:06 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 komt wel ffjes.
Denk ripley dan ook wel.
En bleu moet ook mee komen+aanhang
Jerruh en angelNolius. Ja ik kom wel hoor als we goede datum nemen
Bloemendaal. Of ik loop erg achter.quote:
quote:
Dat. En ik gruwel van hippe strandtenten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Zo'n meeting met al die verzuurde ex-crew moet niet op zo'n plek gehouden worden. Dat moet in een rokerig achterzaaltje van een café, waar onder het nuttigen van verschraald bier en halfbevroren bitterballen op fluisterende toon de revolutie gepland wordt. Vlaggen met afbeeldingen van Mao en Stalin zijn optioneel.
Dat zeg ik: Bloemendaal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Zo'n meeting met al die verzuurde ex-crew moet niet op zo'n plek gehouden worden. Dat moet in een rokerig achterzaaltje van een café, waar onder het nuttigen van verschraald bier en halfbevroren bitterballen op fluisterende toon de revolutie gepland wordt. Vlaggen met afbeeldingen van Mao en Stalin zijn optioneel.
Ow, had ik je wallen toch bij moeten soepen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:23 schreef Q. het volgende:
Ga dood.
Oh.quote:
quote:
Dus hou dat pijpmondje maar bij jequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef Nolius het volgende:
Aanvullingen en wijzigingen hoor ik wel!
Ach, daar hebben ze ook bierquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat. En ik gruwel van hippe strandtenten.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef Nolius het volgende:
Een update![]()
Aanvullingen en wijzigingen hoor ik wel!
[afbeelding]
Zoietsquote:
Je kent de geweldige columns en nieuwsposts van Atrimar niet?quote:
Het heette gewoon nog K&L hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kent de geweldige columns en nieuwsposts van Atrimar niet?
Je hebt nooit meegekregen dat hij GC en TTT gemod heeft?
SCHAAM JE!
quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
Q. heeft trouwens wel veel [14.gif] foto's. Of Nolius is goed in Photoshoppen.
Nu nog in het goede rijtjequote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:44 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Nu nog in het goede rijtje
Beetje van slag mijn beste?
Wilde nacht met ChrisJX gehad.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:44 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Nu nog in het goede rijtje
Beetje van slag mijn beste?
*Proest* Wat erg dat het zelfs gevraagd wordt!quote:
Die mogen bij mij in bed. Jij mag op de logeerkamer.quote:Op zondag 23 april 2006 15:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had toch niet verwacht dat jij een vrouw zou laten logeren.
Juliquote:Op zondag 23 april 2006 19:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het probleem is dat ik zomaar weer crew kan zijn, maar als de meet pas in juni plaatsvindt probeer ik van de partij te zijn.
Hey wat is er met plan strand gebeurt?quote:Op zondag 23 april 2006 19:08 schreef Nolius het volgende:
Een lekker terras aan de oude gracht is nooit weg natuurlijk in de zomer
Geen idee. Utrecht niet leuk?quote:Op maandag 24 april 2006 08:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey wat is er met plan strand gebeurt?
Sommige mensen willen Utrecht nu eenmaal niet uitquote:Op maandag 24 april 2006 08:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey wat is er met plan strand gebeurt?
Ja! En skinny dippen in water van 2 graden enzo...quote:Op maandag 24 april 2006 14:24 schreef static het volgende:
Strand is veel leuker. Beachvolleybal enzo.
Als JIJ het doet niet hoorquote:Op maandag 24 april 2006 16:35 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ja! En skinny dippen in water van 2 graden enzo...
Of draaf ik nu door?
Gezellig!quote:Op maandag 24 april 2006 16:37 schreef Verbal het volgende:
Ik kan nu nog niet zeggen of het gaat lukken, ivm werk op de meest ongelegen tijdstippen. Maar de intentie om te komen is er wel
V.
Nee utrecht is niet leukquote:
Dat kan in de Oude Gracht ook, als je dat graag wilquote:Op maandag 24 april 2006 16:35 schreef Angelic1 het volgende:
Ja! En skinny dippen in water van 2 graden enzo...
Of draaf ik nu door?
Wees maar niet bang, zo lang blijft het niet mooi weer. Overmorgen wordt het al weer kutweer.quote:Op maandag 24 april 2006 21:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee utrecht is niet leukniet met dit weer.
Oooh dan is het goed. Ik werd al bangquote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, zo lang blijft het niet mooi weer. Overmorgen wordt het al weer kutweer.![]()
Alsof ik de enige ben hier met een tagje.quote:
Nee, dat ben je niet. Maar ik heb een tagje èn ben echt ex-crewquote:Op maandag 24 april 2006 22:31 schreef Light het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben hier met een tagje.
Ik ben bijna ex-crewquote:Op maandag 24 april 2006 22:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. Maar ik heb een tagje èn ben echt ex-crew
V.
Same here.quote:Op maandag 24 april 2006 22:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. Maar ik heb een tagje èn ben echt ex-crew
V.
Ben blij, scheelt je veel spam.quote:Op maandag 24 april 2006 23:58 schreef RemCOW het volgende:
Ik kwam er vandaag pas achter dat mijn @fok.nl adres het al sinds januari niet meer doet.
dat wou ik graag even kwijt bij de mede ex-crew-leden
Ik nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:07 schreef Nolius het volgende:
Misschien kan er iemand een poll regelen
Anders, namelijk lekker interessant, als er maar bier is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:59 schreef QyRoZ het volgende:
Ik mis de optie "lekker interessant, als er maar bier is"
Oh dat klinkt goed!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Atrimar het volgende:
Strandmeet met Tijn en gitaren!
En een haardvuur zekerquote:Op woensdag 26 april 2006 19:16 schreef Atrimar het volgende:
Strandmeet met Tijn en gitaren!
Geen slecht ideequote:
Die hebben we regelmatig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:25 schreef buitenbeentje het volgende:
Moet je eens een wannabeecrewmeet organiseren, of het dan druk wordt.![]()
de meesten zie je inderdaad ook nog nauwelijks hier...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:45 schreef QyRoZ het volgende:
Daar heb je nou toch niets meer aan, het is compleet doodgebloed..
weemoed, Q, weemoed...quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:59 schreef QyRoZ het volgende:
Vroeger was alles beter. Alles.
Zandvoortquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:12 schreef Nolius het volgende:
Zaterdag 8 juli dan!
Nu de lokatie nog...
Tegen de tijd dat de meet is, niet meerquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:03 schreef SpeedyRich het volgende:
Cynix is toch nog crew ?
Lees jij eerst eens het HELE topic doorquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:33 schreef Natalie het volgende:
Nabij Eindhoven is wel erg ver weg, hoor
Of je laat gewoon de OP opdaten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:34 schreef Nolius het volgende:
[..]
Lees jij eerst eens het HELE topic door![]()
Hier komt alleen maar ex-crew, geen gewone crewquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Of je laat gewoon de OP opdaten.
213 reacties is me teveel om door te worstelen.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:13 schreef Nolius het volgende:
Ik zat overigens te denken: we kunnen de lokatie ook van het weer af laten hangen. Is het kutweer of maar matigjes terras weer, dan naar Utrecht. Is het 30 graden, dan naar het strand
20 graden is ook strandweer hoorquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:13 schreef Nolius het volgende:
Ik zat overigens te denken: we kunnen de lokatie ook van het weer af laten hangen. Is het kutweer of maar matigjes terras weer, dan naar Utrecht. Is het 30 graden, dan naar het strand
quote:
Die plaatjes doe je zelf maarquote:Op maandag 1 mei 2006 17:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
Niet die uit de OP. Die is al oud
Maar Ripley, waarom niet?![]()
Wat hij zegtquote:Op maandag 1 mei 2006 16:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
V.
Nope, en dan had ze helemaal niet mogen komenquote:
ze is geen ex crew en ze is altijd heel druk!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:40 schreef Nolius het volgende:
Maar Ripley, waarom kom je nu niet?
Als ik vragen mag...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze is geen ex crew en ze is altijd heel druk!
Dat mag. Ik heb niet zo de behoefte om met mijn neus op mijn ex te zittenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:40 schreef Nolius het volgende:
Maar Ripley, waarom kom je nu niet?
Als ik vragen mag...
Hahaha.. nou ja, zo moeilijk is het niet. Tis in ieder geval iemand van het wel lijstje. Alle vrouwen kan je schrappen. Dan hou je weinig keus over...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:23 schreef static het volgende:
Huh? Wie dan?
Ja, ik heb een SHO achtergrond.
*weer aan het werk gaat*
Dat lijkt me idd een heel goed ideequote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, ik wist het ook niet. Had wel een vermoeden...
Maar laten we het daar niet over hebben
';( rip neeequote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat mag. Ik heb niet zo de behoefte om met mijn neus op mijn ex te zitten
Jij kwam toch in mijn plek?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hebben ze nu helemaal geen designers meer?
En daar moeten we wijzer uit wordenquote:
Ze is hoer gewordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
En daar moeten we wijzer uit worden?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:42 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ze is hoer geworden(geintje Clau!!!!)
Ik denk dat ze haar ontbrekende tagje bedoelde. Ze is geen designer meer voor FOK!
O leuk, dan kom ik ook niet. Loop ik tenminste nog een kans om je op die dag ergens tegen het lijf te lopenquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:12 schreef Havoc het volgende:
Zet mij maar op het 'Ik kom' lijstje.
Om dan toch niet op te komen dagen.
*kras*quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:17 schreef Havoc het volgende:
Dat wordt dus voor een select gezelschap een biertje drinken in Amersfoort.
yeah!!!! is 20 mei een very delicious!?!?!? let it be let it be, dan kom ik namelijk!!!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:51 schreef Angelic1 het volgende:
[..]Jerruh!
Betty valt deze keer niet de zondag na Very Delicious, dus ik ga proberen deze maand wel te komen!
Wil Maarten ook weer eens zien!
Q.quote:
Nee-ee, de 27e... anders zou het nog voor Betty zijn! Betty is de 21e.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah!!!! is 20 mei een very delicious!?!?!? let it be let it be, dan kom ik namelijk!!!!.
Daar teken ik zeker voorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:12 schreef Marty26 het volgende:
Zo als we het zelfde weer houden als vandaag dan word het top op het strand
Ja echt top ditquote:
ik ben er, dus een leuke man!quote:Op woensdag 10 mei 2006 12:16 schreef Angelic1 het volgende:
Ach, dat zien we tegen die tijd wel. Als er maar zon, drank en leuke mannen zijn
haha marty had tegen jou gezegd dat ik ooit had gezegd dat je een van me goede vriendinnen was! geschrokken?quote:
Nou, dat ben je toch ook???! En je bent liev!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha marty had tegen jou gezegd dat ik ooit had gezegd dat je een van me goede vriendinnen was! geschrokken?.
In welke plaats dan? Ziet er cool uit. Nu ik nog een nieuw huisje!quote:ow en apartementje:
[afbeelding]
hier kom ik te zitten, aan de achterkant, grenzend aan een hele mooie galerij op de vierde verdieping!!!!!. ik ben er nu al verliefd op!!!
hartje eindhoven, en als ik zeg hartje, bedoel ik ook hartje: aan het einde van de winkelstraat, aan het begin van stratumseind, ik zie mijn wek vanuit mijn ramen! heerlijk!!!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:52 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Nou, dat ben je toch ook???! En je bent liev!!!![]()
[..]
In welke plaats dan? Ziet er cool uit. Nu ik nog een nieuw huisje!
kruipen zeg ik je! kruipen!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:14 schreef Angelic1 het volgende:
Woei.. da's lekker! Kan je zo uit je werk naar binnen rollen...
Zeg, de voetballiefhebbers onder jullie weten toch wel dat er die avond een WK-wedstrijd wordt gespeeld, he? Weliswaar de 'kleine finale' (oftewel de losers tegen elkaar) waar nooit ene ruk aan is, maar ik denk ik zeg het maar ff...quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:12 schreef Nolius het volgende:
Zaterdag 8 juli dan!
Ik ben er. Zit dus wel goed.quote:Op woensdag 10 mei 2006 12:16 schreef Angelic1 het volgende:
Als er maar zon, drank en leuke mannen zijn
Zeg, verziek jij het even... dalijk blijven alle mannen weg!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Zeg, de voetballiefhebbers onder jullie weten toch wel dat er die avond een WK-wedstrijd wordt gespeeld, he? Welliswaar de 'kleine finale' (oftewel de losers tegen elkaar) waar nooit ene ruk aan is, maar ik denk ik zeg het maar ff...
Oh sorry!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:32 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Zeg, verziek jij het even... dalijk blijven alle mannen weg!![]()
Klopt voetbal zuigt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:43 schreef Angelic1 het volgende:
hahahaha... ja, echte mannen houden niet van voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |