ze is geen ex crew en ze is altijd heel druk!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:40 schreef Nolius het volgende:
Maar Ripley, waarom kom je nu niet?
Als ik vragen mag...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze is geen ex crew en ze is altijd heel druk!
Dat mag. Ik heb niet zo de behoefte om met mijn neus op mijn ex te zittenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:40 schreef Nolius het volgende:
Maar Ripley, waarom kom je nu niet?
Als ik vragen mag...
Hahaha.. nou ja, zo moeilijk is het niet. Tis in ieder geval iemand van het wel lijstje. Alle vrouwen kan je schrappen. Dan hou je weinig keus over...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:23 schreef static het volgende:
Huh? Wie dan?
Ja, ik heb een SHO achtergrond.
*weer aan het werk gaat*
Dat lijkt me idd een heel goed ideequote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, ik wist het ook niet. Had wel een vermoeden...
Maar laten we het daar niet over hebben
';( rip neeequote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat mag. Ik heb niet zo de behoefte om met mijn neus op mijn ex te zitten
Jij kwam toch in mijn plek?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:16 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
hebben ze nu helemaal geen designers meer?
En daar moeten we wijzer uit wordenquote:
Ze is hoer gewordenquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
En daar moeten we wijzer uit worden?
quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:42 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ze is hoer geworden(geintje Clau!!!!)
Ik denk dat ze haar ontbrekende tagje bedoelde. Ze is geen designer meer voor FOK!
O leuk, dan kom ik ook niet. Loop ik tenminste nog een kans om je op die dag ergens tegen het lijf te lopenquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:12 schreef Havoc het volgende:
Zet mij maar op het 'Ik kom' lijstje.
Om dan toch niet op te komen dagen.
*kras*quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:17 schreef Havoc het volgende:
Dat wordt dus voor een select gezelschap een biertje drinken in Amersfoort.
yeah!!!! is 20 mei een very delicious!?!?!? let it be let it be, dan kom ik namelijk!!!!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:51 schreef Angelic1 het volgende:
[..]Jerruh!
Betty valt deze keer niet de zondag na Very Delicious, dus ik ga proberen deze maand wel te komen!
Wil Maarten ook weer eens zien!
Q.quote:
Nee-ee, de 27e... anders zou het nog voor Betty zijn! Betty is de 21e.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
yeah!!!! is 20 mei een very delicious!?!?!? let it be let it be, dan kom ik namelijk!!!!.
Daar teken ik zeker voorquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:12 schreef Marty26 het volgende:
Zo als we het zelfde weer houden als vandaag dan word het top op het strand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |