quote:Op maandag 17 april 2006 17:38 schreef Nolius het volgende:
Harrie belde me net ook al met een vrijwillige aanmelding.
En aangezien hij een café heeft![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 17:44 schreef Jerruh het volgende:
whehe, dat word nog gezellig, lithion moet dan ook komen!. en als angel omt, komen marty en rip ook wel!
.
Mensen die zich al gemeld hebben:quote:Op maandag 17 april 2006 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
Maar die kroeg van Harrie staat in Gemert, een dorpje net buiten Eindhoven.
JIj bent toch nog crew?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:55 schreef miss_bleu het volgende:
oe gezellig waar en wanneer? of mag ik niet komen?
Voor mij ben je ex-crewquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:55 schreef miss_bleu het volgende:
oe gezellig waar en wanneer? of mag ik niet komen?
Al zou je alleen het serverhok stofzuigen. Je blijft bent en blijft crew.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:56 schreef miss_bleu het volgende:
Ik doe geen drol behalve layoutjesfixen
Tegen die tijd kan ik wel!quote:
De snelste route van Eindhoven naar Gemert over 26,2 km in ongeveer 31 minutenquote:Op maandag 17 april 2006 17:56 schreef Cynix ® het volgende:
Maar die kroeg van Harrie staat in Gemert, een dorpje net buiten Eindhoven.
Ja, hoi, ik zit nog tot waarschijnlijk augustus/september in Lagos dus ga dit waarschijnlijk niet halen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:44 schreef Nolius het volgende:
Static
Je weet het nooitquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:01 schreef static het volgende:
[..]
Ja, hoi, ik zit nog tot waarschijnlijk augustus/september in Lagos dus ga dit waarschijnlijk niet halen.
Voor de meet?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:08 schreef Conflict het volgende:
Zoeken ze nog modjes?
Dat is een verplicht item in het programmaquote:Op woensdag 19 april 2006 11:20 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk!!
Maar dan mag ik toch wel modjes af gaan zeiken hè?!
ook een altijd terugkerend itemquote:Op woensdag 19 april 2006 11:29 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Dat is een verplicht item in het programma
Check.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:48 schreef Nolius het volgende:
Overigens is Utrecht ook een prima lokatie![]()
wQzquote:
Ben jij crew geweest?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:21 schreef NiteSpeed het volgende:
Hier zou ik nog aan mee mogen doen ook.
Weblogneukbitch. Ik voerde geen reet uit, maar ik ben min of meer crew geweest.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben jij crew geweest?
ik dacht dat je alleen met Vonnuh had geslapen?
Je was mijn spelchecker!quote:Op woensdag 19 april 2006 20:27 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Weblogneukbitch. Ik voerde geen reet uit, maar ik ben min of meer crew geweest.
Klopt, ik was jouw volautomatisch spellchecker. Alleen met die tolgashakur op het weblog bleef ik bezig, dat demotiveerde nogal sterk. Hehe.quote:
Samen met Insosletje, dat moet je niet vergeten.quote:Op woensdag 19 april 2006 20:29 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij was iedereen zijn* spelchecker....![]()
*m/v
Liever welquote:Op woensdag 19 april 2006 20:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Samen met Insosletje, dat moet je niet vergeten.
vrijdag 23 juni ofzo?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef Angelic1 het volgende:
Maar wanneer is het eigenlijk?
Waarom nou weer op een doordeweekse dag?! Dan werk ik...quote:Op woensdag 19 april 2006 21:37 schreef Nolius het volgende:
[..]
vrijdag 23 juni ofzo?
Lekker in de zomer![]()
De zaterdag zou netter zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:38 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Waarom nou weer op een doordeweekse dag?! Dan werk ik...
Ehm... dan kan ik net niet. 17 juni? 1 juli?quote:
1 juli is ook mooi.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:06 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ehm... dan kan ik net niet. 17 juni? 1 juli?
Jaja, blabla jij zit in Lagos blabla. Niet zeikenquote:
Ach, kinderen komen nooit op tijdquote:Op donderdag 20 april 2006 08:12 schreef Anthraxx het volgende:
1 juli? Hooguit dat ik die dag oom wordt maar dat is alleen maar meer reden om mij helemaal lam te zuipen.
Utrecht aan zee!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:54 schreef Angelic1 het volgende:
Ik zeg: strandtent!
niet, gewoon komenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:59 schreef sig000 het volgende:
Hoe kan ik me zo snel mogelijk inlikken?![]()
ik ben voorquote:Op donderdag 20 april 2006 12:54 schreef Angelic1 het volgende:
Ik zeg: strandtent!
YEAH!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ik ben voor
wel in zandvoort of bloemendaal dan he?
Als het daar isquote:Op donderdag 20 april 2006 13:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
YEAH!
en jullie blijven dan ook langer.
Jij bent nu ook bijna ex-crew toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ik ben voor
Wie ben jij nou weer en waar ben je mod van?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:06 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 komt wel ffjes.
Denk ripley dan ook wel.
En bleu moet ook mee komen+aanhang
Jerruh en angelNolius. Ja ik kom wel hoor als we goede datum nemen
Doe je steen de groetenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:20 schreef static het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer en waar ben je mod van?
Ik ben marty en ik ben/was mod van DIGquote:Op donderdag 20 april 2006 13:20 schreef static het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer en waar ben je mod van?
Ik weet het! We doen het gewoon in de lobby van het hotel waar je zitquote:
Ja, mij maakt het niet zo uit als ik het maar op tijd weet.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
24 juni -> Graspop. Die datum valt dus af
1 juli -> Ahoy Open Air. Plus dat ik dan waarschijnlijk nog een kater heb van een bruiloft de vorige dag.
En als ik dan al een ander huisje heb (duim, hoop), dan kan je wel blijven slapen Jer!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
YEAH!
en jullie blijven dan ook langer.
Al 'een tijdje'quote:Op donderdag 20 april 2006 15:29 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik ben marty en ik ben/was mod van DIG
Waar is het leuker dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:06 schreef Marty26 het volgende:
[..]
ik ben voor
nergens eigenlijkquote:
mijn aanhang komt echt wel mee hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 13:06 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 komt wel ffjes.
Denk ripley dan ook wel.
En bleu moet ook mee komen+aanhang
Jerruh en angelNolius. Ja ik kom wel hoor als we goede datum nemen
Bloemendaal. Of ik loop erg achter.quote:
quote:
Dat. En ik gruwel van hippe strandtenten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Zo'n meeting met al die verzuurde ex-crew moet niet op zo'n plek gehouden worden. Dat moet in een rokerig achterzaaltje van een café, waar onder het nuttigen van verschraald bier en halfbevroren bitterballen op fluisterende toon de revolutie gepland wordt. Vlaggen met afbeeldingen van Mao en Stalin zijn optioneel.
Dat zeg ik: Bloemendaal.quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..].
Zo'n meeting met al die verzuurde ex-crew moet niet op zo'n plek gehouden worden. Dat moet in een rokerig achterzaaltje van een café, waar onder het nuttigen van verschraald bier en halfbevroren bitterballen op fluisterende toon de revolutie gepland wordt. Vlaggen met afbeeldingen van Mao en Stalin zijn optioneel.
Ow, had ik je wallen toch bij moeten soepen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:23 schreef Q. het volgende:
Ga dood.
Oh.quote:
quote:
Dus hou dat pijpmondje maar bij jequote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef Nolius het volgende:
Aanvullingen en wijzigingen hoor ik wel!
Ach, daar hebben ze ook bierquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat. En ik gruwel van hippe strandtenten.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:25 schreef Nolius het volgende:
Een update![]()
Aanvullingen en wijzigingen hoor ik wel!
[afbeelding]
Zoietsquote:
Je kent de geweldige columns en nieuwsposts van Atrimar niet?quote:
Het heette gewoon nog K&L hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kent de geweldige columns en nieuwsposts van Atrimar niet?
Je hebt nooit meegekregen dat hij GC en TTT gemod heeft?
SCHAAM JE!
quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
Q. heeft trouwens wel veel [14.gif] foto's. Of Nolius is goed in Photoshoppen.
Nu nog in het goede rijtjequote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:44 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Nu nog in het goede rijtje
Beetje van slag mijn beste?
Wilde nacht met ChrisJX gehad.quote:Op zaterdag 22 april 2006 15:44 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Nu nog in het goede rijtje
Beetje van slag mijn beste?
*Proest* Wat erg dat het zelfs gevraagd wordt!quote:
Die mogen bij mij in bed. Jij mag op de logeerkamer.quote:Op zondag 23 april 2006 15:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had toch niet verwacht dat jij een vrouw zou laten logeren.
Juliquote:Op zondag 23 april 2006 19:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het probleem is dat ik zomaar weer crew kan zijn, maar als de meet pas in juni plaatsvindt probeer ik van de partij te zijn.
Hey wat is er met plan strand gebeurt?quote:Op zondag 23 april 2006 19:08 schreef Nolius het volgende:
Een lekker terras aan de oude gracht is nooit weg natuurlijk in de zomer
Geen idee. Utrecht niet leuk?quote:Op maandag 24 april 2006 08:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey wat is er met plan strand gebeurt?
Sommige mensen willen Utrecht nu eenmaal niet uitquote:Op maandag 24 april 2006 08:50 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hey wat is er met plan strand gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |