Ja! En skinny dippen in water van 2 graden enzo...quote:Op maandag 24 april 2006 14:24 schreef static het volgende:
Strand is veel leuker. Beachvolleybal enzo.
Als JIJ het doet niet hoorquote:Op maandag 24 april 2006 16:35 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Ja! En skinny dippen in water van 2 graden enzo...
Of draaf ik nu door?
Gezellig!quote:Op maandag 24 april 2006 16:37 schreef Verbal het volgende:
Ik kan nu nog niet zeggen of het gaat lukken, ivm werk op de meest ongelegen tijdstippen. Maar de intentie om te komen is er wel
V.
Nee utrecht is niet leukquote:
Dat kan in de Oude Gracht ook, als je dat graag wilquote:Op maandag 24 april 2006 16:35 schreef Angelic1 het volgende:
Ja! En skinny dippen in water van 2 graden enzo...
Of draaf ik nu door?
Wees maar niet bang, zo lang blijft het niet mooi weer. Overmorgen wordt het al weer kutweer.quote:Op maandag 24 april 2006 21:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nee utrecht is niet leukniet met dit weer.
Oooh dan is het goed. Ik werd al bangquote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, zo lang blijft het niet mooi weer. Overmorgen wordt het al weer kutweer.![]()
Alsof ik de enige ben hier met een tagje.quote:
Nee, dat ben je niet. Maar ik heb een tagje èn ben echt ex-crewquote:Op maandag 24 april 2006 22:31 schreef Light het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben hier met een tagje.
Ik ben bijna ex-crewquote:Op maandag 24 april 2006 22:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. Maar ik heb een tagje èn ben echt ex-crew
V.
Same here.quote:Op maandag 24 april 2006 22:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, dat ben je niet. Maar ik heb een tagje èn ben echt ex-crew
V.
Ben blij, scheelt je veel spam.quote:Op maandag 24 april 2006 23:58 schreef RemCOW het volgende:
Ik kwam er vandaag pas achter dat mijn @fok.nl adres het al sinds januari niet meer doet.
dat wou ik graag even kwijt bij de mede ex-crew-leden
Ik nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:07 schreef Nolius het volgende:
Misschien kan er iemand een poll regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |