Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Nee, dat i hem niet.quote:*gooi doet
Les Poppies - Non non rien n'a change?
quote:Op zondag 16 april 2006 23:31 schreef Erosjuhhh het volgende:
vandaag bij rtltravel was er liedje op.. floortje was op huizenjacht in sydney... leek beetje op nelly furtado.. iemand?
Gerard Lenormand - La ballade des gens heureuxquote:Op dinsdag 18 april 2006 10:25 schreef Borkydude het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:01 schreef Borkydude het volgende:
Zo'n blij Frans liedje. Zo'n vent zingt het, en op gegeven moment komt er geloof ik zo'n koor bij.
Wel een van de bekendste Franse liedjes, noem er i een paar?
[..]
Nee, dat i hem niet.
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gerard Lenormand - La ballade des gens heureux
misschien?
Of Michel Delpech - Pour un flirtquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef Gambolputty het volgende:
Of Gerard Lenorman - Voici les cles
danwel 'Si j'étais président'quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:26 schreef Gambolputty het volgende:
Of Gerard Lenorman - Voici les cles
Ciara - My goodies?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:34 schreef BdR het volgende:
Uit een vorig topic...
Ik zoek de titel/artiest van een funk hiphop nummer, was rond 2004 uitgebracht vermoed ik () Er zit af en toe een stukje in dan hoort je een soort blokfluit die gewoon 2 tonen speelt, eerst hoog dan laag dat steeds opnieuw, ook een beetje vals zeg maar.
iemand? Het is niet "Jennifer Lopez - Get Right"
Hier een mp3'tje, heb het zelf geprobeerd een beetje na te spelen, dan heb je hopelijk een beetje een idee van wat ik bedoel...: ikzoeknr.mp3 (130kb)
Nee, dat is em niet, maar dank voor de suggestie. Het was echt een blokfluit ofzo, niet zo'n electronisch piepje.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:17 schreef El_Rolando het volgende:
Ciara - My goodies?
Basic J - The drums waarschijnlijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:53 schreef Kingofsorrow het volgende:
Ik zoek een nr, het is een heel bekend dance nr in 100en remixes, en er wordt de hele tijd 1 zin in herhaald, het gaat ongeveer zo:
aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa, aysaseemanaamapoesa,![]()
En dat dus de hele tijd door..
Wie roept??!
het is níet treble!![]()
Ik weet niet of King Of Sorrow die bedoelde denk het wel, maar die had ik wel in m'n hoofd jaquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:03 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Basic J - The drums waarschijnlijk
De sample is van Michael Jackson
één van deze drie misschien?quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:21 schreef Sannelie het volgende:
Gister had ik het begin van cruel intentions 2 gezien. Daarin speelde dat meisje in het begin een mooi lied op de piano. Ik heb geen idee van wie dat is of hoe dat nummer heet.
Ik heb al wat rond gezocht op internet maar helaas niks kunnen vinden.
Weet een van jullie dit misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |