Waarom moet ik meteen alles posten? Mensen zijn vrij om met foto's te doen wat ze willen, dus als iemand ze naar mij mailt kan hij ze ook op een ander forum plaatsen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef Fiets-toeter het volgende:
[..]
*bwhaha proest*
http://www.gtr.co.uk/forum/upload/showthread.php?t=55033
Post dan alles!![]()
Dan zal k in het vervolg er niet meer bij zetten dat ik ze via de mail heb ontvangen om jou een pleizer te doen goed?quote:Op maandag 29 mei 2006 09:56 schreef Fiets-toeter het volgende:
nee eeecht?!![]()
quasi interessant gedoe
Ontopic maar weer.
quote:Op zondag 28 mei 2006 04:45 schreef StefanP het volgende:
Volgens mij is ie total loss...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer, ik vond het echt een mooie skyline.
Is van H vd Bunte zelf geweest....quote:Op zondag 28 mei 2006 05:03 schreef Hugster het volgende:
Tering die heeft hem goed kort gereden zeg![]()
Dit is dat ding wat eerst bij van de Bunte stond eh?
Waarom zouden ze handel weigeren. Het zijn maar dingen hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:08 schreef beschuit het volgende:
die gasten van dreamcarcompany en gelijksoortigen zouden een screaning moeten doen voordat ze die bakken verkopen... ongelukje kan altijd, maar dit lijkt me echt gewoon een prutsactie hoor...
whoo. zo zonde dat er geen KPG-C10 in nederland rondrijden. (voor zover ik weet)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:27 schreef jacco het volgende:
knip*
Ik vind hem zo mooier dan het origineel...quote:Op zondag 28 mei 2006 04:45 schreef StefanP het volgende:
Jammer, ik vond het echt een mooie skyline.
als ik mij niet vergis is dat model ook voor rally gebruikt. nissan deed in ieder geval wel mee met rally in die tijdquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:46 schreef Richie_Rich het volgende:
http://img137.imagevenue.com/img.php?loc=loc13&image=09634_1_9.jpg
net een group B rallybak in racetrim![]()
Die oude Skylines zijn helemaal geweldig,![]()
Er is er maar één die dat echt goed kon en dat is de Porsche 959/961 (maar helaas werd gr. B verboden).quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef K33T het volgende:
Vind ik ook echt prachtig, een circuit- én rallybak die toch wel evengoed de concurrentie aankon met Ferrari's, Lambo's, etc.
Voldoet totaal niet aan de reglementen, dus ze zullen dan echt van voor af aan moeten beginnen. Er komt overigens binnenkort een nieuwe Skyline.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:25 schreef rameijer het volgende:
Wow! Dat zou wat zijn...Nissan in de WRC met Skylines![]()
![]()
Dat bedoel ik...dat ze dat met die nieuwe gaan doen. En dan meteen Ferrari, Porsche, Mercedes en Renault ook de WRC inquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voldoet totaal niet aan de reglementen, dus ze zullen dan echt van voor af aan moeten beginnen. Er komt overigens binnenkort een nieuwe Skyline.
Die nieuwe voldoet ook niet aan de reglementen... Laat staan Ferrari's en Porsche's. Renault zou met een Clio wat kunnen, maar het budget wordt al gespendeerd aan een omhooggevallen spanjool.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:11 schreef rameijer het volgende:
Dat bedoel ik...dat ze dat met die nieuwe gaan doen. En dan meteen Ferrari, Porsche, Mercedes en Renault ook de WRC in
quote:Hij was idd nog aan het optrekken van 2 naar 3. Hij is gespind om wat voor reden dan ook. Misschien te veel gas en nat wegdek.
Hij heeft een paal geraakt en is op het gras terecht gekomen en tot stilstand gekomen.
Terwijl hij eigenlijk wilde gaan uitstappen werd hij door de Matiz nog eens van achteren aangereden! 2 vrouwen hadden waarschijnlijk lekker zitten kleppen of wat dan ook maar iig niet opgelet en ramden zo de Liner van de zijkant. Daarom staat de kont dus zo ontzettend scheef.
Dus idd de Matiz vanachter erin geknald. Hij en zijn passagier mankeren niets. De 2 vrouwen heeft er 1 een gebroken pols en de ander een gebroken sleutelbeen.
Volgens mij wordt/werd niet rally gereden met een geblazen 2,6l 6 cilinderquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef K33T het volgende:
Vind ik ook echt prachtig, een circuit- én rallybak die toch wel evengoed de concurrentie aankon met Ferrari's, Lambo's, etc.
Dus de ergste schade is niet eens direct veroorzaakt door de bestuurder, das helemaal zuur dan.quote:
De 959 reed met 2,85 liter en twee turbo's en voldeed aan groep B.quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:43 schreef Richie_Rich het volgende:
Volgens mij wordt/werd niet rally gereden met een geblazen 2,6l 6 cilinder![]()
Dan maken ze allemaal toch een nieuw model dat wel voldoet aan de reglementen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 15:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die nieuwe voldoet ook niet aan de reglementen... Laat staan Ferrari's en Porsche's. Renault zou met een Clio wat kunnen, maar het budget wordt al gespendeerd aan een omhooggevallen spanjool.
Weet jij wat dat kost? Fiat heeft al moeite genoeg om het hoofd boven water te houden, Renault idem. Porsche wil graag de producent blijven die de meeste winst genereert (en doet dus zo min mogelijk met autosport). En zo is het dat ik het er niet van zie komen...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:39 schreef rameijer het volgende:
Dan maken ze allemaal toch een nieuw model dat wel voldoet aan de reglementen?![]()
![]()
Ik had het over de wat modernere rally's WRC enzo. Aangezien iedereen al waanideen kreegquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
De 959 reed met 2,85 liter en twee turbo's en voldeed aan groep B.
Maar dan is het een open deur...quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:34 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik had het over de wat modernere rally's WRC enzo. Aangezien iedereen al waanideen kreeg![]()
Dat zal de auto Fili zijn geweestquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:01 schreef Kogando het volgende:
Heb gisteren een R34 GT-R gespot in omgeving Utrecht.. 8)
Hij was grijs en moest nog op kenteken worden gezet..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:28 schreef jacco het volgende:
Dat zal de auto Fili zijn geweest
Dan hoort die bij DBM in Maarsenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 07:49 schreef Kogando het volgende:
[..]
Hij was grijs en moest nog op kenteken worden gezet..
Je bent goed op de hoogte..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:39 schreef jacco het volgende:
Dan hoort die bij DBM in Maarsen
quote:
After contemplating it many times I have finally decided to sell my beloved R34 GTR. Throughout owning the car I have spent countless hours and money to build a car which I dreamt I may one day have as I first saw on Playstation before I even knew what a GTR was. Times change and things move on and we are moving into different areas and cars and the R34 sits in the showroom week-in week-out without being used as I find little time to drive her or think of ways of how to perfect her more.
I am advertising her here for sale on the GTR forum as I would like to hope that if she sells it will be to someone who will enjoy her as much as I have over the past 5 years and hopefully that is someone who is also a GTR nut like me.
To most the car needs not much explanation as I think without question the car was a massive indicator and turning point for the GTR and Jap industry in the UK and Europe and served as a proud statement as to what we could achieve at Sumo.
I’ve lost count of the many shows and exhibitions that the car has been to all over Europe and I think I have more than 10 magazines that she has been on the front cover of in Europe and the USA, even Japan too let alone the hundreds where she is photo’d inside or technically featured.
Performance wise I have done many things with the car, some of which I recall as:
688bhp at the wheels power ( 900bhp engine ) – DynoDynamics at G Force
Over 600 lbs torque ( cant remember the exact figure ( I have dyno sheet somewhere )
2.5 seconds 0-100kmph
5.5 seconds 0-160kmph
9.68 seconds ¼ mile on street legal tyres
215mph indicated speed on the road ( she was geared for 229mph but I never got around to keeping my foot down long enough but would have pulled it easy )
2003-2004 4WD Quickest car in Europe
First GTR to officially break into the 9’s ( 2 years ago! )
Back to back 9 second runs under competition
2nd Place and quickest Japanese car at GT Battle circuit event last year
Countless trackdays
Time Attack at Donington for 2 days straight on circuit
Endless publicity and appreciation by just about everyone who I bump into with the car
Not 1 mechanical failure in the past!
You will notice from the spec that we have changed her a little bit from the drag days, there are some parts that we have changed for drivability such as the gearbox and diffs, if the new buyer chooses we can change a few things to suit but for now she is perfect in my eyes as a daily / usable driver.
Also I can dispense advice to the new owner about settings etc for both track and drag for the car if he/she wants to use the car in competition again, I was confident that if we campaigned the car after Oct 2004 we would have seen low 9’s a month or two later quite easily.
She is now running off the wastegate spring at only 1.2 bar which feels to me around 600+ish bhp on 97 Ron BP. At this setting she was tuned by Mr Ito of Do-Luck Japan with faultless drivability and reliability. No high EGT’s, no black $hit over the back bumper and 100% reliable. If you wanted to push her back to 2+ bar etc you would have to let a UK tuner / someone else handle the ECU as we will not offer this service. The ECU is password protected by us and will not be unlocked in future outside of Sumo. You buy the car on this understanding.
If and when I have used her in the past, afterwards she is on the ramp, spanner checked, cleaned up, greased up, serviced with all fluids regardless of mileage ( in most cases after only 200-300 miles everything is changed – seriously! ), steam cleaned on axle stands outside, dried off and parked up in our warm showroom.
I want to sell her and the price reflects that - for the most recognised GTR in Europe £50,000 – No offers
If you want a test drive, bring £50,000 with you and I will let you drive her before you buy.
She has a new MOT and apart from some new owner tweaks if required, is ready to go. Any inspection welcome, bring your tuner if you want to tyre kick, fine.
Here is a spec list of how the car is today:
Sumo Power HKS Nissan Skyline GTR 34 – Built in UK
Engine / Power Unit Specification
R34 Skyline Non V Spec RB26 engine, 2.6Ltrs
Max Power Output : 688bhp at all 4 wheels, 2.2 bar of boost – R Racing Fuel.
R33 Block
HKS Billet Crank
HKS Billet Rods
HKS Forged Pistons / Rings
JUN Oil Pump
HKS Valve Springs
HKS Camshafts ( Step 2 ) 280 duration Inlet and Exh.
HKS Cam Pulleys
HKS Billet Fuel Rail
HKS Fuel Pressure Regulator
HKS 28/35 Turbines – 2 X ( 2.2 bar )
HKS Exhaust Manifold
HKS External Wastegate – 2 X
HKS Downpipes
HKS SPF Induction
HKS Twin Power Ignition Amplifier
HKS Racing Pro Spark Plugs, R50.
HKS Racing Type SSQV Blow Off Valve – 2 X
HKS Drag Crank Damper Pulley Kit
HKS Triple Plate Clutch
HKS Intercooler Hard Pipe Kit
HKS GT Type Intercooler
HKS Airflow Meter replacement pipe kit
HKS Steel Head Gasket 1.2mm Drag type
HKS Inlet and Exhaust Gaskets
HKS Oil Cooler System
HKS Billet Oil Filler Cap
HKS In Tank Fuel Pump ( Feeding Swirl Pot )
HKS Drag Spec 1000ps Stainless/Titanium Exhaust System
HKS EVC 5 Boost Controller
Cylinder Head Modification
Ported Inlet Plenum
(HKS) Ported Exhaust Manifold
Oil Catch Tank and Lines
Goodridge Fuel Line System
Ali Fuel Swirl Pot
ARC Prestige Radiator kit with swirl pots and piping/head /plenum cooling kit
Sard 1000cc injectors – 6x
Nismo Main/big end Crank Bearings
Nismo Cambelt
Nismo N1 Water Pump
Nismo Thermostat
JUN Main Head Stud Kit
JUN Main Block Stud Kit ( Large Racing Type )
Trust Oil Sump Extension / Pickup Kit
Electric Radiator Fan driven by Fcon
Bosch Motorsport 044 External Fuel Pumps – 2x
Castrol Edge 10/40 Engine Oil
R33 Nissan Oil Filter
Sumo Power Intercooler Fan Conversion
Sumo Power Decat Pipe
Transmission and Running Gear
Standard R33 GTR Gearbox
HKS Front Driveshafts
HKS Rear Driveshafts
HKS Hipermax Pro Adjustable Suspension ( Custom by HKS Japan )
Quaife Diff Front
Standard Diff Rear
Alcon 6 Pot 355mm Front Brake/Disc Conversion
Ikeya Formula Traction Adjuster Rods
Ikeya Formula Camber Correction Kit ( Rear )
Ikeya Formula Rear Subframe Spacers
Ikeya Formula Centre Roll Adjusters
Pagid ‘Blue’ Front Pads
Pagid ‘ Black’ Rear Pads
Nismo Brake Lines
Castrol Brake Fluid
Castrol Transfer and Diff Fluid
Castrol Gearbox Fluid
Tyres : Toyo T1-R or R888 semi slicks (285X35X18 X 4)
Exterior and Interior
Do-Luck Bodykit Complete Inc. Lift Up bonnet
Do-Luck Double-Six Wheels 10.5J X 18
Do-Luck Floor Support Bars
Do-Luck Rear Tension Set
Do-Luck Rear Cross Bar
Do-Luck Carbon Rear Lamp Covers
Xenon Headlamps
Nismo Carbon Side Trims
Nismo Front and Side Indicator Set
Kenwood DVD/CD/TV System
R34 UK Black Leather Trim, limited of 100 production run for UK cars
Nismo MFD2 Computer
Nismo 320mph Clock Set
HKS Billet 6 Speed Dogbox gearknob
HKS Chrono Gauge Set – 6 X gauges ( Boost, Fuel Press, Oil Press, Oil Temp, EGT, Water Temp )
HKS Mixture Controller
HKS Graphic Control Computer – 2 x
HKS Knock Meter & o2 sensors
HKS F Con V Pro ECU
HKS Kansai Rear Wing
HKS Kansai Front Strut Brace
Field ETS Controller
I will be sad to see her go, but if she struggles to fetch £50K I will be keeping her, please dont send me any ' will you take XXX for it '.
Cheers
Bron is btw elsevier.nlquote:woensdag 19 oktober 2005 16:06
Nissan Skyline eindelijk officieel naar Europa
Nissan heeft zaterdag 22 oktober op de Tokio Motor Show de GTR Proto onthuld. Deze conceptcar zal in 2007 vrijwel ongewijzigd in productie gaan als de nieuwe Nissan Skyline. Het grote nieuws is dat Nissan de Skyline nu ook via officiële import op het Europese vasteland gaat leveren. Tot nu toe gebeurde dat niet, omdat Nissan de sportauto alleen met het stuur rechts produceerde.
De Nissan GTR Concept
Ook interessant: de nieuwe Skyline is naar alle waarschijnlijkheid de eerste Nissan die breekt met de herenafspraak van de Japanse automobielindustrie. Volgens de overeenkomst regelen Japanse fabrikanten het vermogen van sportauto's af op 280 pk. De reden voor de breuk met de overeenkomst is dat auto's uit met name Duitsland steeds meer vermogen krijgen. Mercedes levert bijvoorbeeld modellen met 612 pk.
Film
Lange tijd was de Nissan Skyline het best bewaarde geheim van de Japanse auto-industrie. Dat veranderde in 2001 door de film The Fast and the Furious, waarin de sportauto een belangrijke rol speelde. Na deze film, en het vervolg 2 Fast 2 Furious, kreeg de Skyline ook een grote schare fans in Europa. Van de oude Nissan Skyline rijdt een klein aantal exemplaren in Nederland rond. Deze auto's zijn via grijze import in ons land gekomen.
In Groot-Brittannië, waar auto's ook met het stuur rechts worden geleverd, rijdt een behoorlijk aantal Skylines rond, waarvan een groot deel ook grijs geïmporteerd is. Recent besloot de Engelse Nissan-importeur de auto officieel te leveren.
Technologie
De vorige generatie van de Nissan Skyline had een motor die erg goed opgevoerd kon worden. Sommige tuners wisten het vermogen zelfs boven de 1000 pk te brengen.
Een Nissan Skyline zit altijd vol met complexe technologie. Het onderstel van het nieuwe model heeft ook weer geavanceerde vierwielaandrijving en vierwielbesturing waardoor de Skyline sportief en tegelijkertijd veilig rijdt. Als het nieuwe model een motorblok zonder vermogensbegrenzing krijgt, zullen merken als Ferrari en Porsche er wereldwijd een geduchte concurrent bijhebben.
Het is overigens nog onzeker of het nieuwe model dezelfde motor krijgt als de vorige generatie. Volgens onbevestigde berichten zal het nieuwe model een grote V8 of een nieuwe V6 motor met twee turbo's krijgen.
quote:Een Nissan Skyline zit altijd vol met complexe technologie. Het onderstel van het nieuwe model heeft ook weer geavanceerde vierwielaandrijving en vierwielbesturing waardoor de Skyline sportief en tegelijkertijd veilig rijdt. Als het nieuwe model een motorblok zonder vermogensbegrenzing krijgt, zullen merken als Ferrari en Porsche er wereldwijd een geduchte concurrent bijhebben.
nu welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
(plaatjes doen het niet trouwens)
je bedoeld zeker de camoflage om zijn ware vorm te verhullen voor de pers?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oe! Carbonlook bumpers af-fabriek! Sjiek!
Nee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:51 schreef Cyaa het volgende:
je bedoeld zeker de camoflage om zijn ware vorm te verhullen voor de pers?![]()
Kijk ook eens naar de Pi'squote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:51 schreef Cyaa het volgende:
[..]
je bedoeld zeker de camoflage om zijn ware vorm te verhullen voor de pers?![]()
Het is geen Skyline meerquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of deze Skyline net zo goed op te voeren is als de vorige.
Precies, die vorige motor was "teruggetuned" naar 280 pk, dat zal met die nieuwe motor dus wel anders zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:05 schreef jacco het volgende:
Het is geen Skyline meermaar een Nissan GT-R
Maar wat betreft het tunen waardoor de vorige Skyline juist zo populair is geworden. Ben ik er bang voor. Het vorige motorblok de RB26 was zo over geëngineerd dat hij makkelijk zonder grote aanpassingen +500 pk aankon.
Met het nieuwe blok die uit Aluminium gemaakt zal worden zal dit niet het geval zijn.
Ik denk eerder dat er maloten zijn die een RB26 in de nieuwe GT-R stoppenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Precies, die vorige motor was "teruggetuned" naar 280 pk, dat zal met die nieuwe motor dus wel anders zijn.
Al zullen er ongetwijfeld weer van die maloten zijn die er 800+ pk uit weten te peuren..
Al geef je een aap nog zo'n mooie ring, het blijft een lelijk ding.quote:Op woensdag 19 april 2006 10:50 schreef Hugster het volgende:
Het argument dat iedereen die niet echt iets met auto's heeft zo straal langs je R34 GT-R loopt als hij ergens op de stoep staat klopt toch niet helemaal?
Ik snap dat echt niet hoor
Die mensen zijn er?
Tsja, ik vind de Skyline R34 toch een van de mooiere auto's die er zijn. Ligt er natuurlijk net aan wat je smaak is. Ik heb sowieso een voorkeur voor sedanvormige coupé's. Dat er Nissan op staat vind ik niet echt een probleem. Mazda RX-8 is ook een bruut ding. En daar staat ook Mazda op. De 'merken die iedereen kan rijden' proberen juist om nog meer mensen te trekken, door een speciale auto te maken. Bij opel straks de GT, bij mazda de RX-8, bij niissan de 350z en over een poosje dus de Skyline.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:29 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Al geef je een aap nog zo'n mooie ring, het blijft een lelijk ding.
Feit is gewoon dat hoeveel dat ding ook mag kosten, of hoe snel die ook is, het gewoon een Nissan blijft, een merk dat iedereen kan rijden. Het is een auto die totaal niet tot de verbeelding van mensen spreekt, mede ook door dat lompe uiterlijk.
Nee spannend, het winnen van een 25 jaar oude sportwagen als de f40... Heb trouwens wel meer van dat soort filmpjes gezien, volgens mij zijn er echt veel staged want het klopt gewoon niet soms. Doen ze bv een race over 4 ronden, europeese sportwagens rijden de hele tijd vooraan en opeens vliegen al die jappenbakken er voorbij zonder moeite. Das gewoon bull, ze rijden er voorbij alsof ze stilstaan, gaat nergens over en ook niet erg realistisch vooral omdat er soms ook standaard mercedesen bijzitten die opeens zomaar sneller zijn dan Ferrari 360's of F430'squote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef ThaFreak het volgende:
Mines skyline GTR
http://videos.streetfire.(...)DD8-FFCABFECCC4A.htm
hoe hij de porsche (raceversie) en de F40 vernederdhij vliegt door de versnellingen gewoon
![]()
en let eens op hoe weinig correcties bestuurder moet maken![]()
quote:Engine:
JUN 2.7 Strokerkit built, tuned and mapped by GT-ART
? JUN fully balanced and counterweight crankshaft, black coated
? JUN/Cosworth super forged aluminium pistons
? JUN super connecting rods double shot pining
? Engine displacement: 2700cc
? NGK platinum iridium sparkplugs
? Compression ratio: --- undisclosed specs ---
? Bore x Stroke: 87.0mm x 75.7mm
HKS Special turbokit (Oil & watercooled)
2.5Bar continous pressure capability
HKS top mounted tubular manifold
HKS GT external wastegate
HKS Downpipe
GT-ART ported and polished headwork
GT-ART blueprinted engine (flywheel, pulleys etc.)
GT-ART dual pipe fuel system
GT-ART fuel swirlpot
GT-ART special big capacity aluminium radiator JUN Single throttlebody surgetank (inlet plenum)
GT-ART Custom made fuels delivery parts
JUN/GT-ART high lift camshafts: ---undisclosed specs ---
JUN racing valve springs
JUN Titanium valve retainers
JUN race valve guides
JUN big capacity oil pump
TRUST big capacity oil sump
TRUST monster intercooler
HKS fuel rail 11mm
HKS 6 x 1000cc fuel injectors
HKS in-tank fuel pump
HKS 1.2mm ?drag? steel head gasket
HKS oil cooler
HKS ATI crank superdamper kit
HKS complete engine pulley kit
HKS Hiper Silence Exhaust
HKS F-con V pro ECU, MAP sensors
HKS EGT gauge
HKS Twin Power Ignition Amplifier withuprated coils
BLITZ dual boostcontroler
BLITZ 2x SSQV blowoff valves
TOMEI adjustable aluminium cam pulleys
NISMO N1 water pump
NISMO engine bearings
NISMO Shortshifter
HKS ETC Torque Split Controler
BOSCH 044 external fuel pumps x2
ATS Triple plate steel enforced carbon fibre clutch 1000Bhp+
AEM wideband lambda gauge
STACK water/oil/temp/pressure sensors
Chassis:
? AP Racing 6-pot Big Brake kit
? FERRODO DS2500 brakepads
? CUSCO swingarms
? TEIN racing coilovers
? BLITZ Technospeed Z1 19? 10.5J rims
? GTR strutbars front and rear
? BRIDGESTONE Potenza S03 265 19? tyres
? NISMO Bodykit
? HID XENON headlights
Interior:
? STACK 8130 digital racing dashboard white face/bluelit and 11K rpm
? STACK carbon fibre dashpanel
? KENWOOD touchscreen radio/dvd/SATNAV system
? TRUST gearknob
? Clifford Avantguard 5 alarmsystem
Rekening houden met circuit kwaliteitquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Kill_em_all het volgende:
hehe dat is toch wel even een stukje goedkoper dan een veyron of ultima gtr kwa acceleratie. Maar na hoeveel km pleurt dat ding uit elkaar?
Dat is de kunst van het onderhouden van een auto. Veel vermogen = meer slijtage = meer onderhoud, iets waar je niet onderuit komt, maakt niet uit welk automerk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:36 schreef Kill_em_all het volgende:
hehe dat is toch wel even een stukje goedkoper dan een veyron of ultima gtr kwa acceleratie. Maar na hoeveel km pleurt dat ding uit elkaar?
daar ben ik blij om!quote:Op maandag 30 oktober 2006 03:10 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je hebt echt geen flauw benul waar je over praat.
3 x in de maand een ritje ? tis een leuk kunstje (nou dat ook al niet meer) van hoeveel pk ze erin weten te proppen maar dit is alleen leuk als je het niet erg vin je blok vaak moet repareren omdat je hem gewoon kapot rijdt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:03 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Het blok van de bovenstaande Skyline (van Andy Barnes) is ook door GT-aRt opgefokt.
Hoe het zit met de betrouwbaarheid, daar weet ik het fijne niet van, maar ik weet wel dat-ie al ruim 2 jaar rondrijdt met de huidige specs.
jah het is geen funny car !quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Alle blokken gaan eens keer kapot. Het blijft dan ook verassend dat GT-R's, die continu voor circuitrijden gebruikt worden, nog steeds prima presteren.
En om even Kill_em_all's vraag te beantwoorden: bij mijn weten hebben er ook GT-R's van 700 pk's en 800 pk's continu 200mph + gereden na lange testrits op circuit (waaronder de Nürburgring). Ze hielden heus wel wat langer uit dan 100 kms
DS4, heet je toevallig ook Devils_Son?
Ja, dusquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:23 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
jah het is geen funny car !
je snapt heus wel wat ik ermee bedoelde.....
Ja oke maar in kilometers? eenmalig een paar honder kilometer hard rijden kan iedere sportwagen wel, maar hoe zit het als je zo duizenden kilometers wil rijden? als sportwagens van honderduizenden euro's dat al niet kunnen, hoe kan een wagen van 50.000 dat dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Alle blokken gaan eens keer kapot. Het blijft dan ook verassend dat GT-R's, die continu voor circuitrijden gebruikt worden, nog steeds prima presteren.
En om even Kill_em_all's vraag te beantwoorden: bij mijn weten hebben er ook GT-R's van 700 pk's en 800 pk's continu 200mph + gereden na lange testrits op circuit (waaronder de Nürburgring). Ze hielden heus wel wat langer uit dan 100 kms
DS4, heet je toevallig ook Devils_Son?
Audio RS6+ !quote:het is logisch dat een getunede auto het niet lang uithoud, iedereen die denkt dat je een 500+ pk auto kunt gebruiken als alledaags boodschappenautotje die begrijpt duidelijk niets van autotechniek.
Hij heeft het over de getunede versies, suffe.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:54 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ja oke maar in kilometers? eenmalig een paar honder kilometer hard rijden kan iedere sportwagen wel, maar hoe zit het als je zo duizenden kilometers wil rijden? als sportwagens van honderduizenden euro's dat al niet kunnen, hoe kan een wagen van 50.000 dat dan?
[..]
Audio RS6+ !de nieuwe krijgt zelfs tussen de 520 en 550pk en die dingen zijn volgens mij niet stuk te krijgen.
2 bi-turbo's nogwel? Ik wist niet dat ze dr 4 turbo's op hebben zittenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:05 schreef SuizzeJonnais het volgende:
[..]
Hij heeft het over de getunede versies, suffe.
Overigens heeft de bestaande Audi RS6 een 4.2 liter V8 met 2 Bi-turbo's. Dan is 500 pk's wel beetje matig.
Ik heb maar één nick op Fok. Ruim voldoende lijkt mij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef SuizzeJonnais het volgende:
DS4, heet je toevallig ook Devils_Son?
De TTC ken ik op zich wel. Maar ik kan mij echt werkelijk niet herinneren dat ik daar ooit een SuizzeJonnais heb gezien... Het is ook wel een tijdje terug, nietwaar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:36 schreef SuizzeJonnais het volgende:
En Devilsson, jou kende ik toch van de ter ziele gegane Tuf Tuf Club?
Ik ken volop auto's met 700pk die als daily driver gebruikt wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:27 schreef MrSkyline het volgende:
het is logisch dat een getunede auto het niet lang uithoud, iedereen die denkt dat je een 500+ pk auto kunt gebruiken als alledaags boodschappenautotje die begrijpt duidelijk niets van autotechniek.
Als ik elke dag vol met dat 700 pk ga rijden dan kan je de drijfstangen van zo een ding als oorbellen gebruiken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:17 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ik ken volop auto's met 700pk die als daily driver gebruikt wordenVipers, vettes, supras (oh jee, nu krijg ik met iedereen ruzie omdat ik dat woord hier noem). Er zullen vast ook wel skylines zijn die zo gebruikt worden, maar dat type zie je niet in de VS dus dat moet je aan een Engelsman of Japanner vragen.
In NL wordt een golf GTI met 100pk al als "snel" gezien, dus is het moeilijk om voor te stellen dat een auto met 700pk betrouwbaar en dagelijks te gebruiken is. Toch is dat zoNiet alle auto's met 700pk natuurlijk, maar ze zijn er weldegelijk.
ja jij jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:19 schreef yup het volgende:
[..]
Als ik elke dag vol met dat 700 pk ga rijden dan kan je de drijfstangen van zo een ding als oorbellen gebruiken.
Tuuuuurlijk jongenquote:Die auto was totaal anders, het was pure senatie, een wereldvreemde maar toch een herkenbare karakter, met sympathie. Die Ferrari vond ik daarna matig.
ja, sportwagen fabrikant nummer 1 weet pas sinds een paar jaar hoe ze een wagen met goede wegligging en remmen makenquote:Remmen en wegligging van Ferrari kwam pas bij de 360 op een acceptabel niveau.
Onjuist. Maar als jij even een hotmailadres ofzo achterlaat, dan krijg je van mij ten bewijze een mooie scan van een test waaruit blijkt hoe "goed" Ferrari vroeger presteerde.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:27 schreef Kill_em_all het volgende:
zo'n beetje alle oude Ferrari's daarvan word gezegd (dat ze voor hun tijd) heel goede wegliggen en remmen hadden en meer recent ook nog de 355.
Niet ik ja, als je zo een auto gebruikt waar hij voor bedoelt is, gaat ie in no time kapot... Ik heb het over mechanische motorschade en niet effe de auto dwars in een vangrailing parkeren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja jij ja
dat is dus de reden waarom ik niemand in mjin auto laat rijden.
even vol trappen met een auto met veel pk's. no way.
je moet je verstand gebruiken als je met zoveel pk's rijd, en zeker als het een flink gemodde machine betreft.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit de auto van die gast die ik ken. Velgen kloppen, uitlaat klopt, bumpers weet ik niet zeker, nismo sticker klopt etc.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:31 schreef Hugster het volgende:
Een Amsterdamse:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |