Waarom moet ik meteen alles posten? Mensen zijn vrij om met foto's te doen wat ze willen, dus als iemand ze naar mij mailt kan hij ze ook op een ander forum plaatsen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:51 schreef Fiets-toeter het volgende:
[..]
*bwhaha proest*
http://www.gtr.co.uk/forum/upload/showthread.php?t=55033
Post dan alles!![]()
Dan zal k in het vervolg er niet meer bij zetten dat ik ze via de mail heb ontvangen om jou een pleizer te doen goed?quote:Op maandag 29 mei 2006 09:56 schreef Fiets-toeter het volgende:
nee eeecht?!![]()
quasi interessant gedoe
Ontopic maar weer.
quote:Op zondag 28 mei 2006 04:45 schreef StefanP het volgende:
Volgens mij is ie total loss...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer, ik vond het echt een mooie skyline.
Is van H vd Bunte zelf geweest....quote:Op zondag 28 mei 2006 05:03 schreef Hugster het volgende:
Tering die heeft hem goed kort gereden zeg![]()
Dit is dat ding wat eerst bij van de Bunte stond eh?
Waarom zouden ze handel weigeren. Het zijn maar dingen hoor.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:08 schreef beschuit het volgende:
die gasten van dreamcarcompany en gelijksoortigen zouden een screaning moeten doen voordat ze die bakken verkopen... ongelukje kan altijd, maar dit lijkt me echt gewoon een prutsactie hoor...
whoo. zo zonde dat er geen KPG-C10 in nederland rondrijden. (voor zover ik weet)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:27 schreef jacco het volgende:
knip*
Ik vind hem zo mooier dan het origineel...quote:Op zondag 28 mei 2006 04:45 schreef StefanP het volgende:
Jammer, ik vond het echt een mooie skyline.
als ik mij niet vergis is dat model ook voor rally gebruikt. nissan deed in ieder geval wel mee met rally in die tijdquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:46 schreef Richie_Rich het volgende:
http://img137.imagevenue.com/img.php?loc=loc13&image=09634_1_9.jpg
net een group B rallybak in racetrim![]()
Die oude Skylines zijn helemaal geweldig,![]()
Er is er maar één die dat echt goed kon en dat is de Porsche 959/961 (maar helaas werd gr. B verboden).quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef K33T het volgende:
Vind ik ook echt prachtig, een circuit- én rallybak die toch wel evengoed de concurrentie aankon met Ferrari's, Lambo's, etc.
Voldoet totaal niet aan de reglementen, dus ze zullen dan echt van voor af aan moeten beginnen. Er komt overigens binnenkort een nieuwe Skyline.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:25 schreef rameijer het volgende:
Wow! Dat zou wat zijn...Nissan in de WRC met Skylines![]()
![]()
Dat bedoel ik...dat ze dat met die nieuwe gaan doen. En dan meteen Ferrari, Porsche, Mercedes en Renault ook de WRC inquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voldoet totaal niet aan de reglementen, dus ze zullen dan echt van voor af aan moeten beginnen. Er komt overigens binnenkort een nieuwe Skyline.
Die nieuwe voldoet ook niet aan de reglementen... Laat staan Ferrari's en Porsche's. Renault zou met een Clio wat kunnen, maar het budget wordt al gespendeerd aan een omhooggevallen spanjool.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:11 schreef rameijer het volgende:
Dat bedoel ik...dat ze dat met die nieuwe gaan doen. En dan meteen Ferrari, Porsche, Mercedes en Renault ook de WRC in
quote:Hij was idd nog aan het optrekken van 2 naar 3. Hij is gespind om wat voor reden dan ook. Misschien te veel gas en nat wegdek.
Hij heeft een paal geraakt en is op het gras terecht gekomen en tot stilstand gekomen.
Terwijl hij eigenlijk wilde gaan uitstappen werd hij door de Matiz nog eens van achteren aangereden! 2 vrouwen hadden waarschijnlijk lekker zitten kleppen of wat dan ook maar iig niet opgelet en ramden zo de Liner van de zijkant. Daarom staat de kont dus zo ontzettend scheef.
Dus idd de Matiz vanachter erin geknald. Hij en zijn passagier mankeren niets. De 2 vrouwen heeft er 1 een gebroken pols en de ander een gebroken sleutelbeen.
Volgens mij wordt/werd niet rally gereden met een geblazen 2,6l 6 cilinderquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:00 schreef K33T het volgende:
Vind ik ook echt prachtig, een circuit- én rallybak die toch wel evengoed de concurrentie aankon met Ferrari's, Lambo's, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |