abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:12:37 #201
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_43087159
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef yup het volgende:

[..]

Niet ik ja, als je zo een auto gebruikt waar hij voor bedoelt is, gaat ie in no time kapot... Ik heb het over mechanische motorschade en niet effe de auto dwars in een vangrailing parkeren.

Dat is anders dan met GTi achtige apparaten... Als je ze gewoon goed onderhoud kan je knallen wat je wilt maar er gaat niks stuk, of je moet pech hebben (of veel met koude motor scheuren).

En laat ik het niet over de verkorte onderhoudsintervallen hebben.
gti achtigen zijn slome bakken.
precies wat stefanp zegt. hier in NL vind iedereen de gti een ultiem snelle auto.
terwijl ik er gewoon rondjes omheen rijd
pi_43088549
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef Tjabbo het volgende:
gti achtigen zijn slome bakken.
precies wat stefanp zegt. hier in NL vind iedereen de gti een ultiem snelle auto.
terwijl ik er gewoon rondjes omheen rijd
Nou, nou, "iedereen" vind ik weer een wat groot woord.
Volgens mij zijn er zat mensen die, pak em beet, een M6 op hun waarde weten te schatten.
Bovendien rijden de tegenwoordige diesels ook rondjes om de gemiddelde GTI.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:24:33 #203
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43089747
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:31 schreef yup het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit de auto van die gast die ik ken. Velgen kloppen, uitlaat klopt, bumpers weet ik niet zeker, nismo sticker klopt etc.

Heb je ook interieur piccies enzo?

En wanneer is dit geschoten? Waar zijn de kentekenplaten?

Auto is opgehaald vanuit Utrecht als het goed is. Apparaat is overigens nu in Turkije, eigenaar is effe op vakantie met zo een auto gegaan
Dit is die van Bulent ja.

En opgehaald uit Maarssen (bij Utrecht).
pi_43090727
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:12 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

gti achtigen zijn slome bakken.
precies wat stefanp zegt. hier in NL vind iedereen de gti een ultiem snelle auto.
terwijl ik er gewoon rondjes omheen rijd
Een beetje sportbrommer, en ik bedoel dus geen 1000 maar een 600cc, maakt gehakt van jou auto. Dat betekent niet dat het ding langzaam is
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nou, nou, "iedereen" vind ik weer een wat groot woord.
Volgens mij zijn er zat mensen die, pak em beet, een M6 op hun waarde weten te schatten.
Bovendien rijden de tegenwoordige diesels ook rondjes om de gemiddelde GTI.
Domme uitspraak, een beetje GTi heeft tegenwoordig al meer dan 200 pk, volgens mij heeft geen enkele vergelijkbare diesel dat... Een Astra GTC heeft 240 pk, nou knappe diesel die dat bijhoud...
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 00:24 schreef Hugster het volgende:

[..]

Dit is die van Bulent ja.

En opgehaald uit Maarssen (bij Utrecht).
Yep, dat is de persoon. Was overigens Subaru freak forever... Totdat ie in een Skyline stapte, nou toen was het z.s.m. bye bye pimppreza
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:12:28 #205
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_43092815
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nou, nou, "iedereen" vind ik weer een wat groot woord.
Volgens mij zijn er zat mensen die, pak em beet, een M6 op hun waarde weten te schatten.
Bovendien rijden de tegenwoordige diesels ook rondjes om de gemiddelde GTI.
jeah maar de M6 staat niet bij de gemiddelde petjefiguur bij de mac.
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 01:13 schreef yup het volgende:

[..]

Een beetje sportbrommer, en ik bedoel dus geen 1000 maar een 600cc, maakt gehakt van jou auto. Dat betekent niet dat het ding langzaam is
Geen appels en peren vergelijken yup.
pi_43093233
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 21:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Onjuist. Maar als jij even een hotmailadres ofzo achterlaat, dan krijg je van mij ten bewijze een mooie scan van een test waaruit blijkt hoe "goed" Ferrari vroeger presteerde.
Tja de meeste oude Ferrari's hadden zo'n beetje hetzelfde model voor racen en straat. Die racewagens hebben door de jaren heen toch behoorlijk wat gewonnen dus schijnbaar waren ze toch beter dan wat er veder te krijgen was in die tijd.

En als je zo'n mooie scan heb dan upload je die toch even op inet? kan iedereen ervan genieten. Neem aan dat er wel meer mensen in geinterreseerd zijn.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43093425
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 08:49 schreef Kill_em_all het volgende:

Tja de meeste oude Ferrari's hadden zo'n beetje hetzelfde model voor racen en straat. Die racewagens hebben door de jaren heen toch behoorlijk wat gewonnen dus schijnbaar waren ze toch beter dan wat er veder te krijgen was in die tijd.
Jij gelooft toch hopelijk niet dat een straatauto werkelijk met raceremmen rondrijdt? Zou een mooie boel zijn, die remmen werken nl. pas echt goed als ze warm zijn. Totaal ongeschikt voor straatgebruik.

Maar overigens ben jij nu kennelijk aan het praten over echt oude modellen, terwijl we in het jaar 1993 waren beland in de discussie. Wel opletten...
quote:
En als je zo'n mooie scan heb dan upload je die toch even op inet? kan iedereen ervan genieten. Neem aan dat er wel meer mensen in geinterreseerd zijn.
Dan pleur jij hem toch op internet? Het is heel simpel: ik bied aan het bewijs te leveren, jij wil dat niet. Prima, maar hou dan niet eigenwijs vast aan je standpunt, welke dus aantoonbaar onjuist is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:08:59 #208
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43093476
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij gelooft toch hopelijk niet dat een straatauto werkelijk met raceremmen rondrijdt? Zou een mooie boel zijn, die remmen werken nl. pas echt goed als ze warm zijn. Totaal ongeschikt voor straatgebruik.

Maar overigens ben jij nu kennelijk aan het praten over echt oude modellen, terwijl we in het jaar 1993 waren beland in de discussie. Wel opletten...
[..]

Dan pleur jij hem toch op internet? Het is heel simpel: ik bied aan het bewijs te leveren, jij wil dat niet. Prima, maar hou dan niet eigenwijs vast aan je standpunt, welke dus aantoonbaar onjuist is.
Nu weer terug naar de skyline
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:11:38 #209
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43093500
Is de Infinity G35 trouwens onderhuids geen Skyline?



Allebei Nissan uiteraard, en de nieuwe Skyline vind ik verdacht veel op de G35 lijken.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43093772
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:11 schreef Maikalo het volgende:
Is de Infinity G35 trouwens onderhuids geen Skyline?
Zelfde basis voor zover ik weet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43094177
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij gelooft toch hopelijk niet dat een straatauto werkelijk met raceremmen rondrijdt? Zou een mooie boel zijn, die remmen werken nl. pas echt goed als ze warm zijn. Totaal ongeschikt voor straatgebruik.

Maar overigens ben jij nu kennelijk aan het praten over echt oude modellen, terwijl we in het jaar 1993 waren beland in de discussie. Wel opletten...
[..]

Dan pleur jij hem toch op internet? Het is heel simpel: ik bied aan het bewijs te leveren, jij wil dat niet. Prima, maar hou dan niet eigenwijs vast aan je standpunt, welke dus aantoonbaar onjuist is.
Nee jij had het erover dat Ferrari pas sinds de 360 hun handeling en remmen in orde had. Ik zeg dat Ferrari dat schijnbaar al sinds hun begindagen had aangezien ze toen al racewagens hadden die veel wonnen, en ja die race modellen die vroeger werden gebruikt werden in bijna dezelfde vorm verkocht als straat model (je kon gewoon een straat model kopen en daarmee le mans gaan rijden, de wagen waren in princiepe hetzelfde).

Hoeveel moeite is het online zetten van het plaatje nou? moet ik hier eerst weer een mail adres neerzetten en een lading spam inkasseren terwijl jij het in 30 seconden online kan zetten. En ik zeg toch nergens dat ik het niet wil hebben?wil het juist graag zien.

http://xs.to/

Snel en gratis.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43094680
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 08:12 schreef Tjabbo het volgende:
jeah maar de M6 staat niet bij de gemiddelde petjefiguur bij de mac.
Dat heeft ook met de autoprijzen te maken, dunkt me.

In de States krijg je bij een oversized pak koekjes al zo ongeveer een Supra.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:16:01 #213
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43094732
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat heeft ook met de autoprijzen te maken, dunkt me.

In de States krijg je bij een oversized pak koekjes al zo ongeveer een Supra.
Daar rijden er ook niet onverstandig veel van rond ofzo hè?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:25:00 #214
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43094908




Zoek de verschillen
quote:
Infiniti, Nissan’s luxe divisie, presenteerde in Los Angeles en Detroit al zijn nieuwe G35, een limousine gebaseerd op de nieuwe Skyline.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43095248


Ik vind hem mooier dan de nieuwe GT-R.

Trouwens, de skyline zoals je 'm betitelt, is GEEN Skyline, het heet Nissan GT-R. De laatste Skyline GT-R is de R34, de laatste Skyline is de G35.
pi_43095293
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dat heeft ook met de autoprijzen te maken, dunkt me.

In de States krijg je bij een oversized pak koekjes al zo ongeveer een Supra.
Inderdaad, als ik in Amerika zou wonen, dan had ik allang een Supra gehad ofzo! Ik rij een 205 GTi omdat het een een snel sportief autootje is, en niet omdat ik denk dat het een supersportwagen is.
Nederland is gewoon erg duur, dus dat maakt een supra rijden voor de meesten vrijwel onmogenlijk.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:53:23 #217
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43095497
De G35 is meer de GT versie van de 350Z
VQ35 blok en RWD.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:57:57 #218
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43095596
Aniehoe de G35 is ook mooi . Maar de R34 blijft de mooiste
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43095636
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 09:48 schreef Kill_em_all het volgende:

Nee jij had het erover dat Ferrari pas sinds de 360 hun handeling en remmen in orde had. Ik zeg dat Ferrari dat schijnbaar al sinds hun begindagen had aangezien ze toen al racewagens hadden die veel wonnen, en ja die race modellen die vroeger werden gebruikt werden in bijna dezelfde vorm verkocht als straat model (je kon gewoon een straat model kopen en daarmee le mans gaan rijden, de wagen waren in princiepe hetzelfde).
Ook indertijd werden bepaalde onderdelen vervangen indien er geraced moest worden (en dan met name op het gebied van wegligging en remmerij. En naar huidige maatstaven was de wegligging van een racer in de jaren 60 niet veel soeps. Hoe dan ook: de discussie begon over de kwaliteit van de remmen in 1993, dus is het totaal onzinnig om dan verder terug te gaan in de tijd.
quote:
Hoeveel moeite is het online zetten van het plaatje nou?
http://xs108.xs.to/xs108/06442/CarandDriver1.jpg

http://xs108.xs.to/xs108/06442/caranddriver2.jpg
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43096007
Het hele punt van 1993 heb ik gemist ben ik bang want ik dacht we het over alles voor de 360 hadden. Op google staat trouwens een programma van een uur waarin een shitload aan klassieke Ferrari's word gereden en daar word ook gezegd dat de oude modellen voor de racerij in die staat ook als roadmodel werden verkocht, pas later toen racen wat meer professioneel werd zijn het echt aparte modellen geworden.

Wat betreft de scans, sinds wanneer is 1 auto representatief voor alles wat een merk heeft gespresteerd? dus alleen omdat die wagen niet al te best is is elk model van daarvoor ook niet goed?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43096018
quote:
Sorry hoor, maar wat valt er uit deze plaatjes af te leiden?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_43101967
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:15 schreef Kill_em_all het volgende:
Het hele punt van 1993 heb ik gemist ben ik bang want ik dacht we het over alles voor de 360 hadden. Op google staat trouwens een programma van een uur waarin een shitload aan klassieke Ferrari's word gereden en daar word ook gezegd dat de oude modellen voor de racerij in die staat ook als roadmodel werden verkocht, pas later toen racen wat meer professioneel werd zijn het echt aparte modellen geworden.
In beginsel waren het vaak wel dezelfde modellen, maar niet 1:1 overgenomen. Er waren weldegelijk bepaalde wijzigingen. Beetje vergelijkbaar met de 911 GT3 RS tov de 911 Cup. Verreweg dezelfde auto, maar toch net niet.
quote:
Wat betreft de scans, sinds wanneer is 1 auto representatief voor alles wat een merk heeft gespresteerd? dus alleen omdat die wagen niet al te best is is elk model van daarvoor ook niet goed?
Zo lust ik er nog een. Ik kan wel alle tests die ik heb liggen inscannen... Overigens, als je goed leest, dan zie je dat de auteur gewag maakt van het feit dat deze Ferrari beter is dan de voorgaande modellen, maar nog steeds vrij kut.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43102332
Misschien is die reviewer wel kut want er zijn ook zat voorbeelden te vinden waarin word gezegd dat het wel goede autos zijn (zoals dus die serie op google met een f1 coureur die al die oude Ferrari's test, zal vast niet liegen over de prestaties aangezien die het ook met oa Aston martin heeft gedaan).

Hoe kan het nou dat Ferrari het sportwagen merk is sinds jaar en dag als ze pas de laatste paar jaar fatsoenlijke auto's afleveren? als ze echt allemaal zo kut zouden zijn als jij beweert had Ferrari nooit zo groot geworden.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43104170
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 15:05 schreef Kill_em_all het volgende:
Misschien is die reviewer wel kut want er zijn ook zat voorbeelden te vinden waarin word gezegd dat het wel goede autos zijn (zoals dus die serie op google met een f1 coureur die al die oude Ferrari's test, zal vast niet liegen over de prestaties aangezien die het ook met oa Aston martin heeft gedaan).

Hoe kan het nou dat Ferrari het sportwagen merk is sinds jaar en dag als ze pas de laatste paar jaar fatsoenlijke auto's afleveren? als ze echt allemaal zo kut zouden zijn als jij beweert had Ferrari nooit zo groot geworden.
Waarom denk je dat indertijd Kroymans standaard alle Ferrari's voorzag van onderstelwijzigingen? Toch niet omdat het af-fabriek zo geweldig was?

Ferrari verkoopt op basis van uiterlijk. Het is een proletenbak. Het zal de gemiddelde Ferrari-eigenaar jeuken of zijn auto makkelijk rijdt, hij wil gewoon in die auto gezien worden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43105233
Er worden toch anders zat Ferrari's verkocht juist om hun prestaties. Dat ze om hun uiterlijk verkopen lijkt me sterk aangezien de meeste Ferrari's toch niet echt mooi genoemd kunnen worden. Ze hebben een speciaal soort uitstraling, maar mooi zou ik ze niet willen noemen. Ik vind de F40 er geweldig uitzien, maar ik zo nooit het woord mooi willen gebruiken want dat is ie niet.

En wat noem jij trouwens indertijd? jaren 50? jaren 80? etc?
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:34:40 #226
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43105687
Open er anders een ferrari-stats topic over mensen. Dit is het grote Skyline GT-R topic. Skyline talk dus
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43106234
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:22 schreef Kill_em_all het volgende:

En wat noem jij trouwens indertijd? jaren 50? jaren 80? etc?
Zucht... 1993...

Laten we het maar weer over Skylines gaan hebben, want we komen toch niet tot elkander.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43109352
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 16:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Zucht... 1993...

Laten we het maar weer over Skylines gaan hebben, want we komen toch niet tot elkander.
Dus Ferrari heeft pakweg 40 jaar kut auto's gemaakt volgens jouw? lijkt me idd heel logisch
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_43109959
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 18:16 schreef Kill_em_all het volgende:

Dus Ferrari heeft pakweg 40 jaar kut auto's gemaakt volgens jouw? lijkt me idd heel logisch
Dat heb ik geschreven noch bedoeld, maar nogmaals: nu weer ontopic.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_43110065
volgens mij willen er meer mensen hier een ban, ik blijf toch echt niet aan het waarschuwen....
skyline praat of optieven uit dit topic!
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  woensdag 1 november 2006 @ 17:31:19 #231
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43143321
Ja, nu durft niemand meer

Filmpje van een zeer leuke R33 op een dyno die ook acceleratiemetingen kan doen.

Leuk voor in NL op de snelweg ook zo'n raket
pi_43144069
Eergister in Amsterdam Osdorp zo een bordeaux rode R33 (of 32 weet ik veel) gezien.

Had alleen wel een heel lawaaierige uitlaat (geen mooi geluid imho)... Voor de rest fokking nais
pi_43147438
ben dagelijks in osdorp, waarom heb ik die nou niet gezien :;(
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
pi_43156588
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:31 schreef Hugster het volgende:
Ja, nu durft niemand meer

Filmpje van een zeer leuke R33 op een dyno die ook acceleratiemetingen kan doen.

Leuk voor in NL op de snelweg ook zo'n raket
allemaal mooi die dyno's

maar in praktijk werken de perfomances net even anders... (jeeeeeeeeeeeee ik heb 1000 pk ++ )
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
  donderdag 2 november 2006 @ 00:14:31 #235
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43158889
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef X-qlusive. het volgende:

[..]

allemaal mooi die dyno's

maar in praktijk werken de perfomances net even anders... (jeeeeeeeeeeeee ik heb 1000 pk ++ )
Je hoort in dit filmpje toch hoe soepel het blok is, daar ging het mij om. Op de weg knalt dit ding net zo gemakkelijk en soepel door z'n toeren heen hoor, geloof mij maar.
pi_43160301
Die Infinity is toch een onderhuids een 350 Z? En qua uiterlijk verschillen die ook niet veel.
pi_43160358
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:31 schreef Hugster het volgende:
Ja, nu durft niemand meer

Filmpje van een zeer leuke R33 op een dyno die ook acceleratiemetingen kan doen.

Leuk voor in NL op de snelweg ook zo'n raket
heerlijk geluid, vette bak, maar toen kreeg ik aan het eind de link van dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=LVhxknMBNNE&NR

wat belachelijk, ik bedoel, geef mij die auto dan gewoon, ik kan er namelijk wel mee rijden, en ik zet er WEL een mooie spoiler op, nu is het net een winkelwagentje
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  donderdag 2 november 2006 @ 01:39:15 #238
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43160515
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:29 schreef MrSkyline het volgende:

[..]

heerlijk geluid, vette bak, maar toen kreeg ik aan het eind de link van dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=LVhxknMBNNE&NR

wat belachelijk, ik bedoel, geef mij die auto dan gewoon, ik kan er namelijk wel mee rijden, en ik zet er WEL een mooie spoiler op, nu is het net een winkelwagentje
Plaatsvervangende schaamte
Wat loopt hij ongelooflijk te kutten zeg Als dat een demo is dan zou ik lachen
pi_43160559
quote:
Op donderdag 2 november 2006 01:26 schreef Hamburcher het volgende:
Die Infinity is toch een onderhuids een 350 Z? En qua uiterlijk verschillen die ook niet veel.
de Infinity G35 en de Nissan Skyline R35 zijn vrijwel de zelfde auto's, Infinity is gewoon de amerikaanse tak van Nissan om luxere auto's te verkopen, net als toyota en lexus, een lexus is300 heet in japan ook gewoon toyota...

de 350z heeft veel overeenkomsten met de g35 en de r35, zelfde motor enz (die motor word trouwens ook door renault in verschillende autos gebruikt)
de g35/r35 zijn de luxere cruizers, en de 350z is het sportieve model, de nieuwe GT-R lijkt qua design veel op de R35 maar is vrijwel helemaal anders qua gebruikte onderdelen. ook het chassis zal geheel anders zijn vermoed ik, maargoed, zo veel is er nog niet bekend over de GT-R helaas
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  donderdag 2 november 2006 @ 01:52:52 #240
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43160729
http://videos.streetfire.(...)871-9860006f1e96.htm

Filmpje van nieuwe Skyline. Duidelijk dus ook een V8 te horen.

Er wordt gesproken over dat er 2 types GT-R komen, één met een 6 en één met een 8 cylinder.
pi_43160965
klinkt idd als een v8, maar een v10 zou eventueel ook nog kunnen zo duidelijk was het ook niet te horen, een v6 of een 6 in lijn was het zowieso niet...

Nissan zal die v8 mogelijk vanuit het niets ontwikkeld moeten hebben, naar mijn weten heeft nissan of renault geen v8 voor dit soort doeleinden.
de 6 cylinder lijkt me de VQ35DE een logische keus, maar dan wel een VQ35DETT bitte
een v8 of v10 kan je alleen zo veel meer mee
aan de andere kant weer minder aantrekkelijk voor jet JGTC waar de GT-R waarschijnlijk ook weer aan mee gaat doen, dan mag je max 500 pk hebben, en dan is zo'n zware v8 of v10 niet erg gunstig, dan kan je beter een v6 opfokken, dat heeft dan een betere pk/gewichtsverhouding.

het klinkt alleen niet als een hoogtoerenblok
v8 @ 10k zou fijn zijn, maargoed, zal wel een 7500 redline hebben ofzo dan
lets hope for the best
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  donderdag 2 november 2006 @ 02:39:41 #242
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43161255
quote:
Op donderdag 2 november 2006 02:09 schreef MrSkyline het volgende:
klinkt idd als een v8, maar een v10 zou eventueel ook nog kunnen zo duidelijk was het ook niet te horen, een v6 of een 6 in lijn was het zowieso niet...

Nissan zal die v8 mogelijk vanuit het niets ontwikkeld moeten hebben, naar mijn weten heeft nissan of renault geen v8 voor dit soort doeleinden.
de 6 cylinder lijkt me de VQ35DE een logische keus, maar dan wel een VQ35DETT bitte
een v8 of v10 kan je alleen zo veel meer mee
aan de andere kant weer minder aantrekkelijk voor jet JGTC waar de GT-R waarschijnlijk ook weer aan mee gaat doen, dan mag je max 500 pk hebben, en dan is zo'n zware v8 of v10 niet erg gunstig, dan kan je beter een v6 opfokken, dat heeft dan een betere pk/gewichtsverhouding.

het klinkt alleen niet als een hoogtoerenblok
v8 @ 10k zou fijn zijn, maargoed, zal wel een 7500 redline hebben ofzo dan
lets hope for the best
Ze hebben wel een V8, bijvoorbeeld in de Infinity FX45.
En geruchten gaan over een 6 cyl turbo en een n/a v8. Hij ging iig al met een aardige vaart over de ring, met vlammen bij gas los

De JGTC Supra rijdt ook met een V8 btw, wordt daar al gebruikt. Daar rijdt Nissan nu btw met de VQ30DETT in de 350Z GT500 auto's.
pi_43161534
is dat v8 blok uit de FX45 niet enorm log?
hoog zwaartepunt enzo, niet echt iets voor in een sportwagen lijkt me.

en dat VQ30DETT blok heb ik nooit iets van begrepen, meer inhoud betekend meer trekkracht, en het blok verschilt van de buitenkant heel weinig van de VQ35DE, waarom daar niet gewoon turbo's op zetten? want qua gewicht zal er niet veel verschil in zitten lijkt me...
zal wel logica achter zitten, 1 ding is zeker, ik zou maar al te graag een skyline met zo'n blok willen hebben
al vind ik het geluid van de RB26DETT nog altijd een van de mooiste motorgeluiden, vooral als je m in de vertte hoort wegbrullen
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  donderdag 2 november 2006 @ 03:27:13 #244
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43161685
Ja ik had het liefst weer een RB26DETT erin gezien Maar dat is niet bepaald een milieuvriend Die krijgen ze anno 2007 niet meer goedgekeurd voor een nieuwe auto met de huidige normen.
  donderdag 2 november 2006 @ 08:59:35 #245
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43162834
Wie heeft er trouwens een filmpje van een R34 die bijna van een dyno af rijdt?
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
  donderdag 2 november 2006 @ 11:55:47 #246
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43166423
quote:
Op donderdag 2 november 2006 08:59 schreef Maikalo het volgende:
Wie heeft er trouwens een filmpje van een R34 die bijna van een dyno af rijdt?
Da's een R33

http://www.youtube.com/watch?v=RbG5ijNALfE
  donderdag 2 november 2006 @ 11:59:09 #247
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_43166520
[quote]Op donderdag 2 november 2006 11:55 schreef Hugster het volgende:

[..]

Da's een R33

http://www.youtube.com/watch?v=RbG5ijNALfE
[/quote

Ja die, ja, de voorkant is eraf, dus kan je het slecht zien welke het is.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_43168144
http://www.youtube.com/watch?v=vspBLYsAS0c&mode=related&search=

dat bedoel ik met dat heerlijke zoemende geluid als hij langs komt zetten

oud filmpje van exvitermini, maargoed, wel erg lekker geluid
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  zondag 5 november 2006 @ 19:40:39 #249
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_43268502
Heb ook een aantal Skylines gezien in Nieuw Zeeland. Favoriet blijft de R34.


http://www.autogespot.com(...)48364816102006010827
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  zondag 5 november 2006 @ 19:43:16 #250
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_43268582
Dat is een wel HELE grote intercooler
Zal wel in verhouding zijn tot de rest van de setup
Dikke turbo('s) en schep extra boost dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')