hier zijn nog wat foto's van het friesje..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind die Friezen echt zoooo mooien niet omdat ik uit Friesland kom
![]()
En dan te bedenken dat een paard op zijn vingertoppen loopt, de eigenlijke benen zijn maar half zo lang of nog korter.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Mooie foto's, wat staat ze hoog op de benen
Geen oplossing om Burning Desire gewoon thuis op stal te laten? Hier gaat de merrie ook al na een paar dagen regelmatig even van het veulen weg (zo ook vandaag weer, naar de dierenarts terwijl veulen gewoon op stal bleef) om een beetje te wennen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
Update:
Afgelopen zondag hebben ze op de trailer gestaan. We zijn naar de manege gegaan waar ik lid ben. Treas ging daar van de trailer af, de kleine mocht los maar moest op de trailer blijven.
Ik heb Treas daar opgezadeld en gereden. Met opzadelen veel hangen en hinneken, maar vanaf het moment dat ik op haar zat was ze geen moeder meer maar sportpaard. Ze deed haar best, was wel sneller afgeleid maar ik was tevreden. Na tien minuten vond ik stoppen de beste beloning, terug naar haar veulen.
Gisteren nog een keer de trailer in. Het ging al een stuk beter. De eerste keer was het inladen echt een probleem en gisteren stonden met 5 minuten 2 paarden op de trailer.
Vandaag ga ik weer op de manege rijden, dus weer Burning in de trailer laten. Morgen naar de kliniek voor Treas. Dan maandag naar de merriekeuring, in de hoop dat Treas een predikaat krijgt.
En 9 juli weer onze eerste wedstrijd. In Hazerswoude, in het B. Ik heb er zin in!
Hoe laat is die wedstrijd ?? en waar ongeveer .. kan ik maybe ff komen lurken >?>?quote:Op donderdag 29 juni 2006 09:27 schreef Kleintje het volgende:
Update:
Afgelopen zondag hebben ze op de trailer gestaan. We zijn naar de manege gegaan waar ik lid ben. Treas ging daar van de trailer af, de kleine mocht los maar moest op de trailer blijven.
Ik heb Treas daar opgezadeld en gereden. Met opzadelen veel hangen en hinneken, maar vanaf het moment dat ik op haar zat was ze geen moeder meer maar sportpaard. Ze deed haar best, was wel sneller afgeleid maar ik was tevreden. Na tien minuten vond ik stoppen de beste beloning, terug naar haar veulen.
Gisteren nog een keer de trailer in. Het ging al een stuk beter. De eerste keer was het inladen echt een probleem en gisteren stonden met 5 minuten 2 paarden op de trailer.
Vandaag ga ik weer op de manege rijden, dus weer Burning in de trailer laten. Morgen naar de kliniek voor Treas. Dan maandag naar de merriekeuring, in de hoop dat Treas een predikaat krijgt.
En 9 juli weer onze eerste wedstrijd. In Hazerswoude, in het B. Ik heb er zin in!
Wat een prachtig veulen Elefes!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:00 schreef Elefes het volgende:
[..]
Geen oplossing om Burning Desire gewoon thuis op stal te laten? Hier gaat de merrie ook al na een paar dagen regelmatig even van het veulen weg (zo ook vandaag weer, naar de dierenarts terwijl veulen gewoon op stal bleef) om een beetje te wennen.
Het veulen is dus geboren, stond ineens bij de merrie 's ochtends (bijna twee weken te vroeg)
Een fotootje er van:
[afbeelding]
Verder had ik vandaag wedstrijd, en heb ik de eerste proef echt heel fijn geredenTweede ging iets minder. Beetje jammer was dat de jury het niet zo kon waarderen, ik ben het dan ook helemaal niet eens met de beoordeling. Baal er erg van, juist omdat het de eerste proef zo goed ging. Mag als het goed is nog wel door naar de regiokampioenschappen, dus dat is dan wel weer fijn
Tof!! gaat me denk ik wel lukken.... mail je het adres ff naar mijn misshobje hete mail enzo ??quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:34 schreef Kleintje het volgende:
Ow... Hobje... ik moet zondag om 13.15 en 13.37!
Lijkt me leuk als je komt kijjken. Heb je al een tijd niet gezien.
2004 volgens mij voor het laatst, in Bleiswijk...
gooi je mail weer eens aan.quote:
Beste kleintje, je bent op geen enkele manier te bereiken, heb je nog een werkend mail adres?quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:54 schreef Kleintje het volgende:
[laatste off-topic bericht, sorrie mensen maar dit is kennelijk de enige manier om in contact te komen met Kleintje]quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:48 schreef Kleintje het volgende:
ik snap niet waarom mijn andere mail het nu ook weer niet doet.
Doet me maar mailen op mijn msn adres...
Tuurlijk is die site wel commercieel... het is toch een verkoopsite? En daar zijn er al zoveel van....quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:18 schreef lone_wolf het volgende:
DuH Volgens mij is die site volstrekt NIET commercieel?!?! Maar in iig bedankt voor het "aangeven" lekkere mentaliteit heb jij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |