abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2006 @ 16:52:54 #276
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_39511010
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 09:34 schreef Kleintje het volgende:
Ow... Hobje... ik moet zondag om 13.15 en 13.37!
Lijkt me leuk als je komt kijjken. Heb je al een tijd niet gezien.
2004 volgens mij voor het laatst, in Bleiswijk...
Tof!! gaat me denk ik wel lukken.... mail je het adres ff naar mijn misshobje hete mail enzo ??
Thanks..

Die foto's !! wow!! wat een kjoeties allebei zeg
Ze is weer totaal anders (Treasure) en idd.. 2004 kon wel eens de laatste keer zijn geweest.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  FOK!fotograaf woensdag 5 juli 2006 @ 17:24:24 #277
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_39546153
wat doen jullie tijdens deze hitte met je paard?
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_39546226
Ik heb vandaag gepoogd mijn paard uit het land te halen. Meneer was echter niet van plan mee te lopen, dus ik moest m wel laten staan. Normaal gesproken zet ik m onder de brandslang, laat ik m rollen in de bak en zwieper ik m terug t land in. Lichamelijke arbeid met dit weer is dierenmishandeling, tenzij je super vroeg gaat...
pi_39546766
Ik doe helemaal niks nee,. zorgen dat ie eten en water heeft, that's it.
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:54:34 #280
3744 Kleintje
op en top!
pi_39546992
ik ben het er dus niet mee eens dat lichamelijke arbeid met dit weer dierenmishandeling is.
Hoe zit het dan met de Olympische Spelen als dat in een warm land is?
Hoe zit het dan met mensen die op een kantoor of werkplaats werken waar geen airco is?

Aangepast werk, daarna goed afspoelen...
Juist in 1 keer stil zetten omdat het warm weer is kan een klap op de spieren veroorzaken.

Treas heeft dinsdag vrij gehad na alle indrukken van de keuring van maandag, maar gisteren mocht ze aan het werk. Heb zondag immers wedstrijd en dan wil ik wel goed voor de dag komen, dus oefenen.

Ik hou het wel bij de basis, vaker stappen tussendoor en daarna heerlijk afspoelen.
En ik zorg ervoor dat ik of 's morgens vroeg rij of 's avonds na 8 uur als het al wat begint af te koelen.
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:31:59 #281
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_39551263
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:54 schreef Kleintje het volgende:

.........................
gooi je mail weer eens aan.

mail krijgen we terug.

geen goed teken
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:37:59 #282
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_39551423
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 17:54 schreef Kleintje het volgende:
Beste kleintje, je bent op geen enkele manier te bereiken, heb je nog een werkend mail adres?

ik zal hier verder niet in details treden, maar het lijkt me verstandig en netjes als je me eventjes wat laat weten. je hebt m'n mail.
Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:48:26 #283
3744 Kleintje
op en top!
pi_39558987
ik snap niet waarom mijn andere mail het nu ook weer niet doet.
Doet me maar mailen op mijn msn adres...
pi_39565012
Ik heb m'n lessen voor deze week afgezegd, heb toch geen wedstrijd zondag. Ik ga lekker elke avond naar het bos. Doe rustig aan, maar pak wel een draf en een galopje mee, en thuis lekker douchen en sinds kort ook uit de tuinslang drinken Wij kunnen maar tot half 10 's avonds op stal terecht, en intensief lessen is pas rond die tijd een beetje te doen.
Volgende week pak ik de training weer rustig op, deze week even lekker ontspannen.
pi_39565078
Een weekje vakantie wordt een paard over het algemeen toch echt niet slechter van
pi_39578521
Ik train gewoon door hoor. Dierenmishandeling vind ik het allerminst; afgelopen zondag had ik wedstrijd midden op de dag, en meneer had dus duidelijk nergens last van; onder de proef (na 45 min. losrijden) werd hij ineens ontzettend fris, en dat ging door totdat ik er, na twee proeven, bij de trailer weer afstapte.
Ik probeer wel 's ochtends te trainen, of 's avonds ('s ochtends is fijner vind ik) en gewoon trainen, daarna lekker het zweet er afspuiten
Wat wel vervelend is zijn de horzels met dit weer; daardoor kan ik bijna niet rijden.

Als het slecht was voor de paarden, zou de FEI er wel regels over hebben (en zouden de wedstrijden boven een bepaalde temperatuur wel afgelast worden), en bovendien merk ik dus niet dat hij ergens last van heeft met dit weer (anders zou ik zelf ook wel stoppen) .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 11:16:03 #287
96372 lone_wolf
bijdehansje
pi_39599494
Voor een ieder die een paard zoekt (of te koop heeft); kijk us op www.horse4sale.nl Leuke site mnet veel aanbod.
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
pi_39600511
Heb je aandelen in die site?
pi_39601730
lone_wolf, ik heb je gemeld in het feedback tpoic want ik denk dat je aan het spammen ben. En het aanbod is er sowiezo matig.
pi_39603240
Zo, maar even hooi besteld want het gras is nu helaas echt ongeveer op. Achterlijke droogte ook, heb ik een weiland van mezelf, groeit er geen gras meer door extreme droogte
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:18:02 #291
96372 lone_wolf
bijdehansje
pi_39603495
DuH Volgens mij is die site volstrekt NIET commercieel?!?! Maar in iig bedankt voor het "aangeven" lekkere mentaliteit heb jij...
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
  vrijdag 7 juli 2006 @ 13:19:20 #292
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39603540
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:48 schreef Kleintje het volgende:
ik snap niet waarom mijn andere mail het nu ook weer niet doet.
Doet me maar mailen op mijn msn adres...
[laatste off-topic bericht, sorrie mensen maar dit is kennelijk de enige manier om in contact te komen met Kleintje]

ik heb je ook maar een mailtje gestuurd naar je hotmail omdat je niet reageerde op mijn eerder verzonden mail.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39603770
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:18 schreef lone_wolf het volgende:
DuH Volgens mij is die site volstrekt NIET commercieel?!?! Maar in iig bedankt voor het "aangeven" lekkere mentaliteit heb jij...
Tuurlijk is die site wel commercieel... het is toch een verkoopsite? En daar zijn er al zoveel van....
  zondag 9 juli 2006 @ 02:13:00 #294
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_39649530
Geloof niet dat ik het ga redden allemaal.. ben net ff thuis.. hele dag gevaren.. compleet gaar en een nacht slaap tekort

Veel succes Kleintje
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zondag 9 juli 2006 @ 21:34:20 #295
3744 Kleintje
op en top!
pi_39670600
Geeft niet Hobje.
3 september ga ik weer daar wedstrijd rijden.

Hoe ging het. Vanmorgen was het vlechten verdomd lastig.
Burning bleef aan mijn t-shirt trekken en aandacht vragen. Maar gelukkig is het toch nog gelukt.
Bakkie thee op, trailer aankoppelen, spullen in de trailer, omkleden, beenbeschermers om en in de trailer. Ze stonden binnen een paar seconden.

Op de wedstrijd aangekomen eerst aangemeld, toen plasje doen en Treas van de trailer gehaald. Burning moest blijven staan. Opgezadeld, beenbeschermers om en naar de losrijbaan.
Het ging lekker, behalve dat ze maar bleef hinneken om antwoord te krijgen van het veulen en daardoor steeds opnieuw een hoop spanning.

De spanning ging weg. Nog 5 minuten en ik moest mijn proef in. Dus bandages en peeskappen af. Ik mijn jasje aan... maar daar ging het mis. Mevrouw dacht dat ze klaar was. Geen geduld meer. Dus... steigeren

Dit bleef doorgaan. Omtrekken, wegrijden, schakelen en nog een nieuwe poging. Bij het halthouden ging het steeds mis.

1e proef in. Slechte bodem waardoor een misstap bij de middendraf. Gelijk tegen de hand en spanning. De hele proef moest ik keihard eraan werken om spanning weg te laten vloeien. Het eind... halthouden en groeten. Na het groeten stond Treas op 2 benen. Ik heb haar daar in de rijbaan nog op haar flikker gegeven en de jury gaf me een omdat ze het goed vond.

2e proef. Mevrouw had geleerd van de ruzie. Spanning was weg en ik kon nu gewoon brutaal rijden en ervoor gaan. Ze ging heerlijk. Ik heb punten laten liggen, het had vele malen beter gekund.

Maar goed, 1e proef 180 punten, dus precies winst.
2e proef 189 punten, dus winst en nog 9 punten over! Hier was ik 2e van de 9!
Was zeer tevreden.

Te bedenken dat ik 2 jaar op het strand heb gecrosst en haar nu net weer 3,5 tot 4 weken onder het zadel heb. En dan de stress van een veulen wat ze achterlaat en hoort hinneken. Als ik onder deze omstandigheden kan leren rijden dan kan het alleen nog maar beter worden.

Foto's volgen!!!!
pi_39670694
Ged gereden Kleintje, zeker gezien de omstandigheden.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_39675877
Way to go Kleintje Ben benieuwd naar de foto's
En zeker goed voor weer zo'n eerste keer op wedstrijd, 2 winstpunten!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zondag 9 juli 2006 @ 23:33:30 #298
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_39676070
Kleintje
Goed gedaan zeg

Jammer dat ik er inderdaad niet was.. maar heb een hele slechte dag.
Tof dat het toch lekker ging al met al.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 10 juli 2006 @ 09:47:14 #299
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39682888
Ik denk dat het voor Treas ook niet meevalt om nu weer op een wedstrijd te moeten concentreren (in hoeverre ze dat doen, maar ze moet wel bij de les blijven denk ik) terwijl haar kleintje haar roept.

ze is toch afgeleid denk ik (maar ik heb er de ballen verstand van hoor )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39687322
heej kleintje wat goed, je wedstrijd!

We hebben vandaag een nieuwe smit laten komen voor ons beestje, hij heet Bram geloof ik en hij is heel goed Apollo loopt meteen eens tuk beter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')