abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38380593
Ziet er super uit allemaal Kleintje, en fijn dat het drinken nu ook beter lijkt te gaan, dat is toch wel een zorg er bij als dat niet goed gaat. Ze is echt prachtig ! Is Burning Desire ook haar roepnaam of kort je het af?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38381052
Wat een poepies Zo samen.
I only wear black, until they invent a darker colour
weerforum
pi_38395417
Ik ga morgen trouwens meedoen aan de oefendressuur in Wanroy Dan kun je 1 of 2 proeven rijden, en dit wordt dan beoordeeld door een nationaal jurylid. Er staat dan iemand van jou met een camera in het juryhokje bij, en die filmt dus en neemt gelijk het commentaar op. Ik ben erg benieuwd hoe ze me gaan beoordelen! En hoe het gaat met rijden

Afgelopen weekend ging mijn eerste selectiewedstrijd helaas niet door door de hevige regenval .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38395986
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:07 schreef rena het volgende:
Is Burning Desire ook haar roepnaam of kort je het af?
Desi
pi_38402455
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 00:19 schreef Elefes het volgende:
Ik ga morgen trouwens meedoen aan de oefendressuur in Wanroy Dan kun je 1 of 2 proeven rijden, en dit wordt dan beoordeeld door een nationaal jurylid. Er staat dan iemand van jou met een camera in het juryhokje bij, en die filmt dus en neemt gelijk het commentaar op. Ik ben erg benieuwd hoe ze me gaan beoordelen! En hoe het gaat met rijden

Afgelopen weekend ging mijn eerste selectiewedstrijd helaas niet door door de hevige regenval .
Spannend Elefes! Ik ben benieuwd!
pi_38408392
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:11 schreef Juweel het volgende:

[..]

Spannend Elefes! Ik ben benieuwd!
Ik ook ! Net Faraj helemaal klaargemaakt, moet er natuurlijk wel netjes uitzien
En zometeen maar eens gaan rijden dan.. .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_38408466
Succes Elefes
pi_38433592
Ik heb best lekker gereden gisteren
Ik heb de videoband nog niet na gekeken (mijn moeder zat dus naast het jurylid, en filmde dan mijn proef terwijl de jury tegelijkertijd commentaar gaf wat dus ook op band komt).
Maar het viel me heel erg mee . Het ging best redelijk, niet super, Faraj heeft wel eens lekkerder gelopen. Ze vonden vooral de takt erg goed, en een mooie aanleuning in de draf. Met het commentaar dat ik kreeg kan ik niets anders dan het er 100% mee eens zijn. Bij beide juryleden had ik een winstpunt gereden, als het voor punten was geweest Dus daar was ik erg tevreden mee! Straks ga ik de video nog nakijken, zodat ik al het commentaar kan horen...

Verder heb ik nog specifiek gevraagd wat de jury van de travers vond, en hij zei dat het zeker een 6 was omdat de takt goed was; op wedstrijd krijg ik meestal een onvoldoende (4) en soms een 5je of 6je Dus ik ben wel blij dat ik dat gevraagd heb...
Ook kreeg ik het commentaar dat er zeker nog meer in zat

Het is echt een aanrader voor iedereen die wedstrijd rijdt, mochten ze dit nog ooit organiseren (ik ga zeker nog een keer dan) !
pi_38511091
Zeg Kleintje, hoe gaat het met Burning Desire en Treasure? Alles nog goed daar?
Ik vind dat het weer tijd is voor een foto-update
pi_38522830
De opa van mijn moeder die inmiddels overleden is had ook altijd paarden. Allerlij verschillende rassen. Kan me nog herinneren dat ik als kleuter de Shetlanders verzorgde, vond dat zulke lieve beestjes.

Nu heb ik er niks meer mee, ga paarden liever uit de weg nu.
pi_38622910
Idd, tijd voor een foto update kleintje

Gisteren had ik even mijn camera meegenomen naar Walter... ziet hij er niet goed uit?

Sinds begin deze maand is hij 3 en ik ga langzaam aan nu beginnen met inrijden... maandag een beginnetje gemaakt met longeren en het zadel erop
pi_38626478
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef wendy-tje het volgende:

Gisteren had ik even mijn camera meegenomen naar Walter... ziet hij er niet goed uit?

[afbeelding]

Sinds begin deze maand is hij 3 en ik ga langzaam aan nu beginnen met inrijden... maandag een beginnetje gemaakt met longeren en het zadel erop
Ziet er goed uit

Hoe vond hij het, met het zadel er op? Of was het niet de eerste keer?
pi_38626806
Het was niet de eerste keer, maar toch was het een beetje onwennig in het begin. Paar bokkesprongetjes. Daarna nog een keer opgedaan, toen maakte het hem weinig meer uit
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:33:58 #214
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38654518
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef Elefes het volgende:
Zeg Kleintje, hoe gaat het met Burning Desire en Treasure? Alles nog goed daar?
Ik vind dat het weer tijd is voor een foto-update
Ze heeft wat inetproblemen. (of computer kapot ofzo) dus kan ff duren voordat er foto's komen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_38657966
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:33 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ze heeft wat inetproblemen. (of computer kapot ofzo) dus kan ff duren voordat er foto's komen
Maar met de dames gaat het goed? Dat vind ik veel belangrijker als foto's eigenlijk.

[ Bericht 14% gewijzigd door buitenbeentje op 08-06-2006 15:27:51 ]
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:24:54 #216
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38658561
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Maar met de dames gaat het goed?
ja met alle dames gaat het goed
ik ben zelf op vakantie geweest en heb haar ook nog niet gesproken, maar wel ff snel ge SMS-d
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_38772552
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef wendy-tje het volgende:

[afbeelding]

Wat een knapperd Wendy!
Alles goed met de baby Kleintje?
En Elefes; jij ook nog gisteren in de hitte wedstrijd gehad?
Ik had zaterdag een mooie korte mouwen blouse gekocht, in de hoop van het zomertenue. Maar helaas; was 28 graden en dat mocht pas vanaf 30. Heb maar 15 minuten rustig losgereden. Beetje wijken, galopje de ene en de andere kant op, en toen waren we al aan de beurt. Eerste proef ging heel goed. Gewoon lekker gereden en ze was goed vw. Tweede proef was moeizamer. Het kwartje was al meer op en de korte zijdes waren vreselijk zwaar. Was slordiger maar was weer dik tevreden. Uiteindelijk bleek dat ik in de eerste proef 199! punten had en eerste was. Tweede proef 171 punten. Ondanks de hitte dus een goede dag gehad en er weer twee puntjes bij!
pi_38775472
Ik heb ook gisteren gereden in de hitte !
En het resultaat mocht er zijn, ik was twee keer eerste met 203 en 197 punten (in de M2)
De eerste proef telde ook nog mee voor de selectie .
Het ging ook best goed, de stap was iets minder, maar verder was ik best heel tevreden; Faraj liep lekker de proef door.
Ik rij gewoon normaal los als het zo warm is, beestje is er wel aan gewend (ik train vaker iets later in de ochtend, zodat hij er ook een beetje aan went). Ik kan niet veel korter losrijden, moet toch alles even doorlopen voordat ik de ring in ga (en heb wel wat tijd nodig om hem echt lekker aan elkaar en verzameld te rijden), en ik heb ook niet het idee dat hij er moeite mee heeft. Hooguit wat meer stappen tussendoor.
In zomertenue rij ik trouwens nooit; vind dat niet zo netjes staan, en het is toch warm. Of je nu je jasje aan hebt of niet (ik heb het ook al aan tijdens het losrijden).

Bij jou ook goed gegaan Juweel! 199 punten is een behoorlijk aantal En gelukkig niet voor niets een beetje "afgezien" in de hitte.
pi_38775804
Gefeliciteerd met de resultaten Elefes en Juweel! Ik heb respect voor jullie... rijden in de hitte!
  maandag 12 juni 2006 @ 21:10:36 #220
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_38791210
Mag ik jullie als paardenkenners vragen wat jullie van de volgende situatie vinden?

Dit kan toch niet??
pi_38808384
Ik hoop dat je foto's kunt aanleveren van het paard, dan is het beter te beoordelen of het goed of slecht gaat met m. In principe ben je als paardeneigenaar verplicht je paard beschutting aan te bieden en moet er vers water beschikbaar zijn. Maarja, wat de dierenbescherming ermee doet...

Ik weet wel dat op een manege hier in de buurt een oud mager paard in de wei stond, dat er erg slecht uitzag. Dierenmishandeling op het eerste gezicht. Later bleek dat het een paard van 25 jaar oud te zijn dat net overgekocht was omdat ie t zo slecht had bij zn oude eigenaar. T beest was aan t opknappen, maar de DB is er wel een paar keer langs geweest.
pi_38902967
even geen internet gehad.

Hier een foto.
Ik update jullie morgen
pi_38903736
Leuk koppie kleintje!!
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:26:32 #224
3744 Kleintje
op en top!
pi_38909963

Goed, de update.
Het gaat goed met de dames.
De roepnaam van Burning Desire is gewoon Burning en meestal verbasteren we dat naar Burn.
Ze reageert er al goed op en als ze haar naam uit mijn mond hoort komen dan volgt er 8 van de 10 keer een hinnekje.

Het drinken gaat goed. Ze eet sinds eergisteren ook wat brokjes.

Treas is weer opgepakt voor de training. Geeft bij Treas geen probleem, maar de kleine galoppeert door stal als mama weg is en blijft hinneken. Heb me zelfs al voor de eerste wedstrijden opgegeven.

Verder nog een geweldige domper gehad over de benen van Treasure. Heb nu de foto's van 1,5 jaar geleden opgevraagd om te kijken of daar idd nog niets op te zien was. Indien er wel wat op te zien was dan ga ik bij een bepaalde dierenarts even heel erg veel herrie maken....
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:32:08 #225
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38910110
Wat een schitterende foto Kleintje! waarom staat die niet bij je showcase?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:34:25 #226
3744 Kleintje
op en top!
pi_38910174
Omdat ik niet alleen maar mijn eigen paard wilde laten zien en niet alles wat gelukt is kan posten
waarom reageer jij niet op de showcase?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:37:13 #227
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38910254
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 09:34 schreef Kleintje het volgende:
Omdat ik niet alleen maar mijn eigen paard wilde laten zien en niet alles wat gelukt is kan posten
waarom reageer jij niet op de showcase?
Omdat dat nog komt

patience my dear
pi_38911942
Wat is er precies aan de hand met de benen van Treasure, Kleintje?
Mooie foto's hoor, zoals al gezegd in FOT .

Ik ben blij dat het nu wat koeler is buiten, traint toch een stuk fijner dan die warmte..
Zondag moet ik weer jureren, ik hoop dat het dan ook een beetje koel blijft (maar volgens mij helaas niet, lekker 3 uur in een auto zitten ).
pi_38912230
Goh Kleintje wat een héérlijk beesie is Burning toch!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:12:09 #230
3744 Kleintje
op en top!
pi_38920009
Elefes, ik had 1,5 jaar geleden foto's laten maken van Treas haar sprongen. Deze zijn enorm dik. Ik wilde zeker zijn dat er niets in zat, anders zou ik niet gaan fokken.
1,5 jaar geleden was het verhaal van de dierenarts dat ze supermooi zijn.

Nu wilde ik opnieuw foto's hebben zodat ik het zwart op wit kon krijgen dat er niets aan de hand is.
Dan had ik met Treas en het veulen naar de keuring kunnen gaan. Want met zo'n veulen ernaast heb je kans op het keurpredikaat.

Maar helaas... vanaf de foto's zegt deze dierenarts dat Treas op jonge leeftijd is geoppereerd aan OCD en dat het niet goed nabehandeld is. Daardoor zijn er ontstekingen geweest en heeft zich er lichte spat gevormd.

Ik heb nu de oude foto's opgevraagd. De spat is niet ernstig en valt nog te stoppen, maar het is klote, want ik zie Treas nu niet meer als fokmerrie want spat is dus wel erfelijk. Ik hoop nu maar dat Burning meer van papa heeft dan van mama. Ik hoop dat ze vos blijft, dan heeft ze niet al mama's genen...

Waar moet je jureren Elefes???

Leintjeuh, tnx voor je complimenten.
Ben ook helemaal weg van mams en veulen...
pi_38921279
Ik moet in Moergestel jureren

Wel minder, dat het dus niet goed behandeld is.. Maar op zich heeft ze er nu geen last van en is het nu goed na te behandelen, zodat de kans klein is dat ze wel last gaat krijgen? Dat zou in ieder geval dan nog iets schelen...
Maar het blijft minder
Ik hoop met je mee dat Burning Desire het niet geerfd heeft, wie weet valt dat mee .
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:41:16 #232
3744 Kleintje
op en top!
pi_38923490
Ach ik maak me er even niet zo druk om. Ze heeft er nog nooit een pas kreupel op gelopen en ze komt nog met gemak door de spatproef. Dus...
pi_39008600
hallo,ik ben nieuw hier,mag ik ook mee kletsen??

ik heb 6 paarden van mijzelf...

wel een super lieve veullie foto's staan hier...
pi_39009499
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:20 schreef kimmie261 het volgende:
hallo,ik ben nieuw hier,mag ik ook mee kletsen??

ik heb 6 paarden van mijzelf...

wel een super lieve veullie foto's staan hier...
Welkom.

Posten is niet verplicht, maar het zou wel jammer zijn als je ze hier niet plaatste! Gewoon doen dus.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_39009589
je bedoelt foto''s??

kunnen de foto's die bij imageshack opgeladen zijn hier geplaatst worden???

of anders mijn album??
pi_39009989
Mijn album kan, imageshack meen ik ook en anders is www.tinypic.com een uitstekend alternatief.

En je mag hier zowel foto's als commentaar neerplemen hoor.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_39010769
ik heb dus 6 paarden,degene die ik het langste heb is gambit,een letlander van nu 16 jaar,ik heb hem gekocht toen hij 5 was,net gecastreerd een mega sterk paard met een enorm karakter...

ik heb enorm veel van hem geleerd,dat wel,al was het met zweet en tranen...

toen heb ik een andalusier erbij gekocht,maestro,deze heb ik nu 3 jaar,en hij is 9 jaar oud...

daarna ruilde ik een andalusierhengst in tegen een friese merrie,met een hengst veulen,deze heb ik beide nog steeds...
merrie is 10 jaar oud,het is een Sjaard X Pike

en haar inmiddels 2 jarige zoon,zeer lieve hengst,die voorlopig ook hengst blijft!!hij heet Wessel,en het is een Maiko X Sjaard

ik heb de merrie fries 2 jaar geleden laten dekken door een andalusier hengst,en daaruit is vorig jaar een veulen merrietje van geboren...

ze heet Jippie en ze wordt een schimmeltje..en is nu 1 jaar oud..

en sinds kort heb ik er een kwpner bij,hij heel Lazlo,en is een Faram X tolad,deze kan echt mega bewegen,ik wil hem zo hoog mogelijk opleiden en dan evt verkopen...

zoo dat zijn mijn paardjes op het moment,de fries is weer gedekt door Maiko,dus volgend jaar hopen we dat er een gezond klein wesseltje of wesselientje naast huppelt...

en verder kan het voor mij nooit genoeg zijn,ik wil nl ook nog graag een fjordje hebben... hahah,ook zo leuk!!

[ Bericht 24% gewijzigd door kimmie261 op 19-06-2006 20:26:02 ]
pi_39011628
Stik, da's waar ook. Excuses, Imageshack det het hier niet. Een aantal users van hier hebben er een keer te veel naaktfoto's en zo geplaatst en nu krijgen we aleen maar kikkers te zien. Sorry.

MAar met een beetje creatief copieren en plakken heb ik ze op de laatste na kunnen kijken. Wat een mooie paarden. Mijn favorieten: Gambit en Wessel, ik houd wel van een stevig paard.

En wat loopt die merrie mooi.

[ Bericht 23% gewijzigd door buitenbeentje op 19-06-2006 21:25:43 ]
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_39012670
ik heb ze gewijzigd in mijn album,als het goed is,zijn ze zo wel te zien...

alleen gaat de kwaliteit van de foto's bij mijn album erg achteruit..maar ja,geeft een indruk..
pi_39014890
Wow, kimmie, wat een (en veel) knapperds heb je De loterij gewonnen ? Vooral Maestro vind ik fantastisch, wat een prachtig beest !
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_39016417
hhaah,nee ik heb geen loterij gewonnen,was het maar waar...

maestrootje heeft veel fans,toen ik hem kocht was hij niet zo mooi hoor...maar anda's zwaren pas veel later uit,en hij had op niet zo'n goede stal gestaan helaas...

gambit heb ik dus 11 jaar geleden van mijn ouders gekregen,toen mijn oude paardje overleden was.

de fries is een inruil geweest op een hengst,en dat waren 2 vliegen in 1 klap,merrie en veulen,alleen groeit haar veulen wel heel erg lekker uit...

dan jippie,heb ik zelf gefokt met een anda hengst die ik toen in verkoop had staan,en lazlo heb ik pas gekocht via een kennisje..

dus het valt allemaal wel mee..,toch??
  maandag 19 juni 2006 @ 22:07:28 #242
3744 Kleintje
op en top!
pi_39017298
Je veulen en je kwpn'er spreken mij het meest aan.
Ben gek op Anda's maar vind die van jou toch echt heel erg dik...
Sorry....
pi_39017616
geeft niet hoor,ik hou juist wel van stevige paarden,en ik vind hem mooi zo...
  maandag 19 juni 2006 @ 22:37:02 #244
3744 Kleintje
op en top!
pi_39018735
Ow, ik hou op zich wel van wat stevigere paarden. Want je kwpn'er is ook niet op zijn slankst.
Mijn merrie is altijd erg dun geweest, is een hele opgave om die dik te krijgen... dat staat ook altijd zo zielig, zo'n hoopje bot.
Maar ik vind de nek en bovenkap van de halzen van die van jou toch echt te spekkig.
Sorry
pi_39019609
ik vind die kappen echt helemaal geweldig,maar die barokke paarden hebben dat vrij snel,en van mij kan een hals echt niet dik genoeg zijn,korte stevige paarden,,heerlijk om naar te kijken...

lazlo zag er 5 maanden geleden zo uit

ik hoop dat als laz strakjes flink aan het werk gaat dat hij wat beter bespierd wordt,en daardoor wat steviger wordt,wat stoerder...

zo zag maestro eruit,toen ik hem kocht

maandag 19 juni 2006 @ 23:07:55 #246
3744 Kleintje
op en top!
pi_39020294

Super hoe je die KWPN'er hebt opgeknapt in korte tijd!
pi_39020998
haha dank je wel,voor het leuke dan,ik kreeg eens een fjord die ik moest verkopen voor mensen deze zag er zo uit...

na het scheren kwam ze zo onder haar vacht uit..

ze is 3 maanden later zo verkocht...

ik heb zoveel magere paarden opgeknapt de afgelopen jaren,dat ik er wel een beetje beetje triest van wordt...

maar ja,goed eten doet wonderen..
pi_39021444
bacardi en ik hebben net weer even een buitenritje gemaakt. Ging wel goed, hij was wel wat fris maar niet onhoudbaar
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 10:09:28 #249
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39027682
Ik vind die Friezen echt zoooo mooi en niet omdat ik uit Friesland kom
pi_39032362
Mooie foto's hoor

Maar wat een boel paarden Waar vind je de tijd voor zoiets? En worden ze ook bereden (op de veulens/jaarlingen etc. na dan)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')