Desiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:07 schreef rena het volgende:
Is Burning Desire ook haar roepnaam of kort je het af?
Spannend Elefes! Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:19 schreef Elefes het volgende:
Ik ga morgen trouwens meedoen aan de oefendressuur in WanroyDan kun je 1 of 2 proeven rijden, en dit wordt dan beoordeeld door een nationaal jurylid. Er staat dan iemand van jou met een camera in het juryhokje bij, en die filmt dus en neemt gelijk het commentaar op. Ik ben erg benieuwd hoe ze me gaan beoordelen! En hoe het gaat met rijden
Afgelopen weekend ging mijn eerste selectiewedstrijd helaas niet door door de hevige regenval.
Ik ookquote:
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef wendy-tje het volgende:
Idd, tijd voor een foto update kleintje
Gisteren had ik even mijn camera meegenomen naar Walter... ziet hij er niet goed uit?
[afbeelding]
Sinds begin deze maand is hij 3 en ik ga langzaam aan nu beginnen met inrijden... maandag een beginnetje gemaakt met longeren en het zadel erop
Ze heeft wat inetproblemen. (of computer kapot ofzo) dus kan ff duren voordat er foto's komenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef Elefes het volgende:
Zeg Kleintje, hoe gaat het met Burning Desire en Treasure? Alles nog goed daar?
Ik vind dat het weer tijd is voor een foto-update
Maar met de dames gaat het goed? Dat vind ik veel belangrijker als foto's eigenlijk.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ze heeft wat inetproblemen. (of computer kapot ofzo) dus kan ff duren voordat er foto's komen
ja met alle dames gaat het goedquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Maar met de dames gaat het goed?
Wat een knapperd Wendy!quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef wendy-tje het volgende:
Idd, tijd voor een foto update kleintje
Gisteren had ik even mijn camera meegenomen naar Walter... ziet hij er niet goed uit?
[afbeelding]
Sinds begin deze maand is hij 3 en ik ga langzaam aan nu beginnen met inrijden... maandag een beginnetje gemaakt met longeren en het zadel erop
Omdat dat nog komtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:34 schreef Kleintje het volgende:
Omdat ik niet alleen maar mijn eigen paard wilde laten zien en niet alles wat gelukt is kan posten
waarom reageer jij niet op de showcase?
Welkom.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:20 schreef kimmie261 het volgende:
hallo,ik ben nieuw hier,mag ik ook mee kletsen??
ik heb 6 paarden van mijzelf...
wel een super lieve veullie foto's staan hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |