ik heb dus 6 paarden,degene die ik het langste heb is gambit,een letlander van nu 16 jaar,ik heb hem gekocht toen hij 5 was,net gecastreerd een mega sterk paard met een enorm karakter...
ik heb enorm veel van hem geleerd,dat wel,al was het met zweet en tranen...
![]()
![]()
toen heb ik een andalusier erbij gekocht,maestro,deze heb ik nu 3 jaar,en hij is 9 jaar oud...
![]()
![]()
![]()
![]()
daarna ruilde ik een andalusierhengst in tegen een friese merrie,met een hengst veulen,deze heb ik beide nog steeds...
merrie is 10 jaar oud,het is een Sjaard X Pike
![]()
![]()
en haar inmiddels 2 jarige zoon,zeer lieve hengst,die voorlopig ook hengst blijft!!hij heet Wessel,en het is een Maiko X Sjaard
![]()
![]()
![]()
ik heb de merrie fries 2 jaar geleden laten dekken door een andalusier hengst,en daaruit is vorig jaar een veulen merrietje van geboren...
ze heet Jippie en ze wordt een schimmeltje..en is nu 1 jaar oud..
![]()
![]()
en sinds kort heb ik er een kwpner bij,hij heel Lazlo,en is een Faram X tolad,deze kan echt mega bewegen,ik wil hem zo hoog mogelijk opleiden en dan evt verkopen...
![]()
![]()
![]()
zoo dat zijn mijn paardjes op het moment,de fries is weer gedekt door Maiko,dus volgend jaar hopen we dat er een gezond klein wesseltje of wesselientje naast huppelt...
en verder kan het voor mij nooit genoeg zijn,ik wil nl ook nog graag een fjordje hebben... hahah,ook zo leuk!!
[ Bericht 24% gewijzigd door kimmie261 op 19-06-2006 20:26:02 ]