abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38380593
Ziet er super uit allemaal Kleintje, en fijn dat het drinken nu ook beter lijkt te gaan, dat is toch wel een zorg er bij als dat niet goed gaat. Ze is echt prachtig ! Is Burning Desire ook haar roepnaam of kort je het af?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_38381052
Wat een poepies Zo samen.
I only wear black, until they invent a darker colour
weerforum
pi_38395417
Ik ga morgen trouwens meedoen aan de oefendressuur in Wanroy Dan kun je 1 of 2 proeven rijden, en dit wordt dan beoordeeld door een nationaal jurylid. Er staat dan iemand van jou met een camera in het juryhokje bij, en die filmt dus en neemt gelijk het commentaar op. Ik ben erg benieuwd hoe ze me gaan beoordelen! En hoe het gaat met rijden

Afgelopen weekend ging mijn eerste selectiewedstrijd helaas niet door door de hevige regenval .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38395986
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 19:07 schreef rena het volgende:
Is Burning Desire ook haar roepnaam of kort je het af?
Desi
pi_38402455
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 00:19 schreef Elefes het volgende:
Ik ga morgen trouwens meedoen aan de oefendressuur in Wanroy Dan kun je 1 of 2 proeven rijden, en dit wordt dan beoordeeld door een nationaal jurylid. Er staat dan iemand van jou met een camera in het juryhokje bij, en die filmt dus en neemt gelijk het commentaar op. Ik ben erg benieuwd hoe ze me gaan beoordelen! En hoe het gaat met rijden

Afgelopen weekend ging mijn eerste selectiewedstrijd helaas niet door door de hevige regenval .
Spannend Elefes! Ik ben benieuwd!
pi_38408392
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:11 schreef Juweel het volgende:

[..]

Spannend Elefes! Ik ben benieuwd!
Ik ook ! Net Faraj helemaal klaargemaakt, moet er natuurlijk wel netjes uitzien
En zometeen maar eens gaan rijden dan.. .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_38408466
Succes Elefes
pi_38433592
Ik heb best lekker gereden gisteren
Ik heb de videoband nog niet na gekeken (mijn moeder zat dus naast het jurylid, en filmde dan mijn proef terwijl de jury tegelijkertijd commentaar gaf wat dus ook op band komt).
Maar het viel me heel erg mee . Het ging best redelijk, niet super, Faraj heeft wel eens lekkerder gelopen. Ze vonden vooral de takt erg goed, en een mooie aanleuning in de draf. Met het commentaar dat ik kreeg kan ik niets anders dan het er 100% mee eens zijn. Bij beide juryleden had ik een winstpunt gereden, als het voor punten was geweest Dus daar was ik erg tevreden mee! Straks ga ik de video nog nakijken, zodat ik al het commentaar kan horen...

Verder heb ik nog specifiek gevraagd wat de jury van de travers vond, en hij zei dat het zeker een 6 was omdat de takt goed was; op wedstrijd krijg ik meestal een onvoldoende (4) en soms een 5je of 6je Dus ik ben wel blij dat ik dat gevraagd heb...
Ook kreeg ik het commentaar dat er zeker nog meer in zat

Het is echt een aanrader voor iedereen die wedstrijd rijdt, mochten ze dit nog ooit organiseren (ik ga zeker nog een keer dan) !
pi_38511091
Zeg Kleintje, hoe gaat het met Burning Desire en Treasure? Alles nog goed daar?
Ik vind dat het weer tijd is voor een foto-update
pi_38522830
De opa van mijn moeder die inmiddels overleden is had ook altijd paarden. Allerlij verschillende rassen. Kan me nog herinneren dat ik als kleuter de Shetlanders verzorgde, vond dat zulke lieve beestjes.

Nu heb ik er niks meer mee, ga paarden liever uit de weg nu.
pi_38622910
Idd, tijd voor een foto update kleintje

Gisteren had ik even mijn camera meegenomen naar Walter... ziet hij er niet goed uit?

Sinds begin deze maand is hij 3 en ik ga langzaam aan nu beginnen met inrijden... maandag een beginnetje gemaakt met longeren en het zadel erop
pi_38626478
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef wendy-tje het volgende:

Gisteren had ik even mijn camera meegenomen naar Walter... ziet hij er niet goed uit?

[afbeelding]

Sinds begin deze maand is hij 3 en ik ga langzaam aan nu beginnen met inrijden... maandag een beginnetje gemaakt met longeren en het zadel erop
Ziet er goed uit

Hoe vond hij het, met het zadel er op? Of was het niet de eerste keer?
pi_38626806
Het was niet de eerste keer, maar toch was het een beetje onwennig in het begin. Paar bokkesprongetjes. Daarna nog een keer opgedaan, toen maakte het hem weinig meer uit
  donderdag 8 juni 2006 @ 13:33:58 #214
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38654518
quote:
Op zaterdag 3 juni 2006 19:55 schreef Elefes het volgende:
Zeg Kleintje, hoe gaat het met Burning Desire en Treasure? Alles nog goed daar?
Ik vind dat het weer tijd is voor een foto-update
Ze heeft wat inetproblemen. (of computer kapot ofzo) dus kan ff duren voordat er foto's komen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_38657966
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:33 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ze heeft wat inetproblemen. (of computer kapot ofzo) dus kan ff duren voordat er foto's komen
Maar met de dames gaat het goed? Dat vind ik veel belangrijker als foto's eigenlijk.

[ Bericht 14% gewijzigd door buitenbeentje op 08-06-2006 15:27:51 ]
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  donderdag 8 juni 2006 @ 15:24:54 #216
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38658561
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 15:09 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Maar met de dames gaat het goed?
ja met alle dames gaat het goed
ik ben zelf op vakantie geweest en heb haar ook nog niet gesproken, maar wel ff snel ge SMS-d
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_38772552
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef wendy-tje het volgende:

[afbeelding]

Wat een knapperd Wendy!
Alles goed met de baby Kleintje?
En Elefes; jij ook nog gisteren in de hitte wedstrijd gehad?
Ik had zaterdag een mooie korte mouwen blouse gekocht, in de hoop van het zomertenue. Maar helaas; was 28 graden en dat mocht pas vanaf 30. Heb maar 15 minuten rustig losgereden. Beetje wijken, galopje de ene en de andere kant op, en toen waren we al aan de beurt. Eerste proef ging heel goed. Gewoon lekker gereden en ze was goed vw. Tweede proef was moeizamer. Het kwartje was al meer op en de korte zijdes waren vreselijk zwaar. Was slordiger maar was weer dik tevreden. Uiteindelijk bleek dat ik in de eerste proef 199! punten had en eerste was. Tweede proef 171 punten. Ondanks de hitte dus een goede dag gehad en er weer twee puntjes bij!
pi_38775472
Ik heb ook gisteren gereden in de hitte !
En het resultaat mocht er zijn, ik was twee keer eerste met 203 en 197 punten (in de M2)
De eerste proef telde ook nog mee voor de selectie .
Het ging ook best goed, de stap was iets minder, maar verder was ik best heel tevreden; Faraj liep lekker de proef door.
Ik rij gewoon normaal los als het zo warm is, beestje is er wel aan gewend (ik train vaker iets later in de ochtend, zodat hij er ook een beetje aan went). Ik kan niet veel korter losrijden, moet toch alles even doorlopen voordat ik de ring in ga (en heb wel wat tijd nodig om hem echt lekker aan elkaar en verzameld te rijden), en ik heb ook niet het idee dat hij er moeite mee heeft. Hooguit wat meer stappen tussendoor.
In zomertenue rij ik trouwens nooit; vind dat niet zo netjes staan, en het is toch warm. Of je nu je jasje aan hebt of niet (ik heb het ook al aan tijdens het losrijden).

Bij jou ook goed gegaan Juweel! 199 punten is een behoorlijk aantal En gelukkig niet voor niets een beetje "afgezien" in de hitte.
pi_38775804
Gefeliciteerd met de resultaten Elefes en Juweel! Ik heb respect voor jullie... rijden in de hitte!
  maandag 12 juni 2006 @ 21:10:36 #220
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_38791210
Mag ik jullie als paardenkenners vragen wat jullie van de volgende situatie vinden?

Dit kan toch niet??
pi_38808384
Ik hoop dat je foto's kunt aanleveren van het paard, dan is het beter te beoordelen of het goed of slecht gaat met m. In principe ben je als paardeneigenaar verplicht je paard beschutting aan te bieden en moet er vers water beschikbaar zijn. Maarja, wat de dierenbescherming ermee doet...

Ik weet wel dat op een manege hier in de buurt een oud mager paard in de wei stond, dat er erg slecht uitzag. Dierenmishandeling op het eerste gezicht. Later bleek dat het een paard van 25 jaar oud te zijn dat net overgekocht was omdat ie t zo slecht had bij zn oude eigenaar. T beest was aan t opknappen, maar de DB is er wel een paar keer langs geweest.
pi_38902967
even geen internet gehad.

Hier een foto.
Ik update jullie morgen
pi_38903736
Leuk koppie kleintje!!
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:26:32 #224
3744 Kleintje
op en top!
pi_38909963

Goed, de update.
Het gaat goed met de dames.
De roepnaam van Burning Desire is gewoon Burning en meestal verbasteren we dat naar Burn.
Ze reageert er al goed op en als ze haar naam uit mijn mond hoort komen dan volgt er 8 van de 10 keer een hinnekje.

Het drinken gaat goed. Ze eet sinds eergisteren ook wat brokjes.

Treas is weer opgepakt voor de training. Geeft bij Treas geen probleem, maar de kleine galoppeert door stal als mama weg is en blijft hinneken. Heb me zelfs al voor de eerste wedstrijden opgegeven.

Verder nog een geweldige domper gehad over de benen van Treasure. Heb nu de foto's van 1,5 jaar geleden opgevraagd om te kijken of daar idd nog niets op te zien was. Indien er wel wat op te zien was dan ga ik bij een bepaalde dierenarts even heel erg veel herrie maken....
  vrijdag 16 juni 2006 @ 09:32:08 #225
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38910110
Wat een schitterende foto Kleintje! waarom staat die niet bij je showcase?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')