Ik heb best lekker gereden gisteren
![]()
Ik heb de videoband nog niet na gekeken (mijn moeder zat dus naast het jurylid, en filmde dan mijn proef terwijl de jury tegelijkertijd commentaar gaf wat dus ook op band komt).
Maar het viel me heel erg mee
![]()
. Het ging best redelijk, niet super, Faraj heeft wel eens lekkerder gelopen. Ze vonden vooral de takt erg goed, en een mooie aanleuning in de draf. Met het commentaar dat ik kreeg kan ik niets anders dan het er 100% mee eens zijn. Bij beide juryleden had ik een winstpunt gereden, als het voor punten was geweest
![]()
Dus daar was ik erg tevreden mee! Straks ga ik de video nog nakijken, zodat ik al het commentaar kan horen...
Verder heb ik nog specifiek gevraagd wat de jury van de travers vond, en hij zei dat het zeker een 6 was omdat de takt goed was; op wedstrijd krijg ik meestal een onvoldoende (4) en soms een 5je of 6je
![]()
Dus ik ben wel blij dat ik dat gevraagd heb...
Ook kreeg ik het commentaar dat er zeker nog meer in zat
![]()
Het is echt een aanrader voor iedereen die wedstrijd rijdt, mochten ze dit nog ooit organiseren (ik ga zeker nog een keer dan)
![]()
!
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.