Mogge, bluebutt!quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Getalsfetisjisten hebben een limiet.
Môgge Ponskaart.
He zwartwit anachronisme, wat doe jij eigenlijk? Studeren, uitkeren, lummelen voor een baas?quote:
Thanks, ik was al zo blij dat ik die gemist hadquote:
De winkel is open hoor. Hop hop op de hakjes, gezwind naar de koffieboer.quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:43 schreef Floripas het volgende:
Mijn koffie blijkt op!
Dan maar aan de thee.
Ik voel me net Job Cohen.
Te...lui....quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:49 schreef sigme het volgende:
[..]
De winkel is open hoor. Hop hop op de hakjes, gezwind naar de koffieboer.
quote:Mogge!![]()
Kom je ons weer even verblijden met een hoop gefloripoespas?
quote:ZWIJNDRECHT (ANP) - Zwijndrecht heeft een nieuwe manier verzonnen om nieuwkomers te laten integreren: een inburgeringskoor. Elke week zingen de mannen en vrouwen uit Somalië, Indonesië, Wit-Rusland, Congo, Turkije en Nederland uit volle borst mee met Tulpen uit Amsterdam.
Maar Ja zuster, nee zuster doet het helemaal goed, zei een woordvoerster dinsdag. Het doel van het 'multiculti-koor' op het Da Vinci College is communiceren, woorden leren. ,,De mensen voelen zich vrij en dat werkt positief voor de taalontwikkeling'', licht de voorlichtster toe. Bovendien is het volgens haar een leuke afwisseling voor de taallessen die de deelnemers bij het regionaal opleidingsinstituut volgen.
,,Het is een wonderlijk koor'', zei de woordvoerster. ,,Allerlei nationaliteiten komen bij elkaar en iedereen gaat er voor. Ze doen het samen, komen even uit de klas en willen samen plezier maken.'' Het aantal mensen varieert tussen de tien en de dertig personen. ,,Tijdens de ramadan zakte het iets in.''
Na maanden oefenen, blijkt dat zich steeds meer muzikale talenten onder de zangers verschuilen. De pianiste komt uit Israël en de dirigente was een Filippijnse, maar bij het voorzingen van de Nederlandse teksten bleek een oer-Hollandse leider beter.
He Floripas, je hebt Mwanatabu uit je coalitie geknikkerd, ten gunste van Tup (!) , weet je nog...quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tijd voor het kabinet Floripas-Mwanatabu I.
Bel jij de koningin? Ik zoek het nummer van Maurice de Hond wel op.
Ja, dat was voor de polemiek. Tup kan mij nog fiks naar links trekken als het moet.quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:23 schreef sigme het volgende:
[..]
He Floripas, je hebt Mwanatabu uit je coalitie geknikkerd, ten gunste van Tup (!) , weet je nog...
Ik verdiep me nooit in politiek, Floripas. Geen zorgen, mijn ziel blijft zuiverquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:27 schreef Floripas het volgende:
Sigme, de wet van de Italiaanse politiek: je erin verdiepen is als een beetje sterven. Er gaat een stukje van je ziel weg.
quote:Op maandag 17 april 2006 22:27 schreef Mustard_Man het volgende:
hey meneer de politieman,
laat mij eens met rust als dat kan.
ga lekker mocro's vangen zoals het hoort,
want van die boetes voor fietsen zonder licht, word ik gestoord.
goeie he, die zoog ik zo even uit mijn duim.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 08:10 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Je zult er toch iets aan moeten doen, want binnen 10 jaar is dat de 1e taal in Nederland.![]()
Leuke actiequote:
Bij de demonstratie bij het Binnenhof had ie een rood Che Guevara shirtje aanquote:Stakingen
Bij NedCar dreigen stakingen een gesprek tussen Masuko en NedCar vandaag niet verloopt naar tevredenheid van de werknemers. Voorzitter Jean Wouters van de Ondernemingsraad (OR) liet maandag in een reactie weten, dat "we dinsdag een probleem hebben". Hij vindt ontslagen onaanvaardbaar.
Yo, we need this nucleair program for energy!quote:Oil - proved reserves
1 World 1,349,000,000,000 1 January 2002 est.
2 Saudi Arabia 262,700,000,000 2005 est.
3 Canada 178,900,000,000 2004 est.
4 Iran 133,300,000,000 2005 est.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |