Soldaten in Irak anyone??quote:Op maandag 17 april 2006 22:22 schreef MrX1982 het volgende:
Indrukwekkend programma. Wrang dat mensen op zo'n jonge leeftijd al uit het leven worden weggenomen.
Het laat maar weer eens zien hoe relatief het leven is en dat alles wat je voor lief neemt zo over kan zijn.
Je hebt al een rugnummer, wegwezenquote:Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef Ponskaart het volgende:
Slotjes zonder toelichting zuigen. Tafkaas, ik eis een toelichting bij het sluiten van mijn onlangs nog geopende en geweldige topic!
Ook dat is tragisch.quote:Op maandag 17 april 2006 23:15 schreef pberends het volgende:
Soldaten in Irak anyone??
VoorbijF-4quote:
De orde van de dag, fine by me..quote:Op maandag 17 april 2006 23:49 schreef Ponskaart het volgende:
Geen antwoord? Dan maar weer over op de orde van de dag.![]()
Tafkaas, jij heette vroeger Harry. Waarom ben je van gedaante veranderd?
quote:Op maandag 17 april 2006 23:48 schreef Tafkahs het volgende:
Hee Duukje, je bent nog steeds het alpha mannetje volgens hoe heet ze ook alweer..
hmhrmrmhhrmmblllquote:Op maandag 17 april 2006 23:54 schreef du_ke het volgende:
[..]Dat is een tijd geleden was dat niet Maerycke?
Als ik morgen doodga, ga ik dood met een glimlach op mijn gezicht.quote:Op maandag 17 april 2006 23:16 schreef MrX1982 het volgende:
Johan en een tikfout.
Dat ik dit heb mogen meemaken.
Ik hoop dat je deaud gaat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als ik morgen doodga, ga ik dood met een glimlach op mijn gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |