de SC staat altijd onderaan de PTA index ja.quote:Op maandag 17 april 2006 21:32 schreef PeuRac het volgende:
tvp
Daar kan ik wel voor zorgenquote:Op maandag 17 april 2006 21:34 schreef BazzoS het volgende:
[..]
de SC staat altijd onderaan de PTA index ja.
quote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar staan ook nog 2 ex-vriendinnetjes van mij in![]()
bijzonder boek, erg gewild gok ik zo, als ik de juiste persoon er voor vind moet 20 euro mogelijk zijnquote:Op maandag 17 april 2006 21:39 schreef hermandeperman het volgende:
Wat brengt die unit op trouwens gok je Lex?
quote:Op maandag 17 april 2006 21:43 schreef BazzoS het volgende:
[..]
OkeMaare, Die "Bas dis", die mag je me wel sturen op de 1oa manier
quote:Op maandag 17 april 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, t boek staat te koop, dus als iemand interesse heeft, mail me maarkun je hermans exen zien
Lekker lekkerquote:Op maandag 17 april 2006 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bijzonder boek, erg gewild gok ik zo, als ik de juiste persoon er voor vind moet 20 euro mogelijk zijn
server staat bij je ouders?quote:Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb van 1:00 tot 15:00 geslapenen daarna naar mn ouders gegaan want BB was down
quote:Op maandag 17 april 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
uiteraard maar wat een verschil toen ik overstapte in de 155![]()
Ik zal ook even googlenquote:Op maandag 17 april 2006 22:21 schreef BoJo het volgende:
op je eigen naam googlen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
handig die Haai![]()
nee, in Leeuwarden bij een vriend van me, maar als ik achter internet zit terwijl BB down is vreet ik mezelf opquote:
Toen was het ook nog niet m'n ex lulloquote:Op maandag 17 april 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
7 jaar geledn, dus tieten hadden ze toen nog niet, maar dat is bijzaak
TVse
okquote:Op maandag 17 april 2006 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, in Leeuwarden bij een vriend van me, maar als ik achter internet zit terwijl BB down is vreet ik mezelf op
Hoe kan dat nou dan?quote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kom verdacht veel vogels tegen
quote:Op maandag 17 april 2006 22:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kom verdacht veel vogels tegen
voor de derde keer vandaag, en elke keer ga je weer dood nadet je hebt gepost hoe gewledig je wel niet van een vent die ziichzelf Klit noemt hebt genoten. vrij dubieus allemaalquote:
Duitsland dus?quote:Op maandag 17 april 2006 22:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Deze zit in Groenlo, naast mijn dorpje
In FF nietquote:Op maandag 17 april 2006 22:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
rechtsklik, afbeelding weergeven (IE)
quote:Op maandag 17 april 2006 22:37 schreef BazzoS het volgende:
Een man heeft in een restaurant soep besteld.
Toen de ober de soep op tafel had gezet, zei de man:
"Er drijft een hoorapparaatje in mijn soep."
Zei de ober: "Wat zegt u?"
uit dit topic: Hele Slechte Moppen Die Daardoor Geniaal Zijn-Topic Deel 3
Via herms postgeschiedenis
ja maar nu blijf ik in leven. Heb de hele dag op bed gelegen voor dood. tot grote ergenis van mijn moederquote:Op maandag 17 april 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor de derde keer vandaag, en elke keer ga je weer dood nadet je hebt gepost hoe gewledig je wel niet van een vent die ziichzelf Klit noemt hebt genoten. vrij dubieus allemaal
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:18 schreef PeuRac het volgende:
Hakken en slippers kunnen gevaarlijk zijn met het autorijdendus ik zou het zelf nooit doen.
Als ik slippers aan heb doe ik ze onder het rijden altijd uit en rij dus met blote voeten.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:18 schreef PeuRac het volgende:
Hakken en slippers kunnen gevaarlijk zijn met het autorijdendus ik zou het zelf nooit doen.
Als ik hakken aan heb doe ik ze onder het rijden altijd uit en rij dus met blote voeten.
Nee iddquote:Op maandag 17 april 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ja man, geen fluit op tv!
Maandagavondquote:Op maandag 17 april 2006 23:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee idd
Zo erg dat ik m'n hele LP collectie dus geinventariseerd heb
Geen oude reserve bril?quote:Op maandag 17 april 2006 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
bah ik ben nu al misselijk van mn bril
ik hoop maar dat de optcien morgen open is, amders word het nog leuk op de rijles
Er valt weinig te beleven op het forumquote:Op maandag 17 april 2006 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Fok! is 100x beter dan RTL Boulevard
Wat doe je hier nog?
Oh, nu bedoel je?quote:Op maandag 17 april 2006 23:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er valt weinig te beleven op het forum
Als dat de enige manier is tot vermaakt, jaquote:Op maandag 17 april 2006 23:30 schreef ijsmeis het volgende:Je gaat ons via/vanuit/door/whatever de tv een stoomcursus geven?
Ick zal'de ni bojtehquote:
Wat raarquote:Op maandag 17 april 2006 23:33 schreef Sjoewe het volgende:
En Daphne Bunskoek vindt het niet lekker als iemand tegenover d'r in de trein zit te masturberen
Dat ze 'm niet zal bijtenquote:
Ik kan daar nou echt van genietenquote:
Yes!quote:Op maandag 17 april 2006 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan val je in ieder geval nog in de smaak
Hij kan mijn audi dragenquote:
Naar is hetquote:Op maandag 17 april 2006 23:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hedde gij de kat ol eeeeeten jejeeeven?
Hasjquote:Op maandag 17 april 2006 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik lag dubbel
Nu een bejaarde mevrouw met wiet in haar wasmachine
jaquote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En die hebben een kut in de mond dat ze zo praten?
En hoe oud zijn ze?quote:Op maandag 17 april 2006 23:42 schreef ook_gek het volgende:
leuk met spuiten en slikken hebben ze het er over hoe je jongeren van de drank kan afhouden.
De 2 mensen die dat bespreken zitten zelf aan de drank
gastquote:Op maandag 17 april 2006 23:42 schreef ook_gek het volgende:
leuk met spuiten en slikken hebben ze het er over hoe je jongeren van de drank kan afhouden.
De 2 mensen die dat bespreken zitten zelf aan de drank
Gastquote:Op maandag 17 april 2006 23:43 schreef ook_gek het volgende:
leeftijd maakt niks uit. Ze hebben een voorbeeld functie
Yeah right. Mijn leraren hebben ook een voorbeeld functie. Geen wonder dat ik geen flikker uitvoer. Dat doen zij namelijk ook.quote:Op maandag 17 april 2006 23:43 schreef ook_gek het volgende:
leeftijd maakt niks uit. Ze hebben een voorbeeld functie
Een lul jaquote:Op maandag 17 april 2006 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En die hebben een kut in de mond dat ze zo praten?
Nee dat heeft te maken met je eigen intiligentie. Maar daar kan jij zelf ook niks aan doen.quote:Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right. Mijn leraren hebben ook een voorbeeld functie. Geen wonder dat ik geen flikker uitvoer. Dat doen zij namelijk ook.
Zegt de persoon die de cynische boodschap niet begrijptquote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat heeft te maken met je eigen intiligentie. Maar daar kan jij zelf ook niks aan doen.
quote:Op maandag 17 april 2006 23:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat heeft te maken met je eigen intiligentie. Maar daar kan jij zelf ook niks aan doen.
ja ze WERD gebeft, daarna ging ze met een lul in de mond vragen of de kat al had gegteen. en dat allemaal terwijl er een presentator met een wollen nepvagina aan het spele was en een blonde doos op 10 cm aftsnad genietend zat te kijken. werkelijk hilarischquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 23:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah right. Mijn leraren hebben ook een voorbeeld functie. Geen wonder dat ik geen flikker uitvoer. Dat doen zij namelijk ook.
Gezellig kletsen onder het ketsen.quote:Op maandag 17 april 2006 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja ze WERD gebeft, daarna ging ze met een lul in de mond vragen of de kat al had gegteen. en dat allemaal terwijl er een presentator met een wollen nepvagina aan het spele was en een blonde doos op 10 cm aftsnad genietend zat te kijken. werkelijk hilarisch
Op't babyface na wel jaquote:Op maandag 17 april 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie het zelfr was
babyface + jamaibril+ dierenpak = herman meesatl toch?
Ik dacht dat in eerste instantie ook jaquote:Op maandag 17 april 2006 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie het zelfr was
babyface + jamaibril+ dierenpak = herman meesatl toch?
Liever geen baard dan dat vlasje van jouquote:Op maandag 17 april 2006 23:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen baard, geen ernstige littekens, babyface
Post die pic van je verbrande kop danquote:
ik scheer m tegenwoordig popquote:Op maandag 17 april 2006 23:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Liever geen baard dan dat vlasje van jou
Een stevige cocosmatquote:Op maandag 17 april 2006 23:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Liever geen baard dan dat vlasje van jou
* Sjoewe bitchclapt ijsmeis en laat haar d'r kots weer oplikkenquote:
quote:Op maandag 17 april 2006 23:55 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Post die pic van je verbrande kop dan
Babyface
Ieuw, no way dat ik dat ooit doequote:Op maandag 17 april 2006 23:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe bitchclapt ijsmeis en laat haar d'r kots weer oplikken![]()
Nee, maar die nekt wel op de cocosmatquote:Op maandag 17 april 2006 23:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ieuw, no way dat ik dat ooit doe
Doe je dat ook altijd zo bij je poezebeest?
Tsss, verwende bitsjquote:Op maandag 17 april 2006 23:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, maar die nekt wel op de cocosmat
Jahoor, maar de hele dag buiten zuipen in 40 graden als je die dag ervoor vanuit Nederland bent gekomen is niet goed voor je blijktquote:Op maandag 17 april 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
Heb je ooit wel eens gehoord van zonnebrandolie eh?
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik die blonde van de bovenste foto ooit eens tegen kom sla ik hem op zn bek. met zo'n kop verdient ie dat gewoon.
Zonnebankquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jahoor, maar de hele dag buiten zuipen in 40 graden als je die dag ervoor vanuit Nederland bent gekomen is niet goed voor je blijkt
Ik zeg: Herm fiks een meet, want Ali heeft praatjesquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik die blonde van de bovenste foto ooit eens tegen kom sla ik hem op zn bek. met zo'n kop verdient ie dat gewoon.
Een hippie die gaat meppenquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zeg: Herm fiks een meet, want Ali heeft praatjes
Krokantquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee sorry, dit was diezelfde dag, maar dan des ochtends
[afbeelding]
Erg eh
Omdat hij lijkt op de broer van Sandra toch ofzo?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vetrel hem maar dat het een naar mannetje is.
Dan niet ehquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
No wai dat je me daaronder krijgt
UITERMATE PUIKENDquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:04 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg Herm wat dacht je van een FBG bbq hier in de tuin?
Mooi dan gaat het doorquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
hmmm, BBQ meet... moet ik ook nog eens organiseren. en wij hebben een grotere tuin.
Dus?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
en wij hebben een grotere tuin.
* houdt wijselijk z'n mondquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
naast drie FBG's passen er ook nog 3 190D's op de oprit... ook wle meer dan 3 btw
Herman checkt het boogquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Anders sta ik die unit even te checken, jeweet![]()
rugwervel verdraaid?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Anders sta ik die unit even te checken, jeweet![]()
Man er past een heel autodemontagebedrijf uit Groenlo in onze tuinquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus?
Hoeveel mensen wi lje uitnodigen dan? Meer dan 50
Peu, ga eens onder Alex zijn account vandaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
naast drie FBG's passen er ook nog 3 190D's op de oprit... ook wle meer dan 3 btw
Veel plezier danquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Man er past een heel autodemontagebedrijf uit Groenlo in onze tuin
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Peu, ga eens onder Alex zijn account vandaan
Ik ken iemand die daar dood aan is gegaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Peu, ga eens onder Alex zijn account vandaan
Ik ook, 190Dquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar dood aan is gegaan
Komt vast weer door een koequote:Op dinsdag 18 april 2006 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar dood aan is gegaan
Maar die had wel een vriend van wie ik in de SL600 mocht rijden en maar niet m'n vriendin mee van de basisschool mocht halen van d'r oudersquote:
En toen ging die vriendin je zeker stalken? En zeggen dat ze zwanger is?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maar die had wel een vriend van wie ik in de SL600 mocht rijden en maar niet m'n vriendin mee van de basisschool mocht halen van d'r ouders
Ze wilde met de baby spelenquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En toen ging die vriendin je zeker stalken? En zeggen dat ze zwanger is?
Ja en plus dat ie het echt zat was om iedere keer in de zandbak gepijpt te wordenquote:
Ja, pwaat zo moeiwlijwquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja en plus dat ie het echt zat was om iedere keer in de zandbak gepijpt te worden
Wil je neuken?quote:
Een van mn homies is in navolging ook gestoptquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:18 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Sjoewe, ik doe een matige minder-poging
"Als hij het kan...."quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een van mn homies is in navolging ook gestopt![]()
Barbiesquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wil je neuken?
Als ik klaar ben met de barbies.
Toppertjequote:Op dinsdag 18 april 2006 00:27 schreef hermandeperman het volgende:
Laat Zeeuwen btw nooit vaatwassers inruimen, krijg je dit
[afbeelding]
Op het element gelegd ofzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stomme rukker, m'n vaatwasser, wat doet 'ie?
Tegenaan gezet jaquote:
Lekker danquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tegenaan gezet ja
Alles van plastic/kunststof is gesmolten, hadden 2 lepels met een plastic handvat, helemaal krom, het bakje voor het bestek heeft geen bodem meer, alle wieltjes gesmolten, enz enz enz![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
Nog 1 mooie mededeling voor't slapen gaan, een maat van me vertelde zaterdag dat hij vaak z'n sperma opvreet na het rukken![]()
![]()
![]()
![]()
"Effe snacken"quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, vond het ook tegenvallen
Ben blij dat ik nooit met hem gezoend heb iig![]()
![]()
![]()
![]()
"Tis best lekker"quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:35 schreef hermandeperman het volgende:
En z'n vriendin was erbij, en die wil niet slikken, dus dat was ook wel een mooie openbaring voor haar![]()
Dan heb je genoeg te eten inderdaadquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, beetje gefrustreerd ventje, rukt zich ook 3 keer per dag enzo![]()
![]()
En zijn naam is?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, beetje gefrustreerd ventje, rukt zich ook 3 keer per dag enzo![]()
![]()
Nee, maar ook geen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent meer van het "ie-pot" ?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaightquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
ih-podquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent meer van het "ie-pot" ?
Wat iRotquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik haat mensen die schrijven: i-Pod, I-pod of Ipod
NiEt HaTuH NTB DuCH1 4 L1F3!quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FBG-meet-foto's:
"miiI ft. SjOeWiE n HuGsTaH NTB"
Ik associeer die PI met 'ik verheug me op'quote:
Rare associatie Cobyquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik associeer die PI met 'ik verheug me op'
Ah die kleine daar?quote:Op dinsdag 18 april 2006 00:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Beetje schuin naar beneden kijken [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |