quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
Ik als vrouw [...] KAN [...] autorijden
quote:
Wat hij zegt. Blote voeten is prima te doen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:49 schreef Godlike02 het volgende:
Ik rijd in de zomer altijd op mijn blote poten
Ik zou ook niet weten waroom niet
Ik heb inderdaad beter gevoel in mijn voeten dan
Slippers doe ik ook wel eens maar dat is idd niet helemaal ideaal.
Je bent dus een nog groter gevaar dan die exemplaren?quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
ik ben niet zo'n trut die in haar Alto'tje enkel en alleen maar naar de supermarkt rijd hoor
Is ook zo, hakken -mits het geen muiltjes zijn- gaan ook nog wel, maar slippers rijd gewoon kut.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Blote voeten is prima te doen.
idd....als ik niet te lang hoe te rijden laat ik mn hakken gewoon aan. Langer dan 30 minuten dan gaan er toch echt een extra paar schoenen mee.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:09 schreef LunaticLaUrA het volgende:
met hoge hakken kan ik minder goed aangrijppunten voelen.
Ik rijd met van alles, hakken, slippers, sportschoenen, puntschoenen, maakt me echt niet uit. Ik heb ook nog nooit gehoord dat het niet mag.quote:Op vrijdag 14 april 2006 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
Mag dat nou wel of niet?
Gisteren een discussie gehad hierover, maar we kwamen er niet uit.
Ik als vrouw heb wel eens schoenen of laarzen aan met een hakje van een cm. of 5 / 6
Ik KAN daar gewoon mee autorijden, maar MAG het ook?
De discussie ging erom dat je dus met je hak kan blijven haken achter het pedaal, of onderuit glijden of wat dan ook.
Dat de kans dus groter is dat je een ongeluk zal veroorzaken, en dat je dan zelf alles kan dokken.
Ditzelfde zou ook gelden voor slippers of blote voeten.
Mijn vriend kwam ermee toen hij zag wat voor schoenen ik aanhad en hij vroeg of ik daarmee gereden had. zodoendequote:Op zaterdag 15 april 2006 16:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik rijd met van alles, hakken, slippers, sportschoenen, puntschoenen, maakt me echt niet uit. Ik heb ook nog nooit gehoord dat het niet mag.
Hoe kwamen jullie daarop? Ergens gehoord/gelezen? Want ik heb er echt nog nooit wat van gehoord...
Voor mij in principe nietquote:Op woensdag 26 april 2006 17:15 schreef Mr.M. het volgende:
Maakt het ook nog uit of het een staand gaspedaal of een hangend gaspedaal is?
Met blote voeten rijden mag sowieso niet...quote:Op woensdag 19 april 2006 15:56 schreef Faithy het volgende:
als ik met blote voeten rijd, dan haal ik de pedalen niet, en nee, ik heb geen kleine voeten, maar dan heb ik ook niet genoeg kracht in mn voeten om te schakelen enz.
rij eigenlijk altjid met gympen of laarzen
? en waarom niet ? ik vind dat juist erg lekker rijdenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Met blote voeten rijden mag sowieso niet...
quote:Op zondag 30 april 2006 15:29 schreef MikeyMan het volgende:
Omdat het gewoon bij wet verboden is...
Je mag ook niet harder dan 120, rijdt ook erg lekker...
Achterliggende gedachte is dat de kans groter is dat je in iets scherps trapt/je voet ergens aan openhaalt, waardoor je niet op tijd reageert...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |